Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
23 377,00 UAH
UA-2020-06-16-004446-b 7c591a2471ce4b868802f6818f044d62
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіба Юлія

380678026360 julia-kiba@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34847329
Вебсайт: http://adm.rv.court.gov.ua/sud1770/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, 16 липня, 87
Контактна особа: Кіба Юлія
380678026360
julia-kiba@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:07
Очікувана вартість: 23 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. 16 Липня, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:35
Цінова пропозиція.docx
16 червня 2020 16:34
Проект договору .docx
16 червня 2020 16:34
Вимоги до учасників.docx
16 червня 2020 16:34
Тех. вимоги.docx
16 червня 2020 16:33
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-004446-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:21337459
Дата подання: 26 червня 2020 12:20
Вимога у відхиленні пропозиції учасника ТОВ "Український папір"
Шановний Замовник, ТОВ "Український папір" прийняв участь у спрощеній закупівлі код ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку) UA-2020-06-16-004446-b . В формі цінової пропозиції у Вас була вимога: Форма «Цінова пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається учасником належним чином оформлена в електронному вигляді, наведеному нижче, у форматі доступному для відображення такого електронного документу.
Учасник не повинен відступати від даної форми." - Однак, учасник ТОВ "Український папір" відступив від даної форми,а саме не вказавши у полі "ПДВ (___%)", про що було сказано в примітках - "у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість." У ціновій пропозиції за результатами аукціону дана помилка не була виправлена.
Разом з цим, у ціновій пропозиції Замовник прописав вказати "Найменування предмета закупівлі, марка" - марку запропонованого учасником товару, що не було вказано.
Тому, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Український папір", як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогах Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 17:16
Шановний Учасник, на вашу вимогу у відхиленні пропозиції учасника ТОВ "Український папір"повідомляємо наступне.
Щодо незазначення у полі "ПДВ (___%)" відповідних даних:
- Учасник не зазначив % ПДВ, оскільки з поданих документів випливає, що він є платником податку на додану вартість на загальних підставах, зі ставкою 20 %. Оскільки сума ПДВ в Формі «Цінова пропозиція» зазначена цифрами та словами, то незазначення ставки оподаткування Замовник не може вважати помилкою, достатньою для відхилення пропозиції.
Щодо незазначення «марки» предмета закупівлі:
- ТОВ "Український папір" у ціновій пропозиції вказав марку предмета закупівлі, а саме: "клас С". Якщо Ви мали на увазі "торгову марку" предмета закупівлі, то зазначення такої не вимагалось тендерною документацією.
Відтак, ваша вимога є безпідставною та задоволенню не підлягає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 20 160,00
UAH з ПДВ
19 454,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 21 016,80
UAH з ПДВ
19 605,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРВЕТ 20 428,80
UAH з ПДВ
19 924,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:28
Пропозиція кінцева.pdf
24 червня 2020 14:05
Документи.zip

Публічні документи

24 червня 2020 14:44
Електронний підпис
24 червня 2020 14:43
цп.pdf
24 червня 2020 14:43
технічні вимоги.pdf
24 червня 2020 14:43
Сертифікат Смарт.pdf
24 червня 2020 14:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 червня 2020 14:43
Протокол.pdf
24 червня 2020 14:43
Протокол №19.pdf
24 червня 2020 14:43
проект договору.pdf
24 червня 2020 14:43
Наказ.pdf
24 червня 2020 14:43
Звітність на 25.02.2020р..pdf
24 червня 2020 14:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 14:43
Витяг ПДВ Ромус.pdf
24 червня 2020 14:43
Витяг з ЄДР 01.06.2020р. .pdf
24 червня 2020 14:43
Виписка.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:42
Електронний підпис
24 червня 2020 17:41
цінова пропозиція.pdf
24 червня 2020 17:41
технічні вимоги.pdf
24 червня 2020 17:41
Статут.pdf
24 червня 2020 17:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 червня 2020 17:41
Протоколи_ накази.pdf
24 червня 2020 17:41
Захист довкілля.pdf
24 червня 2020 17:41
довідка щодо ліцензій.pdf
24 червня 2020 17:40
Довідка ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 17:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ КОРВЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 19 454,40
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
19 454,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:13
Договір №34-20.pdf укладений
07 липня 2020 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 454,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 242,40 UAH)