Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000150-a a300a01f26ea4484a939b291946b9f2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сірик Валентина Володимирівна

+380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Ніжинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02147606
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13
Контактна особа: Сірик Валентина Володимирівна
+380463171524
tenderosvitanizhyn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
393 шт
Стіл учнівський 1-місний р. 3-5, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
96 шт
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти 1200x500x580-760 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
585 шт
Стілець учнівський полозковий з регулюванням по висоті р. 3-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Шкільний стелаж напівзакритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Шафа для одягу та книг, напівзакрита, однодверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Шафа книжкова з антресоллю та стелажем з кутовими полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Столик під кулер з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:51
перелік змін.pdf
17 червня 2020 10:31
ТД меблі НУШ 2020 зі змінами.doc
17 червня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 11:51
перелік змін.pdf
17 червня 2020 10:31
Зміни до тд парти_ стільці.docx
17 червня 2020 10:31
ТД меблі НУШ 2020 зі змінами.doc
16 червня 2020 09:14
ТД меблі НУШ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-16-000150-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ", Код ЄДРПОУ:41370436
Дата подання: 16 липня 2020 20:59
Неправомірне визначення переможця
Однією з причин відхилення всіх попередників переможця є те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки всі документи та дані тендерної пропозиції створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням КЕП/ЕЦП. а де замовник побачив ЕЦП на кожному документі переможця? Чи ця умова стосувалася не всіх??? Чи замовник лише вибірково дискваліфікує за цей пункт? Чи можливо такої вимоги дійсно не було в документації, а просто було причиною дискваліфікації для інших? Цікаво, що з цього приводу думає АМКУ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 15:06
Дякуємо за вимогу! Тендерним комітетом її було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нашій тендерній документації було встановлено вимогу, що всі документи та дані тендерної пропозиції учасників створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням КЕП/ЕЦП. Слід наголосити, що ви не скористалися своїм правом, передбаченим частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та не звернулися не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до нас за роз’ясненнями щодо тендерної документації. У іншому разі, вам було б роз’яснено, що всі без виключення документи та дані тендерної пропозиції учасників повинні містити накладений КЕП або ЕЦП. Переможцем ПП "ТК - РЕНЕССАНС" (далі – Переможець) повністю виконано цю вимогу нашої тендерної документації. Оскільки, тендерна пропозиція Переможця, відповідно до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, наявна у публічному доступі, ви також маєте можливість переконатися в цьому, шляхом перетягнення/завантаження будь-якого документу із складу тендерної пропозиції переможця ПП "ТК - РЕНЕССАНС" на сайт Центрального засвідчувального органу Онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Також повідомляємо вам, що ми не знаємо, «що з цього приводу думає АМКУ», однак, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішеннях № 1067-р/пк-пз від 31.01.2019, № 9144-р/пк-пз від 12.05.2020 наголошувалося, що невиконання учасником вимоги замовника в частині накладання на документи тендерної пропозиції електронних цифрових підписів – є невідповідністю його пропозиції умовам тендерної документації в цій частині та є підставою для її відхилення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-16-000150-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 24 липня 2020 09:51
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 12:17
Рішення від 28.07.2020 № 14507 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 12:17
Рішення від 17.08.2020 № 15670.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Неухильне та безумовне виконання рішення АМКУ Замовником .
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 12:31
Номер скарги: UA-2020-06-16-000150-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 10 вересня 2020 18:03
Скарга на дії Замовника 2
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:43
рішення від 14.09.2020 № 17169.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:43
рішення від 23.09.2020 № 17944.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник прийняв до виконання Рішення АМКУ, повторно розглянувши пропозиції. У тендерній документації закупівлі UA-2020-06-16-000150-a «Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)» було передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 30.09.2020 року включно. З огляду на це, учасникам закупівлі було надіслано вимоги щодо продовження строку дії їх тендерних пропозицій ще на 90 (дев’яносто) днів починаючи з відповідної дати (лист Управління освіти Ніжинської міської ради від 29.09.2020 №01-10/1776 Про продовження строку дії тендерної пропозиції). Однак, учасник закупівлі ТОВ «Меблі-Техностиль» відхилив таку нашу вимогу щодо продовження строку дії його тендерної пропозицій ще на 90 (дев’яносто) днів, мотивувавши це тим, що його виробництво перевантажене, та він не має можливості продовжити строк дії пропозиції та взяти означене замовлення у роботу (лист ТОВ «Меблі-Техностиль» від 29.09.2020 №1). Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Меблі-Техностиль» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки, тендерна пропозиція цього учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2020 16:41

Документи подані скаржником

23 липня 2020 15:25
прот 66(1).pdf
23 липня 2020 15:25
прот перемож 67.pdf
23 липня 2020 15:25
Скарга Нежин.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 17:20
Лист МінЮсту.pdf
10 вересня 2020 17:20
Протокол 80 _ Витяг.pdf
10 вересня 2020 17:20
рішення від 31.08.2020 № 16426.pdf
10 вересня 2020 17:20
Скарга Нежин.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

15 вересня 2020 10:43
рішення від 14.09.2020 № 17169.pdf
28 вересня 2020 22:05
рішення від 23.09.2020 № 17944.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Розком 629 409,60
UAH з ПДВ
629 409,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" 679 998,00
UAH з ПДВ
679 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 729 000,00
UAH з ПДВ
729 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 843 000,00
UAH з ПДВ
843 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 860 000,00
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:47
Електронний підпис
07 липня 2020 15:20
Електронний підпис
07 липня 2020 15:17
Електронний підпис
02 липня 2020 16:42
Електронний підпис
02 липня 2020 16:42
Щодо ліцензування.pdf
02 липня 2020 16:42
Технічні.pdf
02 липня 2020 16:42
Стаття 17.pdf
02 липня 2020 16:42
Проект договору.pdf
02 липня 2020 16:42
Малюнки.pdf
02 липня 2020 16:41
Довідки.pdf
02 липня 2020 16:41
Гарантійні листи.pdf
02 липня 2020 16:41
Відповідність.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 21:04
Електронний підпис
02 липня 2020 21:02
Cтатут завірений.pdf
02 липня 2020 16:39
Електронний підпис
02 липня 2020 16:37
Характеристики.pdf
02 липня 2020 16:37
Фінансова звітність.pdf
02 липня 2020 16:37
Проект договору.pdf
02 липня 2020 16:37
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис
16 липня 2020 10:30
Електронний підпис
02 липня 2020 14:46
Електронний підпис
02 липня 2020 14:46
13. Висновки ДСЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Розком

ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Розком
#32210799
Рішення скасоване 629 409,60
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:23
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ"
#41370436
Рішення скасоване 679 998,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:08
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 729 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:43
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Рішення скасоване 843 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:00
ТОВ Розком
#32210799
Рішення скасоване 629 409,60
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:29
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ"
#41370436
Рішення скасоване 679 998,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:29
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 729 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:29
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Рішення скасоване 843 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:29
ТОВ Розком
#32210799
Відхилено 629 409,60
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:34
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ"
#41370436
Відхилено 679 998,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:43
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 729 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:23
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
Переможець 843 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 14:36

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Тендерним комітетом управління освіти Ніжинської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Розком, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВ Розком усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Розком Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Вих. №101 від 01 липня 2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Розком Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару та виконання договору (Вих. №100 від 01 липня 2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Розком Довідка із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Вих. №128 від 01 липня 2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - технологія – сукупність виробничих методів і процесів у певній галузі виробництва, а також опис засобів виробництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Документи

10 липня 2020 13:54
Електронний підпис
10 липня 2020 13:53
Протокол
09 липня 2020 16:23
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Тендерним комітетом управління освіти Ніжинської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" Довідка про матеріально-технічну базу (№521 від «01» липня 2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" Довідка про наявність працівників (№522 від «01» липня 2020р.) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - технологія – сукупність виробничих методів і процесів у певній галузі виробництва, а також опис засобів виробництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону . Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

13 липня 2020 16:41
Електронний підпис
13 липня 2020 16:40
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Тендерним комітетом управління освіти Ніжинської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ТОВ "Меблі-Техностиль" усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Меблі-Техностиль" Довідка з описом про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без № та без дати) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - технологія – сукупність виробничих методів і процесів у певній галузі виробництва, а також опис засобів виробництва; Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Документи

15 липня 2020 14:58
Електронний підпис
15 липня 2020 14:54
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Тендерним комітетом управління освіти Ніжинської міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ТК - РЕНЕССАНС", виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось нашою тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагаємо учаснику закупівлі ПП "ТК - РЕНЕССАНС" усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Перелік виявлених невідповідностей: - надана у складі тендерної пропозиції учасника ПП "ТК - РЕНЕССАНС" Довідка із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі ПП «ТК-Ренессанс» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (№ТКР/02-0150 від 30.06.2020) не відповідає вимогам тендерної документації (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 Документальне підтвердження Учасником інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Учасник надає у складі тендерної пропозиції (відповідно до вимог цієї тендерної документації): - довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - складену у відповідності до вимог тендерної документації довідку із описом та зазначенням наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Документи

31 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:39
Протокол

Документи

31 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:44
Протокол

Документи

31 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:12
Протокол

Документи

07 вересня 2020 08:21
Протокол

Документи

30 вересня 2020 16:33
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:31
Протокол
30 вересня 2020 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:36
Протокол
30 вересня 2020 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 жовтня 2020 14:23
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:18
Протокол
30 вересня 2020 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС"
#32819771
843 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 17:00
Договір укладений
16 жовтня 2020 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 843 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 140 500,00 UAH)