Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утеплення стін за методом скріпленої теплоізоляції адміністративного приміщення Рівненського міського РЕМ з навчально курсовим комбінатом (інв. № 300172280) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" код 45443000-4 Фасадні роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»).
Очікувана вартість
930 000,00 UAH
UA-2020-06-16-006911-c de0f703024f8418989b53793af453c17
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго

+380362694239 tender@roe.vsei.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРАТ "РІВНЕОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 05424874
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ВОЛОДИМИРА, будинок 71
Контактна особа: Тендерний відділ ПрАТ Рівнеобленерго
+380362694239
tender@roe.vsei.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 930 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Утеплення стін за методом скріпленої теплоізоляції адміністративного приміщення Рівненського міського РЕМ з навчально курсовим комбінатом (інв. № 300172280) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" код 45443000-4 Фасадні роботи за ДК 021:2015 «ЄЗС»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, Князя Володимира, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально умови оплати викладено в проєкті договору підряду Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕБЕЛС" 650 004,00
UAH з ПДВ
650 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 11:30
Електронний підпис
23 червня 2020 11:28
25.imd
23 червня 2020 11:28
25.bdcu
23 червня 2020 11:28
Техпаспорта.pdf
23 червня 2020 11:28
аналогічні договора 2.pdf
23 червня 2020 11:28
Аналогічні договора 1.pdf
23 червня 2020 11:28
Технічна частина.pdf
23 червня 2020 11:28
Комерційна 2.pdf
23 червня 2020 11:28
Комерційна 1.pdf
23 червня 2020 11:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕБЕЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕБЕЛС"
#22588078
Переможець 650 004,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕБЕЛС"
#22588078
650 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 12:07
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 15:44
ДУ №1.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 16:25
Договір.pdf укладений
13 липня 2020 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: UA20-2020-01136/000
Договір:
Номер додаткової угоди: UA20-2020-01136/001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 15 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 576 615,60
UAH (в тому числі ПДВ 96 102,60 UAH)