Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення та знешкодження відходів від COVID-19, що утворилися в результаті медичної діяльності
Очікувана вартість
572 000,00 UAH
UA-2020-06-16-005245-c 2df6b76a365c4a99a1807f62c7411f66
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
: Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2020 № 286 «Про виділення коштів із резервного фонду міського бюджету», протоколом № 4 засідання міської комісії з питань, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 02.03.2020 на наказу ДОЗН ДМР від 04.03.2020 № 110 «Про визначення відповідального за здійснення переговорної процедури», з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) на закупівлю Послуг з перевезення та знешкодження відходів від COVID-19, що утворилися в результаті медичної діяльності може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 22 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 кілограми
Послуги з перевезення та знешкодження відходів від COVID-19, що утворилися в результаті медичної діяльності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Канатна, 17, Дніпро, Дніпропетровська область, 49006, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

16 червня 2020 14:20
Електронний підпис
16 червня 2020 14:19
протокол переговорів 82.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОХІМ"
#38563113
Переможець 572 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:34

Документи

16 червня 2020 14:34
Електронний підпис
16 червня 2020 14:31
рішення 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОХІМ"
#38563113
572 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 14:34
Електронний підпис
16 червня 2020 14:31
рішення 83.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 12:31
ТОВ Екохім в новій редакції.pdf зміни до договору
24 червня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 16:08
ВО ЕКОХІМ.pdf укладений
22 червня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір в новій редакції
Номер договору про закупівлю: НВ(М) 11/02.04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: НВ(М) 11/2/02.04-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 572 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 95 333,33 UAH)