Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розбирання та демонтажу нерухомого майна, що перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради.
Очікувана вартість
2 624 000,00 UAH
UA-2020-06-16-003481-b 90c5958fdc7d4fc9abb379db425efeb8
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сташеліс Ганна Станіславівна

380564920360
380564920359
ukvm.krrih@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25522449
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1
Контактна особа: Сташеліс Ганна Станіславівна
380564920360,380564920359
ukvm.krrih@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:55
Очікувана вартість: 2 624 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Послуги з розбирання та демонтажу нерухомого майна на вул. Івана Сірка, 25 та вул. Кропивницького, 61а, яке перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, пл.Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Фінансування послуг здійснюється лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ст. 23 Бюджетного Кодексу України) відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст. 49 Бюджетного кодексу України). Розрахунки проводяться після фактичного надання послуг та підписання сторонами актів наданих послуг на підставі рахунків, наданих Виконавцем, шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Платежі за цим Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на поточний рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжними дорученнями. Відстрочка платежу до 180 банківських днів з дня підписання акту (актів) наданих послуг Сторонами. До рахунка (рахунків) додаються акти наданих послуг. Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:58
ТД.doc
16 червня 2020 16:58
Додаток 4 до ТД - Проєкт договору.docx
16 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:58
ТД.doc
16 червня 2020 15:30
ТД.doc
16 червня 2020 16:58
Додаток 4 до ТД - Проєкт договору.docx
16 червня 2020 16:57
ТД.doc
16 червня 2020 15:37
Додаток 4 до ТД - Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-003481-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: КП Парковка та реклама КМР, Код ЄДРПОУ:34811376
Дата подання: 03 серпня 2020 16:52
Відміна тендеру на підставі п.2 ч.1 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель (п.п.7,8 ч.1 ст.10 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Замовником визначено переможця без оприлюднення інформації у вигляді протоколу розгляду тендерних пропозицій (протоколу тендерного комітету про визнання переможця)/ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 16:51
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 599 919,89
UAH з ПДВ
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 2 418 499,54
UAH з ПДВ
2 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП Парковка та реклама КМР 2 361 845,04
UAH з ПДВ
2 267 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 2 477 158,98
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСІМОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 482 872,63
UAH з ПДВ
2 482 872,63
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЛЕНКО ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ 2 600 124,82
UAH з ПДВ
2 600 124,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
10 серпня 2020 15:39
Довідка.pdf
06 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:23
Пояснювальний лист.pdf
03 липня 2020 17:45
Електронний підпис
03 липня 2020 17:44
Дог. ЕКСТРОЙ.pdf
03 липня 2020 17:43
Дог. УКРПРОМСЕРВИС.pdf
03 липня 2020 17:43
акт Герасимов груп.pdf
03 липня 2020 17:43
Техніч. Завд. Дод.2 (1).pdf
03 липня 2020 17:43
Дог. ГЕРАСИМОВ ГРУП.pdf
03 липня 2020 17:43
Договір оренди офісу.pdf
03 липня 2020 17:43
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:43
Кошторис.pdf
03 липня 2020 17:43
Проект договору.pdf
03 липня 2020 17:43
дозвіл БУМАР.pdf
03 липня 2020 17:43
Акты МЕТТРАНССЕРВИС.pdf
03 липня 2020 17:43
Акты Стройиндустрия.pdf
03 липня 2020 17:43
Акт. УКРПРОМСЕРВИС (1).pdf
03 липня 2020 17:43
Тех.- паспорта.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 14:26
Електронний підпис
03 липня 2020 14:24
Довідки по ст.17.pdf
03 липня 2020 14:24
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:24
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 14:24
Статут.pdf
03 липня 2020 14:24
Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:24
Обладнання.pdf
03 липня 2020 14:24
Загальні відомості.pdf
03 липня 2020 14:24
Довідка по ст.17.pdf
03 липня 2020 14:24
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 14:24
Витяг.pdf
03 липня 2020 14:24
Виписка.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 11:39
Електронний підпис
01 липня 2020 11:38
Фін.звітність.pdf
01 липня 2020 11:38
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 11:38
Довідка - ст.17.pdf
01 липня 2020 11:38
Договір - КМЛ _3.pdf
01 липня 2020 11:38
Субпідряд.pdf
01 липня 2020 11:38
Захист довкілля.pdf
01 липня 2020 11:38
Виписка з ЄДР.pdf
01 липня 2020 11:38
Статут.pdf
01 липня 2020 11:38
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 11:38
Проект договору.pdf
01 липня 2020 11:38
Рішення власника.pdf
01 липня 2020 11:38
Згода на обробку ПД.pdf
01 липня 2020 11:38
Дозволи.pdf
01 липня 2020 11:38
Тендерна пропозиція.pdf
01 липня 2020 11:38
Договір - КМЛ _10.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:34
Електронний підпис
03 липня 2020 16:32
Реал строй дог (1).pdf
03 липня 2020 16:32
Довідка ст 17. пункт 6.pdf
03 липня 2020 16:32
Дог. СК МАГНАТ (1).pdf
03 липня 2020 16:32
Акты.pdf
03 липня 2020 16:32
Кошторис (1).pdf
03 липня 2020 16:32
Тех.-паспорта.pdf
03 липня 2020 16:32
Виписка.pdf
03 липня 2020 16:32
Довідка аналог. дог..pdf
03 липня 2020 16:32
витяг свідотство ПДВ.pdf
03 липня 2020 16:32
новый вытяг ЕН.pdf
03 липня 2020 16:32
код Кириленко.pdf
03 липня 2020 16:32
Довідка ст 17. пункт 5.pdf
03 липня 2020 16:32
паспорт Кириленко.pdf
03 липня 2020 16:32
Довідка ст 17. пункт 13.pdf
03 липня 2020 16:32
Довідка ст 17. пункт 11.pdf
03 липня 2020 16:32
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:32
Проект дог. Дод 4.pdf
03 липня 2020 16:32
Дог. оренди офісу.pdf
03 липня 2020 16:32
Тех-паспорта.pdf
03 липня 2020 16:32
Дог. Кліар Енерджі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ Сапсан-КР

КП Парковка та реклама КМР

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

ФОП ГЕРАСІМОВ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП КИРИЛЕНКО ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2452523053
Переможець 1 798 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 13:22

Вимога про усунення невідповідностей

Строк розгляду тендерної пропозиції подовжено до 20 робочих днів - відповідно до протоколу № 18 від 13.07.2020 засідання тендерного комітету управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕРАСИМОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2452523053
1 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 вересня 2020 15:39
Кінець періоду оскарження: 09 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 09 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Рішенням Криворізькою міською радою № 4954 від 26.08.2020 було прийнято рішення щодо ліквідації у строк до 31.12.2020 об’єкта незавершеного будівниц-тва - недобудованого п’ятиповерхового багато-квартирного житлового будинку на два під'їзди по вул. Житомирській. Таким чином виникла нагальна потреба у закупівлі до кінця року у послузі з розбирання та демонтажу вищезазначеного об*єкту незавершеного будівниц-тва. У звязку з відсутністю додаткового фінансування - закупівля може бути здійснена лише в рамках виді-лених асигнувань на послуги з розбирання та демон-тажу нерухомого майна, що знаходяться на балансо-вому обліку УКВМ. Отже оскільки провести демонтаж недобудованої будівлі на вул. Житомирській можливо лише за рахунок асигнувань виділених на послуги з розбирання та демонтажу нерухомого майна, що знаходяться на балансовому обліку УКВМ - послуга з розбирання та демонтажу зазначеного обєкта незавершеного будів-ництва буде проведена за рахунок коштів послуги з демонтажу нерухомого майна на вул. Івана Сірка, 25 та вул. Кропивницького, 61а. Таким чином у зв’язку з перерозподілом коштів на закупівлю послуги з розбирання та демонтажу недо-будованої будівлі на вул. Житомирській - відпала по-треба в послузі з розбирання та демонтажу нерухо-мого майна на вул. Івана Сірка, 25 та вул. Кропив-ницького, 61а, яке перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради. На підставі вищезазначеного та на підставі п.1 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер-ним комітетом управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради 25.09.2020 прий-нято рішення про відміну тендера за предметом заку-півлі відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 451 10000-1 Руйнування та знесення будівель і земля-ні роботи («Послуги з розбирання та демонтажу неру-хомого майна на вул. Івана Сірка, 25 та вул. Кропив-ницького, 61а, яке перебуває на балансовому обліку управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради»), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-16-003481-b .
Документи:
28 вересня 2020 15:38
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:36
Протокол від 25.09.2020 - про відміну тенеду..pdf