Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лазерні указки)
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2020-06-16-000958-b 3628e0b6128f4a17b9a9cbe03641690e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Вебсайт: http://kyivhistorymuseum.org
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 15:41
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Лазерні указки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 16 червня 2020 11:44
Дата відповіді: 16 червня 2020 16:46
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. 4. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що вказують в своїй пропозиції аналоги або еквіваленти, якщо в документації про закупівлю про таку можливість не згадується.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1. Після аукціону Учасник може змінювати ціну і суму цінової пропозиції. 2. До розгляду будуть прийняті документи які були завантажені Учасниками на стадії подачі пропозицій. 3. Учасники чітко мають вказати марку і виробника товару в пропозиції. 4. Якщо в документації чітко вказується марка та виробник товару аналоги розглядатися не будуть.»
технічні характеристики
Дата подання: 18 червня 2020 12:35
Дата відповіді: 19 червня 2020 09:38
Прохання додати технічні арактеристики по товару.дякую
Відповідь: Технічні характеристики додані

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-000958-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА", Код ЄДРПОУ:2901605484
Дата подання: 16 червня 2020 11:42
Вилучення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! У звязку з не зрозумілими анулюванням закупівлі UA-2020-05-29-003812-b і включенням в дану закупівлю корупційних, дискримінаційних вимог, яких не було в попередній закупівлі -Товар повинен бути належної якості та в наявності на складі Продавця на момент подачі пропозиції Продавцем.

- Договір має бути підписаний протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення інформації про переможця, поставка товару Замовник виконує за один робочий день термін визначений п. 2.4. однією поставкою на склад Замовника. Не виконання умов п. 2.4. буде підставою для розірвання договору та дискваліфікації переможця.

- Доставка та передача товару здійснюється за рахунок та силами, співробітниками Учасника.

- Доставка не може здійснюватися сторонніми кур’єрськими службами доставки.

- Товар передається Замовнику лише відповідальним штатним співробітником Продавця особисто, що суперечать Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників,Закону "Про публічні закупівлі". Нагадую, про відповідальність за порушення Закону "Про публічні закупівлі", згідно Стаття 44. Відповідальність за порушення вимог цього Закону наступає у відповідності з статтею 38 Кодексі України про адміністративні правопорушення. Вимагаю вилучити дискримініційні вимоги щодо поставки і сроків поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 17:19
«Шановний Учасник! Щодо вимоги про наявність товару на складі Продавця не є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник має бути впевнений що отримає товар належної якості та в найближчі терміни, оскільки указки потрібні для роботи Музею. Зазначаємо що проект договору опубліковано в закупівлі,, тому не бачимо проблеми протягом двох днів заповнити наш проект договору і підписати його. Зазначаємо що відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем допорогової/ спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. В Законі також немає обмеження стосовно строку раніше за який не можна укласти договір. Музей – бюджетна організація яка працює тільки по 100 % післяоплаті. Якщо товар є на складі Продавця не бачимо проблеми за один робочий день зробити поставку товару. Музей не співпрацює з кур’єрськими доставками. При передачі товару перевіряються його якість та технічні властивості, тому передача товару має здійснюватися співробітниками Учасника з однієї сторони та співробітниками Замовника з іншої сторони. Зважаючи на все вище викладене не бачимо дискримінації в наших вимогах. Якщо ви добросовісний Учасник, маєте товар належної якості то всі наші вимоги зможете виконати своєчасно.»
Розгорнути Згорнути
Відхилення вимоги Учасника щодо дискримінаційних вимог
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000958-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 17 червня 2020 09:49
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Вимагаю вилучити з документації вимоги які дискримінують іногородніх учасників - - Договір має бути підписаний протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення інформації про переможця, поставка товару Замовник виконує за один робочий день термін визначений п. 2.4. однією поставкою на склад Замовника. Не виконання умов п. 2.4. буде підставою для розірвання договору та дискваліфікації переможця. - Доставка та передача товару здійснюється за рахунок та силами, співробітниками Учасника. - Доставка не може здійснюватися сторонніми кур’єрськими службами доставки. - Товар передається Замовнику лише відповідальним штатним співробітником Продавця особисто, що суперечать Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників,Закону "Про публічні закупівлі". Нагадую що Інструкції П-6 та П-7 ніхто ще не відміняв. Ними потрібно користуватися при прийомі товару, а не власними забаганками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 17:32
Шановний Учасник! Ми не дискримінуємо іногородніх Учасників. З будь-якого іногороднього міста можна добратися при бажанні за 1 добу. Проект договору Учасники бачать в системі на стадії періоду уточнення, Учасникам залишається лише заповнити договір зі своєї сторони та привезти його нам на підпис.Доставка ТОВАРУ не може здійснюватися сторонніми кур’єрськими службами доставки. - Товар передається Замовнику лише відповідальним штатним співробітником Продавця особисто.» У Музея були негативні випадки передачі товарів кур’єрськими службами, тому цю вимогу ми вилучати з документації не будемо. Зазначаємо, заключення договору протягом трьох робочих днів. Відповідно до Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 зі змінами "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники самі визначають кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, строк поставки товарів, виконання робіт,надання послуг; умови оплати тощо.»
Розгорнути Згорнути
щодо дискримінаційних вимог
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000958-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 17 червня 2020 09:53
Вилучення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! Вимагаю Відкоригувати срок поставки товару у відповідності з законодавством- товар не може бути поставлений через два дні після оголошення переможця. Срок оскарження ще ніхто не відміняв. Крім того потрібен час на підписання договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 17:33
Шановний Учасник! Ми переглянемо можливість заключення договору протягом трьох робочих днів (не більше), термін поставки товару протягом трьох робочих днів з дня підписання договору
щодо строку укладення договору та поставки товару

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 2 727,00
UAH з ПДВ
2 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 3 500,00
UAH з ПДВ
3 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 10:36
Електронний підпис
23 червня 2020 10:35
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 10:48
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 2 727,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 12:13

Документи

26 червня 2020 12:11
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
2 727,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 12:11
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 4.pdf укладений
09 липня 2020 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 727,00
UAH