Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ролики приводних ременів
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-06-16-002017-a 1c9a3fa7f0954699b6d5555701aca113
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко В'ячеслав Олександрович

+380629334247 snab.mttu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92
Контактна особа: Москаленко В'ячеслав Олександрович
+380629334247
snab.mttu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:26
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
код за ДК 021:2015 - 34310000-3 - Двигуни та їх частини (Ролики приводних ременів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Миколаївська, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 15:44
Оголошення ролики.docx
16 червня 2020 15:44
Проект договору.docx
16 червня 2020 15:44
Додаток _3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТС
Дата подання: 18 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 19 червня 2020 11:12
Просим предоставить Техническую спецификацию
Відповідь: В умовах оголошення є файл, оприлюднений 16 червня 15:44 «Додаток _3.pdf», в якому зазначена технічна специфікація.»
Приёмка товара по качеству
Дата подання: 18 червня 2020 15:05
Дата відповіді: 19 червня 2020 11:17
Здравствуйте. Исходя из бюджета данного тендера - цены не соответствуют рыночным ценам оригинальных сменно-запасных частей производства Mercedes. Будут ли рассматриваться аналоги других производителей или только те которые указаны в Технической спецификации? Также просим Вас ответить на следующие вопросы: 1. Как проходит приёмка по качеству и оригинальности поставляемого товара? 2. Есть ли у Вас специалисты в службе безопасности, которые могут отличит оригинальный товар от подделки? 3. Могут ли участвовать в приёмке товара все участники тендера, так как участились случаи, когда на товары более дешевого производителя наносятся маркировки (просто наклейки) дорогих производителей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Очікувана вартість закупівлі сформована відповідно технічних вимог до предмету закупівлі.
У додатку №3 до оголошення «Технічна специфікація» зазначені технічні вимоги до предмету закупівлі, де зазначена інформація, зокрема, щодо аналогів та/або еквівалентів які приймаються у пропозиціях учасників.
Приймання товару КП «МТТУ» здійснюється відповідно до Рішення Маріупольської міської ради №7/6-230 від 08.04.2016р. «Про затвердження положення «Організація вхідного контролю Товарно-матеріальних цінностей». Інформація щодо особливостей організації, в тому числі порядок приймання за якістю та склад комісії з приймання ТМЦ, приймання товарів наведена у положеннях відповідного Рішення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 181 000,38
UAH з ПДВ
181 000,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" 199 767,84
UAH з ПДВ
199 767,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Алделит" 208 680,00
UAH з ПДВ
208 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 09:58
Електронний підпис
23 червня 2020 09:58
12_ИНН Дубовик.pdf
23 червня 2020 09:58
9_Витяг ОМЕГА 27.05.2020.pdf
23 червня 2020 09:58
8_Наказ про Директора.pdf
23 червня 2020 09:58
7_ПРОТОКОЛ оригінал.pdf
23 червня 2020 09:58
5_Щодо сертифікації.pdf
23 червня 2020 09:58
4_Вимоги до предмету.pdf
23 червня 2020 09:58
1_Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:50
Додаток2.PDF
01 липня 2020 13:50
Додаток4.PDF
01 липня 2020 13:50
Додаток3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"

ТОВ "Алделит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 181 000,38
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:04

Документи

07 липня 2020 14:04
Електронний підпис
07 липня 2020 14:02
Повідомлення
07 липня 2020 14:02
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
181 000,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2020 14:04
Електронний підпис
07 липня 2020 14:02
Повідомлення
07 липня 2020 14:02
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:32
Звіт укладений
30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 08:53
Протокол виправлення.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:34
Договір укладений
24 липня 2020 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 181 000,38
UAH (в тому числі ПДВ 30 166,73 UAH)