Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance M-20 Kharkiv — Shcherbakivka (na m. Byelhorod) km 12+100 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Highway services in Kharkiv region |
National ID: | 30885376 |
Contact point: |
Kukhar Roman 0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 48 297 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 242 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 482970 UAH |
Publication date: | 15 червня 2020 17:44 |
Enquiries until: | 06 липня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 48 297 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 242 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.3. договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору -5.7. Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеною Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 1.66 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - 5.8. Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації », від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 2.48 |
Дата подання заявки | Пункт 5.25. договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. | Аванс | 30 | Робочі | 28.76 |
Надання послуг | Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 67.1 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 17:41 |
Тендерна документація.PDF | |
15 червня 2020 17:41 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-30-000015 ● 05ed56dc27104a6ea33ceaedee86a369
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2020 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.11.2020 № 80
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.11.2020 № 80.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-15-007453-c 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-07 16:29:12
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт шляхопроводу на автомобільній дорозі М-20 Харків — Щербаківка (на м. Бєлгород), км 12+100 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-15-007453-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Під час моніторингу встановлено, що опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. В той час вимоги щодо відображення вказаної інформації в оголошенні встановлені пунктами 8 і 9 частини другої статті 21 Закону. Поясніть відсутність вказаної інформації в оголошенні.
2. Поясніть чому у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, в той час, як відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Поясніть чому Замовником в пункті 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено вимоги, що на етапі укладання договору учасник – переможець повинен надати розрахунок «договірної ціни» за результатами аукціону, яка розраховується відповідно до пояснення, наведеному у ІІ етапі Технічного завдання Додатку № 4 тендерної документації, та є невід’ємною частиною договору, за підписом уповноваженої особи. Договір за результатами торгів укладається після погодження Замовником «Договірної ціни». Договірну ціну учасник – переможець надає поштою, електронною поштою або особисто за адресою Замовника, зазначених у тендерній документації, в той час, як відповідно до частини восьмої статті 12 Закону, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Закону та відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель?
4. Відповідно до пункту 1 та пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається із завантаженням, зокрема, інформації та документів щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону у відповідності з вимогами Додатку 3 (другий стовбець таблиці) тендерної документації.
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Однак, додаток 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання інформації (в довільній формі), що подається Учасником для підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8, 9, 10 та 11 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає нормам частини третьої та п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Поясніть викладене вище щодо подання (неподання) підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством при складанні тендерної документації.
5. Крім того, пунктом 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що Учасник-Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії не пізніше дати укладання договору про закупівлі.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням копії гарантії та документальним підтвердженням повноважень особи, яка підписала банківську гарантію).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-10 13:15:49
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Харківській області надає наступне пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про усунення порушень
2020-12-21 14:15:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:22
|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:23
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" |
47 960 000,00
UAH з ПДВ
|
47 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Внедренческе підприємство Мост" |
48 096 000,00
UAH з ПДВ
|
47 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" #37732596 |
Переможець |
47 230 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:34
|
Додаткова угода 9 Т60-ХЩ12-20.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 10:40
|
Додаткова угода 1 Т60-ХЩ12-20 (1).PDF | зміни до договору |
16 листопада 2020 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 10:46
|
Т60-ХЩ12-20.PDF | укладений |
25 серпня 2020 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі експертного звіту відповідно п.4.1, п. 4.6.2 Договору , п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т60-ХЩ12/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.3.7.4 Договору та п.5 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни обсягу та якості послуг) |
Номер договору про закупівлю: | Т60-ХЩ12/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |