Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо (філе курей бройлерів заморожене, тушка курей бройлерів заморожена, м’якуш яловичини заморожений, м’якуш свинини заморожений).
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2020-06-16-009051-c 04f31cde52d84fd9a291c922a57baa12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Іванцова

+380677193295
+380995267239
cakecorp56@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995189
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. 20-річчя Перемоги, буд. 34
Контактна особа: Галина Іванцова
+380677193295,+380995267239
cakecorp56@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 22:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 08:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


поставка товару після зняття карантихних обмежень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 кілограми
Філе курей бройлерів заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
720 кілограми
Тушка курей бройлерів заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
430 кілограми
М`якуш яловичини заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
430 кілограми
М`якуш свинини заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, б.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно видаткової накладної, але не пізніше 30 календарних днів з дня отримання товару. Оплата товару виконується згідно ст. 49 бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3-х банківських днів з дня отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Замовника не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Ціна на товар не може бути безпідставно змінена протягом строку дії договору, більше ніж на 10 %, не частіше ніж один раз на 90 днів, з моменту укладання договору. У разі зміни ціни на товар Постачальник надає відповідні висновки аналізу ринку та цін в регіоні, надані компетентними державними органами. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 22:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 22:29
Додаток 1 технічні та якісні характеристики-2.doc
16 червня 2020 22:29
проект договору мясо.doc
16 червня 2020 22:29
Оголошенн мясо спрощена.doc
16 червня 2020 22:29
Додаток 2.doc
16 червня 2020 22:29
ПРОТОКОЛ УО 7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 192 954,60
UAH з ПДВ
192 954,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕкоФуд Днепр" 194 967,00
UAH з ПДВ
194 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:55
Електронний підпис
24 червня 2020 13:54
Цінова.PDF
24 червня 2020 13:54
Федоненко 9596.zip
24 червня 2020 13:54
ТД.PDF
24 червня 2020 13:54
склад.zip
24 червня 2020 13:54
Санобробкап Федоненко.pdf
24 червня 2020 13:54
Санобробка Завзон.pdf
24 червня 2020 13:54
проект договору мясо.doc
24 червня 2020 13:54
Наказ Самохліб В.В..pdf
24 червня 2020 13:54
Завізіон 7198.zip
24 червня 2020 13:54
Дог_відгук.zip
24 червня 2020 13:54
декларац._експерт.zip
24 червня 2020 13:54
АЛЬЯНС ProZorro(н).zip
24 червня 2020 13:54
ISO 22000(HACCP)(АЛЬЯНС 2020).zip
24 червня 2020 13:54
ISO 9001(АЛЬЯНС 2020).zip

Публічні документи

24 червня 2020 17:07
Щодо складу. Оригінал.rar
24 червня 2020 17:07
Установчі. Оригінал.rar
24 червня 2020 17:07
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ТОВ "ЕкоФуд Днепр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Переможець 192 954,60
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:08

Документи

26 червня 2020 16:08
Електронний підпис
26 червня 2020 16:06
ПРОТОКОЛ УО 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
192 954,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 16:08
Електронний підпис
26 червня 2020 16:06
ПРОТОКОЛ УО 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 14:33
dod ygoda63.pdf укладений
14 грудня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:15
допка63_2.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 15:11
доп уг63_1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 15:07
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 13:02
дог 63 мясо.pdf укладений
10 липня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 81252,00 грн
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 81081,60 грн
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Скорочення видатків замовника, в зв"язку із зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника