Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги С100405 Глибоке - Городище - /Н-08/ км 3 + 100 – км 5 + 800
Current average repair of the C100405 Hlybokaje - Horodyshche highway - / N-08 / km 3 + 100 - km 5 + 800
Очікувана вартість
30 143 693,00 UAH
UA-2020-06-16-008715-c 39c59126040e4562a71056539f382a1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Чайкун Марта
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Departament regionalnogo rozvytku Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 21467647
Contact point: Rohatyuk Julia
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Additional contacts: Чайкун Марта
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 30 143 693,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 718,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900000 UAH
Publication date: 16 червня 2020 18:11
Enquiries until: 14 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 30 143 693 UAH including VAT
Minimal lowering step: 150 718 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги С100405 Глибоке - Городище - /Н-08/ км 3 + 100 – км 5 + 800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, автомобільна дорога С100405 Глибоке - Городище, - /Н-08/ км 3 + 100 – км 5 + 800
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the C100405 Hlybokaje - Horodyshche highway - / N-08 / km 3 + 100 - km 5 + 800
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту надання послуг (виконання робіт), при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 17:49
Перелік змін 16.07.2020.PDF
16 липня 2020 17:49
ТД Глибоке-Городище (нова редакція 16.07.2020).pdf
09 липня 2020 15:46
ТД нова редакція 09.07.2020..PDF
09 липня 2020 15:39
ТД нова редакція 09.07.2020.PDF
07 липня 2020 17:28
ТД зі змінами.PDF
16 червня 2020 18:11
ТД Глибоке-Городище.PDF
16 липня 2020 17:49
Додатки 1-6 Глибоке-Городище (нова редакція 16.07.2020).pdf
09 липня 2020 15:39
Додатки 1-6 Глибоке-Городище.PDF
16 червня 2020 18:11
Додатки 1-6 Глибоке-Городище.PDF
09 липня 2020 15:39
Договір 7 _Глибоке-Городище.pdf
16 червня 2020 18:11
Додаток 7.PDF
09 липня 2020 15:39
Зміни 09.07.2020.PDF
07 липня 2020 17:28
Зміни на веб портал.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 07 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:30
Добрий день. Замовником в тендерній документації вимагається обов’язковий перелік ключових посад інженерно-технічних працівників, а зокрема – геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 2 особи. Просимо надати пояснення, чому на дорогу місцевого значення вимагається два геодезиста, де технічним завданням не передбачено складних проектних рішень? Замовник, також, в складі тендерної пропозиції вимагає надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Просимо пояснити чи потрібно надавати скан-копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста на двох геодезистів чи тільки на одного?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно частини третьої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник в тендерну документацію може включити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, зазначена вимога щодо наявності в Учасника геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт в кількості - 2 особи не суперечить чинному законодавству. Щодо надання в складі тендерної пропозиції скан-копій кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста, то такий сертифікат повинен бути у всіх осіб, які зазначені Учасником як інженер-геодезист в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Аналогічний договір.
Дата подання: 07 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:13
Добрий день, Просимо надати пояснення щодо аналогічного договору, який має бути виконаний, а саме: Аналогічний договір щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів, транспортних розв’язок влаштованих на двох або більше рівнях, інших інженерних споруд мостового типу призначених для руху автотранспорту у кількості не менше двох. Предмет закупівлі – поточний середній ремонт автомобільної дороги, що не включає в себе надання послуг/виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції мостів, шляхопроводів, транспортних розв’язок влаштованих на двох або більше рівнях, інших інженерних споруд мостового типу призначених для руху автотранспорту. Однак, Замовником в тендерній документації вимагається надання виконаного аналогічного договору, який включає вищезазначені аналогічні роботи. Вважаємо, що дана вимога йде в розріз з послугами, які передбачені технічним завданням, що є предметом закупівлі. Просимо врахувати дану вимогу та внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було розглянуто Ваше питання щодо надання в якості аналогічного договору - договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мостів, шляхопроводів, транспортних розв’язок влаштованих на двох або більше рівнях, інших інженерних споруд мостового типу призначених для руху автотранспорту у кількості не менше двох, що не відповідає предмету закупівлі. Повідомляємо наступне: найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо Вам за пильність та увагу до даної процедури.
Забезпечення тендерної пропозиції.
Дата подання: 07 липня 2020 15:13
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:15
Добрий день, Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції пунктом 3 «Умови повернення чи не повернення забезпечення тендерної пропозиції», зазначені умови, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями (в редакції, що введена в дію 19.04.2020 року). Просимо, в даному розділі, внести зміни відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями (в редакції, що введена в дію 19.04.2020 року). Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником щодо порушеного питання було внесено зміни до тендерної документації та опубліковано останню в новій редакції від 07.07.2020 року.
Щодо надання розрахунків договірної ціни.
Дата подання: 08 липня 2020 09:31
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:13
Доброго ранку, Замовник вимагає надати договірну ціну та додатки до неї: договірна ціна, пояснювальна записка, розрахунки до документа «Договірна ціна» на витрати, які включені до вартості пропозиції: витрати на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель, розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністративних витрат, тощо; аналіз ринку цін на основні матеріали з документальним обґрунтуванням їх вартості (прайси, рахунки, тощо); підсумкова відомість ресурсів; індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи, затверджені в установленому порядку (якщо такі є в пропозиції учасника); індивідуальні ресурсні норми експлуатації будівельних машин та механізмів затверджені в установленому порядку (якщо такі є в пропозиції учасника); порівняльний склад ресурсів кошторисних норм у разі заміни машин (механізмів) (якщо такі є в пропозиції учасника); локальні кошториси розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок кошторисної заробітної плати виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. « 281 (зі змінами); калькуляції на матеріали, що виготовлені на власному підсобному господарстві, затверджені в установленому порядку, а також imd-файл. Вище зазначені документи містять ціну тендерної пропозиції розкриття якої до проведення електронного аукціону суперечить умовам Закону України «Про публічні закупівлі», так як оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати пояснення та внести зміни до тендерної документації в який спосіб саме надавати вище зазначені документи (заретушовані або в інший спосіб). Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником було розглянуто Ваше питання щодо надання в складі тендерної пропозиції договірної ціни та додатків до неї відповідно до переліку зазначеного в тендерній документації. Повідомляємо наступне: найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації щодо способу подання таких документів. Дякуємо Вам за пильність та увагу до даної процедури.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 серпня 2020
UA-2020-06-16-008715-c39c59126040e4562a71056539f382a1f
Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Місцезнаходження: 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
24 липня 2020 09:32
Електронний підпис
24 липня 2020 09:32
Електронний підпис
23 липня 2020 10:57
Електронний підпис
23 липня 2020 10:57
Електронний підпис
23 липня 2020 10:54
Довідки банк.pdf
23 липня 2020 10:54
2_Трудові книжки.pdf
23 липня 2020 10:54
1_Трудові книжки.pdf
23 липня 2020 10:54
2_Інші документи.rar
23 липня 2020 10:54
1_Інші документи.rar
23 липня 2020 10:54
забезпечення ТП.rar
23 липня 2020 10:54
Повноваження.rar
23 липня 2020 10:54
Фінансова звітність.rar

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 09:05
Електронний підпис
24 липня 2020 09:05
Електронний підпис
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part5.rar
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part4.rar
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part3.rar
24 липня 2020 09:03
Файл №2.1.part2.rar
24 липня 2020 09:03
Файл №2.1.part1.rar
24 липня 2020 08:30
Електронний підпис
24 липня 2020 08:30
Електронний підпис
24 липня 2020 08:28
ДЦ+розрахунки.pdf
24 липня 2020 08:28
ДЦ.imd
24 липня 2020 08:28
Документи до ДЦ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 28 085 621,98
UAH з ПДВ
28 085 621,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 29 190 826,80
UAH з ПДВ
29 190 826,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
24 липня 2020 09:32
Електронний підпис
24 липня 2020 09:32
Електронний підпис
23 липня 2020 10:57
Електронний підпис
23 липня 2020 10:57
Електронний підпис
23 липня 2020 10:54
Довідки банк.pdf
23 липня 2020 10:54
2_Трудові книжки.pdf
23 липня 2020 10:54
1_Трудові книжки.pdf
23 липня 2020 10:54
2_Інші документи.rar
23 липня 2020 10:54
1_Інші документи.rar
23 липня 2020 10:54
забезпечення ТП.rar
23 липня 2020 10:54
Повноваження.rar
23 липня 2020 10:54
Фінансова звітність.rar

Публічні документи

24 липня 2020 09:05
Електронний підпис
24 липня 2020 09:05
Електронний підпис
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part5.rar
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part4.rar
24 липня 2020 09:04
Файл №2.1.part3.rar
24 липня 2020 09:03
Файл №2.1.part2.rar
24 липня 2020 09:03
Файл №2.1.part1.rar
24 липня 2020 08:30
Електронний підпис
24 липня 2020 08:30
Електронний підпис
24 липня 2020 08:28
ДЦ+розрахунки.pdf
24 липня 2020 08:28
ДЦ.imd
24 липня 2020 08:28
Документи до ДЦ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
Переможець 28 085 621,98
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50
#05408668
28 085 621,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 14:18
Додаткова угода №4 до Договору №316-20 від 31.08.2020.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 17:04
Додаткова угода від 23.06.2021 № 3 № 316-20.PDF зміни до договору
23 червня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 10:35
Додаткова угода №2 від 12.04.2021_ 316-20.PDF зміни до договору
12 квітня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:14
Додаткова угода № 1 від 30.10.2020.PDF зміни до договору
30 жовтня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:54
Дог 316-20 від 31.08.2020.PDF укладений
31 серпня 2020 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1. Договору та Додатки №№1,2,3, 3-21 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №316-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 157 381,71
UAH (в тому числі ПДВ 4 526 230,28 UAH)