Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 24949938 |
Місцезнаходження: | 75650, Україна , Херсонська обл., село Бехтери, вулиця Шкільна, 3 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Миколаївна +380974546964 buhosvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 13:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 13:44 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 13:39 |
Додаток 5 проект договору тендер пожежна.docx | |
16 червня 2020 13:39 |
ТД встановлення системи ПБ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-26-000001 ● f57168fd09174fde90bc7822517e7362
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2020 13:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2020 №146
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-16-004604-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок від 31.08.2020 щодо моніторингу UA-M-2020-08-26-000001 закупівлі послуг «код ДК 021:2015 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах, Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою: Херсонська обл., Голопристанський район, село Бехтери, вулиця Шкільна, 3 та Олексіївська філія Бехтерського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою Херсонська обл., Голопристанський район, село Олексіївка, вулиця Шкільна, 26)» надаємо аргументовані заперечення до висновку: стосовно порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі за номером ID: UA-2020-06-16-004604-c, яке не містить інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, зазначаємо наступне. На сьогоднішній день відсутня можливість оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, публікація якої передбачена частиною другою статті 21 Закону, а саме: інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, так як технічне завдання ДП «Прозорро» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації. Разом з цим, зазначаємо, що тендерна документація на закупівлю послуг код ДК 021:2015 51700000-9- Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (послуга з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей по закладах, Бехтерський опорний заклад повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресоюХерсонська обл., Голопристанський район, село Бехтери, вулиця Шкільна, 3 та Олексіївська філія Бехтерського опорного закладу повної загальної середньої освіти Бехтерської сільської ради Голопристанського району Херсонської області за адресою Херсонська обл., Голопристанський район, село Олексіївка, вулиця Шкільна, 26) (далі – Закупівля послуг) містить Інформацію про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції (пункт 7 Розділ 1 тендерної документації), чим дотримано вимоги Закону. В зв’язку з нагальною терміновою потребою здійснити Закупівлю послуг однією з основних вимог є виготовлення проектної документації. Зазначене не призвело до недотримання вимог Закону в частині уникнення проведення процедури закупівлі. Щодо визначення предмета закупівлі по коду ДК 021:2015 51700000-9-Послуги зі встановлення протипожежного устаткування саме в частині оплати послуг керувались, п.п.13 п.п.2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом МФУ від 12.03.2012 року №333 (Інструкція №333) оплачують по коду КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», а саме послуги з побудови, створення і впровадження систем пожежогасіння, у тому числі оплата пасивного обладнання, якщо зазначене обладнання є невід’ємною частиною послуг. Враховуючи вищезазначене Замовником визначався вид предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:51700000-9- послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, а не ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Відповідно частини 2 статі Закону у тендерній документації не містить вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг, але так як ТОВ ХКП "СПЕЦАВТОМАТИКА-СЕРВІС, ЛТД" не залучає до надання послуг субпідрядну організацію, тому відсутність зазначеної вимоги не вплинула на розгляд тендерних пропозицій та їх оцінку. Повідомляємо, що з 17.08.2020 року Учасником закупівлі ТОВ ХКП "СПЕЦАВТОМАТИКА-СЕРВІС, ЛТД", з яким підписано Договір на виконання послуг, вже розпочато виконання робіт за Договором. Враховуючи вищенаведене та виходячи з положень законодавства, повідомляємо про неможливість розірвання Договору.
2020-09-07 13:12:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "БЕЗПЕКА ХЕРСОН" |
555 714,54
UAH з ПДВ
|
477 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
478 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
707 742,91
UAH з ПДВ
|
703 742,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Силантьєв Ростислав Васильович |
757 116,00
UAH з ПДВ
|
705 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" |
781 204,93
UAH з ПДВ
|
706 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЄДА" |
800 000,00
UAH з ПДВ
|
792 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БЕЗПЕКА ХЕРСОН" #37631339 |
Відхилено |
477 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 14:01
|
|
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ #35119881 |
Відхилено |
478 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:01
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108850 |
Відхилено |
703 742,90
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 08:59
|
|
Фізична особа-підприємець Силантьєв Ростислав Васильович #3539411873 |
Відхилено |
705 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 16:52
|
|
ТОВ ХКП "Спецавтоматика-сервіс, ЛТД" #23131035 |
Переможець |
706 800,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 09:02
|
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-2-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:59
|
підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:59
|
розрахунок з.в.в до л.к. 2-1-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість ресурсів до л.к. 2-3-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-1-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість ресурсів до л.к. 2-3-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
загальновиробничі витрати.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість ресурсів до л.к. 2-2-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-3-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість ресурсів до л.к. 2-2-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість ресурсів до л.к. 2-1-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-3-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
відомість русурсів до л.к. 2-1-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-2-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-3-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-2-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-3-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-1-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
розрахунок з.в.в. до л.к. 2-2-2.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
локальний кошторис 2-1-1.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
розрахунки 1-4.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
зведений кошторисний розрахунок вартості об_єкта будівництва.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
договірна ціна (до договору).pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
пояснювальна записка.pdf | укладений |
17 серпня 2020 08:58
|
договір | укладений |
17 серпня 2020 08:43
|