Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
31 151 064,00 UAH
UA-2020-06-15-007723-c 6c36b47c29c34fc7933356a0bba711b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 31 151 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 755,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61089, Україна, Харківська область, Харків, Індустріальний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 19:19
Додаток № 1.doc
15 червня 2020 19:19
Додаток № 4.doc
15 червня 2020 19:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
15 червня 2020 19:19
Додаток № 3.docx
15 червня 2020 19:19
Додаток № 2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-18-000039 ● 07cdba506f184c21ab89feb302a83d12
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.11.2020 № 76

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.11.2020 № 76.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-15-007723-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-24 10:03:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-15-007723-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Пунктом 6 розділу 6 тендерної документації передбачено внесення Учасником-Переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору. У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-25 16:58:41

Надання пояснення стосовно процедури закупівлі: Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт).
Так, переможцем процедури вищезазначеної закупівлі, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСТ ТАЕРС», відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю», в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Реконструкція мереж теплопостачання – ділянки мережі теплопостачання від МК-3701 до МК-3250 по б-ру Івана Каркача в м. Харкові (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжне доручення № 2483 від 27 липня 2020р. на суму 309 950 грн. 00 коп. (триста дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок)).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС" 30 995 000,00
UAH з ПДВ
30 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКОРД ПРО" 31 060 820,00
UAH з ПДВ
31 060 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:47
Електронний підпис
14 липня 2020 12:40
Довідка № 2.pdf
14 липня 2020 12:40
Довідка № 1.pdf
30 червня 2020 17:30
Електронний підпис
30 червня 2020 15:11
Банківська Гарантія.zip
30 червня 2020 15:11
Статут.pdf
30 червня 2020 15:11
Протокол директор.PDF
30 червня 2020 15:11
Наказ директор .PDF
30 червня 2020 15:11
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 18:29
ПРОПОЗИЦІЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІСТ ТАЕРС"

ТОВ "РЕКОРД ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІСТ ТАЕРС"
#40505710
Переможець 30 995 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІСТ ТАЕРС"
#40505710
30 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:47
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 12:17
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 19:07
Додаткова угода № 1 (1) (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 19:07
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 19:04
Договір.pdf укладений
27 липня 2020 19:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу I. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 30 995 000 грн. 00 коп. (тридцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 165 833 грн. 33 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова − 8 987 180 грн. 18 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч сто вісімдесят грн. 18 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 497 863 грн. 36 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 22 007 819 грн. 82 коп. (двадцять два мільйони сім тисяч вісімсот дев’ятнадцять грн. 82 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 667 969 грн. 97 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р. – грудень 2020р.». 5. Пункт 11.1 розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 26 876 717 грн. 08 коп. (двадцять шість мільйонів вісімсот сімдесят шість тисяч сімсот сімнадцять грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 479 452 грн. 85 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 26 876 717 грн. 08 коп. (двадцять шість мільйонів вісімсот сімдесят шість тисяч сімсот сімнадцять грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 4 479 452 грн. 85 коп., а саме: - за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова – 7 109 085 грн. 10 коп. (сім мільйонів сто дев’ять тисяч вісімдесят п’ять грн. 10 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 184 847 грн. 52 коп.; - за рахунок запозичень 2020 року до бюджету розвитку бюджету міста Харкова – 19 767 631 грн. 98 коп. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот шістдесят сім тисяч шістсот тридцять одна грн. 98 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 294 605 грн. 33 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 658
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 876 717,08
UAH (в тому числі ПДВ 4 479 452,85 UAH)