Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області
Очікувана вартість
5 863 268,00 UAH
UA-2020-06-17-000112-c 710ad6bd5e5740b8acd232681e389d2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діброва Наталія Володимирівна

+380984953313 otgkrolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 08:33
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 08:33
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:42
Очікувана вартість: 5 863 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 316,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи, які надаються учасником у складі тендерної пропозиції мовою іншою, ніж українська, та не готуються учасником безпосередньо (довідки, висновки, сертифікати тощо), повинні мати переклад на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, проспект Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перша оплата проводиться після виконання не менше 20% робіт. Подальші розрахунки здійснюються після виконання і приймання передбачених робіт при отриманні фінансування Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 13:30
Електронний підпис
02 липня 2020 13:27
Перелік змін до тендерної документації 3.docx
02 липня 2020 13:27
Тендерна документація стадіон (оновлена 2).docx
01 липня 2020 15:30
Перелік змін до тендерної документації 2.docx
01 липня 2020 15:30
Додаток 1 кваліфікація оновлена 2.docx
01 липня 2020 15:30
Тендерна документація стадіон (оновлена 2).docx
26 червня 2020 14:01
Додаток 4 технічне завдання оновлений.docx
26 червня 2020 14:01
ДОДАТОК 1 Кваліфікація оновлена.docx
26 червня 2020 14:01
Перелік змін до тендерної документації.docx
26 червня 2020 14:01
Тендерна документація стадіон (оновлена).docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 5 Лист згода обробки персональних данних.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 4 технічне завдання.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток З до тендерної документації Проект Договору.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
17 червня 2020 08:28
ДОДАТОК 1 Кваліфікація.docx
17 червня 2020 08:28
Тендерна документація стадіон.docx
02 липня 2020 13:30
Електронний підпис
01 липня 2020 15:56
Електронний підпис
26 червня 2020 14:07
Електронний підпис
17 червня 2020 08:42
Електронний підпис
02 липня 2020 13:27
Перелік змін до тендерної документації 3.docx
02 липня 2020 13:27
Тендерна документація стадіон (оновлена 2).docx
01 липня 2020 15:30
Перелік змін до тендерної документації 2.docx
01 липня 2020 15:30
Додаток 1 кваліфікація оновлена 2.docx
01 липня 2020 15:30
Тендерна документація стадіон (оновлена 2).docx
26 червня 2020 14:01
Додаток 4 технічне завдання оновлений.docx
26 червня 2020 14:01
ДОДАТОК 1 Кваліфікація оновлена.docx
26 червня 2020 14:01
Перелік змін до тендерної документації.docx
26 червня 2020 14:01
Тендерна документація стадіон (оновлена).docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 5 Лист згода обробки персональних данних.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 4 технічне завдання.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток З до тендерної документації Проект Договору.docx
17 червня 2020 08:28
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx
17 червня 2020 08:28
ДОДАТОК 1 Кваліфікація.docx
17 червня 2020 08:28
Тендерна документація стадіон.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 червня 2020 12:41
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:41
Які кількісні показники розкривають критерій "наявності фінансової спроможності" і конкретно яку фінансову звітність в залежності від категорії Учасників необхідно надати? (розділ ІІІ, п.5 Кваліфікаційні критерії...абз.1) Дякую.
Відповідь: Добрий День! Дякуємо за запитання! Щодо критерію фінансової спроможності - будуть внесені зміни до тендерної документації на протязі 3 робочих днів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000007 ● 03c1787f792847ae89b1bd32b1a02c4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.07.2020 № 26

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 14.07.2020 №26

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-17-000112-c 17.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-05 10:12:10

Роз'яснення щодо висновку

Керуючись ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо роз’яснити зміст висновку та зобов’язань, визначених у ньому, шляхом надання відповідей на наступні питання:
1. Якими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (або іншого чинного нормативно-правового акту), обґрунтовується застосування (на етапі розкриття тендерних пропозицій замовником) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (як підстави для прийняття рішення про початок моніторингу) індикатора ризику RISK1-5_2, який у відповідності до Переліку автоматичних індикаторів ризиків, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 11 вересня 2018 року № 196, є актуальним виключно на етапі оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
2. Чи має встановлене у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.08.2020 р. порушення своїм наслідком спричинення майнових збитків місцевому або державному бюджету?
3. Які конкретні дії повинен вчинити замовник для усунення встановленого у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.08.2020 р. порушення, не порушивши при цьому законні права учасників процедури закупівлі (зокрема, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі) та не спричинивши необґрунтованих фінансових витрат (видатків) з місцевого та державного бюджету як на даний час, так і в майбутньому?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-08-07 14:42:43

Щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Щодо першого питання Вашого звернення:
Підставою здійснення моніторингу процедури закупівлі слугували дані автоматичних індикаторів ризиків. Методика визначення автоматичних індикаторів ризиків, Перелік автоматичних індикаторів ризиків та Порядок застосування автоматичних індикаторів ризиків, затверджені наказом Державної аудиторської служби України 11 вересня 2018 р. № 196, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 р. за №1113/32565.
Щодо другого питання Вашого звернення:
Дане питання Вашого звернення не стосується безпосередньо змісту висновку та його зобов’язань, а тому не може бути розглянуто по суті в межах вимог статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, зазначаємо, що моніторинг процедури закупівлі не є тим видом контрольного заходу за результатами якого можливо встановим наявність та повноту завданої матеріальної шкоди (збитків) будь-якому об’єкту контролю.
Відповідно до підпункту 14 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі є аналізом дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, питання щодо наявності чи відсутності матеріальної шкоди (збитків) можливо буде дослідити в ході інспектування (ревізії) чи перевірки закупівель.
Щодо третього питання Вашого звернення:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 2 якої визначено, що замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Таким чином, усунути виявлене порушення можливо, зокрема, шляхом відміни тендеру, як те передбачено нормами чинного законодавства.
При цьому, зазначаємо, що згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уважно розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області», Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради не має можливостей для усунення виявленого порушення, а саме: Відповідно до п. 2.1. розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі банківської гарантії, із зобов’язанням банку, відшкодувати на рахунок Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Як зазначено у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації, розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно становить 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі – 29350,00 гривень. Як вбачається з наведеної у п. 2.2. розділу IIІ Тендерної документації вимоги, замовник визначив забезпечення тендерної пропозиції в першу чергу у відсотковому відношенні від очікуваної вартості закупівлі і розмір такого відсотку зазначено в межах, визначених ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі становить суму 29316,34 грн. Суму ж в 29350,00 грн. було зазначено внаслідок технічної описки, допущеної при підготовці тендерної пропозиції, яку за своєчасного виявлення відповідачем на етапі публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, можна було б виправити без відміни тендеру. Той факт, що значення 29350,00 грн. є технічної опискою, а не умислом членів тендерного комітету підтверджується вказаним у тендерній документації розміром мінімального кроку пониження ціни, який аналогічно як і забезпечення тендерної пропозиції було визначено у 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. В даному випадку вартість кроку аукціону було вказано правильно – 29316,34 грн. Таким чином, виявлене відповідачем порушення Закону України «Про публічні закупівлі» є технічною опискою, яка за своїм характером не спричинила і не могла спричинити негативних соціальних наслідків або фінансових збитків для замовника, учасників, територіальної громади чи держави в цілому. Крім того, дана помилка не вплинула на результати конкурсних торгів, а тому не призвела до порушення принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана помилка є формальною і малозначною неузгодженістю тендерної документації, оскільки різниця між помилково вказаною замовником сумою та правильною сумою забезпечення тендерної пропозиції складає всього лише 33 грн. 66 коп. При цьому, зважаючи на природу забезпечення тендерної пропозиції (яка в даному випадку є банківською гарантією та перераховується замовнику лише у передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» випадках), на сьогодні відсутня загроза будь-яких необґрунтованих видатків з місцевого бюджету. Учасники процедури публічної закупівлі при подачі тендерних пропозицій повинні були керуватись вимогами тендерної документації, якою зокрема встановлено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. При виявленні учасником будь-яких розбіжностей у тендерній документації він маю право звернутись до замовника за відповідним роз’ясненням. Однак, жоден із учасників публічної закупівлі не звертався до замовника з питання уточнення суми забезпечення тендерної пропозиції, оскільки такі звернення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже, відміна тендеру на даному етапі може мати наслідком оскарження учасником-переможцем такого рішення замовника, що в свою чергу, у випадку задоволення скарги, може спричинити негативні наслідки фінансового характеру для місцевого бюджету (зокрема і у виді стягнення упущеної вигоди, яку учасник процедури закупівлі обґрунтовано очікував отримати та міг отримати в результаті укладення з ним як з переможцем відповідного договору). Відміна позивачем проведеного тендеру матиме негативні наслідки для територіальної громади м. Кролевця, оскільки підставою проведення даної процедури закупівлі є забезпечення соціальних потреб різних верств населення зокрема молоді міста, що є одним із пріоритетів діяльності позивача та перенесення строків будівництва, що призведе до невиконання умов, в рамках яких надавалися державні кошти. Враховуючи вищевикладене, Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму не має можливостей для усунення виявленого порушення.

2020-08-07 14:02:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ" 5 194 900,01
UAH з ПДВ
5 194 900,01
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" 5 637 821,26
UAH з ПДВ
5 637 821,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:03
Електронний підпис
09 липня 2020 16:00
паспорт директора.PDF
09 липня 2020 15:59
паспорт директора.PDF
09 липня 2020 15:59
ст.17 субпідрядника.PDF
09 липня 2020 15:59
Тендерна пропозиція.PDF
09 липня 2020 15:59
Акт Дорога.PDF
09 липня 2020 15:58
ТОВ Любострой Витяг.pdf
09 липня 2020 15:58
Банківська гарантія.PDF
09 липня 2020 15:58
ЛИСТ-відгук Комиші.pdf
09 липня 2020 15:58
Договірна ціна.PDF
09 липня 2020 15:58
копія статуту.PDF
09 липня 2020 15:58
паспорт 4 001.jpg
09 липня 2020 15:58
Диплом Єфіменко (1).jpeg
09 липня 2020 15:58
технічне завдання.PDF
09 липня 2020 15:57
копія ліцензії.PDF

Публічні документи

05 серпня 2020 18:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:53
Статті 17.pdf
05 серпня 2020 18:53
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2020 18:53
Довідка ЄДРПОУ (1).zip
05 серпня 2020 18:53
public_doc.zip
04 серпня 2020 18:36
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:17
Графік робіт.pdf
10 липня 2020 08:32
Договір_ПФУ-1.pdf
10 липня 2020 08:32
Договір_ПФУ-2.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ССР.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ОС_2-1.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_Т2.pdf
10 липня 2020 08:32
35_ДЦ_ДЦ.pdf
10 липня 2020 08:32
статут.pdf
10 липня 2020 08:32
Чернишов (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
Трудовий Договір Зуй.pdf
10 липня 2020 08:32
Сумець (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
Ратов (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
Пенсійний фонд КБ_2_2.pdf
10 липня 2020 08:32
Чепіга (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
Сертифікат.pdf
10 липня 2020 08:32
Пенсійний фонд КБ_2_1.pdf
10 липня 2020 08:32
Мокієнко (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
лаута(новий).pdf
10 липня 2020 08:32
протокол № 1.pdf
10 липня 2020 08:32
Переклад Тендер Крол.pdf
10 липня 2020 08:32
Коваленко В.В (новый).pdf
10 липня 2020 08:32
Договір лабораторія.pdf
10 липня 2020 08:32
ПД_КБ2в _ВЧГруп.pdf
10 липня 2020 08:32
ПД_КБ3К _ВЧГруп.pdf
10 липня 2020 08:32
наказ №1.pdf
10 липня 2020 08:32
Лист-відгук ВЧГруп.pdf
10 липня 2020 08:32
договір ворожба.pdf
10 липня 2020 08:32
Лист_відгук Клишкі.pdf
10 липня 2020 08:32
КБ_2 Клишкі.pdf
10 липня 2020 08:32
КБ_3 Пегсійний фонд.pdf
10 липня 2020 08:32
Клишкі_КБ3.pdf
10 липня 2020 08:32
КБ 3 ворожба.pdf
10 липня 2020 08:32
акт_КБ 2 ворожба.pdf
10 липня 2020 08:32
договір аренди.pdf
10 липня 2020 08:32
Договір ВЧГруп.pdf
10 липня 2020 08:31
CamScanner 09-07-2020 00.15.22.pdf
10 липня 2020 08:31
Відгук Ворожба.pdf
10 липня 2020 08:31
CamScanner 09-07-2020 00.14.09.pdf
10 липня 2020 08:31
Витяг ПДВ.pdf
10 липня 2020 08:31
CamScanner 06-07-2020 12.54.53.pdf
10 липня 2020 08:31
Графік робіт Клишкі.pdf
10 липня 2020 08:31
14001-2015 NAVIGAV SERTİFİKA.pdf
10 липня 2020 08:31
9001-2015 NAVIGAV SERTİFİKA.pdf
10 липня 2020 08:31
45001-2018 NAVIGAV SERTİFİKA.pdf
10 липня 2020 08:31
5. Проект договору.pdf
10 липня 2020 08:31
1. Листи та довідки.pdf
10 липня 2020 08:31
2. Довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЮБОСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮБОСТРОЙ"
#41557267
Відхилено 5 194 900,01
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 11:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
Переможець 5 637 821,26
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - в складі тендерної пропозиції ТОВ "Любострой" Договір оренди автомобільного крана з Бубликом Анатолієм Івановичем (договір № 30-06-20 від 30.06.2020 р.) не посвідчено нотаріально, хоча вимога щодо нотаріального посвідчення договорів оренди з фізичними особами встановлена ст. 799 ЦКУ 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - додаток 1 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - необхідно надати Договір оренди автомобільного крана з Бубликом А.І. (договір № 30-06-20 від 30.06.2020 р.) нотаріально посвідчений.

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна марка» тендерним комітетом були виявленні невідповідності тендерної пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна марка» не надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до додатку 1 тендерної документації; 2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна марка» не надано календарний графік виконання робіт (помісячний) (надається в складі кваліфікаційної частини тендерної пропозиції). На підставі вищевикладеного просимо усунути невідповідність, а саме: 1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід складеною за формою згідно додатку 1 тендерної документації, а також з інформацією у відповідності до поданих ТОВ «Будівельна марка» трудових договорів у складі тендерної пропозиції; 2. Календарний графік виконання робіт (помісячний).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
5 637 821,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 08:05
Договір на закупівлю укладений
17 серпня 2020 08:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:49
Ду 5 будмарка.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:22
Ду будівельна марка 4..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:29
Ду 3 будмарка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:13
ДУ 2 Будмарка.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:42
Ду 1 стадіон.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з проходженням повторної експертизи проєкту
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з проходженням повторної експертизи проєкту
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесли зміни в Договір
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у зв'язку з продовженням строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 485
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML