Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція Код ДК 021:2015 33600000-6(наркотики)
Очікувана вартість
527 752,00 UAH
UA-2020-06-16-003016-b 96616c20766d4aa7b41914b1b56bcc03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Олена Іванівна

040445253273 kmkl10_bug@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №10" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01993931
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59-б
Контактна особа: Барабаш Олена Іванівна
040445253273
kmkl10_bug@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:17
Очікувана вартість: 527 752,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 277,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 упаковка
Фентаніл 0,005% 2мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, проспект Голосіївський, 59-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
40 упаковка
Сибазон 0,5% 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
30 упаковка
Кетамін 5% 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
12 упаковка
Морфін 1% 1мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
12 упаковка
Натрія оксибутират 20% 10мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
20 упаковка
Промедол 2% 1мл №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
10 упаковка
Морфін табл. 5мг №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:21
зміни до тендерної документації - наркотики.doc
19 червня 2020 12:20
ТД наркотики зі змінами.doc
19 червня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:21
зміни до тендерної документації - наркотики.doc
19 червня 2020 12:20
ТД наркотики зі змінами.doc
16 червня 2020 14:38
ТД наркотики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Залишковий термін придатності
Дата подання: 18 червня 2020 15:07
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:19
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що залишковий термін придатності запропонованих ліків (наркотичних, психотропних та сильнодіючих лікарських засобів та прекурсорів) на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання. Для підтвердження учасником обов'язково надається гарантійний лист.. Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації та встановити наступну умову щодо строку придатності для товару: "Залишковий термін придатності запропонованих ліків (наркотичних, психотропних та сильнодіючих лікарських засобів та прекурсорів) на момент поставки повинен становити не менше 80% або не менше 12 місяців від загального терміну зберігання. Для підтвердження учасником обов'язково надається гарантійний лист".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-003016-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Комунальне підприємство "Фармація", Код ЄДРПОУ:05415852
Дата подання: 10 липня 2020 13:38
Скарга на неправомірні дії та рішення тендерного комітету
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель на неправомірні дії та рішення тендерного комітету за процедурою закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-06-16-003016-b. Скарга у додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 липня 2020 20:18
рішення від 14.07.2020 № 13569 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 20:18
рішення від 28.07.2020 № 14547.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 18:28

Документи подані скаржником

10 липня 2020 11:59
Скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 470 894,16
UAH з ПДВ
470 894,16
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 525 047,06
UAH з ПДВ
525 047,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 527 438,64
UAH з ПДВ
527 438,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 09:33
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 470 894,16
UAH з ПДВ
06 липня 2020 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
470 894,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 16:04
Додаткова Діатом.PDF зміни до договору
22 березня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:43
Додаткова Діатом 28.12.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:18
додаткова №3 Діатом.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 16:06
додаткова №2 Діатом.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:42
Додаткова угода №1 ДІАТОМ.PDF зміни до договору
05 жовтня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 09:27
Договір (наркотики).PDF укладений
06 серпня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ТН-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв‘язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 30.03.2020 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №271), та положень пп.6 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: ТН-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пп.1 п. 5 ст. 41 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ТН-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: ТН-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ТН-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 430 127,40
UAH (в тому числі ПДВ 92,40 UAH)