Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-06-16-000150-a ● a300a01f26ea4484a939b291946b9f2c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
393 шт
Стіл учнівський 1-місний р. 3-5, з полицею та регулюванням кута нахилу стільниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
96 шт
Стіл учнівський двомісний з регулюванням висоти 1200x500x580-760 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
585 шт
Стілець учнівський полозковий з регулюванням по висоті р. 3-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 шт
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 шт
Шкільний стелаж напівзакритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Шафа для одягу та книг, напівзакрита, однодверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Шафа книжкова з антресоллю та стелажем з кутовими полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Столик під кулер з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул.Купецька 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються з дотриманням вимог статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 11:51 |
перелік змін.pdf | |
17 червня 2020 10:31 |
ТД меблі НУШ 2020 зі змінами.doc |
17 червня 2020 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2020 11:51 |
перелік змін.pdf
|
||||||
17 червня 2020 10:31 |
ТД меблі НУШ 2020 зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-16-000150-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ", Код ЄДРПОУ:41370436
Дата подання: 16 липня 2020 20:59
Неправомірне визначення переможця
Однією з причин відхилення всіх попередників переможця є те, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки всі документи та дані тендерної пропозиції створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням КЕП/ЕЦП. а де замовник побачив ЕЦП на кожному документі переможця? Чи ця умова стосувалася не всіх??? Чи замовник лише вибірково дискваліфікує за цей пункт? Чи можливо такої вимоги дійсно не було в документації, а просто було причиною дискваліфікації для інших? Цікаво, що з цього приводу думає АМКУ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 15:06
Дякуємо за вимогу! Тендерним комітетом її було дуже уважно розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо таке. У нашій тендерній документації було встановлено вимогу, що всі документи та дані тендерної пропозиції учасників створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням КЕП/ЕЦП. Слід наголосити, що ви не скористалися своїм правом, передбаченим частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та не звернулися не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до нас за роз’ясненнями щодо тендерної документації. У іншому разі, вам було б роз’яснено, що всі без виключення документи та дані тендерної пропозиції учасників повинні містити накладений КЕП або ЕЦП. Переможцем ПП "ТК - РЕНЕССАНС" (далі – Переможець) повністю виконано цю вимогу нашої тендерної документації. Оскільки, тендерна пропозиція Переможця, відповідно до вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель, наявна у публічному доступі, ви також маєте можливість переконатися в цьому, шляхом перетягнення/завантаження будь-якого документу із складу тендерної пропозиції переможця ПП "ТК - РЕНЕССАНС" на сайт Центрального засвідчувального органу Онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Також повідомляємо вам, що ми не знаємо, «що з цього приводу думає АМКУ», однак, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішеннях № 1067-р/пк-пз від 31.01.2019, № 9144-р/пк-пз від 12.05.2020 наголошувалося, що невиконання учасником вимоги замовника в частині накладання на документи тендерної пропозиції електронних цифрових підписів – є невідповідністю його пропозиції умовам тендерної документації в цій частині та є підставою для її відхилення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-16-000150-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 24 липня 2020 09:51
Дата подання: 24 липня 2020 09:51
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 12:17
Рішення від 28.07.2020 № 14507 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 12:17
інформація про перенесення розгляду скарги № 11956.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:05
інформація про перенесення розгляду скарги № 11956.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2020 № 15670.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 17:24
Рішення від 17.08.2020 № 15670.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Неухильне та безумовне виконання рішення АМКУ Замовником .
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 12:31
Номер скарги: UA-2020-06-16-000150-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 10 вересня 2020 18:03
Дата подання: 10 вересня 2020 18:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:43
рішення від 14.09.2020 № 17169.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:43
інформація про резулятивну частину рішення від 23.09.2020 № 17944.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 19:52
рішення від 23.09.2020 № 17944.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник прийняв до виконання Рішення АМКУ, повторно розглянувши пропозиції.
У тендерній документації закупівлі UA-2020-06-16-000150-a «Шкільні меблі (Учнівські меблі для початкових класів у яких буде здійснюватися навчання за програмою «Нова українська школа»)» було передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 30.09.2020 року включно. З огляду на це, учасникам закупівлі було надіслано вимоги щодо продовження строку дії їх тендерних пропозицій ще на 90 (дев’яносто) днів починаючи з відповідної дати (лист Управління освіти Ніжинської міської ради від 29.09.2020 №01-10/1776 Про продовження строку дії тендерної пропозиції). Однак, учасник закупівлі ТОВ «Меблі-Техностиль» відхилив таку нашу вимогу щодо продовження строку дії його тендерної пропозицій ще на 90 (дев’яносто) днів, мотивувавши це тим, що його виробництво перевантажене, та він не має можливості продовжити строк дії пропозиції та взяти означене замовлення у роботу (лист ТОВ «Меблі-Техностиль» від 29.09.2020 №1).
Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Меблі-Техностиль» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, оскільки, тендерна пропозиція цього учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2020 16:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Розком |
629 409,60
UAH з ПДВ
|
629 409,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" |
679 998,00
UAH з ПДВ
|
679 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
729 000,00
UAH з ПДВ
|
729 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
843 000,00
UAH з ПДВ
|
843 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" |
860 000,00
UAH з ПДВ
|
860 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Рішення скасоване |
629 409,60
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 16:23
|
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" #41370436 |
Рішення скасоване |
679 998,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:08
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
729 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:43
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Рішення скасоване |
843 000,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 12:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:00
|
ТОВ Розком #32210799 |
Рішення скасоване |
629 409,60
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:29
|
|
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" #41370436 |
Рішення скасоване |
679 998,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:29
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
729 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:29
|
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Рішення скасоване |
843 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:29
|
|
ТОВ Розком #32210799 |
Відхилено |
629 409,60
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:34
|
|
ТОВ "КОМФОРТ-ЧЕ" #41370436 |
Відхилено |
679 998,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:43
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
729 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:23
|
|
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" #32819771 |
Переможець |
843 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 17:00
|
Договір | укладений |
16 жовтня 2020 16:54
|