Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі (буряк, морква, капуста, цибуля)
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000509-a b3180ca25257422a81408a2eac0ce736
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитка Марта Степанівна

+380686815969 martamykytka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ЛОР "Львівська обласна психіатрична лікарня" Заклад"
Код ЄДРПОУ: 20764320
Місцезнаходження: 81606, Україна , Львівська обл., село Заклад, Миколаївський р-н, вул. Д. Січинського, 1-Б
Контактна особа: Микитка Марта Степанівна
+380686815969
martamykytka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 10:42
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:16
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кг
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с. Заклад, вул. Січинського, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3500 кг
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с. Заклад, вул. Січинського, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
14000 кг
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с. Заклад, вул. Січинського, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кг
Морква столова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81606, Україна, Львівська область, с. Заклад, вул. Січинського, 1-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 10:37
проект договору.docx
16 червня 2020 10:37
Технічний опис предмету закупівлі.docx
16 червня 2020 10:37
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-000509-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3135420598
Дата подання: 11 липня 2020 14:56
Невідповідність пропозиції Переможця
ФОП Баворовський Є.О. є учасником закупівлі UA-2020-06-16-000509-a по предмету закупівлі «ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста, цибуля)».
Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №22/1 від 10 липня 2020 року було прийняте рішення визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста, цибуля)» учасника торгів – ФОП Дацко Василь Зіновійович, а також було ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Дацко Василь Зіновійович.
Однак, проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця торгів наше підприємство помітило її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно Додатку 1 Тендерної документації Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- довідка в довільній формі із зазначенням: реквізитів (адреса – юридична та фактична, телефон, факс), керівництва (посада, ім'я, по батькові, телефон), номерів телефону для замовлення товару;
- довідка в довільній формі з інформацією про виконання за 2019 рік аналогічних договорів з бюджетними організаціями, який безпосередньо стосується предмета закупівлі або його частини (вказати назву та контактні дані Замовника, назву предмету закупівлі, рік виконання, а також надати позитивний лист-відгук від даного Замовника);
- наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з максимальним строком за 7 календарних днів до початку аукціону);
- лист згода на обробку персональних даних ( довільна форма);
- завірена належним чином копія висновку санітарно-епідеміологічної служби, сертифіката відповідності, декларація виробника
- лист – гарантія про відповідність вимогам замовника;
- довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номер цих автотранспортних засобів та копії техпаспортів. Якщо постачання продукції буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг;
- документи, щодо проведення дезінфекції автотранспорту;
- оригінал особової медичної книжки особи, що буде постачати товар (водій-експедитор або експедитор), завірена належним чином;
- гарантійний лист про те, що До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
1. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав довідку в довільній формі із зазначенням: реквізитів (адреса – юридична та фактична, телефон, факс), керівництва (посада, ім'я, по батькові, телефон), номерів телефону для замовлення товару.
2. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав довідку в довільній формі з інформацією про виконання за 2019 рік аналогічних договорів з бюджетними організаціями, який безпосередньо стосується предмета закупівлі або його частини (вказати назву та контактні дані Замовника, назву предмету закупівлі, рік виконання).
3. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав інформацію про фінансову спроможність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів).
4. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав лист згоду на обробку персональних даних.
5. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав завірені належним чином копії висновку санітарно-епідеміологічної служби, сертифіката відповідності, декларацію виробника.
У складі своєї пропозиції ФОП Дацко Василь Зіновійович надає Протокол №95-100 досліджень проб харчових продуктів від 12.06.2020 року, але в даному протоколі відсутня інформація про відповідність продукції ДСТУ зазначеному в Додатку 1 Тендерної документації Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
6. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав лист – гарантію про відповідність вимогам замовника.
7. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номер цих автотранспортних засобів та копії техпаспортів.
8. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав документи, щодо проведення дезінфекції автотранспорту.
У складі своєї пропозиції ФОП Дацко Василь Зіновійович надає Акт виконаних робіт від 15.08.2018р. про те, що 15 серпня 2018 р. проведено дезінфекцію поверхні автотранспорту VOLKSWAGEN LT 46 KASTEN згідно угоди № 190 від 15.08.2018 р. Але сама угода у складі пропозиції ФОП Дацко Василь Зіновійович не надана.
9. У складі своєї пропозиції ФОП Дацко Василь Зіновійович надає копію особової медичної книжки особи, що буде постачати товар (водій-експедитор або експедитор), яка не завірена належним чином.
10. ФОП Дацко Василь Зіновійович у складі своєї пропозиції не надав гарантійний лист про те, що До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
ФОП Дацко Василь Зіновійович не виконав вимог Тендерної Документації та його пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно вимагаємо уповноважену особу КНП ЛОР "Львівська обласна психіатрична лікарня" Заклад" відмінити своє рішення про намір укласти договір з ФОП Дацко Василь Зіновійович та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів.
ФОП Баворовський Є.О. є учасником закупівлі UA-2020-06-16-000509-a по предмету закупівлі «ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, капуста, цибуля)».
Проаналізувавши тендерну пропозицію наступного учасника ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" наше підприємство помітило її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
Згідно Додатку 1 Тендерної документації Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;
- довідка в довільній формі із зазначенням: реквізитів (адреса – юридична та фактична, телефон, факс), керівництва (посада, ім'я, по батькові, телефон), номерів телефону для замовлення товару;
- довідка в довільній формі з інформацією про виконання за 2019 рік аналогічних договорів з бюджетними організаціями, який безпосередньо стосується предмета закупівлі або його частини (вказати назву та контактні дані Замовника, назву предмету закупівлі, рік виконання, а також надати позитивний лист-відгук від даного Замовника);
- завірена належним чином копія висновку санітарно-епідеміологічної служби, сертифіката відповідності, декларація виробника
- довідку про наявність автомобільного транспорту з даними про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні. У довідці також повинні бути зазначені марка, модель та державний номер цих автотранспортних засобів та копії техпаспортів. Якщо постачання продукції буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг;
- документи, щодо проведення дезінфекції автотранспорту;
- оригінал особової медичної книжки особи, що буде постачати товар (водій-експедитор або експедитор), завірена належним чином;
- комерційна пропозиція ( довільна форма);
- проект договору ( додається) .
- гарантійний лист про те, що До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
1. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає копію Статуту, яка не завірена учасником.
2. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає довідку в довільній формі із зазначенням: реквізитів (адреса – юридична), керівництва (посада, ім'я, по батькові, телефон). В даній довідці відсутня інформація про фактичну адресу підприємства, телефону, факсу, а також номерів телефону для замовлення товару.
3. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає довідку в довільній формі з інформацією про виконання за 2019 рік аналогічних договорів з бюджетними організаціями, який безпосередньо стосується предмета закупівлі або його частини, але в даній довідці відсутня інформація про контактні дані Замовника.
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" у складі своєї пропозиції не надає позитивний лист-відгук від Замовника, який зазначений в довідці про виконання за 2019 рік аналогічних договорів з бюджетними організаціями.
4. ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" у складі своєї пропозиції не надає завірену належним чином копію висновку санітарно-епідеміологічної служби, сертифікату відповідності, декларацію виробника.
У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає Протокол дослідження якості продукції та сировини № 102 від «11» травня 2020 р. назва продукції «столовий буряк», Протокол дослідження якості продукції та сировини № 103 від «11» травня 2020 р. назва продукції «капуста», Протокол дослідження якості продукції та сировини № 101 від «11» травня 2020 р. назва продукції «морква», Протокол дослідження якості продукції та сировини № 105 від «11» травня 2020 р. назва продукції «цибуля», але в даних протоколах відсутня інформація про відповідність продукції ДСТУ зазначеному в Додатку 1 Тендерної документації Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
5. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає довідку про наявність автомобільного транспорту із 8 позицій але не зазначено на якому саме транспортному засобі буде здійснюватись доставка товару, також відсутні дані про наявність необхідних умов транспортування продукції у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.
У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає копію техпаспорту лише на 1 авто, а саме VOLKSWAGEN CRAFTER спеціалізований вантажний фургон реєстраційний номер ВС7070НС.
6. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає Договір №28 Про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт від «30» січня 2020 р. Предметом даного договору є проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт автомобіля марки VOLKSWAGEN CRAFTER реєстраційний номер ВС7007НС та на складські приміщення.
В Договорі №28 Про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт зазначений інший транспортний засіб, ніж той, на який учасник у складі своєї пропозиції надає технічний паспорт.
7. У складі своєї пропозиції ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" надає оригінал особової медичної книжки особи, що буде постачати товар (водій-експедитор або експедитор), яка не завірена належним чином.
Також повідомляємо про те, що медична книжка дійсна до 01.07.2020 р.
8. ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" у складі своєї пропозиції не надає гарантійний лист про те, що До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" не виконало вимог Тендерної Документації та їх пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно вимагаємо уповноважену особу КНП ЛОР "Львівська обласна психіатрична лікарня" Заклад" перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 липня 2020 12:55
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000509-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3135420598
Дата подання: 16 липня 2020 22:05
Неправомірне відхилення пропозиції
Згідно протоколу дискваліфікації учасника №22/4 від 16 липня 2020 року мою пропозицію було відхилено за підставою "у довідці про наявність необхідних умов транспортування продукції, а також про наявність транспортного засобу, який буде залучений до виконання умов договору зазначено інший автомобіль, ніж той, на який учасник у складі своєї пропозиції надає технічний паспорт, договір оренди та акт прийому-передачі".
На зазчначене повідомляю, що в довідці наданою мною вказані ідентифікаційні дані транспортного засобу, в т.ч. марка DAF, 2006 року випуску, тип ТЗ – фургонрефрижератор-С, державний реєстраційний номер ВС3815СХ. Всі ці ідетифікаційні дані цілком співпадають з даними, які вказані в технічному паспорті, договорі оренди та акті-прийому передачі транспортного засобу.
Вказана в довідці модель 55.20 є технічною помилкою (опискою), оскільки відсутня тільки одна цифра "5" (модель ТЗ DAF 55.20 навіть не існує, отже можна легко зробити логічний висновок). Технічна помилка (описка) ніяк не впливає на зміст пропозиції, оскільки за такими параметрами, як марка DAF, 2006 року випуску, тип ТЗ – фургонрефрижератор-С, державний реєстраційний номер ВС3815СХ можна легко ідентифікувати ідентичність транспортного засобу вказаного в довідці та в технічному паспорті, договорі оренди та акті-прийому передачі транспортного засобу.
Також повідомляємо, що згідно п. 16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
"Довідка про наявність автомобільного транспорту" відноситься до кваліфікаціних критеріїв статті 16 Закону, а саме "1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;", отже згідно Закону Замовник повинен розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосновно ФОП Баворовського Є. О., оскільки стосовно мене це єдина зазначена причина невідповідності.
Також повідомляю, що у разі незадоволення моєї вимоги я скористуюсь своїм законним правом, передбаченим пунктом 20 Статті 14 Закону "Про публічні закупівлі, а саме: "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 11:19
Описаний транспортний засіб у довідці, наданій учасником не відповідає транспортному засобу, який зазначений у договорі оренди та акті прийому-передачі. Враховуючи те, що у тендерній документації зазначено «у разі наявності факту зазначення у пропозиції будь – якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі Замовник відхиляє пропозицію», така технічна помилка (описка) дає нам право відхилити Вашу пропозицію.
Повідомляємо, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тільки в конкурентних торгах. У спрощеній закупівлі такої можливості Замовник згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА" 139 995,00
UAH з ПДВ
114 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДАЦКО ВАСИЛЬ ЗІНОВІЙОВИЧ" 173 000,00
UAH з ПДВ
114 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ" 157 950,00
UAH з ПДВ
125 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 178 500,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 12:54
Електронний підпис
07 липня 2020 12:52
Лист.PDF
30 червня 2020 18:35
Електронний підпис
25 червня 2020 16:05
Електронний підпис
25 червня 2020 16:03
47. ДСТУ ISO 22000.2007.pdf
25 червня 2020 16:03
46. ISO 9001.2015.pdf
25 червня 2020 16:03
38. Довідка про ПДВ.PDF
25 червня 2020 16:03
22.1. Відгук ВЧ 3008.pdf
25 червня 2020 16:03
16.2. Додаткова угода №1.PDF
25 червня 2020 16:03
12. Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:03
7. Витяг з ЄДР.docx
25 червня 2020 16:03
4. Довідка Ощадбанк.PDF
25 червня 2020 16:03
2. Виписка з ЄДР ст. 2..PDF
25 червня 2020 16:03
1.Виписка з ЄДР ст. 1..PDF

Публічні документи

09 липня 2020 14:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:00
Зображення (464).jpg
26 червня 2020 00:26
Електронний підпис
26 червня 2020 00:24
Зображення (463).jpg
24 червня 2020 23:43
Електронний підпис
24 червня 2020 23:41
нова папка 933.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 925.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 924.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 923.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 914.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 893.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 878.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 871.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 870.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 864.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 863.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 862.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 858.jpg
24 червня 2020 23:41
нова папка 857.jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (462).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (461).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (460).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (459).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (458).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (457).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (456).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (455).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (454).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (453).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (452).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (451).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (450).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (449).jpg
24 червня 2020 23:41
Зображення (413).jpg

Публічні документи

26 червня 2020 08:34
баланс2.PDF
26 червня 2020 08:34
довідка приват.pdf
26 червня 2020 08:34
баланс1 (2).PDF
26 червня 2020 08:34
цінова .pdf
26 червня 2020 08:34
технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 08:34
договір .pdf
26 червня 2020 08:34
довідка по автопарку .pdf
26 червня 2020 08:34
Договір санобробка2.pdf
26 червня 2020 08:34
Договір санобробка1.pdf
26 червня 2020 08:34
статут фг 2019.pdf
26 червня 2020 08:34
4 опп .PDF
26 червня 2020 08:34
техпаспорт крафтер 2.jpeg
26 червня 2020 08:34
техпаспорт крафтер 1.jpeg
26 червня 2020 08:34
виписка ФГ НАДІЯ 2 (1).jpg
26 червня 2020 08:34
Виписка ФГ НАДІЯ 001 (1).jpg
26 червня 2020 08:34
Довідка дані про ФГ.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 16:42
Електронний підпис
25 червня 2020 17:00
Електронний підпис
25 червня 2020 16:59
Щодо висновків СЕС.pdf
25 червня 2020 16:59
Тех паспорт авто.pdf
25 червня 2020 16:59
сертифікати якості.pdf
25 червня 2020 16:59
Паспорт ІПН.pdf
25 червня 2020 16:59
лист відгук.pdf
25 червня 2020 16:59
Витяг ЄП.pdf
25 червня 2020 16:59
Виписка ЄДР.pdf
25 червня 2020 16:59
12 проект договору.pdf
25 червня 2020 16:59
09 технічна пропозиція.pdf
25 червня 2020 16:59
08 лист гарантія ціна.pdf
25 червня 2020 16:59
07 лист гарантія.pdf
25 червня 2020 16:59
04 загальні відомості.pdf
25 червня 2020 16:59
03 довідка щодо статуту.pdf
25 червня 2020 16:59
02 довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"

ФОП "ДАЦКО ВАСИЛЬ ЗІНОВІЙОВИЧ"

ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕРВАК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА"
#2932712507
Відхилено 114 495,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:02
ФОП "ДАЦКО ВАСИЛЬ ЗІНОВІЙОВИЧ"
#2911114531
Рішення скасоване 114 750,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 12:55
ФОП "ДАЦКО ВАСИЛЬ ЗІНОВІЙОВИЧ"
#2911114531
Відхилено 114 750,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:24
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "НАДІЯ"
#20783151
Відхилено 125 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:02
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
Відхилено 153 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:37

Документи

07 липня 2020 16:02
Електронний підпис
07 липня 2020 16:00
Протокол

Документи

10 липня 2020 12:10
Електронний підпис
10 липня 2020 12:09
Протокол

Документи

13 липня 2020 13:24
Електронний підпис
13 липня 2020 13:22
Протокол

Документи

13 липня 2020 14:02
Електронний підпис
13 липня 2020 14:00
Протокол

Документи

16 липня 2020 16:37
Електронний підпис
16 липня 2020 16:35
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій