Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)
Очікувана вартість
404 486,00 UAH
UA-2020-06-17-000697-b ea334516e33e417a9f57040a97ece37d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вячеславівна Костюк

+380564921101 zakup_mt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052525
Місцезнаходження: 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, проспект Миру, 42
Контактна особа: Наталія Вячеславівна Костюк
+380564921101
zakup_mt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:41
Початок аукціону: 14 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 404 486,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 022,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)

90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків) (Тендерна пропозиція та усі документи які перелбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
217000 метри квадратні
90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Замовником після пред"явлення Виконавцем, рахунка (рахунків) та акту виконаних робіт (наданих послуг), підписаного Сторонами, протягом 10 робочих днів, з дня надходження фінансування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:01
додаток 4 договір конт майд.doc
17 червня 2020 10:01
тен док конт майд 404,5тис.грн..doc
17 червня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:01
додаток 4 договір конт майд.doc
17 червня 2020 10:01
тен док конт майд 404,5тис.грн..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-000697-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3085320269
Скарга на дії Замовника
Стосовно підстави прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником 1 повідомляємо наступні підстави щодо невідповідності учасника встановленим вимогам. 1. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації (далі - ТД) наведена конкретна форма тендерної пропозиції, якій повинна відповідати тендерна пропозиція Учасника. Натомість тендерна пропозиція Учасника 1 містить відмінності за предметом закупівлі, що говорить про її невідповідність до умов ТД. 2. Відповідно до п. 5 р.3 ТД передбачено надання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням їх посад та стажу роботи на даній посаді та на даному підприємстві. На підтвердження, Учасником 1 надано довідку № 354 від 09.07.2020р. з зазначенням цих даних, але без уточнення часових проміжок (рік, місяць, день), що не дає можливості встановити конкретний строк роботи зазначених працівників. 3. Відповідно до додатку №1 до ТД передбачено надання ряду довідок з зазначенням конкретної інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам. На виконання зазначеної вимоги Учасником 1 надана лише одна довідка № 346 від 09.07.2020р., інформація якої не в повній мірі відповідає Додатку №1. 4. Відповідно п. 6.3.1. Додатку №4 (проєкт Договору) передбачено, що виконавець зобов’язаний мати договірні відносини з суб’єктом господарювання, який здійснює експлуатацію міських полігонів для складування ТПВ. 5. Окрім того, Учасником 1, як переможцем процедури закупівлі, завантажені довідки не за встановленою формою до Додатку №1 до ТД, а саме: довідка про те, що учасника процедури не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення викладена в довільній формі замість довідки уповноваженого державного органу. Також, необхідно звернути увагу на саме формулювання підстави рішення Замовника: «надана тендерна пропозиція задовольняє вимогам тендерної документації», яке не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки Законом не передбачено підставу для відхилення - надана тендерна пропозиція не задовольняє вимогам тендерної документації. У сукупності невідповідностей вимогам ТД вважаємо, що Замовник, визнавши переможцем Учасника1, який не у повній мірі відповідає вимогам ТД, порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію фізичної особи-підприємця Мамаєвої А.С., адже її пропозиція не у повному обсязі відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Ігнорування Замовником вищенаведених невідповідносте Учасника 1 призвело до прийняття неправомірного рішення, що в свою чергу позбавило мене та інших учасників закупівлі права претендувати на звання переможця та укладення договору у майбутньому.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-17-000697-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3085320269
Скарга на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-000697-b, а фізична особа-підприємець Міхно Світлана Юріївна (надалі - Учасник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - 90610000-6 "Послуги з прибирання та підмітання вулиць" (утримання територій загального користування з прибиранням біля контейнерних майданчиків), що зазначено у оголошенні та ТД. В процедурі закупівлі прийняло участь п’ять Учасників. Переможцем закупівлі за критерієм «Ціна» стала фізична особа-підприємець Мамаєва Анна Сергіївна (далі – Учасник 1). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника 1, Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником 1 (протокол засідання уповноважених осіб виконкому Металургійної районної у місті ради № 56 від «16» липня 2020 року). Підстава для прийняття рішення – «надана тендерна пропозиція задовольняє вимогам тендерної документації» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником 1 повідомляємо наступні підстави щодо невідповідності учасника встановленим вимогам. 1. Відповідно до Додатку №3 тендерної документації (далі - ТД) наведена конкретна форма тендерної пропозиції, якій повинна відповідати тендерна пропозиція Учасника. Натомість тендерна пропозиція Учасника 1 містить відмінності за предметом закупівлі, що говорить про її невідповідність до умов ТД. 2. Відповідно до п. 5 р.3 ТД передбачено надання довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням їх посад та стажу роботи на даній посаді та на даному підприємстві. На підтвердження, Учасником 1 надано довідку № 354 від 09.07.2020р. з зазначенням цих даних, але без уточнення часових проміжок (рік, місяць, день), що не дає можливості встановити конкретний строк роботи зазначених працівників. 3. Відповідно до додатку №1 до ТД передбачено надання ряду довідок з зазначенням конкретної інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам. На виконання зазначеної вимоги Учасником 1 надана лише одна довідка № 346 від 09.07.2020р., інформація якої не в повній мірі відповідає Додатку №1. 4. Відповідно п. 6.3.1. Додатку №4 (проєкт Договору) передбачено, що виконавець зобов’язаний мати договірні відносини з суб’єктом господарювання, який здійснює експлуатацію міських полігонів для складування ТПВ. Учасник 1 не надав у складі документів завірену копію договору з суб’єктом господарювання, який здійснює експлуатацію міських полігонів для складування ТПВ. 5. Окрім того, Учасником 1, як переможцем процедури закупівлі, завантажені довідки не за встановленою формою до Додатку №1 до ТД, а саме: довідка про те, що учасника процедури не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення викладена в довільній формі. Натомість Учасник 1 повинен був надати довідку уповноваженого державного органу - НАЗКУ. Також, необхідно звернути увагу на формулювання підстави рішення Замовника при визнанні переможця Учасника 1: «надана тендерна пропозиція задовольняє вимогам тендерної документації», яке не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція не повинна задовольняти чи не задовольняти вимоги тендерної документації, а повинна їй відповідати чи не відповідати. У сукупності невідповідностей вимогам ТД вважаємо, що Замовник, визнавши переможцем Учасника1, який не у повній мірі відповідає вимогам ТД, порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію фізичної особи-підприємця Мамаєвої А.С., адже її пропозиція не у повному обсязі відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Ігнорування Замовником вищенаведених невідповідностей Учасника 1 призвело до прийняття неправомірного рішення, що в свою чергу позбавило мене та інших учасників закупівлі права претендувати на звання переможця та укладення договору у майбутньому.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

22 липня 2020 16:53
платіжне доручення.jpg
22 липня 2020 16:53
довідка № 346.pdf
22 липня 2020 16:53
довідка № 354.pdf
22 липня 2020 16:53
проєкт Договору.pdf
22 липня 2020 16:53
ТП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мамаєва Анна Сергіївна 327 670,00
UAH з ПДВ
284 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА" 335 720,70
UAH з ПДВ
285 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА" 343 814,80
UAH з ПДВ
304 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРОДЕЗ" 364 560,00
UAH з ПДВ
364 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВІС КР 364 560,00
UAH з ПДВ
364 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 14:43
Електронний підпис
16 липня 2020 14:41
Додаток 4.pdf
16 липня 2020 14:41
Додаток 1.pdf
16 липня 2020 14:41
Довідка.pdf
16 липня 2020 14:41
public_doc.pdf
16 липня 2020 14:41
pdf.pdf
16 липня 2020 14:40
тендерна пропозиція
09 липня 2020 15:12
Електронний підпис
09 липня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 15:09
Паспорт ІПН.pdf
09 липня 2020 15:09
Лист-згода.pdf
09 липня 2020 15:09
Додаток 4.pdf
09 липня 2020 15:09
Додаток 2.pdf
09 липня 2020 15:09
Додаток 1.pdf
09 липня 2020 15:09
Довідка.pdf
09 липня 2020 15:09
Витяги.pdf
09 липня 2020 15:09
public_doc.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 14:18
Електронний підпис
13 липня 2020 14:17
Інша інформація 1.pdf
13 липня 2020 14:17
Додаток 4 з додатками.pdf
13 липня 2020 13:33
Електронний підпис
13 липня 2020 13:32
Балансова довідка 1.pdf
13 липня 2020 13:22
Електронний підпис
13 липня 2020 13:21
Балансова довідка.pdf
13 липня 2020 11:14
Електронний підпис
12 липня 2020 01:42
Електронний підпис
12 липня 2020 01:38
Електронний підпис
10 липня 2020 17:23
Електронний підпис
10 липня 2020 17:22
Інші документи.pdf
10 липня 2020 17:22
Інша інформація.pdf
10 липня 2020 17:22
Додатково ст.17.pdf
10 липня 2020 17:22
Довідка.pdf.p7s
10 липня 2020 17:22
Довідка.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 19:13
Електронний підпис
07 липня 2020 19:12
тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 19:12
статут.pdf
07 липня 2020 19:12
ст.17.pdf
07 липня 2020 19:12
ст 16.pdf
07 липня 2020 19:12
специфікація.pdf
07 липня 2020 19:12
рішення власника.pdf
07 липня 2020 19:12
проект договору.pdf
07 липня 2020 19:12
довідки.pdf
07 липня 2020 19:12
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 11:55
Електронний підпис
13 липня 2020 11:53
тех. вимоги.pdf
13 липня 2020 11:53
тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 11:53
Статут.pdf
13 липня 2020 11:53
Наказ.pdf
13 липня 2020 11:53
захист довкілля.pdf
13 липня 2020 11:53
Лист-згода.pdf
13 липня 2020 11:53
Довідка.pdf
13 липня 2020 11:53
Довідка 3.pdf
13 липня 2020 11:53
Довідка 2.pdf
13 липня 2020 11:53
вытяг ндс.pdf
13 липня 2020 11:53
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мамаєва Анна Сергіївна

ФОП "МІХНО СВІТЛАНА ЮРІЇВНА"

ФОП "САВЧУК ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРОДЕЗ"

ТОВ АВІС КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мамаєва Анна Сергіївна
#3403015468
Переможець 284 270,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мамаєва Анна Сергіївна
#3403015468
284 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:45
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:15
Додаткова угода від 12.01.2021 №2.PDF зміни до договору
12 січня 2021 14:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:04
дод уг 1 від 28.12.2020 дог 149.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 10:40
договор 149 від 27.07.2020.PDF укладений
27 липня 2020 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода від 28.12.2020 № 1.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода від 12.01.2021 №2
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 149
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 149
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 338 954,00
UAH