Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з модернізації та заміни внутрішньобудинкових інженерних мереж (Реалізація енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт мережі теплопостачання) житлового будинку за адресою: 02072, м. Київ, проспект Бажана, 12 (ОСББ «БАЖАНА 12») ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
961 287,00 UAH
UA-2020-06-15-007329-c e84b0fd48d1f43f2b61bdce7218057aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:32
Очікувана вартість: 961 287,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 806,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436
Строк виконання робіт: 45 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з модернізації та заміни внутрішньобудинкових інженерних мереж (Реалізація енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт мережі теплопостачання) житлового будинку за адресою: 02072, м. Київ, проспект Бажана, 12 (ОСББ «БАЖАНА 12») ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02072, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Бажана, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2020  —  22 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

матеріали
Дата подання: 17 червня 2020 16:10
Дата відповіді: 17 червня 2020 18:29
які матеріали застосовувати для фарбування та ізоляції трубопроводів?
Відповідь: Для фарбування трубопроводів передбачати фарбу-грунт термостійку для металевої поверхні з температурою нагріву не менше 80 С0
Ізоляцію трубопроводів передбачати з технічними характеристиками відповідно до ДБН В.2.5-67:2013 «Опалення вентиляція та кондиціонування»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-007329-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Промтехнік", Код ЄДРПОУ:22944693
Дата подання: 08 липня 2020 13:41
Сакра до замовника про визначення переможця.
1. Прийняти до розгляду скаргу від ТОВ "Промтехнік".
2. Скасувати протокол від 06 липня (навідь без номера) "Щодо прийняття рішення уповноваженою особою комунального підприємства "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадских будівлях м. Київа" про визнання переможця та Птотокол щодо наміру укласти договір: від 06 липня (теж без номера) "Щодо прийняття рішення уповноваженою особою комунального підприємства "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадских будівлях м. Київа".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 18:27
Замовник відхилив учасника відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник не надав гарантію досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта протягом не менше 10 років, та те що у цей період забезпечує усунення за свій рахунок (включаючи транспортні та інші можливі витрати) всіх виявлених недоліків)
ТОВ "Промтехнік" у вимозі зазначає, що дана вимога надана ним в п.8.2. Розділу 8 підписаного проекту договору. Проте, у проекті договору умови гарантії прописані від Генпідрядника, яким Учасник може стати тільки у разі перемоги у закупівлі. Учасник погоджує умови проекту договору, але фактично гарантію не надає.
Учасник ТОВ "Промтехнік" – не виконав вимогу замовника, не подав вищевказану гарантію, як Учасник.

Документи подані скаржником

08 липня 2020 13:41
Скарга.pdf

Документи

09 липня 2020 18:27
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промтехнік" 880 188,98
UAH з ПДВ
880 188,98
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 932 448,39
UAH з ПДВ
932 448,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 16:22
Проект договору.pdf
26 червня 2020 16:22
Лицензія 2019.pdf
26 червня 2020 16:22
Листи.pdf
26 червня 2020 16:22
Дозвіл.pdf
26 червня 2020 16:22
Довідки про фінанси.pdf
26 червня 2020 16:22
Выписка из реестра.pdf
26 червня 2020 16:22
Витяг з ЄДРПОУ 27.05.20.pdf
26 червня 2020 16:22
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 15:57
Електронний підпис
26 червня 2020 15:55
Пропозиція.pdf
26 червня 2020 15:55
Кошторис.pdf
26 червня 2020 15:55
Кваліфікаційні.pdf
26 червня 2020 15:55
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промтехнік"

ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Промтехнік"
#22944693
Відхилено 880 188,98
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:42
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
Переможець 932 448,39
UAH з ПДВ
06 липня 2020 19:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 19:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
932 448,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:15
Додаткова угода № 2 від 26.11.2020 - Зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:14
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:37
Додаткова угода № 1 від 26.08.2020 до Договору № 38-Г-БМ-70-30.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 10:18
10 38-Г-БМ-70-30 Латуга Бажана 12.pdf укладений
10 липня 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: з боку постачальника теплової ізоляції існує затримка в виготовленні ізоляційних напівциліндрів, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: 38-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: під час приймання фактично виконаних будівельно-монтажних робіт по вказаному Договору було проведено коригування, у зв’язку зі зменшенням кількості плит теплоізоляційних з мінеральної вати фольгованих Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 38-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 931 770,00
UAH