Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
154 700,00 UAH
UA-2020-06-16-004866-c fa896c65011d4e3dade074c87529755d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 13:58
Очікувана вартість: 154 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 773,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3094 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Станіславського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:18
перелік змін 18.06.20.docx
18 червня 2020 16:18
Тендерна документація нова редакція.doc
16 червня 2020 13:56
Тендерна документація.doc
18 червня 2020 16:18
Додаток 4 - Проект Договору нова редакція.docx
16 червня 2020 13:57
Додаток 4 - Проект Договору.docx
16 червня 2020 13:57
Додаток 4.1 - Відомість обсягу робіт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ" 154 675,47
UAH з ПДВ
154 675,47
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 154 700,00
UAH з ПДВ
154 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2020 00:20
Електронний підпис
04 липня 2020 00:17
додаток 3_07_2020.pdf
01 липня 2020 19:19
Електронний підпис
01 липня 2020 18:34
Електронний підпис
01 липня 2020 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf.p7s
01 липня 2020 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf (1).p7s
01 липня 2020 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko.pdf
01 липня 2020 18:32
Dovirenist_Savchenko.pdf.p7s
01 липня 2020 18:32
Dovirenist_Savchenko.pdf (1).p7s
01 липня 2020 18:32
Dovirenist_Savchenko.pdf
01 липня 2020 18:32
Dovidka pro nazvu.pdf.p7s
01 липня 2020 18:32
Dovidka pro nazvu.pdf (1).p7s
01 липня 2020 18:32
Dovidka pro nazvu.pdf
01 липня 2020 18:32
Bankivska Licenzia.pdf.p7s
01 липня 2020 18:32
Bankivska Licenzia.pdf (1).p7s
01 липня 2020 18:32
Bankivska Licenzia.pdf
01 липня 2020 18:32
203992_ГР_1749_3 094.pdf.p7s
01 липня 2020 18:32
203992_ГР_1749_3 094.pdf (1).p7s
01 липня 2020 18:32
203992_ГР_1749_3 094.pdf
01 липня 2020 18:32
технічний опис.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 19:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Відхилено 154 675,47
UAH з ПДВ
06 липня 2020 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 11:45
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
Відхилено 154 700,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 11:47

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 03.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12. 2.4. Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-06-16-004866-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 02.07.2020 13:58 5. Дата та час закінчення Аукціону: 02.07.2020 14:19 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2391816937 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Метробудівська, будинок 8, квартира 77, тел.: +380667143057. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації до договору № 19/05 надано у складі тендерної пропозиції медичні книжки водіїв, які скановані в не машинозчитувальному форматі, не можливо встановити та прочитати кому належать медичні книжки та інформація яка зазначена в них. 7.2. Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку № 7/30 від 01.07.2020 року , що не відповідає вимогі, так як, співробітники, які зазначені в довідці відповідно до вимоги мають бути обов’язково зазначені повні ім’я по–батькові та прізвище. Також в даній довідці слід зазначити, відповідальну особу за охорону праці на підприємстві та змінити дату довідки, через те, що вона датована 01.10.2019 роком, що не відповідає вимогі п. 1 розділу ІІІ тендерної документації де зазначено всі довідки, які готуються учасником мають бути датовані не раніше 16.06.2020 року. 7.3. Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації надано наказ та підтверджуючі документи, що Марченко виконує обов’язки з інженера по охороні праці, Але учасником надана декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з охорони праці де зазначено, що відповідальною особою на даному підприємстві, тобто ФОП Марченко є майстер Гошкадор В. В. відповідно до наказу № 3/ОП від 28.11.2019 року. Тому Учасник має привести у відповідність довідку про працівників та зазначити вірну інформацію. 7.4. Учасником на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації підписано договір з фізичною особою Гошкадором В. В. на виконання електромонтажних робіт, а відповідно до вимоги Учасник мав надати відповідний сертифікат або посвідчення на кваліфікованого співробітника, який має спеціальність підвищеної небезпеки. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учаснику на вимогу п. 5.10 розділу ІІІ тендерної документації до договору № 19/05 потрібно надати медичні книжки водіїв, які будуть відскановані в тому форматі який можливо буде прочитати та перевірити відповідність. 7.2. Учаснику на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації потрібно повторно надати довідку № 7/30 від 01.07.2020 року, де зазначити обов’язково повні ім’я по–батькові та прізвище всіх співробітників. Також в даній довідці слід зазначити, особу - інженера з охорони праці на підприємстві та змінити дату довідки, через те, що вона датована 01.10.2019 роком, що не відповідає вимогі п. 1 розділу ІІІ тендерної документації де зазначено всі довідки, які готуються учасником мають бути датовані не раніше 16.06.2020 року. 7.3. Учасник на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації потрібно надати наказ та посвідчення на майстра Гошкадора В. В. № 3/ОП від 28.11.2019р. та зазначити вірну посаду в довідці № 7/30 даного співробітника, та привести у відповідність наданий договір ЦПД та вірно зазначити до виконання яких робіт буде залучено даного співробітника для приведення у відповідність до інформації зазначеної в тендерній пропозиції. 7.4. Учасником на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації підписано договір з фізичною особою Гошкадором В. В. на виконання електромонтажних робіт, а відповідно до вимоги Учаснику потрібно надати відповідний сертифікат або посвідчення на кваліфікованого співробітника, який має спеціальність підвищеної небезпеки. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 06.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12. 2.4. Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-06-16-004866-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 02.07.2020 13:58 5. Дата та час закінчення Аукціону: 02.07.2020 14:19 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2383201196 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49069, місто Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, будинок 10-А, квартира 12, тел.: +380684042824. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку про наявність працівників, що не відповідає вимогі, так як, співробітники, які зазначені в довідці відповідно до вимоги мають бути обов’язково прописані повністю ім’я по–батькові та прізвище. Також в даній довідці слід зазначити, відповідальну особу за охорону праці на підприємстві, виконроба та працівника робочої спеціальності та надати на доданих співробітників скановані копії трудових книжок/витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру /трудових договорів або наказів про прийняття на роботу. 7.2. Учасником на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації надано акти виконаних робіт КБ2-в, які не мають дати підписання цих актів, що не відповідає вимогам. 7.3. Учасником на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації не на всі механізми та інструменти надано підтверджуючі документи на вказані у довідці № 6/327 від 29.06.2020 року механізми та інструменти строком дії не менше ніж до 31.12.2020 та скан копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або видаткових накладних. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учаснику на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації потрібно оновити довідку про наявність працівників, та прописати повністю ім’я по–батькові та прізвище всіх співробітників. Також в даній довідці слід зазначити, відповідальну особу за охорону праці на підприємстві, виконроба та працівника робочої спеціальності та надати на доданих співробітників скановані копії трудових книжок/витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру /трудових договорів або наказів про прийняття на роботу. 8.2. Учасник на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації надати акти виконаних робіт КБ2-в, з зазначенням дати підписання цих актів. 8.3. Учасник на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації має надати на всі механізми та інструменти підтверджуючі документи відповідно до довідки № 6/327 від 29.06.2020 року механізми та інструменти строком дії не менше ніж до 31.12.2020 та скан копії технічних паспортів або керівництв з експлуатації, або видаткових накладних. Також учасник повинен зазначити наявність промислового пилососу та надати відповідні підтверджуючі документи, що є обов’язковою умовою. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
07 липня 2020 11:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі