Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями (НК 024:2019: 41550 – дезінфікуючі засоби для рук).
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2020-06-16-002407-c 830344359bbe4cab8637db22cd81c4dd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Леонідівна Мартинова

+380626417849 martunova07@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990826
Місцезнаходження: 84307, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 17
Контактна особа: Анна Леонідівна Мартинова
+380626417849
martunova07@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:33
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає Державним стандартам України, умовам і вимогам, що чинні та діють до товарів даного типу в Україні. Місцезнаходження Замовника: Донецька обл., м. Краматорськ, вул. О. Тихого, 17, 84307 Категорія Замовника: підприємства зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Поставка товару здійснюється за письмовою заявкою Замовника протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту направлення Замовником Заявки на адресу Учасника. Товар може бути поставлено як окремими партіями, так і в повному обсязі (відповідно до заявки Замовника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 літр
Скінман Софт Протект (Skinman Soft Protect)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84307, Україна, Донецька область, м .Краматорськ, вул. О. Тихого, буд №17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
НК 024:2019: 41550 — Дезінфікуючі засоби для рук

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 11:11
Оголошення дезінфікуючі засоби для рук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 16 червня 2020 18:08
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:32
Чи будуть розглянуті пропозиції на аналогічну продукцію іншого виробника та/або іншох торгової марки?
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання надаємо відповідь наступного змісту.

З метою надання високоякісної медичної допомоги, гарантованого збереження здоров'я пацієнтів та медичного персоналу, наша установа закуповує саме те найменування товару (того самого виробника), що зазначено в Додатку 1 до оголошення.

Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.

На підставі вищенаведеного та керуючись Законом, Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти. Дана умова була встановлена з метою уніфікації!

Звертаємо Вашу увагу на те, що вищевказана інформація передбачена в Додатку № 1 Оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-002407-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 03 липня 2020 12:32
Вимога!
Чергова корупційна закупівля цього хабарника. Замовник протягує у переможці "свого" постачальника - ТОВ "Галіс", який відомий всій області своїми пропозиціями хабарів у розмірі 40%. Вже багато років керівництво цієї установи бере хабарі від цього постачальника. Хабарник просто обмежився аргументацією відхилення економічно найвигіднішої пропозиції виразом, що еквіваленти не розглядає. Чому - нікому не відомо. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого постачальника! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропонований нами засіб значно економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 11:58
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо про відсутність правових підстав для її задоволення, через наступне.
Відповідно до положень абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, зазначення про прийняття до розгляду аналогів та/або еквівалентів віднесено законом на розсуд замовника.
З метою гарантованого забезпечення безпечних умов для роботи медичного персоналу при наданні медичної допомоги, а також надійного захисту здоров’я пацієнтів, замовником у оголошенні було зазначено про неприйняття до розгляду аналогів та/або еквівалентів визначеного предмету закупівлі.
Стосовно Вашого посилання на норми наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019, слід зазначити, що його положення не регулюють даний вид закупівлі.
До того ж, Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. Лист, що про контактні дані компанії-учасника не містить відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
Відповідно до Додатку № 2 оголошення, передбачалося надання наступної інформації:
«Контактні дані компанії-учасника з зазначенням реквізитів учасника: повного та скороченого найменування учасника, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)».
2. Учасник не надає в складі пропозиції видаткові накладні до договорів № 43 від 28.10.2019 року та №01/23 від 22.01.2020 року
Відповідно до Додатку № 2 оголошення було передбачено:
«договори, що підтверджують аналогічний досвід поставки товару, мають надаватися з всіма його видатковими накладними».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат" 70 200,00
UAH з ПДВ
70 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне науково-виробниче підприємство "ГАЛІС" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 15:55
Електронний підпис
25 червня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2020 15:54
Установчі документи.pdf
25 червня 2020 15:54
Кваліфікація.pdf
25 червня 2020 15:54
Відповідність МТВ.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 14:47
Електронний підпис
23 червня 2020 14:34
гарантийні листи.pdf
23 червня 2020 14:34
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фартунат"

Приватне науково-виробниче підприємство "ГАЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Відхилено 70 200,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 09:05
Приватне науково-виробниче підприємство "ГАЛІС"
#19382607
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 09:01

Документи

03 липня 2020 09:05
Електронний підпис

Документи

09 липня 2020 09:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне науково-виробниче підприємство "ГАЛІС"
#19382607
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 09:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:25
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:56
Г-0896.pdf укладений
21 липня 2020 10:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 500,00 UAH)