Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи)
Operative dispatching system "Emergency Medical Care" (code of SC 021:2015 - Information systems)
Очікувана вартість
15 907 900,00 UAH
UA-2020-06-16-004654-b f4acdab256874a3ca5989bd378a93720
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вершигора Анатолій Васильович

380442358057 buhgalter103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Вебсайт: http://ssmp.health.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Контактна особа: Вершигора Анатолій Васильович
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Додаткові контактні особи: Вершигора Анатолій Васильович
380442347954
ssmp.health@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Tsentr ekstrenoyi medichnoyi dopomogi ta medicini katastrof mista Kiyeva» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi).
National ID: 39007616
Contact point: Vershigora
380442358057
buhgalter103@ukr.net
Additional contacts: Vershigora Anatoly
380442347954
ssmp.health@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 13:41
Очікувана вартість: 15 907 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 079,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 477237 UAH
Publication date: 16 червня 2020 16:57
Enquiries until: 06 липня 2020 17:00
Complaints submission until: до 12 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 15 907 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 159 079 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
(Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Operative dispatching system "Emergency Medical Care" (code of SC 021:2015 - Information systems)
CPV: 48810000-9
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:13
Зміни до тендерної документації - 07.07.2020.pdf
26 червня 2020 13:44
Зміни до тендерної документації - 26.06.2020.pdf
07 липня 2020 15:13
Додатки до тендерної документації (серпень-листопад) із змінами 2.pdf
26 червня 2020 13:45
Додатки до тендерної пропозиції (серпень-листопад) із змінами.pdf
16 червня 2020 16:57
Додатки до тендерної пропозиції (серпень-листопад).pdf
07 липня 2020 15:12
Тендерна документація - Оперативно-диспетчерська система (серпень-листопад 2020 ) із змінами 2.pdf
26 червня 2020 13:45
Тендерна документація - Оперативно-диспетчерська система (серпень-листопад 2020 ) із змінами.pdf
16 червня 2020 16:57
Тендерна документація - Оперативно-диспетчерська система від 29.05.2020. (серпень-листопад 2020 ).pdf
07 липня 2020 15:11
Тендерна документація _ОДС_ЕМД_ (серпень-листопад 2020) – із змінами від 07.07.2020.docx
26 червня 2020 13:55
Тендерна документація _ОДС_ЕМД_ (серпень-листопад 2020) – із змінами від 26.06.2020.docx
16 червня 2020 16:57
Тендерна документація _ОДС_ЕМД_ (серпень-листопад 2020).docx
16 червня 2020 16:57
Оголошення про проведння відкритих торгів - оперативно диспетч. система (серпень- листопад).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 25 червня 2020 10:57
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь, у розрізі яких джерел фінансування відбувається закупівля або отримання медикаментів (у разі благодійної допомоги)? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня .Фінансування закупівлі медикаментів здійснює "Національна служба здоров'я України". Благодійна допомога отримується у натуральній формі.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 25 червня 2020 12:12
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати схему руху медикаментів по місцях зберігання в медичному закладі. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо схему руху медикаментів: Імпорт(дебіт)- бухгалтерія - аптечне відділення-23 відділення ЕМД (сарший фельдшер)- 23пункта поповнення бригад-укладка бригади ЕМД. Експорт (кредит) аптечне відділення - 23 відділення ЕМД (сарший фельдшер)- 23 пункта поповнення бригад-бригади ЕМД.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:54
Дата відповіді: 25 червня 2020 10:54
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь, який метод списання медикаментів використовується : a. За балансовою вартістю b. За середньозваженою собівартістю Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Списання медикаментів відбувається за середньозваженою собівартістю.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 25 червня 2020 10:59
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь, чи ведеться на підприємстві облік ПДВ? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Замовник веде на підприємстві облік ПДВ.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:57
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:04
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь чи враховуються або не враховуються суми податку на додану вартість, що сплачуються при отриманні (купівлі) медикаментів при операції надходження на склад? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. При отриманні (купівлі) медикаментів при операції надходження на склад враховуються суми податку на додану вартість.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 16:59
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:09
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати відповідь чи ведеться партійний облік на підприємстві, чи потрібен облік медикаментів в розрізі термінів (строків) придатності? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Партійний облік медикаментів не ведеться. Облік медикаментів в розрізі термінів (строків) потрібен.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 17:00
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:57
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати перелік первинної документації, яка використовується для ведення обліку медикаментів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Первинним документом для ведення обліку медикаментів існую накладна на товар від Постачальника яка відображає найменування, серію та терміни придатності, од. виміру, кількість, ціну без ПДВ,Суму без ПДВ, Ціну з ПДВ, Суму з ПДВ.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 24 червня 2020 17:01
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:43
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку медикаментів, просимо надати перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів. Дякуємо.
Відповідь: Надаємо перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів. 1. Звіт про надходження і відпуск (використання) лікарських засобів та медичних виробів (місяь, квартал, півріччя , річний. Реєстр отриманих прибуткових накладних (місяць,квартал,півріччя, річний). Реєстр виданих накладних (місяць,квартал,півріччя, річний).
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:13
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:52
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати інформацію відносно обов'язкових до заповнення полів в особових картках працівників (підрозділ, посада, професія, тарифна ставка, обліковий склад, категорія персоналу, графік роботи, кваліфікаційна категорія, звання, дата прийому, посвідчення, додаткові посвідчення про інвалідність, пенсійний вік, освіта, військовий облік, тощо. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Перерахована вами інформація міститься в обліковій формі П-2. Окремо посвідчення про атестаційну категорію, проходження курсів підвищення кваліфікації, графіки посвідчення про інвалідність, пільгові категорії.
Облікова форма П-2 затверджена наказом Держкомстатом України від 25.12.2009 № 495.
Необхідно передбачити підготовку документів в паперовому та електронному вигляді для архівного зберігання відповідно до наказу Мінюсту України від 11.11.2014 № 1886/5.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:51
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, в якому форматі: електронному, чи на паперових носіях відбувається документообіг між співробітниками відділу кадрів і службою підприємства, задіяною при нарахуванні заробітної плати? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Як в паперовому так і електронному. Нормативними документами передбачено зберігання відомостей про заробітну плату в архіві установи 75 років.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:15
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:50
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь, яка служба в установі відповідає за складання та внесення змін в документах «Штатний розпис» та «Тарифікація»? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Планово-економічний відділ та відділ кадрів.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:15
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:49
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, чи потрібне ведення трудової книжки співробітників в електронному вигляді? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! На даний час нормативними документами не передбачено ведення електронної трудової книжки. Необхідно передбачити.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:16
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:46
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь яка служба здійснює контроль відповідності фактично відпрацьованого часу з нормами законодавства у розрізі ставок і графіків роботи? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Планово-економічний відділ, відділ кадрів, бухгалтерія, медичний реєстратор відділення (підстанції).
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:17
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:45
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати перелік найменувань наказів і розпоряджень, шаблони яких необхідні в електронному вигляді. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Наказ про прийняття, переведення, звільнення. Накази на дисциплінарне стягнення. Наказ про основний склад (зміна прізвища, професії, кваліфікаційну категорію, премії, доплати, догляд за дитиною до 3-х, 6-ти років, інваліди тощо). Накази про всі види відпусток. Накази про передачу справ та матеріальних цінностей. Цільові накази. Накази по військово-обліковому складу.
Користуємось Державною уніфікованою системою документації. Вимоги до оформлення документів – ДСТУ 4163-2003, Національного стандарту України та наказом Мінюсту України від 12.04.2012 № 578/5.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:17
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:43
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо відповісти, в якому форматі: електронному (за допомогою якого програмного продукту), чи на паперових носіях (особова карта) контролюються залишки відпусток? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! На паперових носіях форма П-2, необхідно в електронному вигляді.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:41
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати відповідь, які види додаткових відпусток надаються співробітниками. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Без збереження заробітної плати, по догляду за дитиною до 3-х років та 6-ти років, учаснику ЧАЕС, учаснику бойових дій, додаткова оплачувана відпустка як інваліду, навчальна, додаткова оплачувана відпустка матерям які самостійно виховують дітей, які мають 2-х і більше дітей до 14-ти та 18-ти років, дітей інвалідів, додаткова відпустка працівникам з ненормованим робочим днем, додаткова відпустка працівникам за особливий характер праці, додаткова відпустка працівникам з надання медичної допомоги та перевезення психічно хворих за особливий характер праці, додаткова відпустка медичним працівникам за безперервну роботу понад 3 роки.
Питання до модулю «Облік кадрів»
Дата подання: 25 червня 2020 16:18
Дата відповіді: 30 червня 2020 14:33
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо здійснення обліку кадрів просимо надати перелік необхідних регламентованих звітів в розрізі облікових періодів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Звіт про медичні кадри ф. № 17 (до 05.01. за попередній рік), звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів ф. № 10-ПІ ( не пізніше 01 березня після звітного періоду), «Про зайнятість, працевлаштування громадян що мають додаткові гарантії у сприянні у працевлаштування» (щороку не пізніше 01.02 після звітного року до Центру зайнятості Шевченківської РДА, звіт про заробітну плату за професіями окремих працівників ф. 7-ПВ (один раз на чотири роки), Інформація про кількість штатних одиниць, вакантних ставок та фізичних осіб (щоквартально), звіт про чисельність військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час (один раз на рік на 01.01), ф. № 3- ПН «Звітність «Інформація про попиті на робочу силу (вакансія)».
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:38
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:49
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації схеми та опису процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах екстреної медичної допомоги, в тому числі - облік лікувальних препаратів і матеріалів, просимо надати для уніфікації процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах екстреної медичної допомоги, в тому числі – обліку лікувальних препаратів і матеріалів, схеми та опису процесів роботи служби ЕМД. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уніфікація процесів роботи служби ЕМД на всіх етапах надання екстреної медичної допомоги, в тому числі – облік лікувальних препаратів і матеріалів, схеми та опис процесів роботи служби ЕМД описані у додатку № 4 до тендерної документації.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:39
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:52
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації опису яким чином, із застосуванням яких технічних засобів, API повинна бути забезпечена взаємодія служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування, просимо надати інформацію, яка дозволить забезпечити взаємодію служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та їх забезпечує архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:39
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:52
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації опису яким чином із застосуванням яких технічних засобів, API повинна бути забезпечена взаємодія служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування, просимо надати інформацію, яка дозволить забезпечити взаємодію служби екстреної медичної допомоги з іншими службами екстреного реагування. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та їх забезпечує архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:40
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:53
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації регламентів реагування для забезпечення вимоги «Відстежування виконання регламентів реагування», просимо надати регламенти реагування та надати інформацію за якими показниками відслідковувати виконання регламентів реагування. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Регламенти реагування за показниками відслідковуються відповідно малюнку № 1 додатку № 4 до тендерної документації.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:40
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:55
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо аналізу діяльності КНП «Центр ЕМД та МК» та його підрозділів за будь-який проміжок часу, просимо надати інформацію за якими критеріями та показниками потрібно проводити аналіз діяльності КНП «Центр ЕМД та МК» та його підрозділів. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Аналіз діяльності Центрів ЕМД та МК регламентована формою 22/о, наказ МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:41
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:56
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації управління КНП «Центр ЕМД та МК», забезпечення наступництва між ЦПМСД, стаціонарною службою і службою екстреної допомоги прохання надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Контроль за зверненнями переданими для реагування регіональними ЗОЗ передбачений шляхом організації в них робочих місць згідно наказу МОЗ України від 05.06.2020 р. № 1311 «Про затвердження Примірного табеля оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги» та через «Централь 103».
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:42
Дата відповіді: 03 липня 2020 15:57
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації контролю КНП «Центр ЕМД та МК» з боку регіональних ЗОЗ, прохання надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Контроль з боку регіональних ЗОЗ КНП «Центр ЕМД та МК» не передбачений. Жодний регіональний ЗОЗ не може здійснювати контроль за діяльністю КНП «Центр ЕМД та МК».
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:42
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:00
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо організації взаємодії з іншими екстреними службами, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:43
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:01
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією взаємодії між ПАК АС «ОДС ЕМД» ОДС екстрених служб України «101», «102», «104», «112» та інші, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією з екстреними службами України «101», «102», «104», «112» та інші. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:43
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:01
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо взаємодії, обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією між ПАК АС «ОДС ЕМД» Диспетчерських центрів, аварійних (муніципальних) і рятувальних служб, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією між Диспетчерськими центрами, аварійними (муніципальними) і рятувальними службами. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:44
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:03
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо обміну оперативною інформацією під час реагування на виклики і обміну аналітичною і статистичною інформацією взаємодії з державними та відомчими ситуаційними центрами, просимо надати аналітичну інформацію та протоколи обміну інформацією між ПАК АС «ОДС ЕМД», державними та відомчими ситуаційними центрами. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказу МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:44
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:04
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації щодо дій системи в разі підтвердження виклику бригадою но не підтвердження водієм, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Підтверджує отримання виклику керівник бригад ЕМД через передбачені засоби комунікації. Підтвердження отримання виклику водієм не передбачено.
Питання до технічної частини
Дата подання: 30 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 03 липня 2020 16:05
Шановний Замовнику, в зв’язку з відсутністю в технічній частині тендерної документації інформації що до відображення форми питань, обставин і орієнтовних наслідків НП в залежності від типу виклику та НС, реєстрації обставин НП при заповненні картки виклику, просимо надати цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Реєстрація всіх звернень/викликів передбачена форма № 109/о, картка виклику, наказ МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999.
Технічне завдання передбачає обмін інформацією з «Централь 103», з створеною в Україні службою «112», державними та відомчими ситуаційними центрами за узгодженими з ними протоколами. ПАК АС «ОДС ЕМД» архівує всі етапи виконання викликів та забезпечує їх архівацію відповідно до наказів МОЗ України від 17.11.2010 р. № 999, від 03.08.2000 р. № 189 «Про затвердження Регламенту подання інформації в функціональній системі Міністерства охорони здоров’я в межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій», сумісних наказів МОЗ України та МВС України від 03.04.2018 №275/600 «Про затвердження Інструкції Щодо організації взаємодії між Державною службою України з надзвичайних ситуацій і Міністерством охорони здоров’я України в разі виникнення надзвичайних ситуацій».
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 01 липня 2020 15:54
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:18
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, вичерпну інформацію щодо роботи з електронними формами «та інше» Вимога технічної частини «За допомогою додаткового ППЗ пристрій забезпечує роботу з ОДС ЕМД для ведення обліку лікарських засобів та виробів медичного призначення, роботи з електронними формами 110 / о, 109 / о, 114 / о і 115 / о та інше» Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно зазначених вимог має бути передбачена можливість за допомогою додаткового ППЗ проводити облік лікарських засобів, виробів медичного призначення отримуючи інформацію з електронних форм 110 /о, 109/о, 114/ о і 115 / о.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 01 липня 2020 15:55
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:19
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, інформацію щодо типу наявної АТС та її поточної версії. Дякуємо.
Відповідь: В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 01 липня 2020 15:56
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:20
Шановний Замовнику, вкажіть, будь ласка, тип підключення до телекомунікаційної мережі загального користування, передачі даних загального користування. Дякуємо.
Відповідь: В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до телекомунікаційної мережі загального користування, передачі даних загального користування.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 01 липня 2020 15:56
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:23
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, протокол підключення АТС до ПАК АС «ОДС ЕМД». Дякуємо.
Відповідь: В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 01 липня 2020 15:57
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:23
Шановний Замовнику, надайте, будь ласка, інформацію щодо конфігурації АТС ЦОДС та всіх підстанцій • Кількість міських аналогових ліній • Кількість протоколів PRI • Кількість Ip каналів SiP • Кількість каналів GSM, шлюзів • Кількість системних телефонів • Кількість аналогових телефонів • Кількість IP телефонів • Схема підключення ЦОДС та всіх підстанцій Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 4 тендерної документації зазначені необхідні технічні вимоги для підключення ПАК АС «ОДС ЕМД» до існуючої АТС тощо.
Питання до розділу «Оцінка тендерної пропозиції»
Дата подання: 02 липня 2020 12:29
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:49
Шановний Замовнику, відповідно до п.1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна». Разом з тим, у складі ТД зазначені і інші критерії, які звучать наступним чином: «…не обов'язково, але розглядається як перевага». Протиріччя в ТД у вигляді подібних «переваг» однозначно призведуть до неупередженості на етапі оцінки тендерних пропозицій, тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог до обладнання тендерної документації пункти з «Перевагами», які суперечать критерію «Ціна»: • «Ударостійкий і водонепроникний корпус відповідно до стандарту DIN 40050-9 (IP69K) (не обов'язково, але розглядається як перевага)» • «Сертифікація по MIL-STD-810G (не обов'язково, але розглядається як перевага)» • «Підтримка бездротової зарядки (не обов'язково, але розглядається як перевага)» Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни, що визначають характеристики обов'язковими.
Питання до технічної частини
Дата подання: 02 липня 2020 12:33
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:33
Шановний Замовнику, виходячи з того, що планшетом\смартфоном повинно користуватися декілька співробітників передаючи його по зміні, вимогу щодо «Підтримка розблокування по обличчю» вважаємо абсурдною та вимагаємо надати логічне обґрунтування подібної вимоги або внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог до обладнання тендерної документації наступні рядки: «Підтримка розблокування по обличчю». Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації.
Питання до технічної частини
Дата подання: 02 липня 2020 12:39
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:34
Шановний Замовнику, на підставі яких нормативних документів Вами була визначена вимога «Постачання:…. Пакет сертифікатів на програмне забезпечення, що постачається»? Які сертифікати маються Вами на увазі? Вкажіть, будь ласка, назву органу подібної сертифікації. Порядок проведення сертифікації програмного забезпечення? Якими діючими нормативними актами це регламентується? Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити із вимог до обладнання тендерної документації наступні рядки: «Пакет сертифікатів на програмне забезпечення, що постачається.» Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не зобов’язаний вказувати нормативні акти згідно яких надаються відповідні документи учасникам. Програмне забезпечення, як будь яка продукція повинна мати відповідні сертифікати».
Питання до технічної частини
Дата подання: 02 липня 2020 12:42
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:35
Шановний Замовнику, на підставі яких нормативних документів Вами були визначені технічні вимоги та характеристики (якісні та кількісні) до переліку обладнання зазначеного у Додатку 4? Дякуємо.
Відповідь: Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації.
Питання до технічної частини
Дата подання: 02 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:38
Шановний Замовнику. Уважно вивчивши тендерну документацію ми звернули увагу на відсутність в ТД посилання на існуючі у Замовника проектні рішення (проект) на «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» м. Києва і на те, що їх повинен розробити переможець конкурсних торгів вже після підписання договору. Проаналізувавши аналогічні закупівлі, які проводилися Центрами екстреної медичної допомоги в різних регіонах України, можна зробити висновок, що столичний «Центр ЕМД та МК» виявився єдиним, який здійснює закупівлю «ОДС» без розробленого проектного рішення (проекту). Чи є це на Ваш погляд нормальним і хто нестиме відповідальність за нецільове використання бюджетних коштів у разі, якщо бюджет закупівлі за підсумками держекспертизи або аудиту КМДА виявиться значно завищеним? Наприклад, у попередній закупівлі (ID: UA-2020-02-24-000617-b), яка не відбулась у зв’язку з дискваліфікацією учасників, Замовник планував придбати для «ОДС» повноцінне рішення Call Center на базі Avaya орієнтовною вартістю 7,5-8 млн. грн., а у ТД до нової закупівлі зазначено, що «підсистема АТС повинна являти собою віртуальну АТС», яка, за винятком телефонних терміналів та гарнітур, взагалі може бути безкоштовною (наприклад ASTERIX). При цьому бюджет закупівлі залишився без змін. Подібні речі були б неможливими у разі наявності у замовника розробленого проектного рішення (проекту) з позитивним висновком Держекспертизи. Якщо ми помиляємося і проектне рішення (проект) на «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» м. Києва» все-таки існує, просимо повідомити, яким чином можливо з ним ознайомитися? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі не зобов’язаний надавати пояснення та обґрунтування вимог, зазначених в тендерній документації та порядок формування очікуваної вартості. Замовник не зобов’язаний коментувати викладені в вашому запитанні припущення, висновки та особисті думки.
Питання до технічної частини «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»
Дата подання: 03 липня 2020 14:04
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:39
Шановний замовник, відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем. Згідно вимогі тендерної документації розробник ПЗ АС «ОДС ЕМД» повинен інтегрувати ПЗ АС «ОДС ЕМД» з ІАС «Централь 103». З боку ПЗ АС «ОДС ЕМД» до ІАС «Централь 103» згідно протоколів обміну інформацією повинні передаватися оброблені персональні данні співробітників КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва». Згідно Закону України «Про захист персональних даних» обробка персональних даних без згоди громадянина недопустимо, тому вимагаємо підтвердить відповідним документом що передача персональних даних співробітників КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» з ПЗ АС «ОДС ЕМД» в ІАС «Централь 103» є правомірною і не порушує відповідні статті Закону України «Про захист персональних даних» або вимагаємо внести зміни до тендерної документації та вилучити із вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Впровадження програмного продукту «Централь-103» та приєднання до нього Центрів ЕМД та МК передбачене наказом МОЗ України № 87-адм від 17.08.2018 року.
Роз'яснення до тендерної документації
Дата подання: 06 липня 2020 11:47
Дата відповіді: 07 липня 2020 13:56
Питання 1. В додатку 4 до ТД вказано, що загальна кількість робочих місць вказано 50 шт., але кількість ІР телефонів вказано 25+95 шт. Просимо зробити уточнення кількості ІР телефонів. Питання 2. Шановний Замовник, вимогами ТД передбачено постачання моноблоків. Просимо надати згоду на можливість заміни моноблока на комплект: монітор + мікрокомп'ютер. Питання 3. Шановний Замовник, згідно пунктів 3.2, 3.3 «Таблиця 1. Календарний план постачання», Додатків 2 та 6, чи правильно ми розуміємо, що вираз: « Проект з позитивним висновком експертизи» – треба розуміти, як створення системи згідно з діючим ГОСТ 34-201-89 та ГОСТ 34.601-90, який буде мати експертній висновок/звіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Підтверджуємо кількість ІР телефонів зазначену в тендерній документації. 2. Замовник може розгляну пропозиції, якщо обладнання буде мати відповідні технічні характеристики зазначені в Додатку 4 , а саме в таблиці "Перелік обладнання, що закуповується в складі ПАК "АС"ОДС ЕМД", його характеристики і кількість". 3. Так.
Зміни у Вимогах
Дата подання: 06 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 07 липня 2020 14:00
Шановний Замовнику! У травні 2019р. КП «Центр ЕМД та МК» м. Києва здійснив закупівлю послуг «Розробка вимог до Автоматизованої інформаційно-диспетчерської системи «Швидка медична допомога», код за ДК 021:2015 72220000-3 «Консультаційні послуги з питань систем та технічних питань» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-18-000600-a), яка має безпосереднє відношення до актуальної закупівлі товару Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога» (Код за ДК 21:2015 48810000-9 Інформаційні системи). За підсумками зазначених торгів переможець торгів (КП ГІОЦ) розробив Вимоги до АІДС «Швидка медична допомога», на підставі яких було розроблено технічні рішення для раніше оголошених замовником конкурсних торгів «Закупівля товарів «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»», які не відбулися. Прохання надати можливість учасникам процедури закупівлі ознайомитися із розробленими «Вимогами», так як станом на сьогодні це єдиний офіційний документ, який мав би легалізувати Технічні рішення на закупівлю товарів «Оперативно-диспетчерська система «Екстрена медична допомога»», наведені у Додатку №4 до ТД. Якщо у офіційно розроблені «Вимоги» були внесені зміни, просимо повідомити ким та на якій підставі це було зроблено та ознайомити з ними учасників. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запитувана Вами інформація, є такою яка призначена виключно для службового користування, відноситься до конфіденційної інформації та комерційної таємниці та розголошенню не підлягає.
Розгорнути всі запитання: 43 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-06-16-004654-bf4acdab256874a3ca5989bd378a93720
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Код ЄДРПОУ: 39007616
Місцезнаходження: 01054, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 37-Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ЛанТек" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:26
public_doc (1).pdf
05 серпня 2020 15:26
public_doc (1).p7s
05 серпня 2020 15:26
Dovidka_20204484410350834186.pdf.p7s
05 серпня 2020 15:25
Dovidka_20204484410350834186.pdf
05 серпня 2020 15:25
Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
16 липня 2020 15:41
Електронний підпис
16 липня 2020 15:41
Електронний підпис
16 липня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 липня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 15:41
Фiнансова звiтнiсть.pdf.p7s
16 липня 2020 15:41
Фiнансова звiтнiсть.pdf
16 липня 2020 15:41
Технічна пропозиція.pdf
16 липня 2020 15:41
Протокол_НР.7Z
16 липня 2020 15:40
Проект договору.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:40
Повноваження_Статут.pdf
16 липня 2020 15:40
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
16 липня 2020 15:40
ЛИСТИ-ЗГОДИ.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
ЛИСТИ-ЗГОДИ.pdf
16 липня 2020 15:40
Лист_для_клieнтiв.7z
16 липня 2020 15:40
Календарний план.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Календарний план.pdf
16 липня 2020 15:40
Довiдки з банку.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Довiдки з банку.pdf
16 липня 2020 15:40
Довiдка щодо санкцiй.pdf
16 липня 2020 15:40
Дипломи.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Дипломи.pdf
16 липня 2020 15:40
Гарантiя_5954-20.7z
16 липня 2020 15:40
Витяг_iз_Статуту.7z
16 липня 2020 15:40
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Документи

16 липня 2020 17:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 липня 2020 16:39
Електронний підпис
16 липня 2020 16:39
Електронний підпис
16 липня 2020 16:35
Слюсарчик приказ КИ.pdf
16 липня 2020 16:34
Протокол НР.7Z
16 липня 2020 16:34
Пропозиція.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Проект договору.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 липня 2020 16:34
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2020 16:34
Кваліфікаця офіси.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Кваліф 2 МТБ.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Гарантія 12222-19-8.7z
16 липня 2020 16:34
Витяг із Статуту.7z
16 липня 2020 16:34
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2020 16:34
6 Календарний план.pdf.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" #36676955

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:46
Електронний підпис
16 липня 2020 16:45
Електронний підпис
16 липня 2020 16:43
9. Дог. оренди.pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
9. Дог. оренди.pdf
16 липня 2020 16:43
8.Лист-згоди всi.pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
8.Лист-згоди всi.pdf
16 липня 2020 16:43
6.Договiр (проєкт).pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
6.Договiр (проєкт).pdf
16 липня 2020 16:42
15.Ст. 17 загальна.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
15.Ст. 17 загальна.pdf
16 липня 2020 16:42
12.Статут.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
12.Статут.pdf
16 липня 2020 16:42
11.Щодо санкцiй.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
11.Щодо санкцiй.pdf
16 липня 2020 16:42
10.Працiвники_дипломи.pdf

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:59
Електронний підпис
16 липня 2020 16:58
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
16 липня 2020 16:54
Електронний підпис
16 липня 2020 16:54
Наказ на призначення.pdf
16 липня 2020 16:54
Довідка санкції.pdf
16 липня 2020 16:53
Довідка працівники.pdf
16 липня 2020 16:53
Довідка мат тех база.pdf
16 липня 2020 16:53
Довідка досвід.pdf
16 липня 2020 16:53
Дипломи.pdf
16 липня 2020 16:53
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

ПП "ЛанТек"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 14 175 000,00
UAH з ПДВ
10 280 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" 14 910 000,00
UAH з ПДВ
10 280 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ" 15 848 680,00
UAH з ПДВ
10 280 971,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:26
public_doc (1).pdf
05 серпня 2020 15:26
public_doc (1).p7s
05 серпня 2020 15:26
Dovidka_20204484410350834186.pdf.p7s
05 серпня 2020 15:25
Dovidka_20204484410350834186.pdf
05 серпня 2020 15:25
Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
16 липня 2020 15:41
Електронний підпис
16 липня 2020 15:41
Електронний підпис
16 липня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf.p7s
16 липня 2020 15:41
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2020 15:41
Фiнансова звiтнiсть.pdf.p7s
16 липня 2020 15:41
Фiнансова звiтнiсть.pdf
16 липня 2020 15:41
Технічна пропозиція.pdf
16 липня 2020 15:41
Протокол_НР.7Z
16 липня 2020 15:40
Проект договору.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:40
Повноваження_Статут.pdf
16 липня 2020 15:40
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
16 липня 2020 15:40
ЛИСТИ-ЗГОДИ.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
ЛИСТИ-ЗГОДИ.pdf
16 липня 2020 15:40
Лист_для_клieнтiв.7z
16 липня 2020 15:40
Календарний план.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Календарний план.pdf
16 липня 2020 15:40
Довiдки з банку.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Довiдки з банку.pdf
16 липня 2020 15:40
Довiдка щодо санкцiй.pdf
16 липня 2020 15:40
Дипломи.pdf.p7s
16 липня 2020 15:40
Дипломи.pdf
16 липня 2020 15:40
Гарантiя_5954-20.7z
16 липня 2020 15:40
Витяг_iз_Статуту.7z
16 липня 2020 15:40
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z

Публічні документи

16 липня 2020 16:46
Електронний підпис
16 липня 2020 16:45
Електронний підпис
16 липня 2020 16:43
9. Дог. оренди.pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
9. Дог. оренди.pdf
16 липня 2020 16:43
8.Лист-згоди всi.pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
8.Лист-згоди всi.pdf
16 липня 2020 16:43
6.Договiр (проєкт).pdf.p7s
16 липня 2020 16:43
6.Договiр (проєкт).pdf
16 липня 2020 16:42
15.Ст. 17 загальна.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
15.Ст. 17 загальна.pdf
16 липня 2020 16:42
12.Статут.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
12.Статут.pdf
16 липня 2020 16:42
11.Щодо санкцiй.pdf.p7s
16 липня 2020 16:42
11.Щодо санкцiй.pdf
16 липня 2020 16:42
10.Працiвники_дипломи.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:39
Електронний підпис
16 липня 2020 16:39
Електронний підпис
16 липня 2020 16:35
Слюсарчик приказ КИ.pdf
16 липня 2020 16:34
Протокол НР.7Z
16 липня 2020 16:34
Пропозиція.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Проект договору.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 липня 2020 16:34
Лист для клієнтів.7z
16 липня 2020 16:34
Кваліфікаця офіси.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Кваліф 2 МТБ.pdf.zip
16 липня 2020 16:34
Гарантія 12222-19-8.7z
16 липня 2020 16:34
Витяг із Статуту.7z
16 липня 2020 16:34
Банківська ліцензія.7z
16 липня 2020 16:34
6 Календарний план.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІН ЛАЙТ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАС ІНЖЕНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 10 280 900,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
10 280 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:57
Дод. угода № 2 до договору № 207 від 21.08.2020 - ТОВ ВС Технолоджі - Опер. дисп. система.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:37
Дод. угода №1 до договору № 207 від 21.08.2020 - ТОВ ВС Технолоджі - Операт. дисп. система.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:35
Електронний підпис укладений
22 серпня 2020 12:40
Договір № 207 від 21.08.2020 - ТОВ ВС Технолоджі.pdf укладений
22 серпня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись абз. 5 п. 1 ч.5 ст. 41 та абз. 3 п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 3.3. Договору № 207 від 21.08.2020 року та в Додаток 1 до договору і викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 280 899,92
UAH (в тому числі ПДВ 1 713 483,32 UAH)