Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015 (79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2020-06-16-004262-b 6a0cd96124e5488989c0815db0aa1ed1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:25
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Примітка. Цей предмет закупівлі є роботами в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону (роботи - це послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним підписом / кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику (Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA 968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009) у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 25 Закону.
Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 21 000,00 грн. (двадцять одна тисяча гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції.
В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015 (79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70953, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 3-х банківських днів з моменту отримання акту здачі-приймання робіт, при відсутності зауважень, зобов’язаний направити Виконавцю один примірник підписаного акту здачі-приймання. Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 5 банківських днів після підписання акту здачі-приймання робіт. Розрахунки за виконані роботи проводяться у 4 етапи: етап 1 – 40% від повної вартості робіт за договором Замовник сплачує Виконавцю після подання Виконавцем повного пакету документації на попередню кваліфікацію у необхідній кількості примірників разом з актом здачі-приймання робіт; етап 2 – 10 % від повної вартості робіт за договором Замовник сплачує Виконавцю після подання Виконавцем повного пакету погодженої Замовником документації на попередню кваліфікацію у необхідній кількості примірників разом з актом здачі-приймання робіт. етап 3 – 40% від повної вартості робіт за договором Замовник сплачує Виконавцю після подання Виконавцем повного пакету тендерної документації у необхідній кількості примірників разом з актом здачі-приймання робіт; етап 4 – 10 % від повної вартості робіт за договором Замовник сплачує Виконавцю після подання Виконавцем повного пакету погодженої Замовником тендерної документації у необхідній кількості примірників разом з актом здачі-приймання робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-004262-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42055455
Дата подання: 15 липня 2020 23:51
Вимога до Замовника
докладніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 22:48
Щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Із пункту 12 та пункту 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» вбачається наступне.
електронний підпис це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
кваліфікований електронний підпис це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Отже електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) не є ні інформацією ні документом, та ніяким чином не підтверджує права підпису, оскільки і є підписом.

Щодо вашого твердження про невідповідності в складі пропозиції ТОВ Проектдормісттехнологія" повідомляємо наступне:
Проведення процедур закупівель, в тому числі розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється тендерним комітетом Замовника. Станом на 17.07.2020 розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Проектдормісттехнологія" не проведено.

Документи подані скаржником

15 липня 2020 23:51
Вимога UA-2020-06-16-004262-b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000050 ● 74006bed31ad4c4b9b741036be834253
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 15:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.08.2020 № 54
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-06-16-004262-b, 16.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-04 10:28:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015:79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-16-004262-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому до предмету закупівлі включено послуги з розробки тендерної документації? Водночас, відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» до робіт входять супутні роботам послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт, до яких розробка тендерної документації не належить.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-06 17:48:11

Пояснення на запит від 04.08.2020

ПОЯСНЕННЯ
Замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015:79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)»
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-06-16-004262-b


Відповідно до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 №54 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-16-004262-b.
У відповідності з ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Згідно з п. 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Зазначаємо, що у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, а саме, «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область» (копія додається), складеному 30.04.2020 на суму 11 106 907,351 тис. грн. закладено витрату «Вартість розроблення тендерної документації» на суму 6 554,456 тис. грн. Також варто зазначити, що за результатами розгляду проектної документації 14.05.2020 ДП «Укрдержбудекспертиза» затверджено позитивний Експертний звіт за проектом «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів. Львівська область» №00-0291-20/ПБ (00-0726-19ПБ), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30.04.2020 становить 11 106 907,351 тис. грн.
Відповідно, предмет закупівлі «Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015 (79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)» є роботами в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону (роботи - це послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт).
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при визначенні предмета закупівлі жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель не вбачається. Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.

Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, а саме, «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область» – на 5 арк.
2. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів, Львівська область» від 14.05.2020 №00-0291-20/ПБ (00-0726-19ПБ) – на 5 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 2 982 000,00
UAH з ПДВ
2 982 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 3 750 000,00
UAH з ПДВ
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 20:56
18. Лист пояснення.pdf
03 липня 2020 20:56
16. Довідка податкова.pdf
03 липня 2020 20:56
15 Довідка МВС.zip
03 липня 2020 20:56
6. Інформація ст.17.pdf
03 липня 2020 20:56
2. Довідка працівники.pdf
03 липня 2020 20:56
1.3.МТБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 14:25
Електронний підпис
29 липня 2020 14:25
Повноваження.pdf
29 липня 2020 14:25
Довідка МВС.rar
29 липня 2020 14:24
Довідка ДПС.rar
23 липня 2020 17:47
Електронний підпис
23 липня 2020 17:46
Довідка_МТБ-випр.pdf
02 липня 2020 15:29
Електронний підпис
02 липня 2020 15:27
Відповідність.pdf
02 липня 2020 15:27
Довідка_працівники.pdf
02 липня 2020 15:27
Довідка_МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 2 982 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:11
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 3 750 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 14:58

Документи

10 липня 2020 16:11
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Проектдормісттехнологія», поданій на торги «Розроблення документації на попередню кваліфікацію та тендерної документації на закупівлю робіт: «Будівництво північної ділянки об’їзної автомобільної дороги м. Львів» у рамках реалізації проекту «Розвиток транс’європейської транспортної мережі» (ДК 021:2015 (79410000-1 – Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (консультаційні послуги з питань закупівель)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Проектдормісттехнологія» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 02.07.2020 №04/4262-в, у якій серед іншого міститься інформація про те що сума виконання договору №610-18 від 06.04.2018 складає 1 499 630,04 грн. (в той час, як у актах здачі-приймання робіт та згідно інформації зазначеної у відгуку про співпрацю сума виконання договору складає 1 499 603,20 грн.). Таким чином, учасник надав документ який містить недостовірну інформацію. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Проектдормісттехнологія» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.07.2020 №01/4262-д, у якій серед іншого міститься інформація про наявність спеціального ліцензованого інформаційно-програмного забезпечення (позиції 1-7 довідки), яке у Довідці відображено як «власне» (в той час, як згідно наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів вбачається, що такі інформаційно-програмні забезпечення знаходяться у користуванні учасника). Таким чином, учасник надав документ який містить недостовірну інформацію щодо права власності, а також не підтвердив право користування інформаційно-програмним забезпеченням сканкопією договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.3 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Окрім цього, наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, або: - сканкопiєю(ями) листа(ів) про погодження/приняття виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці, або: - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму договору, iнформацiю про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 2) Відповідно до до п.1 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Для підтвердження наявності власного обладання / матеріально-технічної бази / технологій, учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів та/або сканкопію бухгалтерської довідки про знаходження на балансі підприємства та/або інший документ, який підтверджує власність на кожну одиницю відображену учасником в довідці. Для підтвердження наявності орендованого(ї), залученого(ї), такого(ї) що знаходиться у лізингу обладнання / матеріально-технічної бази / технологій тощо учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами) оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю відображену учасником в довідці, чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 02.07.2020 №04/4262-в до наданих Учасником Відгуку про співпрацю та Актів здачі-приймання робіт в частині суми виконання договору. 2) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.07.2020 №01/4262-д в частині інформації що зазначається у стовбцях 5,6 Довідки та надати документальне підтвердження на право користування.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
3 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 19:16
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 12:28
Договір 114-08-20 від 13.08.20.pdf укладений
17 серпня 2020 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 11 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 750 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 625 000,00 UAH)