Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-10 Konotop - Burin - Chumakove ( individual sections ) ( 45233142-6 - Road-repair works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2020 11:30 |
Очікувана вартість: | 131 223 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 312 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 656115 UAH |
Publication date: | 16 червня 2020 11:28 |
Enquiries until: | 07 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 131 223 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 312 230 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
The tender proposal documents prepared by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2020 11:26 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-10 16.06.docx | |
16 червня 2020 11:26 |
ПУБЛ ДОГОВІР ПСР Т-19-10 16.06.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000014 ● c6f396ad7ab645b7b7b6f4c4a834c448
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2020 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.11.2020 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-16-000767-a 16.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом від 30.11.2020 року № 80 «Про початок моніторингу закупівель» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-06-16-000767-a «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)», за результатами якого 16.12.2020 року складено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-16-000767-a (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. Так, в мотивувальній частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення норми пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, яке допущено Замовником при складанні тендерної документації в частині визначення строку дії тендерної пропозиції. Заперечення У відповідності до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, в тому числі, «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». В розділі 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД САД у Сумській області зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. У свою чергу, частинами 1-3 статті 28 Закону визначається, що перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Так, в даній процедурі закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначалося 17.07.2020 року, а розкриття тендерної пропозиції учасника-переможця за результатами аукціону відбулося 30.07.2020 року. Таким чином, встановлений у ТД САД у Сумській області строк дії тендерних пропозицій становить більше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону.
2020-12-23 16:46:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Cлужбою автомобільних доріг у Сумській області 30.12.2020 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/818/9738/20 |
Дата відкриття провадження: | 31 грудня 2020 |
Документи:
14 липня 2021 16:11
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 16:11
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 13:47
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "БУДГАРАНТ-7" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН |
130 400 286,00
UAH з ПДВ
|
130 400 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДГАРАНТ-7" |
130 644 396,60
UAH з ПДВ
|
130 644 396,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
130 726 800,00
UAH з ПДВ
|
130 726 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН #39023093 |
Переможець |
130 400 286,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:50
|
Scan1 Виконання дог 8Пс 18.01.PDF | укладений |
19 січня 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:07
|
Scan ДУ 4 12.11.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 12:19
|
скан Дог ПСР Т-19-10 РОАД 17.08.20.pdf | укладений |
18 серпня 2020 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку із внесенням змін до проектної документації в частині зменшення обсягів по розробці грунту, його перевезення, розрівнювання та ущільнення на узбіччях по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-10 Конотоп-Буринь-Чумакове (окремими ділянками), керуючись п. 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 128 938 178,60 грн. (сто двадцять вісім мільйонів девʼятсот тридцять вісім тисяч сто сімдесят вісім грн. 60 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 3. Доповнити п. 3.1 розділу ІІІ Договору підпунктом 3.1-1 наступного змісту: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 128 938 178,60 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 128 938 178,60 грн.; 2021 рік – 0 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 8Пс-Д/2281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |