Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області та Олексіївська філія Бехтерського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-06-16-004604-c 6001b433c17c41bfb4cf2bbbfd304d5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Ольга Миколаївна

+380974546964 buhosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24949938
Місцезнаходження: 75650, Україна , Херсонська обл., село Бехтери, вулиця Шкільна, 3
Контактна особа: Яценко Ольга Миколаївна
+380974546964
buhosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 13:44
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 13:44
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:14
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах (монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу;пасивне устаткування;активне устаткування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75650, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, село Бехтери, вул. Шкільна, 3, село Олексіївка, вул. Шкільна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 13:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 13:39
Додаток 5 проект договору тендер пожежна.docx
16 червня 2020 13:39
ТД встановлення системи ПБ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис на проектні роботи.
Дата подання: 19 червня 2020 13:11
Дата відповіді: 19 червня 2020 16:27
Шановний Замовнику, в тендерній документації ви вимагаєте надати кошторис на проектні роботи, але ж закупівля звучить як " Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей ", де ніяк не звучить "Виконання проектних робіт". Прохання пояснити - виготовлення проектної документації теж входить до даної закупівлі? Якщо так, то приведіть тендерну документацію до відповідності з тим, що саме вам необхідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку №4 то тендерної документації "Технічне завдання" однією з основних вимог є виготовлення проектно-кошторисної документації. Цей Додаток являється невід'ємною частиною тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000001 ● f57168fd09174fde90bc7822517e7362
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.08.2020 №146

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-16-004604-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 31.08.2020 щодо моніторингу UA-M-2020-08-26-000001 закупівлі послуг «код ДК 021:2015 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах, Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою: Херсонська обл., Голопристанський район, село Бехтери, вулиця Шкільна, 3 та Олексіївська філія Бехтерського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою Херсонська обл., Голопристанський район, село Олексіївка, вулиця Шкільна, 26)» надаємо аргументовані заперечення до висновку: стосовно порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-06-16-004604-c, яке не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначаємо наступне. На сьогоднішній день відсутня можливість оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, публікація якої передбачена частиною другою статті 21 Закону, а саме: інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, так як технічне завдання ДП «Прозорро» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації. Разом з цим, зазначаємо, що тендерна документація на закупівлю послуг код ДК 021:2015 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах, Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресоюХерсонська обл., Голопристанський район, село Бехтери, вулиця Шкільна, 3 та Олексіївська філія Бехтерського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою Херсонська обл., Голопристанський район, село Олексіївка, вулиця Шкільна, 26) (далі – Закупівля послуг) містить Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції (пункт 7 Розділ 1 тендерної документації), чим дотримано вимоги Закону. В зв’язку з нагальною терміновою потребою здійснити Закупівлю послуг однією з основних вимог є виготовлення проектної документації. Зазначене не призвело до недотримання вимог Закону в частині уникнення проведення процедури закупівлі. Щодо визначення предмета закупівлі по коду ДК 021:2015 51700000-9-Послуги зі встановлення протипожежного устаткування саме в частині оплати послуг керувались, п.п.13 п.п.2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом МФУ від 12.03.2012 року №333 (Інструкція №333) оплачують по коду КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», а саме послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння, у тому числі оплата пасивного обладнання, якщо зазначене обладнання є невід’ємною частиною послуг. Враховуючи вищезазначене Замовником визначався вид предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:51700000-9- послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, а не ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Відповідно частини 2 статі Закону у тендерній документації не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг, але так як ТОВ ХКП "СПЕЦАВТОМАТИКА-СЕРВІС, ЛТД" не залучає до надання послуг субпідрядну організацію, тому відсутність зазначеної вимоги не вплинула на розгляд тендерних пропозицій та їх оцінку. Повідомляємо, що з 17.08.2020 року Учасником закупівлі ТОВ ХКП "СПЕЦАВТОМАТИКА-СЕРВІС, ЛТД", з яким підписано Договір на виконання послуг, вже розпочато виконання робіт за Договором. Враховуючи вищенаведене та виходячи з положень законодавства, повідомляємо про неможливість розірвання Договору.

2020-09-07 13:12:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БЕЗПЕКА ХЕРСОН" 555 714,54
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 599 000,00
UAH з ПДВ
478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 707 742,91
UAH з ПДВ
703 742,90
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Силантьєв Ростислав Васильович 757 116,00
UAH з ПДВ
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" 781 204,93
UAH з ПДВ
706 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЄДА" 800 000,00
UAH з ПДВ
792 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 13:07
Проект договору.pdf
02 липня 2020 13:07
Витяг ПДВ.PDF
02 липня 2020 13:07
9.PDF
02 липня 2020 13:07
8.PDF
02 липня 2020 13:07
7.PDF
02 липня 2020 13:07
6.PDF
02 липня 2020 13:07
5.PDF
02 липня 2020 13:07
4.PDF
02 липня 2020 13:07
3.PDF
02 липня 2020 13:07
2.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 13:20
Електронний підпис
01 липня 2020 13:16
Статут.PDF
01 липня 2020 13:16
ППРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 липня 2020 13:16
Персональні дані.pdf
01 липня 2020 13:16
МТБ.pdf
01 липня 2020 13:16
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
01 липня 2020 13:16
Декларація.PDF
01 липня 2020 13:16
Гарантійний лист 02.pdf
01 липня 2020 13:16
Гарантійний лист 01.pdf
01 липня 2020 13:16
Відсутність підстав.pdf
01 липня 2020 13:16
ВИТЯГ ЄДР 2020.pdf
01 липня 2020 13:16
Витяг єдиний податок.pdf
01 липня 2020 13:16
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 13:38
Електронний підпис
02 липня 2020 13:37
17. Гарантійні листи.pdf
02 липня 2020 13:37
16. Акт обстеження2.pdf
02 липня 2020 13:37
16,Акт обстеження.pdf
02 липня 2020 13:37
14. Кошториси.pdf
02 липня 2020 13:37
12.Ліцензія.pdf
02 липня 2020 13:37
11. Витяг з ЄДРЮ.pdf
02 липня 2020 13:37
10. Проект договору.pdf
02 липня 2020 13:37
09. Додаток 4.pdf
02 липня 2020 13:37
08. Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 13:37
07. Положення.pdf
02 липня 2020 13:37
03. Довідка МТБ.pdf
02 липня 2020 13:37
02. Працівники.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:11
Електронний підпис
01 липня 2020 13:09
Акт_обстеження.pdf
01 липня 2020 13:09
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 13:09
Договор оренди авто.pdf
01 липня 2020 13:09
Договір_субпідряда.pdf
01 липня 2020 13:09
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 13:09
ІНН.pdf
01 липня 2020 13:09
Довідка довкілля.pdf
01 липня 2020 13:09
Паспорт.pdf
01 липня 2020 13:09
Сертификат Торгашев.pdf
01 липня 2020 13:09
Проект договору.pdf
01 липня 2020 13:09
Тендерна_пропозиція.pdf
01 липня 2020 13:09
Додаток 9_Лист-згода.pdf
01 липня 2020 13:09
Ліцензія.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:11
Довідка.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:11
Довідка.pdf
07 серпня 2020 16:11
Довідка юр.pdf.p7s
07 серпня 2020 16:11
Довідка юр.pdf
05 серпня 2020 09:05
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:05
public_doc.pdf
05 серпня 2020 09:05
public_doc.p7s
05 серпня 2020 09:05
Dovidka_20203624840560495241.pdf.p7s
05 серпня 2020 09:05
Dovidka_20203624840560495241.pdf
05 серпня 2020 08:54
Електронний підпис
05 серпня 2020 08:54
Dovidka_20203624840560495241.pdf.p7s
05 серпня 2020 08:54
Dovidka_20203624840560495241.pdf
05 серпня 2020 08:53
public_doc.pdf
05 серпня 2020 08:53
public_doc.p7s
02 липня 2020 12:59
Електронний підпис
02 липня 2020 12:59
Електронний підпис
02 липня 2020 12:58
Цінова пропозиція 3.pdf
02 липня 2020 12:58
Статут.pdf
02 липня 2020 12:58
Сертиф. кошторисника.pdf
02 липня 2020 12:58
Проект Договору 3.pdf
02 липня 2020 12:58
Ліцензія.pdf
02 липня 2020 12:58
Ліцензія - Наказ.pdf
02 липня 2020 12:58
Кошториси - частина 2.pdf
02 липня 2020 12:58
Кошториси - частина 1.pdf
02 липня 2020 12:58
Довідка Стаття 17.pdf
02 липня 2020 12:58
Довідка про санкції3.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:35
Електронний підпис
02 липня 2020 10:23
лист-згода.pdf
02 липня 2020 10:23
досвід.pdf
02 липня 2020 10:23
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 10:23
захист довкілля.pdf
02 липня 2020 10:23
пропозиція.pdf
02 липня 2020 10:23
Наказ директора.pdf
02 липня 2020 10:23
Витяг.pdf
02 липня 2020 10:23
працівники.pdf
02 липня 2020 10:23
Скани уставных.PDF
02 липня 2020 10:23
включення до ЄДРПОУ.pdf
02 липня 2020 10:23
Відгук ГЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БЕЗПЕКА ХЕРСОН"

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ФОП Силантьєв Ростислав Васильович

ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"

ПП "ЛЄДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БЕЗПЕКА ХЕРСОН"
#37631339
Відхилено 477 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:01
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Відхилено
478 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:01
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40108850
Відхилено 703 742,90
UAH з ПДВ
21 липня 2020 08:59
Фізична особа-підприємець Силантьєв Ростислав Васильович
#3539411873
Відхилено 705 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:52
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"
#23131035
Переможець 706 800,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:18

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

14 липня 2020 12:00
Електронний підпис
14 липня 2020 11:56
протокол

Документи

21 липня 2020 08:59
Електронний підпис
21 липня 2020 08:56
протокол

Документи

27 липня 2020 16:51
Електронний підпис
27 липня 2020 16:29
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД"
#23131035
706 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 09:02
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-2-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:59
підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
17 серпня 2020 08:59
розрахунок з.в.в до л.к. 2-1-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість ресурсів до л.к. 2-3-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-1-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість ресурсів до л.к. 2-3-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
загальновиробничі витрати.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість ресурсів до л.к. 2-2-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-3-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість ресурсів до л.к. 2-2-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість ресурсів до л.к. 2-1-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-3-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
відомість русурсів до л.к. 2-1-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-2-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-3-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-2-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-3-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-1-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-2-2.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
локальний кошторис 2-1-1.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
розрахунки 1-4.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта будівництва.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
договірна ціна (до договору).pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
пояснювальна записка.pdf укладений
17 серпня 2020 08:58
договір укладений
17 серпня 2020 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 706 471,34
UAH (в тому числі ПДВ 117 745,22 UAH)