Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти №217, за адресою: пров. Поліський, 9 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-06-16-001449-b 4cd1ddeb2dac46a5a9de3af5c1bdd560
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 13:25
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти №217, за адресою: пров. Поліський, 9 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02093, Україна, Київська область, Київ, пров. Поліський, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:07
1_ТД_ кап.рем заміна вікон 217 нов.редакція.doc
17 червня 2020 15:06
Протокол №1066.pdf
16 червня 2020 11:32
Специфікація_СЗШ_217.Освіта..xls
16 червня 2020 11:29
Додаток №5.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №4.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №6.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №3.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №2.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №1.doc
17 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:07
1_ТД_ кап.рем заміна вікон 217 нов.редакція.doc
16 червня 2020 11:29
1_ТД_ кап.рем заміна вікон 217.doc
17 червня 2020 15:06
Протокол №1066.pdf
16 червня 2020 11:32
Специфікація_СЗШ_217.Освіта..xls
16 червня 2020 11:29
Додаток №5.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №4.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №6.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №3.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №2.doc
16 червня 2020 11:29
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-001449-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс", Код ЄДРПОУ:34146385
Дата подання: 09 липня 2020 15:03
Вимога на рішення замовника
Вимога про скасування рішення замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 13:41
Розглянувши інформацію, оприлюднену у вимозі про визнання незаконним та скасування протоколу засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року про відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», повідомляємо наступне:
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема пунктів 3, 4 Статті 22 «Тендерна документація», документація замовника закупівлі зазначаються такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Також статтею 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» міститься вичерпний перелік вимог щодо підтвердження учасником закупівлі відповідності його матеріалів та конструкцій технічним та якісним вимогам замовника.
Таким чином, враховуючи все вищезазначене, твердження учасника, що вимога замовника надати документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, а також безпечність використання матеріально-технічних ресурсів учасника є необов’язковою до завантаження адже це є дискримінацією учасників та не вимагається законодавством, є необґрунтованою, та такою, що не відповідає дійсності.
А оскільки в своїй тендерній пропозиції учасник не надав такі документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам замовника: - Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; - Сертифікат відповідності на підвіконня внутрішні; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотно-відкидні (фурнітура для вікон); - Протокол визначення групи токсичності продуктів горіння ПВХ профілю; - Протокол визначення групи займистості ПВХ профілів та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за поширенням полум’я поверхнею ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за димоутворювальною здатністю ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього, то така тендерна пропозиціє не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині, і відхиляється ним.
2. Також в своїй вимозі учасник зазначає, що замовник позбавив його права на виправлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель, повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Дане твердження учасника не відповідає дійсності з наступних причин.
Однією з причин, яка зазначена в протоколі замовника про розгляд тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року, що слугувала відхиленню тендерної пропозиції учасника ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» було не надання ним в складі своєї пропозиції скан-копії оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Учасник стверджує, що він має право на виправлення даної невідповідності протягом 24 годин.
Згідно статті 29 Закону України, пункт 16 регламентує, що Замовник закупівлі розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
2) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ( - протокол зборів засновників про призначення директора; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів).
Таким чином, положення Закону містить вичерпний перелік тих документів, в які учасник може внести зміни у випадку невідповідностей, а неподання ним копій установчого документу – Статуту або іншого документу, зазначеного в тендерній документації не входить в даний перелік, а відтак замовник згідно Закону не міг надати можливості учаснику виправити невідповідності в тендерній документації.
Згідно з вище зазначеним, твердження учасника, що його позбавили права виправити невідповідності – не відповідає дійсності.
І оскільки учасник не надав документ, що передбачений п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, його пропозиція не відповідає вимогам в цій частині, а відтак відхиляється замовником.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 15:00
Довідка.PDF
09 липня 2020 15:01
Вимога.PDF
09 липня 2020 15:02
оригінал статуту.PDF

Документи

14 липня 2020 13:39
Протокол № 1205.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс" 1 575 828,00
UAH з ПДВ
1 575 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будресурс-Економія 1 802 615,18
UAH з ПДВ
1 802 615,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» 1 988 416,32
UAH з ПДВ
1 988 416,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС" 2 246 879,00
UAH з ПДВ
2 246 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 248 400,00
UAH з ПДВ
2 248 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 17:07
Електронний підпис
01 липня 2020 17:04
специфікація.PDF
01 липня 2020 17:04
стаття 17.PDF
01 липня 2020 17:04
субпідрядники.PDF
01 липня 2020 17:04
підвіконня1.jpg
01 липня 2020 17:04
сертифікати 2.pdf
01 липня 2020 17:04
сертифікати.pdf
01 липня 2020 17:04
підвіконня.jpg
01 липня 2020 17:04
Договір Ковель.pdf
01 липня 2020 17:04
основні спеціалісти.PDF
01 липня 2020 17:04
проект договору.PDF
01 липня 2020 17:04
фінансова звітність.PDF
01 липня 2020 17:04
Ліцензія.PDF
01 липня 2020 17:04
лист згода.PDF
01 липня 2020 17:04
захист довкілля.PDF
01 липня 2020 17:04
дюбелі.jpg
01 липня 2020 17:04
Дозволи держпраці.pdf
01 липня 2020 17:04
додаток 3.PDF
01 липня 2020 17:04
інформаціна довідка.PDF
01 липня 2020 17:03
довідка про санкції.PDF
01 липня 2020 17:03
довідка стаття 50.PDF
01 липня 2020 17:03
довідка банк.pdf
01 липня 2020 17:03
диплом кошторисника.PDF
01 липня 2020 17:03
довідка 120 днів.PDF
01 липня 2020 17:03
ВІДГУК КОЛКИ.pdf
01 липня 2020 17:03
витяг ПДВ.PDF
01 липня 2020 17:03
Відгук заброди.pdf
01 липня 2020 17:03
аналогчні договора.PDF
01 липня 2020 17:03
банкруцтво.PDF
01 липня 2020 17:03
гарантія 5 років.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 16:09
Електронний підпис
01 липня 2020 16:05
Лист пояснення.pdf
01 липня 2020 16:05
Протоколи.pdf
01 липня 2020 16:05
Кошторис.pdf
01 липня 2020 16:05
Документи ТОВ.pdf
01 липня 2020 16:05
Довідка_працівники.pdf
01 липня 2020 16:05
Інф довідки до ст17.pdf
01 липня 2020 16:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 07:43
Електронний підпис
01 липня 2020 07:38
Лист розяснення 45.pdf
30 червня 2020 23:32
Електронний підпис
30 червня 2020 23:28
6.1. Лист розяснення 32.pdf
30 червня 2020 23:28
сертификат К-3 (1).pdf
30 червня 2020 23:27
3.6.Дефектний Акт.pdf
30 червня 2020 23:27
3.4. Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 23:27
2.1.7.Довідка ДФС.pdf
30 червня 2020 23:27
2.1.5. Не банкрути.pdf
30 червня 2020 23:27
3.4. Лист розяснення 45.pdf
30 червня 2020 23:27
3.2. Лист відгук.pdf
30 червня 2020 23:27
2.1. Довідка працівники..pdf

Публічні документи

23 липня 2020 10:48
Електронний підпис
23 липня 2020 10:44
Документи_переможця.
25 червня 2020 14:00
Електронний підпис
25 червня 2020 13:58
Тендерна_документація.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток6.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток5.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток4.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток3.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток3.1.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток2.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток1.rar
25 червня 2020 13:58
Додаток1.1.rar

Публічні документи

28 червня 2020 13:12
Електронний підпис
28 червня 2020 13:11
Дов про торг людьми.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов про санкції.pdf
28 червня 2020 13:11
ПРОТОКОЛ Зборів.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов з банку.pdf
28 червня 2020 13:11
Сертифікати 2.pdf
28 червня 2020 13:11
Лист згода.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов про невик договори.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов МТБ.pdf
28 червня 2020 13:11
НОВИЙ СТАТУТ.rar
28 червня 2020 13:11
Висновки СЕС.pdf
28 червня 2020 13:11
Проэкт договір.pdf
28 червня 2020 13:11
Сертифікати 1.pdf
28 червня 2020 13:11
Протоколи випробувань.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов про торг людьми.pdf
28 червня 2020 13:11
Про узг дії.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов про санкції.pdf
28 червня 2020 13:11
Договор Опера.pdf
28 червня 2020 13:11
Договор Кмда.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов працівники.pdf
28 червня 2020 13:11
Серт проф.pdf
28 червня 2020 13:11
Лист про ліцензію.pdf
28 червня 2020 13:11
Відгук.pdf
28 червня 2020 13:11
Наказ про призначення.pdf
28 червня 2020 13:11
Контактні дані.pdf
28 червня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2020 13:11
Дов корисл мотиви.pdf
28 червня 2020 13:11
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"

ТОВ Будресурс-Економія

ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП»

ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"

ТОВ "АНТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант Плюс"
#34146385
Відхилено 1 575 828,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:09
ТОВ Будресурс-Економія
#31457940
Відхилено 1 802 615,18
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:49
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП»
#41067124
Відхилено 1 988 416,32
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:34
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"
#38014271
Переможець 2 246 879,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС"
#38014271
2 246 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 15:25
ДУ №1 до договору №837.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:08
Договір №837.pdf укладений
11 серпня 2020 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору підряду викласти в новій редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить: 2 213 887 грн. 20 коп. (два мільйона двісті тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят сім грн. 20 коп.) , у т.ч. ПДВ - 368 981,20 грн. Загальна вартість використання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (Додаток №1).
Номер договору про закупівлю: 837
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 213 887,20
UAH (в тому числі ПДВ 368 981,20 UAH)