Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерний клас (в комплекті ; Ноутбук для вчителя-1 шт., Ноутбук для учня-10 шт., Маніпулятор «миша» USB інтерфейс, оптичний датчик- 11шт. )
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2020-06-16-004283-c 561e973e297346fba6181dba575b746f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Даценко

+380516231442
+380516231274
snigfgozuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 38789800
Місцезнаходження: 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72
Контактна особа: Вячеслав Даценко
+380516231442,+380516231274
snigfgozuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:55
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерний клас (в комплекті ; Ноутбук для вчителя-1 шт., Ноутбук для учня-10 шт., Маніпулятор «миша» USB інтерфейс, оптичний датчик- 11шт. )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, вул. Центральна 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 17 червня 2020 15:45
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Неохідна лише доставка товару

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-004283-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 17 червня 2020 00:15
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 11:08
Відповідно вашого звернення в технічне завдання внесено зміни
Номер вимоги: UA-2020-06-16-004283-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 02 липня 2020 23:57
Вимога
Шановний Замовнику!
Пропозиція ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" у своєму складі містить копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 на ноутбук, які викладені іноземною мовою та не мають автентичного перекладу, що є грубим порушенням законодавства. Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" має бути відхилена на підставі п. 2 Ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 09:01
На підставі п. 2 Ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі» Замовник не може відхиляти пропозиції учасників спрощених процедур , так як проведення спрощеної закупівлі регламентується відповідно до вимог ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі» , в тому числі відхилення відповідно п.13.ст.14. Так як в оголошені відсутні умови автентичного перекладу ми не можемо відхилити пропозицію, але в подальшій роботі ми врахуємо ваші зауваження .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 105 124,80
UAH з ПДВ
105 124,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 109 404,00
UAH з ПДВ
109 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 127 860,00
UAH з ПДВ
127 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 141 190,56
UAH з ПДВ
141 190,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 18:03
Електронний підпис
29 червня 2020 18:01
Declaration_D_F_R_X_series.pdf
29 червня 2020 18:01
проект.pdf
29 червня 2020 18:01
Гарантійний лист.pdf
29 червня 2020 18:01
Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 18:01
Ст. 16.zip
29 червня 2020 18:01
Сертифікати ISO_ASUS.pdf
29 червня 2020 18:01
NB F_R_X series.pdf
29 червня 2020 18:01
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 23:51
Електронний підпис
29 червня 2020 23:50
технічна документація.pdf
29 червня 2020 23:50
порівняльна таблиця.pdf
29 червня 2020 23:50
технічна специфікація.pdf
29 червня 2020 23:50
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 12:59
Електронний підпис
26 червня 2020 12:43
сантарекс статист .PDF
26 червня 2020 12:43
сантарекс виконком.PDF
26 червня 2020 12:43
документи пропозиції.PDF
26 червня 2020 12:43
деклар s145-.pdf
26 червня 2020 12:43
гігієна ноут Lenovo hp.pdf
26 червня 2020 12:43
Гігієна Esp.pdf
26 червня 2020 12:43
витяг сантарекс 13 06 2020.PDF
26 червня 2020 12:43
Lenovo- ISO 14001 2015 Exp. June 16 2022.PDF
26 червня 2020 12:43
Lenovo- ISO 9001 2015 Exp. June 30_ 2022.PDF
26 червня 2020 12:43
Lenovo 2018 СЭС_602-123-20-3_39142.pdf
26 червня 2020 12:43
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
26 червня 2020 12:43
HP Laptop 17- Certificate-183054.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 11:12
Електронний підпис
26 червня 2020 11:10
Установчі документи.pdf
26 червня 2020 11:10
Порівняльна таблиця.pdf
26 червня 2020 11:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ Сантарекс

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Переможець 105 124,80
UAH з ПДВ
01 липня 2020 10:28

Документи

01 липня 2020 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
105 124,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2020 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 13:03
ДОГОВІР компютерний клас.pdf укладений
07 липня 2020 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 105 124,80
UAH (в тому числі ПДВ 17 520,80 UAH)