Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 44810000-1 Фарби (Фарби (емалі))
Очікувана вартість
309 124,67 UAH
UA-2020-06-16-004043-b aa19e8af413e404e8aa459d1c2ca3403
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 309 124,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3150 кілограми
Фарби (емалі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару, яка визначається датою підписання видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:56
Оголошення (2).docx
16 червня 2020 15:56
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТ-С" 275 606,50
UAH з ПДВ
275 606,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 303 162,00
UAH з ПДВ
300 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СМП-ГРЕК 309 003,92
UAH з ПДВ
301 558,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП Хімпродукт" 309 090,00
UAH з ПДВ
303 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 16:13
Накладная тяжмаш.pdf
02 липня 2020 10:33
3)2_Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 10:33
3)2_Витяг ЄДР.pdf
02 липня 2020 10:33
2_Стаття 17 - 30.06.2020 - 11-25.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:14
Електронний підпис
27 липня 2020 17:05
Довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 18:17
Електронний підпис
24 липня 2020 16:40
Довідка ст17 п12.pdf
24 липня 2020 16:40
Довідка ст 17 ч2.pdf
24 липня 2020 16:40
Dovidka_20192396740130759442.pdf
24 липня 2020 16:39
Довідка МВС.rar
24 липня 2020 16:39
Довідка ДФС.rar
16 липня 2020 11:32
Електронний підпис
02 липня 2020 11:02
Електронний підпис
02 липня 2020 10:57
Копии ТУ.pdf
02 липня 2020 10:57
чорна.jpg
02 липня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2020 10:57
Статут 2019.pdf
02 липня 2020 10:57
Довідка ст 17 ч2.pdf
02 липня 2020 10:57
Довідка ст 17 п13.pdf
02 липня 2020 10:57
Довідка ст 17 п12.pdf
02 липня 2020 10:57
Довідка ст 17 п6.pdf
02 липня 2020 10:56
Выписка.pdf
02 липня 2020 10:56
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2020 10:56
Витяг ЄДРПОУ 05.06.2020.pdf
02 липня 2020 10:56
Опис.pdf
02 липня 2020 10:56
V-СЕС емалі ПФ.pdf
02 липня 2020 10:56
3 в 1 сіра.jpg
02 липня 2020 10:56
Маневичі накладна.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 13:48
Довідка до п.4.pdf
02 липня 2020 13:48
Довідка про ліцензію.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 4.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 3.pdf
02 липня 2020 13:48
Лист від виробника.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 10.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 9.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 7.pdf
02 липня 2020 13:48
Додаток 6.pdf
02 липня 2020 13:48
Аналогічні договори.rar
02 липня 2020 13:48
Гарантія.rar
02 липня 2020 13:48
Установчі.rar

Публічні документи

01 липня 2020 13:49
Електронний підпис
01 липня 2020 13:48
Цінова.pdf
01 липня 2020 13:48
ТУ У ПФ-115К Ролакс.pdf
01 липня 2020 13:48
ТУ У Поліколор.pdf
01 липня 2020 13:48
Технічні.pdf
01 липня 2020 13:48
Статут 2019.pdf
01 липня 2020 13:48
Сертифікати.pdf
01 липня 2020 13:48
Протокол.pdf
01 липня 2020 13:48
Наказ.pdf
01 липня 2020 13:48
Лист-згода перс. дані.pdf
01 липня 2020 13:48
Договір БГ.pdf
01 липня 2020 13:48
Довідка стаття 17.pdf
01 липня 2020 13:48
Довідка санкції.pdf
01 липня 2020 13:48
Довідка покриття.pdf
01 липня 2020 13:48
Виписка покриття.pdf
01 липня 2020 13:48
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТ-С"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ПП СМП-ГРЕК

ТОВ "НВП Хімпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТ-С"
#34328580
Відхилено 275 606,50
UAH з ПДВ
10 липня 2020 13:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 15:46
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 300 090,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 14:04

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року №ІХ)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «АЛЬТ-С» у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, а саме: 1. Аналогічний договір в повному обсязі зі всіма додатками, вказаними в договорі. (невідповідність п.п. 1.1. п. 1 розділу 1додатку 1 тендерної документації) 2. Видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі. (невідповідність п.п. 1.2. п. 1 розділу 1додатку 1 тендерної документації) 3. Схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору. Схвальний лист-відгук повинен містити інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця). (невідповідність п.п. 1.3. п. 1 розділу 1додатку 1 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Аналогічний договір в повному обсязі зі всіма додатками, вказаними в договорі. - Видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі; - Схвальний лист-відгук від організації (покупця) щодо виконання Учасником наданого аналогічного договору, якості поставленого товару та інформації щодо відсутності претензійних або судових вимог до Учасника щодо неналежного виконання ним умов договору.Схвальний лист-відгук повинен містити інформацію про контактних осіб та телефони організації (покупця).

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020року №ІХ)) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником виявлено невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у складі тендерної пропозиції надав видаткову накладну №880265 від 27.04.2018року до наданого аналогічного договору, що не відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: на видатковій накладній відсутній пілпис уповноваженої особи від постачальника та відсутня ідентифікація уповноваженої особи від отримувача. (невідповідність п.п. 1.2. п. 1 розділу 1додатку 1 тендерної документації) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Видаткові накладні або акти приймання-передачі або накладні, або інші документи, що свідчать про поставку та отримання контрагентом товару в повному обсязі, що відповідає вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
300 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:40
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
11 січня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 15:42
ВТ Договір ПОЛІСАН.pdf укладений
05 серпня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 090,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 015,00 UAH)