Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Лермонтова у смт. Краснопілля (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
385 500,00 UAH
UA-2020-06-16-002197-b a3ee6b48c4fe42cd843b1c291bec6ef9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 385 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 927,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1927.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Лермонтова у смт. Краснопілля
(окремими ділянками)
(код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 352 732,50
UAH з ПДВ
352 732,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 16:10
Електронний підпис
08 липня 2020 15:02
Електронний підпис
08 липня 2020 15:01
16.4 Дозвіл на викиди.pdf
08 липня 2020 15:01
16.2 Атестат.pdf
08 липня 2020 15:01
16.1 Договір.pdf
08 липня 2020 15:01
Приват рахунки.pdf
08 липня 2020 15:01
Приват заборг.pdf
08 липня 2020 15:01
Глобус - ПБС.pdf
08 липня 2020 15:01
19.3 Свідоцтво.pdf
08 липня 2020 15:01
19.2 Лабораторія листи.pdf
08 липня 2020 15:01
19 Лабораторія.pdf
08 липня 2020 15:01
18.2 Накази.pdf
08 липня 2020 15:01
18.1 Дипломи ІТР.pdf
08 липня 2020 15:01
18 Працівники.pdf
08 липня 2020 15:01
17.2 Відгук ХХС.PDF
08 липня 2020 15:01
16 АБЗ.pdf
08 липня 2020 15:01
15.3 Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 15:01
15.2 Лист згода.PDF
08 липня 2020 15:01
15 МТБ ПБС.pdf
08 липня 2020 15:01
8 Довідка про Договір.pdf
08 липня 2020 15:01
5 Статут завірений.PDF
08 липня 2020 15:01
3 Довідка ТЗ.pdf
08 липня 2020 15:01
2 ФінЗвіт2019.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій