Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліквідація сміттєзвалищ на території міських кладовищ
Очікувана вартість
2 790 000,00 UAH
UA-2020-06-16-007243-c 379978344ff34423848c48c8f1a0c180
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна Олексіївна

+380444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Вебсайт: https://kievritual.com/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 47/14
Контактна особа: Гончар Тетяна Олексіївна
+380444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:35
Очікувана вартість: 2 790 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7750 м3
Ліквідація сміттєзвалищ на території міських кладовищ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, кладовища м.Києва (за місцем знаходження об"єктів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. Замовник зобов’язується перерахувати кошти на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:59
ТД_Ліквідація сміттєзвалищ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-007243-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33745659
Дата подання: 18 червня 2020 12:27
Вимога до умов тендерної документації
Пунктом 5 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлена вимога до предмету закупівлі : «Виконавець повинен надавати послуги виключно у відповідності до Закону України «Про відходи» та нормативно-правових актів у сфері поводження з відходами».

Відповідно до статті 35 1 Закону України «Про відходи», власники або наймачі, користувачі, у тому числі орендарі, джерел утворення побутових відходів укладають договори з виконавцем послуг з вивезення побутових відходів, здійснюють оплату послуг з поводження з побутовими відходами та забезпечують роздільне збирання побутових відходів.
Виконавця послуг з вивезення побутових відходів визначає орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту.

Пунктом першим Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема, повинен надати Довідку, складена у довільній формі, про забезпечення вивезення, утилізацію та захоронення відходів на полігон №6 (м. Київ, вул. Червонопрапорна, 94-96) та/або інший полігон, з обов’язковим додаванням копій договорів..

Згідно Закону України «Про відходи» :
відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення.
побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.

Тендерною документацією, зокрема, специфікацією до проекту договору передбачено надання послуг збирання (у т.ч. навантаження), вивезення та утилізацію сміття на кладовищах з тимчасових місць зберігання відходів (сміттєзвалищ).

Визначення терміну «сміття» Законом України «Про відходи» не визначено.

Згідно Схеми санітарного очищення м. Києва, затвердженої розпорядженням ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ) від 10.02.2014 № 193, Полігон № 6 ПАТ "Київспецтранс" призначений для складування великогабаритних та/чи будівельних. Для розміщення твердих побутових відходів (ТПВ) призначений.Полігон № 5 ПАТ "Київспецтранс".

Вимагаємо :

1. Встановити вимогу в тендерній документації щодо надання учасником документу, що підтверджує його статус як виконавця послуг з вивезення побутових відходів згідно Закону України «Про відходи».

2. Встановити вимогу в тендерній документації , що учасник в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен надати документ, що підтверджує забезпечення перероблення та захоронення побутових відходів суб’єктами господарювання, що надають такі послуги відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту.

3. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», визначити в тендерній документації вид та якісні характеристики (склад) відходів для правильного формування умов тендерної пропозиції та недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, недискримінації учасників та об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 13:20
Замовник Ритуальна служба спеціалізоване комунальне підприємство «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) отримав та опрацював Вимогу щодо умов закупівлі № UA-2020-06-16-007243-c.c1, яка надійшла через електронну систему закупівель 18.06.20 (далі – Вимога) щодо внесення змін в тендерну документацію та повідомляє наступне.
1. На ринку послуг з вивезення побутових відходів на території м. Києва наявні надавачі цих послуг, яким у визначеному чинним законодавством порядку розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) встановлено тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення), тому встановлення вимоги щодо надання учасником документу, що підтверджує його статус, як виконавця послуг з вивезення побутових може обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації, потенційних учасників процедури закупівлі.
2. Пунктом першим Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник в підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає «Довідку, складену у довільній формі, про забезпечення вивезення, утилізацію та захоронення відходів на полігон № 6 (м. Київ, вул.Червонопрапорна,94-96) та/або інший полігон, з обов’язковим додаванням копій договорів», отже Замовник не встановлює обмеження для потенційних учасників забезпечення вивезення, утилізацію та захоронення відходів на інші полігони, відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту, оскільки даними правилами не встановлене імперативне право на вивезення, утилізацію та захоронення відходів саме на зазначені полігони. Однак встановлення Замовником вимоги, щодо вивезення, утилізацію та захоронення відходів саме на полігон №5 ПАТ «Київспецтранс» буде прямо суперечити принципу добросовісної конкуренції, недискримінації і рівного ставлення до потенційних учасників.
3. Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 розробленого і затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749, визначений Замовником Код закупівлі CPV 90510000-5 містить Опис: Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям, що входить в категорію 90000000-7 - Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля та підкатегорію 90500000-2 - Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами.
Разом з цим, зазначаємо ,що даною вимогою не обґрунтовано яким чином вимоги тендерної документації порушують права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, та керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників і рівного ставлення до них, а також керуючись вимогами частини 4 статті 22 Закону, Замовник не бачить підстав для задоволення Вимоги, яка порушує норми чинного законодавства.

Документи подані скаржником

18 червня 2020 12:27
Ритуальна служба.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 2 712 500,00
UAH з ПДВ
2 712 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма "Володар-Роз" 2 766 750,00
UAH з ПДВ
2 766 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:02
Електронний підпис
08 липня 2020 12:00
Довідки по ст. 17.pdf
07 липня 2020 16:58
Електронний підпис
07 липня 2020 16:57
Копія ІНН Кузьменко.pdf
07 липня 2020 16:57
Копія Витягу ПДВ.pdf
07 липня 2020 16:57
Копія Витягу 06.07.2020.pdf
07 липня 2020 16:51
Довідки по ст. 17.pdf
07 липня 2020 16:51
Кузьменко МВС 26.06.20.pdf
07 липня 2020 16:51
Не банкрутство 07.07.2020.pdf
07 липня 2020 16:51
Довідка.pdf.p7s
07 липня 2020 16:51
Довідка.pdf
07 липня 2020 16:51
Довідка.pdf.p7s
07 липня 2020 16:51
Довідка.pdf
07 липня 2020 16:51
public_doc (4).p7s
07 липня 2020 16:51
public_doc (4).pdf
06 липня 2020 15:31
Електронний підпис
01 липня 2020 15:07
Електронний підпис
01 липня 2020 15:03
Копія ІНН Кузьменко.pdf
01 липня 2020 15:03
Копія Витягу ПДВ.pdf
01 липня 2020 15:03
Копія ІНН Кузьменко.pdf
01 липня 2020 15:03
Копія Витягу ПДВ.pdf
01 липня 2020 15:03
31. Проект договору.pdf
01 липня 2020 15:03
27. Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 15:03
Протокол Кузьменко.pdf
01 липня 2020 15:03
16. Таблиця 2.pdf
01 липня 2020 15:03
6-14. Довідки по ст 17.pdf
01 липня 2020 15:03
3.Балансова довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

ТОВ "Фірма "Володар-Роз"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 2 712 500,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 14:12

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до пп.1.1. п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати документи на підтвердження права власності на контейнери об´ємом 15-30 м.куб (в разі використання власних контейнерів), а саме: довідку балансу по рахункам на яких обліковуються контейнери об´ємом 15-30 м.куб та копії видаткових накладних, щодо придбання контейнерів об´ємом 15-30 м.куб. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Крамар Еко» надав Балансову довідку від 24.06.2020 р. № ЕКО03/08, в якій зазначена інформація не в повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1. п.1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає: - Документи на підтвердження права власності на контейнери об’ємом 15-30 м.куб (в разі використання власних контейнерів): довідка балансу по рахункам на яких обліковуються контейнери об’ємом 15-30 м.куб та копії видаткових накладних, щодо придбання контейнерів об’ємом 15-30 м.куб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку балансу по рахункам, на яких обліковуються контейнери об´ємом 15-30 м.куб.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
2 712 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 13:07
Договір_ №126 від 21.07.2020.pdf укладений
23 липня 2020 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 712 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 452 083,33 UAH)