Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Перемоги в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Очікувана вартість
35 015 863,00 UAH
UA-2020-06-16-008988-c 3311f6e355fa43c59ccca4a0c6fc0cf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 21:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 35 015 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 158,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт 1 шт. (роботи) детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Перемоги в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, просп. Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2020 22:23
14 від 26.06.20 про внесення змін до ТД Перемоги_Зміни 2.docx
27 червня 2020 22:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
27 червня 2020 22:23
ТД будівництво м.ф.м Перемоги_ гар.20 тис_ сума 35.015.863 грн. від 15.06.2020_Зміни 2.doc
23 червня 2020 16:30
12 від 23.06.20 про внесення змін до ТД.docx
23 червня 2020 16:30
SCAN0253.PDF
23 червня 2020 16:30
SCAN0252.PDF
23 червня 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 1.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 2.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 3.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 4.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 5.doc
27 червня 2020 22:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2020 22:23
14 від 26.06.20 про внесення змін до ТД Перемоги_Зміни 2.docx
27 червня 2020 22:23
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
27 червня 2020 22:23
ТД будівництво м.ф.м Перемоги_ гар.20 тис_ сума 35.015.863 грн. від 15.06.2020_Зміни 2.doc
23 червня 2020 16:30
ТД будівництво м.ф.м Перемоги_ гар.20 тис_ сума 35.015.863 грн. від 15.06.2020_Зміни 1.doc
16 червня 2020 21:27
ТД будівництво м.ф.м Перемоги_ гар.20 тис_ сума 35.015.863 грн. від 15.06.2020.doc
23 червня 2020 16:30
12 від 23.06.20 про внесення змін до ТД.docx
23 червня 2020 16:30
SCAN0253.PDF
23 червня 2020 16:30
SCAN0252.PDF
23 червня 2020 16:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 1.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 2.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 3.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 4.doc
16 червня 2020 21:27
Додаток 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000006 ● fdb3a9f34036499a821df447b4ec9b28
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 13:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.10.2020 № 72

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.10.2020 № 72.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-16-008988-с 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-10 14:10:27

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Перемоги в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-16-008988-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації Замовник вимагає, зокрема, надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Разом з електронною банківською гарантією учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів.
У завантаженій тендерній пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП» відсутній ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння банківських документів.
Чому пропозиція даного учасника визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-11 10:19:58

Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Перемоги в м. Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-16-008988-c)

Ураховуючи вкладення ми бачимо, що банківська гарантія, ліцензія, довіреність скріплені ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 30 195 213,60
UAH з ПДВ
30 195 213,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 31 846 232,14
UAH з ПДВ
31 846 232,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 34 167 344,00
UAH з ПДВ
34 167 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:53
Електронний підпис
03 липня 2020 16:51
Кошторис.rar
03 липня 2020 16:51
Сертификаты тендер.zip
03 липня 2020 16:51
14. Статут.PDF
03 липня 2020 16:51
21. Про повноваження.pdf
03 липня 2020 16:51
G7724.20.7z
03 липня 2020 16:51
20. Термін дії ТП.PDF
03 липня 2020 16:51
13. Договір на мусор.pdf
03 липня 2020 16:51
17. Довідки банк.PDF
03 липня 2020 16:51
5. Стаття 17.pdf
03 липня 2020 16:51
1.МТБ.PDF
03 липня 2020 16:51
15. Про санкції ст236.PDF
03 липня 2020 16:51
2. Працівники.PDF
03 липня 2020 16:51
8. Про субпідряд.PDF

Публічні документи

28 липня 2020 16:23
Електронний підпис
28 липня 2020 16:21
Ліцензія.PDF
28 липня 2020 16:21
Кошторис ч.4 Перемоги.PDF
28 липня 2020 16:21
Кошторис ч.3 Перемоги.PDF
28 липня 2020 16:21
Кошторис ч.2 Перемоги.PDF
28 липня 2020 16:21
Кошторис ч.1 Перемоги.PDF
28 липня 2020 16:21
Довідка податкова.zip
28 липня 2020 16:21
Довідка МВС.zip
28 липня 2020 16:21
Довідка банкрутство.pdf
07 липня 2020 08:57
Електронний підпис
07 липня 2020 08:56
Проект договору.PDF
07 липня 2020 08:56
лист-відгук.pdf
07 липня 2020 08:56
Інші документи.pdf
07 липня 2020 08:56
д.у.1 до договору 399.pdf
07 липня 2020 08:56
д.у. 2 до договору 399.PDF
07 липня 2020 08:56
Гарантія.zip
07 липня 2020 08:56
Вимоги ст. 17 Закону.PDF
07 липня 2020 08:56
Банківські довідки.zip

Публічні документи

07 липня 2020 08:50
Електронний підпис
07 липня 2020 08:50
ст 17 Закону.PDF
07 липня 2020 08:50
Інші документи.pdf
07 липня 2020 08:50
Додаток 3.PDF
07 липня 2020 08:50
Договір.PDF
07 липня 2020 08:50
довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Відхилено 30 195 213,60
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
Переможець 31 846 232,14
UAH з ПДВ
20 липня 2020 14:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" #38187083

№ рішення у справі

54/51-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
31 846 232,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
10 червня 2021 17:03
SCAN0048.PDF зміни до договору
10 червня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:41
SCAN0018.PDF зміни до договору
02 червня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:23
SCAN0019.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:10
SCAN0057.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:45
SCAN0301.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:04
SCAN0168.PDF зміни до договору
16 вересня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:33
SCAN0112.PDF укладений
31 липня 2020 16:27
SCAN0111.PDF укладений
31 липня 2020 16:27
SCAN0110.PDF укладений
31 липня 2020 16:27
SCAN0109.PDF укладений
31 липня 2020 16:27
SCAN0108.PDF укладений
31 липня 2020 16:27
SCAN0106.PDF укладений
31 липня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 949-20 від 31.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.). На 2021 рік 25 918 725 грн. 22 коп. (двадцять п’ять мільйона дев’ятсот вісімнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 22 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 319 787 грн. 54 коп.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 949-20 від 31.07.2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.). На 2021 рік 25 918 725 грн. 22 коп. (двадцять п’ять мільйона дев’ятсот вісімнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 22 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 319 787 грн. 54 коп.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції, Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», що додються Інші умови Договору №949-20 від 31.07.2020 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Категорія замовника - орган місцевого самоврядування
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 949-20 від 31.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.). На 2021 рік 25 918 725 грн. 22 коп. (двадцять п’ять мільйона дев’ятсот вісімнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 22 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 319 787 грн. 54 коп.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 5 684 471 грн. 06 коп. (п’ять мільйонів шістсот вісімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят одна гривня 06 коп.), з урахуванням ПДВ – 947 411,84 грн. - за кошти міського бюджету – 243 035 грн. 86 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 40 505,98 грн. 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 949-20 від 31.07.2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.). На 2021 рік 25 918 725 грн. 22 коп. (двадцять п’ять мільйона дев’ятсот вісімнадцять тисяч сімсот двадцять п’ять гривень 22 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 4 319 787 грн. 54 коп.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 5 927 506 грн. 92 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять сім тисяч п’ятсот шість гривень гривень 92 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 987 917,82 коп.), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 5 684 471 грн. 06 коп. (п’ять мільйонів шістсот вісімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят одна гривня 06 коп.), з урахуванням ПДВ – 947 411,84 грн. - за кошти міського бюджету – 243 035 грн. 86 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 40 505,98 грн. Категорія - органі місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 949-20 від 31.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 178 530 грн. 14 коп. (десять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 696 421,69 коп.). На 2021 рік 21 667 702 грн. 00 коп. (двадцять один мільйон шістсот шістдесят сім тисяч сімсот дві гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 611 283,67 коп.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 178 530 грн. 14 коп. (десять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 696 421,69 коп.), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 9 935 494 грн. 28 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 28 коп. коп.), з урахуванням ПДВ – 1 655 915,71 грн. - за кошти міського бюджету – 243 035 грн. 86 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 40 505,98 грн.» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 949-20 від 31.07.2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 178 530 грн. 14 коп. (десять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 696 421,69 коп.). На 2021 рік 21 667 702 грн. 00 коп. (двадцять один мільйон шістсот шістдесят сім тисяч сімсот дві гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 611 283,67 коп.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 178 530 грн. 14 коп. (десять мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот тридцять гривень 14 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 696 421,69 коп.), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 9 935 494 грн. 28 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 28 коп. коп.), з урахуванням ПДВ – 1 655 915,71 грн. - за кошти міського бюджету – 243 035 грн. 86 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 40 505,98 грн.»
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 949-20 від 31.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99) На 2021 рік 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 9 935 494 грн. 28 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 28 коп. коп.), з урахуванням ПДВ – 1 655 915,71 грн. - за кошти міського бюджету – 152 845 грн. 71 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 25 474,28 грн.» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 949-20 від 31.07.2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99) На 2021 рік 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 9 935 494 грн. 28 коп. (дев’ять мільйонів дев’ятсот тридцять п’ять тисяч чотириста дев’яносто чотири гривні 28 коп. коп.), з урахуванням ПДВ – 1 655 915,71 грн. - за кошти міського бюджету – 152 845 грн. 71 коп. (двісті сорок три тисячі тридцять п’ять гривень 86 коп.), з урахуванням ПДВ – 25 474,28 грн.»
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 949-20 від 31.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 3. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99) На 2021 рік 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.). 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 4. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 949-20 від 31.07.2020 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31 846 232 грн 14 коп. (тридцять один мільйон вісімсот сорок шість тисяч двісті тридцять дві гривні 14 копійок), (у тому числі ПДВ 20% - 5 307 705, 36 грн.), з них: На 2020 рік - 10 088 339 грн. 99 коп. (десять мільйонів вісімдесят вісім тисяч триста тридцять дев’ять гривень 99 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 681 389,99) На 2021 рік 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.). 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 21 757 892 грн. 15 коп. (двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят сім тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 15 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 626 315,37 коп.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 3. Викласти р/р Замовника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО П.4.5 ДОГОВОРУ
Номер договору про закупівлю: 949-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 846 232,14
UAH (в тому числі ПДВ 5 307 705,36 UAH)