Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-10 Konotop - Burin - Chumakove ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
Очікувана вартість
131 223 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000767-a 77d950a40353433ea44338254d61801f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Sergiy
+380542700285
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:30
Очікувана вартість: 131 223 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 312 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 656115 UAH
Publication date: 16 червня 2020 11:28
Enquiries until: 07 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 131 223 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 312 230 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-10 Konotop - Burin - Chumakove ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
The tender proposal documents prepared by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-10 — Конотоп - Буринь - Чумакове

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-10 Konotop - Burin - Chumakove ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3 Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 11:26
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-10 16.06.docx
16 червня 2020 11:26
ПУБЛ ДОГОВІР ПСР Т-19-10 16.06.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 02 липня 2020 09:40
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:39
Шановний Замовнику, просимо надати роз`яснення, щодо п.п.5.1.3, пункту 5.1, розділу 5 тендерної документації, а саме «Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 100 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або декількома сумарно.» Чи буде зараховано, як досвід, аналогічний договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаних в період з другого півріччя 2017 року (з 01.07.2017р. по 31.12.2017 р.), за 2018 рік, за 2019 рік та 2020 рік до дати оголошення закупівлі - 16.06.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде зараховано як досвід аналогічний договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за період з 15.06.2017 р. по 15.06.2020 р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-000767-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Скарга на відхилення пропозиції Скаржника
Скарга на відхилення пропозиції Скаржника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000014 ● c6f396ad7ab645b7b7b6f4c4a834c448
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 16:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.11.2020 № 80

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.11.2020 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-16-000767-a 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з наказом від 30.11.2020 року № 80 «Про початок моніторингу закупівель» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-06-16-000767-a «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 16.12.2020 року складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-16-000767-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. Так, в мотивувальній частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення норми пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, яке допущено Замовником при складанні тендерної документації в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. Заперечення У відповідності до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В розділі 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У свою чергу, частинами 1-3 статті 28 Закону визначається, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Так, в даній процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 17.07.2020 року, а розкриття тендерної пропозиції учасника-переможця за результатами аукціону відбулося 30.07.2020 року. Таким чином, встановлений у ТД САД у Сумській області строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.

2020-12-23 16:46:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Cлужбою автомобільних доріг у Сумській області 30.12.2020 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 30 грудня 2020
Номер відкриття провадження: 2-а/818/9738/20
Дата відкриття провадження: 31 грудня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2020
UA-2020-06-16-000767-a77d950a40353433ea44338254d61801f
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 12:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:04
ДЦ частина 4
17 серпня 2020 08:56
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:44
ДЦ частина 4
17 серпня 2020 08:44
ДЦ частина 1
13 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 4
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 3
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 2
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 1
07 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:05
Довідка Ст 17 ч. 1 п. 12
07 серпня 2020 09:05
Довідка Ст 17 ч. 2 абз. 1
07 серпня 2020 09:05
Довідка МВС
16 липня 2020 19:05
Електронний підпис
16 липня 2020 19:05
Електронний підпис
16 липня 2020 12:58
Техніка Ч.1.pdf
16 липня 2020 12:58
Транспортна схема.pdf
16 липня 2020 12:58
АБЗ.pdf
16 липня 2020 12:58
Лабораторія.pdf
16 липня 2020 12:58
МТБ.pdf
16 липня 2020 12:58
Техніка Ч.2.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.3.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.2 2.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.2 1.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 22:46
Електронний підпис
16 липня 2020 22:46
Електронний підпис
16 липня 2020 22:45
1.2.7. Водії.pdf
16 липня 2020 22:45
1.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 23:53
Електронний підпис
16 липня 2020 23:09
Дов_дка_634.pdf
16 липня 2020 23:09
Виписка_634.pdf
16 липня 2020 23:09
Fwd_ Гар 634 НБЦ.zip
16 липня 2020 23:09
12. документи МТБ БАНК.rar
16 липня 2020 23:09
11. Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 23:09
10. Проект договору.pdf
16 липня 2020 23:09
4. Підтвердження МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 130 400 286,00
UAH з ПДВ
130 400 286,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 130 644 396,60
UAH з ПДВ
130 644 396,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 130 726 800,00
UAH з ПДВ
130 726 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 12:07
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:04
ДЦ частина 4
17 серпня 2020 08:56
Електронний підпис
17 серпня 2020 08:44
ДЦ частина 4
17 серпня 2020 08:44
ДЦ частина 1
13 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 4
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 3
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 2
13 серпня 2020 10:35
ДЦ частина 1
07 серпня 2020 09:09
Електронний підпис
07 серпня 2020 09:05
Довідка Ст 17 ч. 1 п. 12
07 серпня 2020 09:05
Довідка Ст 17 ч. 2 абз. 1
07 серпня 2020 09:05
Довідка МВС
16 липня 2020 19:05
Електронний підпис
16 липня 2020 19:05
Електронний підпис
16 липня 2020 12:58
Техніка Ч.1.pdf
16 липня 2020 12:58
Транспортна схема.pdf
16 липня 2020 12:58
АБЗ.pdf
16 липня 2020 12:58
Лабораторія.pdf
16 липня 2020 12:58
МТБ.pdf
16 липня 2020 12:58
Техніка Ч.2.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.3.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.2 2.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.2 1.pdf
16 липня 2020 12:58
Досвід Ч.1.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 22:46
Електронний підпис
16 липня 2020 22:46
Електронний підпис
16 липня 2020 22:45
1.2.7. Водії.pdf
16 липня 2020 22:45
1.2.1. Працівники_ІТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
Переможець 130 400 286,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН
#39023093
130 400 286,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 14:50
Scan1 Виконання дог 8Пс 18.01.PDF укладений
19 січня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 09:07
Scan ДУ 4 12.11.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 09:07
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 12:19
скан Дог ПСР Т-19-10 РОАД 17.08.20.pdf укладений
18 серпня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку із внесенням змін до проектної документації в частині зменшення обсягів по розробці грунту, його перевезення, розрівнювання та ущільнення на узбіччях по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками), керуючись п. 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 128 938 178,60 грн. (сто двадцять вісім мільйонів девʼятсот тридцять вісім тисяч сто сімдесят вісім грн. 60 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 3. Доповнити п. 3.1 розділу ІІІ Договору підпунктом 3.1-1 наступного змісту: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 128 938 178,60 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 128 938 178,60 грн.; 2021 рік – 0 грн.».
Номер договору про закупівлю: 8Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 128 938 178,60
UAH (в тому числі ПДВ 21 487 725,60 UAH)