Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти №217, за адресою: пров. Поліський, 9 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-06-16-001449-b ● 4cd1ddeb2dac46a5a9de3af5c1bdd560
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 2 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти №217, за адресою: пров. Поліський, 9 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02093, Україна, Київська область, Київ, пров. Поліський, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 15:07 |
1_ТД_ кап.рем заміна вікон 217 нов.редакція.doc | |
17 червня 2020 15:06 |
Протокол №1066.pdf | |
16 червня 2020 11:32 |
Специфікація_СЗШ_217.Освіта..xls | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №5.doc | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №4.doc | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №6.doc | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №3.doc | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №2.doc | |
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №1.doc |
17 червня 2020 15:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2020 15:07 |
1_ТД_ кап.рем заміна вікон 217 нов.редакція.doc
|
|||
17 червня 2020 15:06 |
Протокол №1066.pdf
|
|||
16 червня 2020 11:32 |
Специфікація_СЗШ_217.Освіта..xls
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №5.doc
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №4.doc
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №6.doc
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №3.doc
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №2.doc
|
|||
16 червня 2020 11:29 |
Додаток №1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-16-001449-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 09 липня 2020 15:03
Вимога на рішення замовника
Вимога про скасування рішення замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 13:41
Розглянувши інформацію, оприлюднену у вимозі про визнання незаконним та скасування протоколу засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року про відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», повідомляємо наступне:
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема пунктів 3, 4 Статті 22 «Тендерна документація», документація замовника закупівлі зазначаються такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Також статтею 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» міститься вичерпний перелік вимог щодо підтвердження учасником закупівлі відповідності його матеріалів та конструкцій технічним та якісним вимогам замовника.
Таким чином, враховуючи все вищезазначене, твердження учасника, що вимога замовника надати документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, а також безпечність використання матеріально-технічних ресурсів учасника є необов’язковою до завантаження адже це є дискримінацією учасників та не вимагається законодавством, є необґрунтованою, та такою, що не відповідає дійсності.
А оскільки в своїй тендерній пропозиції учасник не надав такі документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам замовника: - Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; - Сертифікат відповідності на підвіконня внутрішні; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотно-відкидні (фурнітура для вікон); - Протокол визначення групи токсичності продуктів горіння ПВХ профілю; - Протокол визначення групи займистості ПВХ профілів та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за поширенням полум’я поверхнею ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за димоутворювальною здатністю ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього, то така тендерна пропозиціє не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині, і відхиляється ним.
2. Також в своїй вимозі учасник зазначає, що замовник позбавив його права на виправлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель, повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Дане твердження учасника не відповідає дійсності з наступних причин.
Однією з причин, яка зазначена в протоколі замовника про розгляд тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року, що слугувала відхиленню тендерної пропозиції учасника ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» було не надання ним в складі своєї пропозиції скан-копії оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Учасник стверджує, що він має право на виправлення даної невідповідності протягом 24 годин.
Згідно статті 29 Закону України, пункт 16 регламентує, що Замовник закупівлі розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
2) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ( - протокол зборів засновників про призначення директора; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів).
Таким чином, положення Закону містить вичерпний перелік тих документів, в які учасник може внести зміни у випадку невідповідностей, а неподання ним копій установчого документу – Статуту або іншого документу, зазначеного в тендерній документації не входить в даний перелік, а відтак замовник згідно Закону не міг надати можливості учаснику виправити невідповідності в тендерній документації.
Згідно з вище зазначеним, твердження учасника, що його позбавили права виправити невідповідності – не відповідає дійсності.
І оскільки учасник не надав документ, що передбачений п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, його пропозиція не відповідає вимогам в цій частині, а відтак відхиляється замовником.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема пунктів 3, 4 Статті 22 «Тендерна документація», документація замовника закупівлі зазначаються такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Також статтею 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» міститься вичерпний перелік вимог щодо підтвердження учасником закупівлі відповідності його матеріалів та конструкцій технічним та якісним вимогам замовника.
Таким чином, враховуючи все вищезазначене, твердження учасника, що вимога замовника надати документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, а також безпечність використання матеріально-технічних ресурсів учасника є необов’язковою до завантаження адже це є дискримінацією учасників та не вимагається законодавством, є необґрунтованою, та такою, що не відповідає дійсності.
А оскільки в своїй тендерній пропозиції учасник не надав такі документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам замовника: - Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; - Сертифікат відповідності на підвіконня внутрішні; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотно-відкидні (фурнітура для вікон); - Протокол визначення групи токсичності продуктів горіння ПВХ профілю; - Протокол визначення групи займистості ПВХ профілів та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за поширенням полум’я поверхнею ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за димоутворювальною здатністю ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього, то така тендерна пропозиціє не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині, і відхиляється ним.
2. Також в своїй вимозі учасник зазначає, що замовник позбавив його права на виправлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель, повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Дане твердження учасника не відповідає дійсності з наступних причин.
Однією з причин, яка зазначена в протоколі замовника про розгляд тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року, що слугувала відхиленню тендерної пропозиції учасника ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» було не надання ним в складі своєї пропозиції скан-копії оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Учасник стверджує, що він має право на виправлення даної невідповідності протягом 24 годин.
Згідно статті 29 Закону України, пункт 16 регламентує, що Замовник закупівлі розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
2) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ( - протокол зборів засновників про призначення директора; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів).
Таким чином, положення Закону містить вичерпний перелік тих документів, в які учасник може внести зміни у випадку невідповідностей, а неподання ним копій установчого документу – Статуту або іншого документу, зазначеного в тендерній документації не входить в даний перелік, а відтак замовник згідно Закону не міг надати можливості учаснику виправити невідповідності в тендерній документації.
Згідно з вище зазначеним, твердження учасника, що його позбавили права виправити невідповідності – не відповідає дійсності.
І оскільки учасник не надав документ, що передбачений п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, його пропозиція не відповідає вимогам в цій частині, а відтак відхиляється замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" |
1 575 828,00
UAH з ПДВ
|
1 575 828,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будресурс-Економія |
1 802 615,18
UAH з ПДВ
|
1 802 615,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» |
1 988 416,32
UAH з ПДВ
|
1 988 416,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" |
2 246 879,00
UAH з ПДВ
|
2 246 879,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 248 400,00
UAH з ПДВ
|
2 248 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" #34146385 |
Відхилено |
1 575 828,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:09
|
ТОВ Будресурс-Економія #31457940 |
Відхилено |
1 802 615,18
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 13:49
|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Відхилено |
1 988 416,32
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:34
|
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" #38014271 |
Переможець |
2 246 879,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2020 15:25
|
ДУ №1 до договору №837.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2020 15:24
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 11:08
|
Договір №837.pdf | укладений |
11 серпня 2020 11:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1. Договору підряду викласти в новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить: 2 213 887 грн. 20 коп. (два мільйона двісті тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 20 коп.) , у т.ч. ПДВ - 368 981,20 грн. Загальна вартість використання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток №1). |
Номер договору про закупівлю: | 837 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |