Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Очікувана вартість
62 231 188,00 UAH
UA-2020-06-16-007108-c 366005327b1f4ebcbb9e70cb941257da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Злотнікова Олена Петрівна

+380445293412 +380445293449 CREMATORIYTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05416768
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16
Контактна особа: Злотнікова Олена Петрівна
+380445293412 +380445293449
CREMATORIYTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:08
Очікувана вартість: 62 231 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 311 155,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, вулиця Байкова 16, Голосіївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від від 04.12.2019 № 1070. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконанi роботи проводяться на пiдставi документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в та їх вартiсть форми КБ-3. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету (м. Київ) Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:09
Зміни.doc
25 червня 2020 13:37
Зміни_ТД.doc
16 червня 2020 15:51
62млн_Додаток_1.docx
16 червня 2020 15:51
62млн_Додаток_2.doc
25 червня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:09
Зміни.doc
25 червня 2020 13:37
Зміни_ТД.doc
16 червня 2020 15:51
62млн_ТД.doc
16 червня 2020 15:51
62млн_Додаток_1.docx
16 червня 2020 15:51
62млн_Додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 17 червня 2020 09:58
Дата відповіді: 18 червня 2020 09:47
Доброго дня, чи можна вважати аналогічним договором, в розумінні тендерної документації закупівлі, договір підряду з нового будівництва об'єкту?
Відповідь:
Відповідно до вимог ч.1 ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше
сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Вимогами ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) визначено,
що договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і
учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання
послуг, виконання робіт або придбання товару.
Відтак, основними ознаками аналогічного договору є вид договору, а також предмет
закупівлі, що в сукупності дає підстави для висновку, що аналогічним є договір подібний за
змістом, правовою природою та предметом закупівлі.
Згідно п. 5 Розділу III. Тендерної документації на підтвердження відповідності
критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надає аналогічний за
предметом закупівлі договір.
Предметом закупівлі у відкритих торгах є:
Капітальний ремонт обладнання міського крематорію на вул. Байковій, 16
Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт).
Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-
проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування,
будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація
існуючих і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в
будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та
супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні
дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до
кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт
(п.п.27 ч.1 ст. 1 Закону);
Будівництво нових об’єктів, капітальний ремонт та реконструкція існуючих об’єктів
не є аналогічними поняттями та аналогічними роботами, з урахування положень,
зокрема, наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства
від 17.05.2005 № 76 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та
прибудинкових територій», та судової практики (Постанова Верховного Суду від 05.03.2020
у справі № 640/10448/19).
Аналогічним договором є такий договір, який відповідає запропонованому за видом
та за предметом.
щодо інформації про субпідрядника
Дата подання: 17 червня 2020 16:24
Дата відповіді: 22 червня 2020 16:32
Відповідно до п.7 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції подається інформація про залучення/незалучення до виконання робіт субпідрядників у вигляді довідки, складеної в довільній формі. При залученні субпідрядників до виконання робіт у довідці зазначається інформація про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, із зазначенням видів робіт та їх обсягу у відсотках від вартості договору про закупівлю, які передбачається доручити кожному субпідряднику, з долученням відповідних документів щодо субпідрядників, що планується залучитись Учасником. Просимо додатково роз'яснити щодо вимоги необхідності надання такої інформації з долученням відповідних документів щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, так як Замовником не визначений відсотковий обсяг щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт, враховуючи п.18 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено обов’язкові вимоги до
формування тендерної документації, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній
пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта
господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як
субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про
закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Водночас, ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна
документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені
законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статтею 22 Закону встановлено як імперативну норму щодо переліку інформації, яку
обов’язково повинна містити тендерна документація, так і надає право на включення до
тендерної документації іншої інформації.
Встановлення вимоги щодо надання інформації щодо кожного субпідрядника
направлено на забезпечення обізнаності замовника з приводу того, хто конкретно
виконуватиме будівельні роботи та яка частка (%) вартості предмета закупівлі припадатиме
на переможця процедури закупівлі, а яка на субпідрядника.
Враховуючи, що процедура закупівлі проводиться за бюджетні кошти, замовник має
право бути впевненим в доцільності залучення до будівництва конкретного суб'єкта
господарювання, залежно від його господарсько-виробничих можливостей виконати предмет
закупівлі, як власними, так і залученими силами.
Щодо наявності досвіду аналогічного договору з нового будівництва об'єкту згідно предмету закупівлі
Дата подання: 18 червня 2020 18:34
Дата відповіді: 23 червня 2020 17:51
Шановний Замовник, просимо виправити Вашу відповідь щодо відповідності договору підряду з нового будівництва об'єкту як аналогічному за предметом закупівлі чинному законодавству та умовам тендерної документації, оскільки визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301. п.3.2. розділу 3 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293 містить наступне визначення терміну будівельні роботи: "Будівельні роботи - Будівельні, монтажні, ремонтно-будівельні, реставраційно- відновлювальні та пусконалагоджувальні роботи". п.3.2. розділу 3 ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст Проектної Документації на Будівництво" містить наступне визначення терміну будівництво:" Будівництво - нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва". Досвід виконання будівельних робіт з нового будівництва обєктів/комплексу видів робіт, є вищим за рівнем складності, кваліфікованості , у той час як капітальний ремонт – сукупність робіт на об’єкті введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання в несучі та огороджувальні конструкції при заміні або відновленні конструкцій або інженерних систем та обладнання у зв’язку з їх фізичним зношенням та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни наступного змісту: Аналогічним є договір (договори) будівельного підряду на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд з категорією складності булівництва не нижче ніж IV або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж СС2.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-16-000040 ● 4a6b2191a298467183468210bf9ef7be
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2021 14:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.08.2021 № 470
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2020-06-16-007108-c 16.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-17 17:14:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-16-007108-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-18 20:28:50

ПОЯСНЕННЯ на запит від 2021-08-17 у процедурі UA-2020-06-16-007108-c за предметом закупівлі: Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

процедурі UA-2020-06-16-007108-c

Щодо порушених Північним офісом Держаудитслужби запитань повідомляємо наступне.

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість за предметом закупівлі: Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), обгрунтовано та визначено на підставі рішень Київської міської державної адміністрації, проектної документації, що пройшла експертизу, та виділених асигнувань.
Так, рішеннями Київської міської ради від 21.12.2017 № 1042/4049 “Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 — 2020 роки”, від 12.12.2019 № 456/8029 “Про бюджет м. Києва на 2018-2020 рік”, розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 № 2290 “Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 — 2020 роки у 2020 році” виділено асигнування на фінансування капітального ремонту (адресного переліку об’єктів), в т. ч. і ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район.
Зокрема, погоджено роботи на відповідний об’єкт терміном виконання 18 місяців за наявності фінасування, у 2020 році було передбачено фінасування у сумі 20 000 000 грн.
Ритуальною службою спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), за результатами укладеного договору № 19Д від 03.07.2019, отримано проектно-кошторисну документацію із позитивним експертним звітом № 2495/е/19 від 22.11.2019. Загальна кошторисна вартість будівництва (капітального ремонту) затверджена в розмірі 65 840 830,00 грн.
Закупівлю підрядних робіт за об’єктом оголошено на 62 231 188,00 грн. (без сум на супутні роботи: на проектні роботи, авторський нагляд, технічний нагляд).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені показниками локальних кошторисів проектної документації, складених відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» та інших Державних будівельних норм, Закону України «Про охорону праці», вимог і нормативів екологічної безпеки, правил протипожежної безпеки, санітарних норм, правил електробезпеки тощо.

Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту: www.kievkrm.com.ua.
Водночас повідомляємо, що вимога щодо розміщення обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб сайті передбачена постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710”, що набрала чинності 19.12.2020. Закупівля оголошена 16.06.2020, відповідно у замовника був відсутній обов’язок в розміщенні такої інформації про закупівлю на власному веб сайті.

Додаток: експертний звіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР" 55 926 789,45
UAH з ПДВ
55 304 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 58 360 152,41
UAH з ПДВ
55 588 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" 59 474 938,32
UAH з ПДВ
56 559 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 61 526 002,63
UAH з ПДВ
56 560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АМТ- ГРУПП" 58 577 268,46
UAH з ПДВ
57 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:36
Електронний підпис
10 липня 2020 15:22
Акти ВТ 20.pdf
10 липня 2020 15:22
ВТ-20 ч.5 .pdf
10 липня 2020 15:22
ВТ-20 ч.4 .pdf
10 липня 2020 15:22
ВТ-20 ч.3 .pdf
10 липня 2020 15:22
ВТ-20 ч.2.pdf
10 липня 2020 15:22
ВТ-20 ч.1 .pdf
10 липня 2020 15:22
Договір Діпі транс001.pdf
02 липня 2020 18:14
Електронний підпис
02 липня 2020 18:10
іншІ документи.rar
02 липня 2020 18:10
Ліцензія ДАБІ.pdf
02 липня 2020 18:10
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
02 липня 2020 18:10
Дозвіл Держпраці.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 18:03
Довідки МВД.pdf
22 липня 2020 18:03
public_doc.pdf
22 липня 2020 18:03
public_doc.p7s
16 липня 2020 21:06
Електронний підпис
02 липня 2020 19:02
Електронний підпис
02 липня 2020 15:22
Електронний підпис
02 липня 2020 15:19
Лист-відгук.pdf
02 липня 2020 15:07
Об'єктний кошторис.pdf
02 липня 2020 15:07
Ліцензія АК 20.08.19.pdf
02 липня 2020 15:07
Листи-згоди.pdf
02 липня 2020 15:07
Інші документи.pdf
02 липня 2020 15:07
Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 15:07
Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 12:37
Електронний підпис
03 липня 2020 12:34
05 Статут з описом.pdf
03 липня 2020 12:33
14 Довідка працівники.PDF
03 липня 2020 12:33
12 Довідка мтб.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 12:14
Електронний підпис
03 липня 2020 12:08
24-1 Ліцензія АВК.pdf
03 липня 2020 12:08
24-2 Договір, Акт АВК.pdf
03 липня 2020 12:08
Гарантiя_4040.zip
03 липня 2020 12:08
Довiренiсть_Рижий.zip
03 липня 2020 12:08
Довіреність_скан.pdf
03 липня 2020 12:08
Лiцензiя.zip
03 липня 2020 12:08
Ліцензія_скан.pdf
03 липня 2020 12:08
Рейтинг.zip
03 липня 2020 12:08
Рейтинг_Скан.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ПП "АМТ- ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Відхилено 55 304 400,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 16:02
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 55 588 800,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 12:14

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БК КБР» у процедурі UA-2020-06-16-007108-c від 09.07.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, із зазначенням переліку транспортних засобів, обладнання та складових матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі, із долученням документів, що згідно із чинним законодавством підтверджують відповідні права (договори, правовстановлюючі документи тощо). Зміст підтверджуючих документів повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожного об’єкту техніки, обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначений учасником як фактично наявний в останнього. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою № 823 від 23.06.2020 Учасник повідомив про наявність, зокрема, вилкового навантажувача, ЗИЛ 130 Спеціальний вантажний-С рв1985, ЗИЛ 431412 Спеціальний вантажний автопідйомник рв1989, КРАЗ 250 Автокран 10-20 Т-С вантажний, рв1993, МАЗ 555102 Спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид рв 2004, Mercedes-benz ACTROS 4140 Спеціалізований вантажний самоскид рв2006, MAN TGA 41.400 Спеціалізований вантажний самоскид рв2007. На підтвердження наявності долучено свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, власниками яких є МПП ВКФ «ДЕКОРТ», ТОВ «Діпі Транс», ТОВ «Фрілайн-Трейд». У складі пропозиції наявний Договір про надання послуг № ДК-211 від 02.01.2020 із МПП ВКФ «ДЕКОРТ», з якого відсутня можливість ідентифікувати зазначені транспортні засоби. Договірні чи інші правовідносини із ТОВ «Діпі Транс», ТОВ «Фрілайн-Трейд» не підтверджено документально. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Підтвердити документально договірні чи інші правовідносини із є МПП ВКФ «ДЕКОРТ», ТОВ «Діпі Транс», ТОВ «Фрілайн-Трейд» щодо наявності транспортних засобів: вилкового навантажувача, ЗИЛ 130 Спеціальний вантажний-С рв1985, ЗИЛ 431412 Спеціальний вантажний автопідйомник рв1989, КРАЗ 250 Автокран 10-20 Т-С вантажний, рв1993, МАЗ 555102 Спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид рв 2004, Mercedes-benz ACTROS 4140 Спеціалізований вантажний самоскид рв2006, MAN TGA 41.400 Спеціалізований вантажний самоскид рв2007. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції наявні два договори. Додатковою угодою № 3 від 06.11.2018 до Договору від 07.05.2018 додатки викладено в новій редакції, які не долучено в складі пропозиції. Додатками до Договору від 31.07.2018 є: Договірна ціна, Протокол погодження договірної ціни та Календарний графік робіт з капітального ремонту. Протокол погодження договірної ціни та Календарний графік робіт з капітального ремонту не долучені в складі пропозиції. Додатковою угодою № 1 від 06.11.2018 додатки ціни та Календарний графік робіт з капітального ремонту не долучені в складі пропозиції. Додатковою угодою № 2 від 22.12.2018 додатки до Договору від 31.07.2018 викладено в новій редакції. Протокол погодження договірної ціни та Календарний графік робіт з капітального ремонту не долучені в складі пропозиції. Договори подані не в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити всі додатки до договору.

Документи

13 липня 2020 14:28
Електронний підпис
13 липня 2020 14:27
Протокол 41.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» у процедурі UA-2020-06-16-007108-c від 16.07.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт, а також листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції наявний Договір № 73 від 14.11.2017 на суму 393 424 928,47 грн. (із урахуванням додаткових угод). Довідка на відповідну суму відсутня у складі тендерної пропозиції. Згідно Звіту про виконання Договору (UA-2017-08-17-001275-c) договір виконано на 393 424 928,47 грн. Згідно Відгуку контрагента сума Договору 393 403 290,87 грн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи (довідки, акти) та відгук контрагента на всю суму виконання за договором № 73 від 14.11.2017. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності фінансової спроможності, учасник надає фінансову звітність у розмірі обсягу річного доходу (виручки) не менше 50 % очікуваної вартості закупівлі: баланс та звіт про фінансові результати за останній звітний період, із документом, що підтверджує прийняття фінансової звітності. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Учасником надано у складі пропозиції проміжну фінансову звітність. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити фінансову звітність за останній звітний період (рік). 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. У складі пропозиції надаються документи встановленого законодавством взірця (посвідчення, витяги з протоколів, та/або протоколи комісії з перевірки знань) про проходження інженерно-технічними працівниками та працівниками робітничих професій учасника зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою навчання та перевірки знань з охорони праці. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутні документи про проходження працівниками Гаврилюк О.В. та Проценко Є.Ю. перевірки знань з охорони праці (із урахуванням Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити документи про проходження працівниками Гаврилюк О.В. та Проценко Є.Ю. перевірки знань з охорони праці на ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
55 588 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2022 15:24
ел.пошта.doc укладений
14 липня 2022 15:23
ДУ№ 8від 30.06.2022.pdf укладений
14 липня 2022 15:23
ел.пошта.doc укладений
14 липня 2022 15:22
ДУ№ 8від 30.06.2022.pdf укладений
14 липня 2022 15:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:57
Додаток2 графік (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:57
ДУ 7 Договір 15Д (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:17
ДУ6 Договір 15Д (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 16:45
Додаткова угода №5_pdf (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 16:07
Додаткова угода № 4_pdf (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:06
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 16:44
Додаткова угода №3 _pdf (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 15:19
Додаткова угода до договру підряду 1 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:39
Додаткова угода до договору підряду 2 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:39
Додаткова угода до договору підряду 2.pdf укладений
21 серпня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:12
Додаткова угода до договру підряду 1.pdf укладений
21 серпня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 12:17
Протокол 48.pdf укладений
20 серпня 2020 11:50
Додаток до договору підряду 2.pdf укладений
20 серпня 2020 11:50
Додаток до договору підряду 1.pdf укладений
20 серпня 2020 11:50
Договір підряду.pdf укладений
20 серпня 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п. 19.2 Розділу 19 «Інші умови Договору» Договору підряду №15Д від 20 серпня 2020р. на виконати роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти у наступній редакції: «19.2. Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2022 року.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору підряду №15Д від 20 серпня 2020року на виконати роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 55 588 800 грн.00 коп. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 9 264 800 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 коп.). Сума на 2020 рік становить 19 675 000 грн.00 коп. (дев'ятнадцять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 3 279 166 грн. 67 коп. (три мільйони двісті сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у п. 4.2. Розділу 4 «Порядок розрахунків» Договору підряду №15Д від 20 серпня 2020року на виконати роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Замовник може здійснювати попередню оплату з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами та доповненнями), в межах 30% вартості річного обсягу Робіт за Договором. Сума на 2020 рік становить 19 675 000 грн.00 коп. (дев'ятнадцять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 3 279 166 грн. 67 коп. (три мільйони двісті сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.). Сума на 2021 рік становить 35 913 800 грн. 00 коп. (тридцять п’ять мільйонів дев’ятсот тринадцять тисяч вісімсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 5 985 633 грн. 33 коп. (п’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч шістсот тридцять три гривні 33 коп.). 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у Розділ 20 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року шляхом доповнення платіжних реквізитів Підрядника наступним рахунком: IBAN: UA578201720355329107000706613 в УДКСУ у Святошинському районі м. Київа. 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3.Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2022 року. 4.Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Визнати недійсною Додаткову угоду № 2 від 20 серпня 2020 року та Додаткову угоду № 3 від 20 серпня 2020 року до Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт); 2. Змінити п. 3 Додаткової угоди № 4 від 25 серпня 2020 року до Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти у наступній редакції: «п. 3 Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року». 3. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2021 року. В частині скасування Додаткової угоди № 2 від 20 серпня 2020 та Додаткової угоду № 3 від 20 серпня 2020 року до Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року, з урахування положень ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, поширює свою дію на відносини, що виникли з 20 серпня 2020 року. В частині зміни п. 3 Додаткової угоди № 4 від 25 серпня 2020 року до Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року, з урахування положень ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, поширює свою дію на відносини, що виникли з 25 серпня 2020 року. 5. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 15Д від 20 серпня 2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 6 до Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни у п. 3.1 Розділу 3 «Договірна ціна» Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року на виконати роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт ритуального корпусу та підземної галереї міського крематорію на вул. Байковій, 16 Голосіївський район» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна визначена на підставі Державних будівельних норм, ДСТУ та становить 55 588 800 грн.00 коп. (п’ятдесят п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 9 264 800 грн. 00 коп. (дев’ять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 коп.). Зменшити суму на 2020 рік на 19 675 000 грн. 00 коп. (дев’ятнадцять мільйонів шістсот сімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% 3 279 166 грн. 67 коп. (три мільйони двісті сімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.) Сума на 2020 рік становить 0,00 грн. (0 гривень 00 копійок).» 2. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова набирає чинності з дати її підписання та діє до 31 грудня 2020 року. 4. Ця додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної сторони, кожний із яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), згідно з пунктом 5.3.2. Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з тим, що наказом № 46 від 22 вересня 2020 року Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до Переліку об’єктів культурної спадщини м. Києва внесено Зали Прощання (Ритуальні корпуси Київського крематорію), а також, відповідно до статтей 23, 26 Закону України «Про охорону культурної спадщини» Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 19.2. Розділу 19 «Інші умови договору» Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року та викласти у новій редакції: «п. 19.2. Договір набирає чинності з дня його укладання і діє до 30.06.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Пункт 2.1. Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року та викласти у новій редакції: « п.2.1. Строк виконання робіт визначений цим Договором наступний: Початок робіт – протягом трьох днів з дня передачі затвердженої проектної документації, передачі дозвільної документації Замовником. Закінчення робіт: 30.06.2022 року. Строк виконання робіт 18 місяців». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року, виклавши Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт та фінансування робіт» до Договору підряду № 15 Д від 20.08.2020 року» в новій редакції. 4. Усі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою залишаються в силі та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода та Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт та фінансування робіт» набирають чинності з дати підписання іх підписання та діють протягом терміну дії Договору. 6. Ця Додаткова угода та Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт та фінансування робіт» з моменту набрання ними чинності є невід’ємними частинами Договору. 7. Ця Додаткова угода та Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт та фінансування робіт» складені у двох примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 15Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: ч.1 ст 651 ЦК України та ст.188 ГК України