Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 526+229 в с.Малі Підліски, Львівська область
Очікувана вартість
26 914 115,00 UAH
UA-2020-06-16-008836-c 1a5708ce4d5c4bcdacf07b721bf6a1f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:47
Очікувана вартість: 26 914 115,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134 570,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 134570.58 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 526+229 в с.Малі Підліски, Львівська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 18:58
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-008836-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АМК РЕМ-БУД", Код ЄДРПОУ:38256839
Дата подання: 24 липня 2020 17:35
неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надано ТОВ «АМК РЕМ–БУД» з остаточною ціновою пропозицією 22 580 000 грн. 00 коп. Після аукціону було розпочато розгляд тендерної пропозиції Скаржника. Рішенням тендерного комітету ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» яке оформлено Протоколом №183 від 09 липня 2020 року строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника було продовжено. В п’ятницю 10 липня 2020 року о 1806 годині (в неробочий час, останній робочий день тижня) Замовником на веб–порталі Уповноваженого органу було розміщено Повідомлення з вимогою усунення невідповідностей наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано копії договорів з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», а також свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договором з ТОВ «ТАРТЕХ», які не посвідчені належним чином. 1.2. Учасником не вказано інформацію про документ, підтверджуючий приналежність у рядках 12, 13, 14, 18 та 19 Таблиці №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів. 1.3. Учасником не надано копію документу, що підтверджує приналежність фрези дорожньої WIRTGEN W500C, спеціалізованого вантажного самоскиду HOWO та спеціального вантажного – спеціального автокрану 10-20Т-С, зазначених в рядках 19, 25 та 36 Таблиці №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії аналогічних договорів №271-18 від 06.09.2018, №265-18 від 07.09.2018, №269-18 від 07.09.2018 та №270-18 від 06.09.2018, які виконані не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У пункті 2 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;» 2.2. У пункті 1 Інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону Додатку №3 тендерної документації вимагається: «Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею 2». 2.3. У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.» 2.4. У пункті 3 Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Додатку №3 тендерної документації вимагається: «Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) по будівельно-монтажних роботах наступними документами, зокрема: - копія кожного виконаного (них) в повному обсязі аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 4 з усіма додатками, які вказані у договорі (рах);» 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 3.1. Надати належним чином посвідчені копії договорів з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», а також свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договором з ТОВ «ТАРТЕХ». 3.2. Надати Таблицю №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів у повному обсязі відповідно до вимог тендерної документації. 3.3. Надати документ, що підтверджує приналежність, фрези дорожньої WIRTGEN W500C, спеціалізованого вантажного самоскиду HOWO та спеціального вантажного – спеціального автокрану 10-20Т-С. 3.4. Надати підтвердження виконання у повному обсязі договорів №271-18 від 06.09.2018, №265-18 від 07.09.2018, №269-18 від 07.09.2018 та №270-18 від 06.09.2018, які надані учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.. Одночасно встановлена Кінцева дата та час усунення невідповідностей, а саме до 1806 11 липня 2020 року, який визначено на СУБОТУ. ЗВЕРТАЮ УВАГУ КОЛЕГІЇ, що початок перебігу 24 годин для усунення виявлених недоліків розпочався у п’ятницю, після закінчення робочого дня, який крім того є і останнім робочим днем в тижні, а субота та неділя є вихідними та відповідно неробочими днями, в зв’язку з чим, вказане повідомлення було можливо прочитати тільки в понеділок 13 липня 2020 року, але можливість завантажити пояснення та підтверджуючі документи у систему не було можливості, в зв’язку з тим що функціоналом системи веб–порталу Уповноваженого органу чітко не врегульовано питання початку та перебігу строків, якщо їх початок чи закінчення припадає на вихідний, святковий та неробочий час. Ознайомившись з вищезазначеним повідомленням ДП «ФІНАНСУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ» від ТОВ «АМК РЕМ–БУД» була надана відповідь листом на офіційну електронну адресу Зазначеним листом було надано замовнику наступну інформацію електронну адресу. 1. У відповідь на вимоги Замовника зазначено наступне: 1.1. З приводу надання незасвідчених копій договорів між ТОВ «АМК РЕМ–БУД» з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», а також свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договором з ТОВ «ТАРТЕХ», які не посвідчені належним чином. – В складі тендерної пропозиції надано договори оренди з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» зі строком дії до 31 грудня 2020 року скановані з оригіналів, що не є порушенням вимог тендерної документації. Аналогічна позиція неодноразово підтримана на засіданнях Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у разі якщо було встановлено вимогу щодо надання завіреної копії документа). – Аналогічно було надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (ТОВ «АМК РЕМ – БУД» , ТОВ «СКП», ТОВ «Тартех») сканованими з оригіналів. (Копії додатково надаємо до листа пояснення 11 липня 2020 року). 1.2. Стосовно не зазначення Скаржником в таблиці «Інформація про перелік основних машин та механізмів» інформації про документ, підтверджуючий приналежність у рядках 12, 13, 14, 18 та 19 зазначеної таблиці повідомляємо, що п. 3 розділу «Оцінка тендерної документації» Тендерної документації встановлено, що до формальних помилок відноситься в тому числі зазначення неповного переліку інформації в певному документі або ненадання документа, усупереч вимогам документації, у разі якщо інформація , що вимагається повністю відображена в іншому документі, що наданій у складі тендерної пропозиції учасника, крім того, п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) встановлено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а їх допущення учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Таким чином вбачається, що дана помилка відноситься до формальних і в Замовника не було необхідності надавати час на усунення даних помилок Скаржником 1.3. Стосовно надання копії документу, що підтверджує право власності на пункт 19 документу «Інформація про перелік основних машин та механізмів» (файл: «Довідка про МТБ», а архівному файлі : «ст 16 МТБ» ) повідомляємо, що було допущено формальну (несуттєву) помилку у таблиці №2 оскільки зазначено «фреза дорожня WIRTGEN W500C» замість «фреза дорожня WIRTGEN W500», є технічною помилкою та як зазначено вище, необхідна інформація відображена у технічному паспорті який надано у складі пропозиції ТОВ «АМК РЕМ–БУД», що знаходиться в архівній папці: «ст 16 МТБ», папка «ТОВ АМК РЕМ - БУД», файли «техпаспорта 2020-3.pdf» та «техпаспорта 2020-4.pdf», саме в цих файлах розміщені скан-копії з оригіналу техпаспорта: Серія ЕЕ №1999548, на «Фреза дорожня WIRTGEN W 500». Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу а саме спеціалізованого вантажного самоскиду HOWO (№25 Таблиці №2) було надано у архіві «ст 16 МТБ.rar --- папка ФОП Коваль --- 25 самоскид.pdf» та спеціального вантажного – спеціального автокрану 10-20Т-С (№36 Таблиці №2) надано у архіві «ст 16 МТБ.rar --- папка ДП Меридіан --- 36 автокран 10-20Т-С.pdf». 2. Стосовно зазначення вимоги надати підтвердження виконання у повному обсязі договорів №271-18 від 06.09.2018, №265-18 від 07.09.2018, №269-18 від 07.09.2018 та №270-18 від 06.09.2018, які надані учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Зазначаємо наступне – надані договори ТОВ «АМК РЕМ–БУД» виконано в повному обсязі, додаткових угод із Замовником (Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (до 2019 року - Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації)) не укладалося, роботи виконані вчасно та в повному обсязі. Звертаємо увагу на лист – відгук, в якому Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації зазначено, що «претензій до виконаних робіт не маємо, роботи по вищезазначеним договорам виконані якісно та в установлені строки. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» під час виконання робіт було дотримано умови договору в частині відповідності виконаних робіт будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, дотримано строки виконання робіт. З боку Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації відсутні претензії або судові позови щодо невиконання або неналежного виконання ТОВ «АМК РЕМ - БУД» умов договорів». Про зазначені обставини та відсутність помилок, Замовника було повідомлено електронною поштою, незважаючи на це, тендерну пропозицію Скаржника було відхилено. Ч. 2 ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням; учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зазначаючи неіснуючі недоліки та формальні помилки для виправлення, розміщуючи повідомлення про усунення недоліків у неробочий час та строком виконання у вихідний день, Замовник поставив у нерівне становище Скаржника, що свідчить про дискримінаційний підхід при розгляді його Пропозиції що призвело в подальшому до прийняття рішення про відхилення пропозиції Скаржника Розмістивши Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у неробочий час Замовник порушив право Скаржника на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції ТОВ «АМК РЕМ–БУД», а саме – Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розміщено ввечері, останнього робочого дня тижня, строк на їх виправлення та усунення недоліків закінчився в суботу, таким чином Скаржник не мав можливості надати пояснення стосовно даного повідомлення у вказані строки, як наслідок, неправомірно було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатись для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 21:02
рішення від 29.07.2020 № 14597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:02
рішення від 19.08.2020 № 15800.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 20:41

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000006 ● a9f85656b0fc47b5b4428a93bb2ea9dc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-06-16-008836-c 16.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. На порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовник не містить електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснити зв'язок з учасниками, зокрема Ганкевича Андрія Романовича – начальника служби Замовника та Субчака Романа Зіновійович – секретар тендерного комітету Замовника.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів», керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 05.10.2020 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 526+229 в с.Малі Підліски, Львівська область» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-16-008836-c)
Дата публікації: 05 жовтня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 22 580 000,00
UAH з ПДВ
22 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» 23 684 421,00
UAH з ПДВ
23 684 421,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОШ ІНВЕСТ" 25 030 127,00
UAH з ПДВ
23 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" 24 323 171,32
UAH з ПДВ
24 323 171,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 26 106 000,00
UAH з ПДВ
26 106 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 10:35
Електронний підпис
03 липня 2020 10:35
Наказ та АК програма.PDF
03 липня 2020 10:21
Електронний підпис
03 липня 2020 10:16
АБЗ.rar
03 липня 2020 10:16
ст 16 МТБ.rar
03 липня 2020 10:16
ЦПУ.rar
03 липня 2020 10:16
Накази.rar
03 липня 2020 10:16
договір 271-18_compressed.pdf
03 липня 2020 10:16
договір 270-18_compressed.pdf
03 липня 2020 10:16
Договір 269-18_compressed.pdf
03 липня 2020 10:16
Договір 265-18_compressed.pdf
03 липня 2020 10:16
довідка про договори.PDF
03 липня 2020 10:16
Відгук.pdf
03 липня 2020 10:16
установчі документи.rar
03 липня 2020 10:16
ТЗ Київ-Чоп.zip
03 липня 2020 10:16
технічна частина.PDF
03 липня 2020 10:16
довідки по ст 17.PDF

Публічні документи

03 вересня 2020 18:21
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:18
довідка податкова
02 вересня 2020 17:14
довідка мвс
02 вересня 2020 17:13
Довідки ст.17
24 липня 2020 13:40
Електронний підпис
03 липня 2020 11:27
Електронний підпис
03 липня 2020 11:22
зміни уст док.rar
03 липня 2020 11:22
Документ_ЄДР_1006730959 (2).zip
03 липня 2020 11:22
ISO.rar
03 липня 2020 11:22
гарант листи.rar
03 липня 2020 11:22
Договора оренди.rar
03 липня 2020 11:22
2020-07-01 договор.rar
03 липня 2020 11:22
2020-07-03 вимоги 2.rar
03 липня 2020 11:22
2020-07-03 вимоги 1.rar
03 липня 2020 11:22
Техн паспорти.rar
03 липня 2020 11:22
реєстр.zip
03 липня 2020 11:22
ЦПД 3_0001.pdf
03 липня 2020 11:22
УСТ ДОКИ.7z
03 липня 2020 11:22
Накази _0001 (1).pdf
03 липня 2020 11:22
Наказ директор.jpg
03 липня 2020 11:22
Договір ЩЕДРІНА Онов..7z
03 липня 2020 11:22
Відгуки_сс2.rar
03 липня 2020 11:22
fwfwd1.zip

Публічні документи

03 липня 2020 11:39
Електронний підпис
03 липня 2020 11:37
ТЗ.rar
03 липня 2020 11:36
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 11:06
ЦПД 1.rar
03 липня 2020 11:06
Договір_ Акт Техніка.rar
03 липня 2020 11:06
ЦПД2.rar
03 липня 2020 11:06
Продовження ЦПД.rar
03 липня 2020 10:46
Довідки_2.rar
03 липня 2020 10:46
База виробнича.rar
03 липня 2020 10:20
Повноваження_ ПДВ.rar
03 липня 2020 10:20
Акт вик.робіт 11.rar
03 липня 2020 10:20
Акт вик.робіт 15.rar
03 липня 2020 10:20
Відгук 11_15.pdf
03 липня 2020 10:20
Акт 3_17.rar
03 липня 2020 10:20
Відгук 3_17.pdf
03 липня 2020 10:20
Договір 15.rar
03 липня 2020 10:19
Договір 3_17.rar
03 липня 2020 10:19
ДЦ Дог 11.rar
03 липня 2020 10:19
ДЦ Дог 15.rar
03 липня 2020 10:19
Договір 11.rar

Публічні документи

03 липня 2020 09:55
Електронний підпис
03 липня 2020 09:41
19521 ТОВ СТІ p7s.zip
03 липня 2020 09:41
36.Виписка по рахунку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКОШ ІНВЕСТ"

ТОВ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Відхилено 22 580 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 18:06
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»
#40947480
Переможець 23 684 421,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 18:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 18:09

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником надано копії договорів з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», а також свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договором з ТОВ «ТАРТЕХ», які не посвідчені належним чином. 1.2. Учасником не вказано інформацію про документ, підтверджуючий приналежність у рядках 12, 13, 14, 18 та 19 Таблиці №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів. 1.3. Учасником не надано копію документу, що підтверджує приналежність фрези дорожньої WIRTGEN W500C, спеціалізованого вантажного самоскиду HOWO та спеціального вантажного – спеціального автокрану 10-20Т-С, зазначених в рядках 19, 25 та 36 Таблиці №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано копії аналогічних договорів №271-18 від 06.09.2018, №265-18 від 07.09.2018, №269-18 від 07.09.2018 та №270-18 від 06.09.2018, які виконані не в повному обсязі, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У пункті 2 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку;» 2.2. У пункті 1 Інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону Додатку №3 тендерної документації вимагається: «Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею 2». 2.3. У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.» 2.4. У пункті 3 Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Додатку №3 тендерної документації вимагається: «Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) по будівельно-монтажних роботах наступними документами, зокрема: - копія кожного виконаного (них) в повному обсязі аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 4 з усіма додатками, які вказані у договорі (рах);» 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 3.1. Надати належним чином посвідчені копії договорів з ТОВ «ТАРТЕХ», ТОВ «ДП Меридіан», ФОП Ковалем Миколою Івановичем та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», а також свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договором з ТОВ «ТАРТЕХ». 3.2. Надати Таблицю №2 Інформації про перелік основних машин та механізмів у повному обсязі відповідно до вимог тендерної документації. 3.3. Надати документ, що підтверджує приналежність, фрези дорожньої WIRTGEN W500C, спеціалізованого вантажного самоскиду HOWO та спеціального вантажного – спеціального автокрану 10-20Т-С. 3.4. Надати підтвердження виконання у повному обсязі договорів №271-18 від 06.09.2018, №265-18 від 07.09.2018, №269-18 від 07.09.2018 та №270-18 від 06.09.2018, які надані учасником для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.

Документи

16 липня 2020 19:08
Електронний підпис
09 липня 2020 17:48
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано договори оренди (лізингу), суборенди та ін., що посвідчують право користування на вказані у Таблиці №2 транспортні засоби, а саме: - Спеціалізований напівпричіп WIELTON W33 (рядок 3 Таблиці №2); - Спеціалізований вантажний сідловий тягач DAF (рядок 4 Таблиці №2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати договори оренди (лізингу), суборенди та ін., що посвідчують право користування на вказані у Таблиці №2 транспортні засоби, а саме: - Спеціалізований напівпричіп WIELTON W33 (рядок 3 Таблиці №2); - Спеціалізований вантажний сідловий тягач DAF (рядок 4 Таблиці №2). 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди спецтехніки від 03 червня 2020 року № 03/06 який не посвідчений учасником, окрім того наданий договір не підписаний з боку орендаря (учасника) та не містить його печатки (за наявності). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати посвідчений договір оренди спецтехніки від 03 червня 2020 року № 03/06, з підписом з боку орендаря (учасника) та з його печаткою (за наявності). 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 03 червня 2020 року № 63/20В, який не посвідчений учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати посвідчений ним договір надання послуг від 03 червня 2020 року № 63/20В. 4. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір надання послуг від 03 червня 2020 року № 91-НП/А, який не посвідчений учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати посвідчений ним договір надання послуг від 03 червня 2020 року № 91-НП/А. 5. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання. В пункті 11 зазначеної інформації вказано «Коток дорожній AMMANN OTV 903», при цьому в наданому договорі надання послуг від 03 червня 2020 року № 63/20В та Свідоцтві про реєстрацію машини зазначено «Коток дорожній AMMANN DTV 903». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 2. Таблиця № 2 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Кількість Тип /марка Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * -якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право користування); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці № 2. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен привести у відповідність надану інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання. 6. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію документу, який підтверджує право власності, на машину зазначену у рядку 9 Інформації про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, а саме: - Екскаватор навантажувач JCB 3CX. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати копію документу, який підтверджує право власності, на машину зазначену у рядку 9 Інформації про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, а саме: - Екскаватор навантажувач JCB 3CX. 7. Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме напівпричепу WIELTON W33 за договором з ПП «Строй-Сервіс-999», яка не посвідчена належним чином. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема: - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати, посвідчену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а саме напівпричепу WIELTON W33 за договором з ПП «Строй-Сервіс-999».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»
#40947480
23 684 421,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:54
ДУ №4 до БДР 141-09-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:27
ДУ №3 до БДР 141-09-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:26
ДУ №2 до БДР 141-09-20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 19:02
ДУ №1 до БДР 141-09-20.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 19:00
Електронний підпис укладений
12 вересня 2020 14:20
БДР 141-09-20.pdf укладений
12 вересня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 1, Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-141/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-141/09-20 від 11.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-141/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-141/09-20 від 11.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-141/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-141/09-20 від 11.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-141/09-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-141/09-20 від 11.09.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 070 268,76
UAH (в тому числі ПДВ 845 044,79 UAH)