Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-20 Kharkiv — Shcherbakivka (na m. Byelhorod) km 12+100 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
48 297 000,00 UAH
UA-2020-06-15-007453-c ebcaae201f3c4870a2094053d3919ea9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 червня 2020 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 48 297 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 242 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 482970 UAH
Publication date: 15 червня 2020 17:44
Enquiries until: 06 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 12 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 48 297 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 242 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61.73 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-20 Kharkiv — Shcherbakivka (na m. Byelhorod) km 12+100 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору -5.7. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеною Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.66
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - 5.8. Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації », від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2.48
Дата подання заявки Пункт 5.25. договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 28.76
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 67.1

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:41
Тендерна документація.PDF
15 червня 2020 17:41
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-30-000015 ● 05ed56dc27104a6ea33ceaedee86a369
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.11.2020 № 80

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.11.2020 № 80.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-15-007453-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 16:29:12

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-15-007453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктами 8 і 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні.
2. Поясніть чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, в той час, як відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Поясніть чому Замовником в пункті 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено вимоги, що на етапі укладання договору учасник – переможець повинен надати розрахунок «договірної ціни» за результатами аукціону, яка розраховується відповідно до пояснення, наведеному у ІІ етапі Технічного завдання Додатку № 4 тендерної документації, та є невід’ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи. Договір за результатами торгів укладається після погодження Замовником «Договірної ціни». Договірну ціну учасник – переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресою Замовника, зазначених у тендерній документації, в той час, як відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель?
4. Відповідно до пункту 1 та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається із завантаженням, зокрема, інформації та документів щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону у відповідності з вимогами Додатку 3 (другий стовбець таблиці) тендерної документації.
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, додаток 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання інформації (в довільній формі), що подається Учасником для підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9, 10 та 11 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає нормам частини третьої та п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Поясніть викладене вище щодо подання (неподання) підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством при складанні тендерної документації.
5. Крім того, пунктом 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що Учасник-Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлі.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії та документальним підтвердженням повноважень особи, яка підписала банківську гарантію).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-10 13:15:49

Пояснення на запит

Служба автомобільних доріг у Харківській області надає наступне пояснення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про усунення порушень

2020-12-21 14:15:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-15-007453-cebcaae201f3c4870a2094053d3919ea9
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:22
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:23

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - В підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного заводу № 13х/5 від 10.07.2020р. не надано картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.3. Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – В підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного заводу № 13х/5 від 10.07.2020р. надати картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:49
Електронний підпис
29 липня 2020 17:49
Електронний підпис
29 липня 2020 17:48
АБ техніка.pdf
15 липня 2020 18:24
Електронний підпис
15 липня 2020 18:24
Електронний підпис
15 липня 2020 18:20
2.2 Машини механізми.pdf
15 липня 2020 18:20
2.6 Працівники.pdf
15 липня 2020 18:20
5. Додаток 6.pdf
15 липня 2020 18:20
3. Додаток 3.pdf
15 липня 2020 18:20
2.5 ЦБЗ.pdf
15 липня 2020 18:20
6 Додаток 7.pdf
15 липня 2020 18:20
Гарантія 12+101.zip
15 липня 2020 18:20
2.3 Мат тех база.pdf
15 липня 2020 18:20
2.4 АБЗ.pdf
15 липня 2020 18:20
1. Додаток 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - не надано підтверджуючих документів про наявність свердлильної установки Bosch GDB 190 WE - 2 одиниці та теодоліту електричного ND-2L nivel Sistem, що зазначені в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – надати документи підтверджуючі наявність зазначеного обладнання. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей – Таблиця про наявність асфальтного заводу надана не за формою (відсутня інформація про вид асфальтобетону та/ або ЩМАС (по типах та марка)) та в графі Зазначення приналежності відсітня інформація про назву документу, його номер та дату). 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.3 Додатку 2 тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати Таблицю про наявність асфальтного заводу, яка буде містити інформацію встановлену Таблицею № 3 тендерної документації. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей – Таблиця про наявність цементобетонного заводу в графі Зазначення приналежності не містить інформацію про назву документу, його номер та дату). 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.3 Додатку 2 тендерної документації. 3.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати Таблицю про наявність цементобетонного заводу, яка буде містити інформацію встановлену Таблицею № 5 тендерної документації. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей – в таблиці "Інформація про виконання аналогічного договору" по І етапу в графі 3 не зазначено найменування та місцезнаходження об'єкта. 4.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 4.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Надати Інформацію про виконання аналогічного договору, яка буде містити інформацію встановлену Таблицею № 8 тендерної документації Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:23
Документи переможця.PDF
30 липня 2020 10:15
Електронний підпис
15 липня 2020 20:17
Електронний підпис
15 липня 2020 20:17
Електронний підпис
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 4.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 3.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 2.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 1.pdf
15 липня 2020 20:16
Накази та дипломи.pdf
15 липня 2020 20:16
Лабораторія.pdf
15 липня 2020 20:16
Залучення АБЗ та ЦБЗ.PDF
15 липня 2020 20:16
Додаток 1.3.6.7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" 47 960 000,00
UAH з ПДВ
47 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" 48 096 000,00
UAH з ПДВ
47 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:23
Документи переможця.PDF
30 липня 2020 10:15
Електронний підпис
15 липня 2020 20:17
Електронний підпис
15 липня 2020 20:17
Електронний підпис
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 4.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 3.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 2.pdf
15 липня 2020 20:16
Трудові книжки 1.pdf
15 липня 2020 20:16
Накази та дипломи.pdf
15 липня 2020 20:16
Лабораторія.pdf
15 липня 2020 20:16
Залучення АБЗ та ЦБЗ.PDF
15 липня 2020 20:16
Додаток 1.3.6.7.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 17:49
Електронний підпис
29 липня 2020 17:49
Електронний підпис
29 липня 2020 17:48
АБ техніка.pdf
15 липня 2020 18:24
Електронний підпис
15 липня 2020 18:24
Електронний підпис
15 липня 2020 18:20
2.2 Машини механізми.pdf
15 липня 2020 18:20
2.6 Працівники.pdf
15 липня 2020 18:20
5. Додаток 6.pdf
15 липня 2020 18:20
3. Додаток 3.pdf
15 липня 2020 18:20
2.5 ЦБЗ.pdf
15 липня 2020 18:20
6 Додаток 7.pdf
15 липня 2020 18:20
Гарантія 12+101.zip
15 липня 2020 18:20
2.3 Мат тех база.pdf
15 липня 2020 18:20
2.4 АБЗ.pdf
15 липня 2020 18:20
1. Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
#37732596
47 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:34
Додаткова угода 9 Т60-ХЩ12-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 09:34
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 10:40
Додаткова угода 1 Т60-ХЩ12-20 (1).PDF зміни до договору
16 листопада 2020 10:32
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 10:46
Т60-ХЩ12-20.PDF укладений
25 серпня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п. 4.6.2 Договору , п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т60-ХЩ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.3.7.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг)
Номер договору про закупівлю: Т60-ХЩ12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 487 089,47
UAH (в тому числі ПДВ 7 414 514,91 UAH)