Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-06-16-006921-c 3e232062985e40daa39554a301004320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 18:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Тендерна документація

09 липня 2020 12:17
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:36
00000000
26 червня 2020 14:35
0000000000000000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:35
000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:35
0000000000000000000000000000000000000000
09 липня 2020 12:17
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:36
00000000
16 червня 2020 15:44
00000000
26 червня 2020 14:35
0000000000000000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:35
000000000000000000000000000000
16 червня 2020 15:43
0000000000000000000000000000000000000000000000000
26 червня 2020 14:35
0000000000000000000000000000000000000000
16 червня 2020 15:43
0000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-05-000023 ● f5c9095f1431485a8e71cd8fc9b4e001
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2020 № 73

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.11.2020 № 73.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-16-006921-c 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-16 14:20:32

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів Електричних побутових приладів (39710000-2) (Машинки пральні електричні) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-16-006921-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктами 8 і 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні.
2. Крім того, пунктом 6 розділу 6 тендерної документації Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-18 09:53:17

Пояснення

1. Стосовно відсутності інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів.
Електронною системою “Prozorro” та авторизованим електронним майданчиком “Zakupki.prom.ua” не передбачено технічної можливості оприлюднення інформації про мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, про що зазначено у листі ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА” вих. № 1440/10 від 29.10.2020 (копія додається).
Зазначена інформація міститься в частині 7 “ Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” Розділу І “Загальні положення” та частині 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу.
Слід зазначити, що Міністерство оборони України розміщує оголошення про проведення відкритих торгів шляхом заповнення необхідної інформації, яка визначена електронним майданчиком, який підпорядковується Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель.
2. Стосовно внесення учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору.
Відповідно до вимог частин першої та третьої статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Відповідно до вимог пункту 6.1 частини 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Розділу VI. “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації Замовником вимагалося від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі:
депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору.
Перерахування коштів здійснюється на р/р “Спеціальні кошти” № UA308201720355149006000018611, Державна казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач: Міністерство оборони України, код ЄДРПОУ 00034022. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, вид 1.4.1.36, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”.
За результатом проведення аукціону та оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою було визначено пропозицію Приватного підприємства “Європа-Схід” (надалі –
ПП “Європа-Схід”) за лотом 1.
Рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України від 14.07.2020 № 75/315/4 відповідно до вимог частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” ПП “Європа-Схід” за лотом 1 визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю електричних побутових приладів (39710000-2) (Машинки пральні електричні) – 2 лоти.
ПП “Європа-Схід” здійснено внесення не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору (Платіжне доручення № 2260 від “27” липня 2020 р.) (копія додається).
Між Міністерством оборони України та учасником-переможцем було укладено договір № 286/3/20/156 про поставку для державних потреб матеріально-технічних засобів речової служби (за кошти Державного бюджету України від 31.07.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі стосовно оголошеної процедури відкритих торгів на закупівлю електричних побутових приладів (39710000-2) (Машинки пральні електричні): Лот 1. Пральні та сушильні машини (39713200-5) (Машинки пральні електричні побутові, автоматичні, завантаженням 7-8 кг); Лот 2. Пральні та сушильні машини (39713200-5) (Машинки пральні електричні, напівавтоматичні активаторного типу з цетрифугою завантаженням 5-7 кг). (надалі – Електричні побутові прилади (39710000-2) (Машинки пральні електричні) – 2 лоти). Зазначена процедура закупівлі проводилась відповідно до частини 1 статті 20 Закону (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-16-006921-c). Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, оприлюдненого в електронній системі. Стосовно відсутності інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій в опублікованому оголошенні про проведення відкритих торгів. Електронною системою “Prozorro” та авторизованим електронним майданчиком “Zakupki.prom.ua” не передбачено технічної можливості оприлюднення інформації про мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, про що зазначено у листі ТОВ “ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА” вих. № 1440/10 від 29.10.2020 (копія додається). Зазначена інформація міститься в частині 7 “ Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” Розділу І “Загальні положення” та частині 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу. Слід зазначити, що Міністерство оборони України розміщує оголошення про проведення відкритих торгів шляхом заповнення необхідної інформації, яка визначена електронним майданчиком, який підпорядковується Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та відповідає вимогам чинного законодавства України з питань публічних закупівель.

2020-11-19 15:17:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 28.11.2020 року.
Дата публікації: 30 листопада 2020

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 липня 2020 11:44
Закінчення: 09 липня 2020 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 39713200-5 — 00000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 0000000000000000, 00000000, 0000000000000000
Дата доставки: 15 жовтня 2020
measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 39713200-5 — 00000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000000, 000000000, 0000000000000000000
Дата доставки: 15 жовтня 2020
measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 39713200-5 — 00000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 0000000000000000000, 0000000000000000, 000000000000000000
Дата доставки: 15 жовтня 2020
measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 39713200-5 — 00000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 000000000000000, 0000000, 000000000000000000
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
0000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 15:30
000000000000000000000
08 липня 2020 15:30
0000000000000000000
08 липня 2020 15:30
0000000000000000000000000000
08 липня 2020 15:30
000000000000000000000
08 липня 2020 15:30
000000000000000000000000
08 липня 2020 15:30
00000000000000000000000000000
08 липня 2020 15:30
000000000000000
08 липня 2020 15:30
00000000000000000000000000

Публічні документи

08 липня 2020 16:01
00000000
08 липня 2020 12:53
000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
0000000000000000000
08 липня 2020 12:53
0000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
00000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
00000000000000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
000000000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
0000000000000000000000
08 липня 2020 12:53
000000000000000000000000000000000

Публічні документи

08 липня 2020 14:40
00000000
07 липня 2020 19:02
000000000000000000000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
00000000000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
000000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
0000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
0000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
00000000000000000000000000000000000000
07 липня 2020 19:02
000000000000000000000000000000000

Публічні документи

23 липня 2020 14:40
00000000
20 липня 2020 13:51
00000000
20 липня 2020 13:47
0000000000000000000000000000000
17 липня 2020 16:02
0000000
08 липня 2020 17:36
00000000
08 липня 2020 16:48
000000
08 липня 2020 16:48
000000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
000000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
00000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
000000000000000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
0000000000000000000000000000000
08 липня 2020 16:48
0000000000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

0000000000000000000000000000

00000000000000000

0000000000000000

0000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
0000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
0000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
06 січня 2021 09:53
00000000 укладений
31 липня 2020 09:54
00000000000000000000000000000000000000000 укладений
31 липня 2020 09:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ