Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір ксероксний)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-06-16-001052-c 8e044979c61042319441bcf6611c9f62
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Соколова

+380951012048 helenasokolova2303@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Торецький міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді"
Код ЄДРПОУ: 23030860
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Руднична, 35
Контактна особа: Олена Соколова
+380951012048
helenasokolova2303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Виконавец повинен поставити Замовнику товар, з запасом терміну придатності 60% від загального терміну зберігання, та якість якого відповідає умовам,що відповідають вимогам, встановленим до нього загальнообов'язковими на території України нормами і правилами, і підтверджуються сертифікатом якості, відповідності або іншим подібним документом виданим виробником товару. Товар пакується у тару, яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов і забезпечує його схоронність при перевезенні та зберіганні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачок
Папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул. Руднична, буд. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

16 червня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТЕФАНЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА
#2508309981
Переможець 3 000,00
UAH
16 червня 2020 09:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:52
Стефаненко 1 стр..jpeg укладений
16 червня 2020 09:52
Стефаненко 2 стр..jpeg укладений
16 червня 2020 09:52
Стефаненко 3 стр..jpeg укладений
16 червня 2020 09:52