Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з теплоізоляції та капітального ремонту дахів (утеплення підвалу та даху) житлового будинку ОСББ «Данькевича 10» по вул. Костянтина Данькевича, 10 у Деснянському районі в м. Києві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
240 700,00 UAH
UA-2020-06-15-007418-c e7a25753e5c94e54af252bbf711e5cb6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 240 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 204,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436
Строк виконання робіт: 60 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з теплоізоляції та капітального ремонту дахів (утеплення підвалу та даху) житлового будинку ОСББ «Данькевича 10» по вул. Костянтина Данькевича, 10 у Деснянському районі в м. Києві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Костянтина Данькевича, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  06 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 220 170,00
UAH з ПДВ
220 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 16:43
Електронний підпис
26 червня 2020 16:42
17. Проект договору.pdf
26 червня 2020 16:42
2. Обсяги закупівлі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Переможець 220 170,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 17:34

Документи

30 червня 2020 17:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
220 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2020 17:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:03
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 15:14
ДУ 6 від 27.10.2020 до дог 29 Ведіант Данькевича.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 17:16
Додаткова угода № 5 від 15.10.2020 зменьшення обсягів за причиною.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 16:50
31. Додаткова угода № 3 від 31.08.2020 - Данькевича.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:15
3 29 БМР Веліант Данькевича 10.pdf укладений
03 липня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: з затримкою узгодження завершення робіт з балансоутримувачем (відсутністю у місті) та потребою оновлення інформації в розпорядчих та експертних документах, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. п. 6.3 Договору та Додаток № 2 «Календарний план виконання робіт» до договору викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 29-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: порив каналізації та затоплення підвального приміщення в житловому будинку ОСББ «Данькевича 10» (місця виконання робіт) та відсутності доступу до місця виконання робіт, необхідно зменшити обсяг робіт та договірну ціну. Пункт 4.1. Договору та додаток 1 (Договірна ціна) викладені у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивної обставини, а саме: затримкою постачання будівельних матеріалів, що зумовлено сезонним зростанням попиту на будівельні матеріали і унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» викладено у новій редакції, а також з метою редакційних виправлень, Додаток №1 «Договірна ціна» викладена у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 29-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 850,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 975,00 UAH)