Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд одноразового використання, мішки для сміття
Очікувана вартість
9 465,30 UAH
UA-2020-06-16-001069-b 78f7b664d18e45e5a051c7aefcd58e32
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ"
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Винники, В.Івасюка, 31
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Вилка однораз.100 шт/уп.; Ложка столова однораз. 100шт/уп.; Миска 500мл 100шт/уп.; Тарілка 205мл 100шт/уп.; Стакан 200мл 100шт/уп.; Ніж столовий 100шт/уп.; Мішок д/сміття 35л/100шт., 120л/100шт; Пакет д/сміття 60л*40, 160л*10.
Одиниці виміру "ОДИНИЦЬ" слід розуміти як "НАЙМЕНУВАНЬ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
Посуд одноразового використання, мішки для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування : Кошти НСЗУ (новий договір по програмі медичних гарантій №2810-Е520-Р000 від 22.05.2020) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 червня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Захід Пром Постач"
#420699013186
Переможець 9 465,30
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:56

Документи

16 червня 2020 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 11:05
70-10.PDF укладений
16 червня 2020 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 465,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 577,55 UAH)