Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук)
Очікувана вартість
309 700,00 UAH
UA-2020-06-16-006982-c 8425d3091b0b4ecd8a5deee280a031ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валентинович Ткаченко

+380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145240
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко
+380485131474
osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 15:13
Очікувана вартість: 309 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 097,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +380485131474.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбук.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Ноутбук - 31 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Миру, буд. 19, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, Одеська обл., 67801.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 26.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 309 700,00 грн. (триста дев’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), кошти місцевого бюджету – 154 850,00 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 097,00 грн. (три тисячі дев’яносто сім грн. 46 коп.) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «02» липня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, Овідіопольський р-н, вул. Миру, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:46
ТД_ДОДАТОК_2.doc
16 червня 2020 15:46
ТД_ДОДАТОК_3.docx
16 червня 2020 15:46
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
16 червня 2020 15:46
ТД_ДОДАТОК_5.doc
16 червня 2020 15:46
ТД_ДОДАТОК_1.doc
16 червня 2020 15:46
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Ноутбук).doc
16 червня 2020 15:46
ТД_ДОДАТОК_4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність мінімальним вимогам Наказу МОН України
Дата подання: 17 червня 2020 10:23
Дата відповіді: 19 червня 2020 15:39
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року є інформація, що носить рекомендований характер, а саме "Дисплей: діагональ не менше ніж 13,3”, роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080, тому нами обрано дисплей 15,6, а роздільна здатність 1920 х 1080. Ми як замовник розглядаємо будь-які моделі, які відповідають педагогічним вимогам.
Тендер
Дата подання: 17 червня 2020 21:13
Дата відповіді: 18 червня 2020 11:32
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати на поставку, навантаження/розвантаження, монтаж товару з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-006982-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Синюта Андрій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3592801557
Дата подання: 13 липня 2020 00:59
Відхилення учасника з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі"
Відхилення учасника з порушенням Закону України "Про публічні закупівлі". Зміст у вкладенні.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 19:33
рішення від 15.07.2020 № 13696 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 19:33
рішення від 30.07.2020 № 14708 .pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №14708-р/пк-пз від 30.07.2020 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Синюти Андрія Олександровича за процедурою закупівлі: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбук) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-16-006982-c.
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2020 14:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 199 764,00
UAH з ПДВ
199 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович 260 400,00
UAH з ПДВ
239 971,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 290 000,00
UAH з ПДВ
239 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 260 688,30
UAH з ПДВ
249 998,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 285 045,00
UAH з ПДВ
285 045,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ТІ ТЕХНІКА" 301 320,00
UAH з ПДВ
301 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 17:01
Електронний підпис
01 липня 2020 17:00
Кваліфікація.zip
01 липня 2020 15:54
Електронний підпис
01 липня 2020 15:53
Проект договору.pdf
01 липня 2020 15:53
Техічні вимоги.zip
01 липня 2020 15:53
Кваліфікація.zip
01 липня 2020 15:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 18:15
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:22
Довідка не судимість
11 серпня 2020 14:22
Довідка 1
11 серпня 2020 14:22
Гарантійний лист ст. 17
01 липня 2020 23:46
Електронний підпис
01 липня 2020 23:44
Установчі.pdf
01 липня 2020 23:44
Технічні вимоги.pdf
01 липня 2020 23:44
Тендерна пропозиція.pdf
01 липня 2020 23:44
Проект договору.pdf
01 липня 2020 23:44
Несертифікація.pdf
01 липня 2020 23:44
Лист-повідомлення.pdf
01 липня 2020 23:44
Листи та довідки.pdf
01 липня 2020 23:44
Загальні-відомості.pdf
01 липня 2020 23:44
Довідка-працівники.pdf
01 липня 2020 23:44
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 23:44
Банківська довідка.pdf
01 липня 2020 23:44
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 08:41
Електронний підпис
01 липня 2020 08:40
Технічна частина.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Синюта Андрій Олександрович

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "АЙ ТІ ТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 199 764,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:41
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
Рішення скасоване 239 971,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:41
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Рішення скасоване 239 999,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:41
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 199 764,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:43
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
Переможець 239 971,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:45

Документи

10 липня 2020 14:24
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Синюта Андрій Олександрович
#3592801557
239 971,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 10:55
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:03
Договір №12.pdf укладений
18 серпня 2020 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 239 971,00
UAH