Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Сучасні меблі для початкових класів нової української школи
Очікувана вартість
1 417 500,00 UAH
UA-2020-06-16-008162-c a15debd459c24c57b4c5d4dd765f8a4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Васковець

+380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Ірина Васковець
+380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 1 417 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 087,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія Замовника: згідно п.1 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Код за ДК 021-2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів нової української школи) (стіл учнівський; стілець учнівський).
Тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Джерело фінансування: Місцевий бюджет, Державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 комплект
Сучасні меблі для початкових класів нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, заклади загальної середньої освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник при наявності бюджетних коштів може сплатити Учаснику попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% від суми договору протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання договору. Аванс 7 Робочі 30
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки товару належної якості на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-008162-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42977517
Дата подання: 15 липня 2020 13:12
Скарга на кваліфікацію
Скарга та платіжне доручення додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2020 17:35
рішення від 17.07.2020№13828+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 17:35
рішення від 04.08.2020№14953.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 20:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України від 04.08.2020р. №14953-р/пк-пз виконано у повному обсязі. Попередньо прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "НІКАН ГРУП" скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 13 серпня 2020 14:49

Документи подані скаржником

15 липня 2020 12:25
Скарга АМКУ - Ковель.PDF
15 липня 2020 14:35
Платіжка по скарзі.pdf

Документи подані замовником

22 липня 2020 14:40
пояснення Замовника.pdf
22 липня 2020 14:40
пояснення Замовника.docx
30 липня 2020 16:48
пояснення Замовника2.pdf
13 серпня 2020 14:49
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 994 140,00
UAH з ПДВ
986 580,00
UAH з ПДВ
Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 1 022 700,00
UAH з ПДВ
994 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чимрук Наталія Степанівна 1 122 450,00
UAH з ПДВ
994 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 1 347 150,00
UAH з ПДВ
1 113 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:12
sign.p7s
11 серпня 2020 16:46
sign.p7s
11 серпня 2020 16:45
МВС Романюк 06.08.2020+ЕЦП.rar
11 серпня 2020 16:45
МВС Романюк 06.08.2020.pdf
08 липня 2020 12:52
sign.p7s
08 липня 2020 12:52
Рішення учасника №3_1.PDF
08 липня 2020 12:52
Договір оренди цеху.pdf
02 липня 2020 15:38
sign.p7s
02 липня 2020 15:37
6. Інші документи.pdf
02 липня 2020 15:37
4. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 14:45
sign.p7s
15 липня 2020 13:12
4 ПостПрез_№92__22_04_2015.pdf
15 липня 2020 13:12
3 Лист-пояснення.pdf
15 липня 2020 13:12
1 Довідка.pdf
02 липня 2020 16:56
sign.p7s
02 липня 2020 16:53
6 Інші документи.pdf
02 липня 2020 16:53
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 15:27
sign.p7s
02 липня 2020 15:26
24-Договір Аншар.pdf
02 липня 2020 15:26
1-Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2020 15:26
27-Проект договору.pdf
02 липня 2020 15:26
16-ГЛ строк дії ТП.pdf
02 липня 2020 15:26
4-Довідка_працівники.pdf
02 липня 2020 15:26
17-Згода з витратами.pdf
02 липня 2020 15:26
14- Згода з мовою.pdf
02 липня 2020 15:26
Гарантія 1984-20.zip
02 липня 2020 15:26
23-Сертифікати Аншар.pdf
02 липня 2020 15:26
6-Довідка ст.17.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

Критерій Вимога Підтвердження

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Чимрук Наталія Степанівна

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Рішення скасоване 986 580,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 18:54
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Рішення скасоване 994 035,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
Переможець 986 580,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій УЧАСНИКА необхідно зазначити інформацію про обладнання, цех, транспортний засіб, а також на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в частині не надання інформації про цех, а також не надання документу, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (цехом). 2. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити документи у згрупованих/об’єднаних файлах з документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю за результатами торгів для юридичних осіб: - виписка з протоколу засновників, наказ про призначення керівника/директора/голови правління тощо; - паспорт керівника/директора/голови правління тощо (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - довідку у довільній формі про особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. Відповідно до п. 3 розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Всупереч п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції не надав документ, який підтверджує право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю за результатами торгів, а саме виписки з протоколу засновників, а також у складі тендерної пропозиції відсутній лист-роз’яснення з приводу відсутності у складі пропозиції виписки з протоколу засновників. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) підтвердити кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, зазначивши у довідці №131/1 від 01 липня 2020 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформацію про цех, а також надати документ на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (цехом). 2) на вимогу п.1 розділу 3 тендерної документації надати (завантажити до електронної системи закупівель) виписку з протоколу засновників та/або лист-роз’яснення з приводу відсутності у складі пропозиції виписки з протоколу засновників із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.

Документи

10 липня 2020 14:41
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій УЧАСНИКА необхідно зазначити інформацію про обладнання, цех, транспортний засіб, а також на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. Всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації Учасник не підтвердив кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в частині не надання інформації про цех, а також не надав документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (цехом). Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: підтвердити кваліфікаційний критерій - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, зазначивши у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформацію про цех, а також надати документ на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (цехом). 2. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен завантажити документи у згрупованих/об’єднаних файлах з документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю за результатами торгів для юридичних осіб: - виписка з протоколу засновників, наказ про призначення керівника/директора/голови правління тощо; - паспорт керівника/директора/голови правління тощо (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - довідку у довільній формі про особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі. Відповідно до п. 3 розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Всупереч п.1 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі пропозиції не надав документ, який підтверджує право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю за результатами торгів, а саме виписки з протоколу засновників, а також у складі тендерної пропозиції відсутній лист-роз’яснення з приводу відсутності у складі пропозиції виписки з протоколу засновників. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: на вимогу п.1 розділу 3 тендерної документації надати (завантажити до електронної системи закупівель) виписку з протоколу засновників та/або лист-роз’яснення з приводу відсутності у складі пропозиції виписки з протоколу засновників із зазначенням законодавчих підстав ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. 3. Відповідно до п.7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція учасника та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність (вірність) перекладу цих документів та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально. У складі тендерної пропозиції на виконання вимог визначених Додатком 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують відповідність УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» у складі тендерної пропозиції учасник Рівненське НВП УТОГ надав трудові книжки, на працівників зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід викладених на російській мові без автентичного перекладу на українську мову. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: на вимогу п.7 розділу 1 тендерної документації надати автентичний переклад на українську мову трудових книжок, на працівників зазначених у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №03/1166 від 30.06.2020р. Справжність (вірність) перекладу документів та справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчити нотаріально.

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"
#42977517
986 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 серпня 2020 15:22
договір 356-У.pdf укладений
21 серпня 2020 15:19
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2021 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 986 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 164 430,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку