Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Мезенівська у смт. Краснопілля (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
1 475 000,00 UAH
UA-2020-06-16-001528-b 0edba9186eae43849f490887aabcf52b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

380503071577 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Дороги Сумщини"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
380503071577
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:20
Очікувана вартість: 1 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7375 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»
Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Мезенівська у смт. Краснопілля
(окремими ділянками)
(код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" 1 350 082,50
UAH з ПДВ
1 350 082,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-СВ" 1 474 360,00
UAH з ПДВ
1 474 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НСГ" 1 475 000,00
UAH з ПДВ
1 475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:55
Електронний підпис
15 липня 2020 15:55
Про рух коштів.pdf
15 липня 2020 15:55
Документи про досвід.pdf
08 липня 2020 16:07
Електронний підпис
08 липня 2020 12:16
Електронний підпис
08 липня 2020 12:16
15.2 Лист згода.PDF
08 липня 2020 12:16
Приват рахунки.pdf
08 липня 2020 12:16
Приват заборг.pdf
08 липня 2020 12:16
Глобус - ПБС.pdf
08 липня 2020 12:16
19.3 Свідоцтво.pdf
08 липня 2020 12:16
19.2 Лабораторія листи.pdf
08 липня 2020 12:16
19 Лабораторія.pdf
08 липня 2020 12:16
18.2 Накази.pdf
08 липня 2020 12:16
18.1 Дипломи ІТР.pdf
08 липня 2020 12:16
18 Працівники.pdf
08 липня 2020 12:16
17.2 Відгук ХХС.PDF
08 липня 2020 12:15
16.4 Дозвіл на викиди.pdf
08 липня 2020 12:15
16.2 Атестат.pdf
08 липня 2020 12:15
16.1 Договір.pdf
08 липня 2020 12:15
16 АБЗ.pdf
08 липня 2020 12:15
15.3 Гарантійний лист.pdf
08 липня 2020 12:15
15 МТБ ПБС.pdf
08 липня 2020 12:15
8 Довідка про Договір.pdf
08 липня 2020 12:15
5 Статут завірений.PDF
08 липня 2020 12:15
3 Довідка ТЗ.pdf
08 липня 2020 12:15
2 ФінЗвіт2019.PDF

Публічні документи

02 серпня 2020 22:58
Електронний підпис
02 серпня 2020 22:58
Договірна ціна 2.pdf
31 липня 2020 16:29
Електронний підпис
31 липня 2020 16:28
Гарантия 6527-20.pdf
31 липня 2020 15:46
Електронний підпис
31 липня 2020 15:45
Довідка від МВС.pdf
31 липня 2020 15:45
Стаття 17 (1).pdf
31 липня 2020 15:45
Документи (1).pdf
31 липня 2020 15:45
Договірна ціна.pdf
28 липня 2020 12:41
Електронний підпис
22 липня 2020 15:43
Електронний підпис
22 липня 2020 15:41
Документи.pdf
08 липня 2020 22:49
Електронний підпис
08 липня 2020 22:48
Інші документи.pdf
08 липня 2020 22:48
Стаття 17.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 16:04
Електронний підпис
08 липня 2020 16:04
СТАТУТ НСГ.pdf
08 липня 2020 16:04
Наказ директор.pdf
08 липня 2020 16:04
Довідка про ст 17 ЗУ.pdf
08 липня 2020 16:04
ВИТЯГ ПДВ.pdf
08 липня 2020 16:04
Виписка ЄДРПОУ НСГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-СВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НСГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
#40777092
Відхилено 1 350 082,50
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 17:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-СВ"
#42312375
Переможець 1 474 360,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:40

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Мезенівська у смт. Краснопілля (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. В свою чергу Додатком 2 до тендерної документації з-поміж іншого передбачено, що у разі закупівлі готової асфальтобетонної суміші учасник додатково, окрім інформації, вказаної в таблиці «Довідка про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) АБЗ» надає інформацію про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші (в договорі або додатках до нього має бути зазначено марку та тип асфальтобетонної суміші). Учасником у складі документів своєї тендерної пропозиції відповідно до відомостей зазначених в таблиці «Довідки про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 25.06.2020 № 92 надані копії Договору поставки від 25.05.2020 № 25/05/20 та додаткової угоди № 1 до нього від 01.06.2020, укладених між ТОВ «БУДСВІТ-УКРАЇНА» (постачальник) та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (покупець), згідно з якими постачальник зобов’язується передавати у власність (поставляти), а покупець приймати та оплачувати будівельні матеріали, а саме суміші асфальтобетонні щільні та крупнозернисті різних типів та марок. В той же час тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не містить передбачену Додатком 2 до тендерної документації інформацію про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші, залученого Учасником на підставі зазначеного договору. Таким чином ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не відповідає встановленому у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині надання інформації про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші, залученого Учасником на підставі договору поставки. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - гарантійний лист учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). - документ (и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), тощо) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій). У складі документів своєї тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» надало «Довідку про залучення випробувальної дорожньої лабораторії» від 25.06.2020 № 96 в якій зазначило про плани залучення випробувальної дорожньої лабораторії ДП ПАТ «Сумбуд» «Головна випробувальна лабораторія в будівництві» для виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Договору надання послуг від 01.07.2020 № 51. На підтвердження зазначеного Учасником надана копія Договору надання послуг від 01.07.2020 № 51, відповідно до пункту 1.1 якого предметом договору є «надання послуг з відбору проб та випробування будівельних матеріалів при будівництві автомобільних доріг, тощо». Тобто предмет зазначеного договору взагалі не передбачає надання послуг з визначення транспортно-експлуатаційних показників автомобільної дороги (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки), необхідність чого випливає зі змісту пунктів 5.1.1 та 6.2 тендерної документації. Слід зауважити, що вживання частки «тощо» в даному випадку зазначеного висновку не спростовує, оскільки відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України предмет договору є однією з його істотних умов, яка згідно з частиною 3 статті 180 Господарського кодексу України у будь-якому разі має бути погоджена сторонами при укладенні господарського договору. Більше того, додатком до свідоцтва про атестацію від 28.03.2018 № РУ-0115/18, виданого для ДП «ПАТ «Сумбуд» «Головна випробувальна лабораторія в будівництві», що є його невід’ємною частиною і визначає галузь атестації, не підтверджується спроможність залученої Учасником лабораторії з визначення зазначених транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг. Таким чином ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не відповідає встановленому у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки). 3. Відповідно до п. 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2017-2019 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції або ремонтів автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Сума виконання за договором (-ами) підтверджується копіями актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3). Крім того в складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало ДП «Дороги Сумщини» надання відгуку не є обов’язковим. В той же час Учасник у наданій у складі документів тендерної пропозиції довідці «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору» від 25.06.2020 № 94 в якості виконаних аналогічних договорів вказав (з наданням копій самих договорів з додатковими угодами, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, актів приймання виконаних будівельних робіт) договори субпідряду від 10.04.2020 № 130/01, № 131/01 та № 132/01, укладені з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» (м. Київ, проспект Соборності, б. 15, офіс 409, код ЄДРПОУ: 24157485). Зазначені договори, укладені у 2020 році, не відповідають визначенню аналогічного договору, передбаченого Додатком 4 до тендерної документації, а відтак не є такими. Слід додати, що лист-відгук ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» від 04.06.2020 № 474 щодо виконання зазначених договорів субпідряду всупереч вимогам Додатку 4 до тендерної документації не містить відомостей про ціну договорів та суми їх виконання. Таким чином ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не відповідає встановленому у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 4. Відповідно до п. 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку (рахунків) та відсутність (наявність) заборгованості за кредитними угодами, датована (датовані) не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а також скановані копії Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати та Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (за 2019 рік). В той же час у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» відсутня сканована копія Звіту про рух грошових коштів за 2019 рік і при цьому також відсутній передбачений для таких випадків пунктом 1.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації лист-роз'яснення Учасника, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не відповідає встановленому у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію про виробника та постачальника готової асфальтобетонної суміші, залученого на підставі Договору поставки від 25.05.2020 № 25/05/20 та додаткової угоди № 1 до нього від 01.06.2020, укладених між ТОВ «БУДСВІТ-УКРАЇНА» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС». 2. Інформацію та документи, які підтверджують наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії, спроможної забезпечити визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки). 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно з вимогами тендерної документації. 4. Копію Звіту про рух грошових коштів ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» за 2019 рік або лист-роз'яснення із зазначенням законодавчих підстав його ненадання.

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «БАЗИС-СВ» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Мезенівська у смт. Краснопілля (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації, в свою чергу, містить форму таблиці, відповідно до якої учасники мають надавати інформацію щодо наявної у них власної чи залученої техніки, що є необхідною для надання послуги згідно з предметом закупівлі. Зокрема, в четвертому та п’ятому стовпцях таблиці зазначається інформація про правовий статус (власне, оренда, лізинг, тощо) техніки (обладнання) та документи, що підтверджують її правовий статус (у разі залучення техніки), відповідно. В той же час інформація, зазначена Учасником у стопці «5» таблиці в «Довідці про наявність техніки» від 07.07.2020 № 9, яка містить посилання на укладені ТОВ «БАЗИС-СВ» договори про надання послуг (договір від 03.07.2020 № 14, укладений з КП «Шляхрембуд» та договір від 15.06.2020 №442/20, укладений з ТДВ «БУДІНМАШСЕРВІС»), не відповідає відповідним відомостям, що містяться у стовпці «4», де зазначається про правовий статус залученої техніки – «оренда» (рядки 1,4,5,7-10). Також Додатком 1 до тендерної документації, передбачено, зокрема, що у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. При цьому, документ, що підтверджує право володіння спеціалізованого вантажного самоскида SKANIA, рік випуску – 2006, залученого за договором з ТДВ «БУДІНМАШСЕРВІС», відсутній. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в частині наявності спеціалізованого вантажного самоскида SKANIA, рік випуску – 2006. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, зокрема, що у разі залучення АБЗ, учасником в складі тендерної пропозиції надається копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ. У разі закупівлі готової асфальтобетонної суміші учасник додатково, окрім інформації, вказаної в таблиці «Довідка про наявність асфальтобетонного заводу (-ва) АБЗ» надає інформацію про виробника та постачальника асфальтобетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), чинні договори на закупівлю та постачання асфальтобетонної суміші та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші (в договорі або додатках до нього має бути зазначено марку та тип асфальтобетонної суміші). На виконання вказаних вимог тендерної документації замовника, ТОВ «БАЗИС-СВ» надано довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 07.07.2020 №11, відповідно до якої асфальтобетонний завод ДС-158 орендується, при цьому в складі тендерної пропозиції відсутня копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ, що не відповідає вимогам тендерної документації. Разом з цим, в тендерній пропозиції учасника наявна довідка від 07.07.2020 №28, відповідно до якої постачання асфальтобетонної суміші буде здійснювати ТОВ «ГРОД» згідно договору про постачання матеріалів від 03.07.2020 №40. Також в тендерній пропозиції учасника ТОВ «БАЗИС-СВ» наявний атестат виробництва та дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, видані ДП «Сумський облавтодор». При цьому, інформація про виробника асфальтобетонної суміші відсутня, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ). 3. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації 3) Для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазаначенням предмета закупівлі). - документ (и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), тощо) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій). Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг. В довідках від 07.07.2020 № 21 та 22 Учасник гарантує повне надання послуг за предметом закупівлі та вказав якісні характеристики, що будуть досягнуті на об’єкті ремонту, а саме: - коефіцієнт ущільнення відповідно до п. 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт зчеплення відповідно до п. 3.1.5 ДСТУ 3587-97; - коефіцієнт рівності покриття відповідно до табл.21.2 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки відповідно до табл. 1,2,3,4 СОУ 42.1-37641918-117:2014. В той же час єдина залучена Учасником на підставі договору № 18 на проведення лабораторних випробувань від 23.06.2020 лабораторія ДП «Сумський облавтодор» згідно з Додатком до свідоцтва про атестацію від 18.12.2018 № РУ-0184/18 не спроможна здійснювати проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів при наданні послуг за предметом закупівлі із забезпеченням дотримання якісних показників, а саме коефіцієнту зчеплення та коефіцієнту світлоповертання та яскравості дорожньої розмітки. Таким чином Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. 4. Відповідно до п. 5.1.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації кількість водіїв/машиністів повинна бути достатньою для керування машинами і механізмами, зазначеними учасником в довідці про наявність техніки. ТОВ «БАЗИС-СВ» у складі документів своєї тендерної пропозиції відповідно до форми, передбаченої Додатком 3 до тендерної документації, надана «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» від 07.07.2020 № 14 (далі – Довідка № 14). Згідно з Довідкою № 14, крім інженерно-технічних працівників ТОВ «БАЗИС-СВ» має двох дорожніх робітників, машиніста автогрейдера та водія, в той час як у «Довідці про наявність техніки» від 07.07.2020 № 9 товариством відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації зазначено про наявність десяти одиниць спеціальної техніки та вантажних автомобілів. В складі тендерної пропозиції наявна довідка від 07.07.2020 №29, в якій ТОВ «БАЗИС-СВ» повідомляє, що на підприємстві є два водії, які управляють трьома одиницями техніки, вся інша техніка, яка залучається для надання послуг за предметом закупівлі, надається разом з водіями. При цьому, договір від 03.07.2020 №14, укладений з КП «Шляхрембуд», не містить інформації щодо надання послуг за предметом закупівлі разом з водіями. Отже, Учасник не відповідає встановленому у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (уточнена довідка про наявність техніки, свідоцтво про реєстрацію спеціалізованого вантажного самоскида SKANIA, рік випуску – 2006, залученого за договором з ТДВ «БУДІНМАШСЕРВІС», інша інформація та документи). 2. Інформацію та документи, які підтверджують наявність власного чи залученого АБЗ у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації (уточнена довідка про наявність АБЗ, інформація про виробника асфальтобетонної суміші (код ЄДРПОУ, місцезнаходження), у разі залучення АБЗ - копія чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю договору з власником АБЗ про надання послуг/оренди/іншого права користування АБЗ, інша інформація та документи). 3. Інформацію та документи, які підтверджують наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії, спроможної забезпечити визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки). 4. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»(уточнена довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, додаткова угода до договору від 03.07.2020 №14, укладеного з КП «Шляхрембуд» з інформацією щодо надання послуг за предметом закупівлі разом з водіями, інша інформація та документи).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЗИС-СВ"
#42312375
1 474 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 15:48
ДУ вул Мезенівська смт Краснопілля.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:44
Договір вул Мезенівська смт Краснопілля Базис СВ.pdf укладений
04 серпня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги:ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Мезенівська у смт. Краснопілля (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) . 2. Пункти 4.6 та 4.7 Договору виключити. 3. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник».
Номер договору про закупівлю: 15 Пс/К-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 474 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 245 726,67 UAH)