Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 34620000-9 рейковий рухомий склад (міський пасажирський тролейбус, який раніше експлуатувався в країнах Європейського Союзу)
code for DC 021:2015 – 34620000-9 rolling stock rolling stock (urban passenger trolleybus, which was previously exploited in the countries of the European Union).
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2020-06-16-002272-a 68a693eb4a674328886268565486fb18
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Теплицька Н. В.
+380500100515
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal enterprise of city electric transport «Zaporizhelektrotrans»
National ID: 03328379
Contact point:
+380500100515
czdr@ukr.net
Additional contacts: Teplytskaya N
+380500100515

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 16:32
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 16:32
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH
Publication date: 16 червня 2020 16:28
Enquiries until: 07 липня 2020 16:32
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 16:32

Information

Estimated total value: 5 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
код за ДК 021:2015 – 34620000-9 рейковий рухомий склад (міський пасажирський тролейбус, який раніше експлуатувався в країнах Європейського Союзу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

code for DC 021:2015 – 34620000-9 rolling stock rolling stock (urban passenger trolleybus, which was previously exploited in the countries of the European Union).
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:27
Перелік змін.doc
09 липня 2020 14:27
Тендерна документація зі змінами.doc
16 червня 2020 16:28
оголошення на англійській мові.docx
16 червня 2020 16:28
оголошення.doc
16 червня 2020 16:28
тех хар -ки.docx
16 червня 2020 16:28
проект договору.docx
09 липня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:27
Перелік змін.doc
09 липня 2020 14:27
Тендерна документація зі змінами.doc
16 червня 2020 16:28
Тендерна документація.doc
16 червня 2020 16:28
оголошення на англійській мові.docx
16 червня 2020 16:28
оголошення.doc
16 червня 2020 16:28
тех хар -ки.docx
16 червня 2020 16:28
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-002272-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 24 червня 2020 16:34
ВИМОГА стосовно строків поставки та надання сертифікату відповідності тролейбусу.
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються серед іншого за принципами недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до частини першої та другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право, зокрема, з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи викладене, з метою недопущення дискримінації учасників пропонуємо внести наступні зміни:
1. до п.4.4 Загальних положень, а саме вимога Замовника: «строк поставки товарів – з дати укладання договору до 15 жовтня 2020 року.»
2. до п.7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо).
Якщо учасник не має відповідних протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.»

Пропонуємо:

1. зазначену вимогу до предмету закупівлі викласти у наступній редакції: «строк поставки товарів – з дати укладання договору до 15 грудня 2020 року.».
В обґрунтування пропозиції щодо зміни строку поставки предмету закупівлі звертаємо увагу Замовника на той факт, що найближчий термін підписання договору поставки між нашими підприємствами, це приблизно 15 серпня 2020 року. Таким чином до поставки продукції залишається лише 2 місяці, за які потрібно:
- Транспортувати продукцію з Європи;
- Провести сертифікаційні випробування;
- Сертифікувати продукцію;
- Здійснити передпродажну підготовку тролейбусів (фарбування, аудит вузлів та агрегатів);
- Доукомплектація тролейбусу відповідно до вимог Замовника;
- Обкатка тролейбусу.
Крім того звертаємо увагу на те, що умовами тендерної документації передплата не передбачена, а гарантія виконання договору є досить суттєвою, в розмірі 200 тис. грн. В разі несвоєчасної поставки тролейбусів, Постачальник зобов'язан сплатити 200 тис. грн. тендерної гарантії та штрафні санкції за кожен день прострочки. Вважаємо що своєчасна поставка тролейбусів неможлива без наявності готової продукції, котра відповідає вимогам Замовника визначеним в «Технічних вимогах» тендерної документації.
Виходячи з вище викладеного, напрошується висновок, що в даному конкурсі може перемогти лише той учасник, який вже має на момент його проведення готовий тролейбус, що відповідає конкретним технічним вимогам Замовника по даному тендеру.
Внесення запропонованих змін до тендерної документації, дозволить розширити коло потенційних учасників зазначеної процедури та запропонувати замовнику більш широкий вибір тролейбусів високої якості та надійності, що будуть відповідати технічним вимогам Замовника. Ця реальна конкуренція призведе до економії грошей платників податків.

2. Пропонуємо виключити цю вимогу з тендерної документації, в зв’язку з тим, що документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо) отримуються при сертифікації продукції, що здійснюється при перетині кордону.
Надати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям, також не представляється можливим.
Після отриманні тролейбусів, з усіма супровідними документами, та після сертифікації продукції, після перетину кордону, ми зможемо підтвердити відповідність продукції об’єктивним критеріям, викладеним Замовником у своїх вимогах.
Таким чином Замовник зможе при прийомі продукції переконатись в її відповідності вимогам тендерної документації, тим паче що оплата здійснюється після підписання акту прийма-передачи тролейбусу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 16:28
Шановний учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює строк поставки товару. Строк поставки товару встановлюється Замовником самостійно залежно від власної потреби.
Вважаємо, що встановлена вимога щодо терміну поставки товару до 15.10.2020 жодним чином не є дискримінаційною, оскільки не обмежує конкуренцію серед учасників, а лише встановлює строк до якого Замовник має намір отримати товар, закупівля якого здійснює.
Отже, строк поставки товару не підлягає зміні.
Також тендерна документація містить вимогу щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо).
Якщо учасник не має відповідних протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Так вимога є суттєвою для Замовника, оскільки встановлена з метою отримати товар належної якості, який би відповідав всім вимогам, що висуваються до даного виду товару.
Таким чином, на підставі викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-06-16-002272-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 03 липня 2020 16:50
виключення з тендерної документації п.7 про надання сертифікату
Процедура закупівлі проводиться відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. № 922-VIII, в новій редакції, викладеній Законом України від 19 вересня 2019 року N 114-IX, що набула чинності 19.04.2020р. (далі – Закон).
Ретельно вивчивши розроблену, затверджену і оприлюднену Замовником Тендерну документацію, з урахуванням внесених Замовником змін, Ми дійшли висновку, що встановлені в ній умови, зокрема ті, що зазначені в п.7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо).
Якщо учасник не має відповідних протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.», носять дискримінаційний характер, звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, послаблюють конкуренцію, чим грубо порушують чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси учасників та потенційних переможців оголошеної процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, з метою недопущення дискримінації учасників пропонуємо внести наступні зміни:

Пропонуємо:

Пропонуємо виключити вимогу надати документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо) з тендерної документації, в зв’язку з тим, що документи, що посвідчують якість та безпечність запропонованого товару (сертифікат відповідності/ сертифікат якості/паспорт якості/декларація виробника/протоколи випробувань тощо) отримуються при сертифікації продукції, що здійснюється при перетині кордону.
Також пропонуємо виключити другий абзац п.7 (Якщо учасник не має відповідних протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.) з тендерної документації.
Відповідно до Закону Замовник має право вимагати вказані документи, але не зобов'язан цього робити, до того їх не обов’язково вимагати при подачі пропозиції, а можливо вимагати їх при поставці продукції.
Власники тролейбусів на території Євросоюзу відмовляють в наданні документів на тролейбуси до моменти їх придбання. Тому надати вказані документи ми зможемо тільки під час поставки тролейбусів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2020 14:47
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що з метою залучення більшого кола потенційних учасників закупівлі, прийняте рішення внесення змін до тендерної документації в частині надання документів, що посвідчують технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, а саме: вимогу про надання копій сертифікатів якості/відповідності та ін. на запропонований предмет закупівлі вимагати не від Учасника закупівлі, а від Переможця закупівлі.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2020
UA-2020-06-16-002272-a68a693eb4a674328886268565486fb18
Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:57
V-КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
06 серпня 2020 16:57
24773_new-2.JPG
06 серпня 2020 16:57
24777_new-2.JPG
06 серпня 2020 16:57
Довідка МВС Сухов.pdf
06 серпня 2020 16:57
V-Додаток 1 пропозиція.pdf
14 липня 2020 19:00
Електронний підпис
14 липня 2020 19:00
Електронний підпис
14 липня 2020 18:54
КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
13 липня 2020 12:39
Додаток 1 пропозиція.pdf
13 липня 2020 12:39
КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
13 липня 2020 12:39
G7807.20.7z
13 липня 2020 12:39
Опис повноваження-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
Опис статут-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
13 липня 2020 12:39
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
13 липня 2020 12:39
Витяг ТДЛ 080520.pdf
13 липня 2020 12:39
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
13 липня 2020 12:39
Відгук ДГЕТ (2 трол).pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 4 975 000,00
UAH з ПДВ
4 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА" 4 993 000,00
UAH з ПДВ
4 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:57
V-КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
06 серпня 2020 16:57
24773_new-2.JPG
06 серпня 2020 16:57
24777_new-2.JPG
06 серпня 2020 16:57
Довідка МВС Сухов.pdf
06 серпня 2020 16:57
V-Додаток 1 пропозиція.pdf
14 липня 2020 19:00
Електронний підпис
14 липня 2020 19:00
Електронний підпис
14 липня 2020 18:54
КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
13 липня 2020 12:39
Додаток 1 пропозиція.pdf
13 липня 2020 12:39
КП ТДЛ- 2 Ван Хул.pdf
13 липня 2020 12:39
G7807.20.7z
13 липня 2020 12:39
Опис повноваження-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
Опис статут-2019.pdf
13 липня 2020 12:39
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
13 липня 2020 12:39
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
13 липня 2020 12:39
Витяг ТДЛ 080520.pdf
13 липня 2020 12:39
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
13 липня 2020 12:39
Відгук ДГЕТ (2 трол).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ УКВЗ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
Переможець 4 875 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"
#36440036
4 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 16:30
звіт про виконання 888.jpg укладений
08 лютого 2021 16:28
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:24
доп угода 2.jpg зміни до договору
06 січня 2021 08:22
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:14
IMG_0001.jpg зміни до договору
03 вересня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:02
договір.pdf укладений
17 серпня 2020 14:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 888
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) (п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону)
Номер договору про закупівлю: 888
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 871 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 811 900,00 UAH)