Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32250000-0 Мобільні телефони (Смартфон TP-Link Neffos X20 2/32GB)
Очікувана вартість
389 906,16 UAH
UA-2020-06-17-000084-c 80bcbb44e9f0483a8ef7ed5df02b3f14
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорчук Оксана

380660284844 Oksana.Grygorchuk@ztgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЖИТОМИРГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03344071
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, Фещенка-Чопівського,35
Контактна особа: Григорчук Оксана
380660284844
Oksana.Grygorchuk@ztgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 08:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 23:00
Очікувана вартість: 389 906,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 949,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32250000-0: Мобільні телефони


32250000-0 Мобільні телефони (Смартфон TP-Link Neffos X20 2/32GB)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 штук
Смартфони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 32250000-0 — Мобільні телефони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 08:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 08:26
Додаток 5. Згода на прийняття умов.docx
17 червня 2020 08:26
Додаток 4_Форма пропозиції.doc
17 червня 2020 08:26
Додаток 3_Проект договору.doc
17 червня 2020 08:25
Додаток 2_Вимоги до кваліфікації.docx
17 червня 2020 08:25
Додаток 1_Технічні вимоги.docx
17 червня 2020 08:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання зразку товару
Дата подання: 19 червня 2020 18:11
Дата відповіді: 22 червня 2020 15:47
Шановний Замовник! Ваша вимога щодо надання зразку товару до фізичної поставки в не залежності від кількостей є дискримінаційною. Перевірку отриманого товару можна і потрібно робити при отриманні Замовником, що регламентовано договором включеним в ТД, до якого внесено фінансові відповідальності за товар у разі його невідповідності початковим вимогам Замовника. В силу чого вимагаємо видалити вимогу про надання зразку або зробити прозорою ТД і доповнити її інформацією, яка дає відповіді на наступні питання: Як процесуально і на якій підставі Ви братиме від нас товар? Вимагаємо описати в ТД, як і на якій підставі приймається товар, як і яким чином товар повертається після тесту. Який статус цього товару? Вимагаємо описати в ТД. Як конкретно буде встановлюватися, що переданий Вам товар контрафактний або НЕ контрафактний? Вимагаємо звіту від уповноваженого виробника або АСЦ в наданні звіту про проведену експертизу із зазначенням хто саме і яким чином буде проводити експертизу. Адже Замовник не є експертом в галузі експертиз.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник! Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників і виключає можливість будь-яких корупційних проявів. Зразки продукції дають можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар. З урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, виробники або дилери виробника не бажають приймати участь. Тому для залучення широкого кола виробників або їх офіційних представників було вирішено включити вимогу до тендерної документації щодо надання зразків. Вимога надання зразків є обов'язковою для всіх хто має намір взяти участь у торгах. Щодо Ваших питань:
• Якщо у разі аукціону виникають підозри щодо якості запропонованого товару (аномально низька ціна, запропоновано аналог товару и т.д.) Замовник надає учаснику запит на надання зразка;
• Товар надається особисто місцевими учасниками, а іногородні учасники надсилають будь-якою службою доставки. Підтвердженням є документи про відправку та отримання товару. Таким ж чином товар повертається після ознайомлення, у разі якщо товар відповідає усім вимогам, то він може залишатись у Замовника та буде зараховано в загальну кількість поставки;
• Звіт про проведення експертизи експертом в галузі мобільного обладнання буде оприлюднено на сайті уповноваженого органу разом з протокол про відхилення або визначення переможця.
Досвід проведення торгів, показав, що ни разу не виникало питання щодо надання зразків Учасникам Замовнику, таке обурення з Вашої сторони викликає підозри щодо можливості постачання товару належної якості.
Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-000084-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Код ЄДРПОУ:39469334
Дата подання: 19 червня 2020 12:10
щодо умов ТД
Шановний Замовнику! Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Ви вимагаєте: На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати у 2-денний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються безкоштовно для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі. Враховуючи багаторічний досвід роботи на українському ринку ІТ технологій та досвід участі у тендерних закупівлях, впевнено можемо заявити, що Учасник в змозі виконати вищезгадану вимогу лише тоді, коли вже має на своєму складі зазначену кількість обладнання, або дане обладнання, яке до речі іноземного походження, вже замовлене. Тобто, наявність даної вимоги, викликає підозру на зговір між Замовником та певним Учасником, який вже має в наявності необхідну кількість обладнання. Виходячи із зазначеного, дана вимога є такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Також, відповідно до ст.22 зазначеного Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити із умов тендерної документації вимогу Замовника щодо надання учасником, який перебуває у статусі «Кваліфікація» у 2-денний строк з моменту початку його кваліфікації зразки товару, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються безкоштовно для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 14:44
Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: передача зразка здійснюється в 1 (одному) екземплярі, а не усієї партії. Вимога щодо надання екземпляру не є дискримінаційною, оскільки, з нашої точки зору, для добросовісних постачальників не є проблемою надання одного екземпляру товару. Крім того, ця процедура необхідна для перевірки невідомих нам постачальників та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним , якісним вимогам, а також задля уникнення можливості постачання не якісного або підробленого товару. Зміни до тендерної документації не вноситимуться.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" 383 238,00
UAH з ПДВ
383 238,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:06
Електронний підпис
25 червня 2020 15:06
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:05
Технічна частина.pdf
25 червня 2020 15:05
Статут.pdf
25 червня 2020 15:05
Сертифікати.pdf
25 червня 2020 15:05
Проект договору.pdf
25 червня 2020 15:05
Опис.pdf
25 червня 2020 15:05
Ліцензування.pdf
25 червня 2020 15:05
Лист - погодження.pdf
25 червня 2020 15:05
Згода.pdf
25 червня 2020 15:05
Довідка з банку.pdf
25 червня 2020 15:05
Гарантійний лист.pdf
25 червня 2020 15:05
Відомості з ЄДР.pdf
25 червня 2020 15:05
Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 15:05
Авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
#40955533
Відхилено 383 238,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 16:10

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій