Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39150000-8 (Меблі для бібліотеки)
Очікувана вартість
894 280,00 UAH
UA-2020-06-15-006048-c 9e82b3419e064898b0e3699e8c99fcbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:27
Очікувана вартість: 894 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 471,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Меблі та приспособи різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39150000-8 (Меблі для бібліотеки)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Меблі та приспособи різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39150000-8 (Меблі для бібліотеки) (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 120 штук

8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 894 280,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.07.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 шт
Меблі та приспособи різні - за кодом CPV ДК 021:2015 – 39150000-8 (Меблі для бібліотеки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:55
Додаток 5.doc
15 червня 2020 15:55
Додаток 4.doc
15 червня 2020 15:55
ТД.doc
15 червня 2020 15:55
Додаток 3.docx
15 червня 2020 15:55
Додаток 2.docx
15 червня 2020 15:55
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Кассоне" 569 333,88
UAH з ПДВ
569 333,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " 677 785,00
UAH з ПДВ
677 785,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 758 352,00
UAH з ПДВ
753 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М" 759 960,00
UAH з ПДВ
755 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 22:09
Електронний підпис
30 червня 2020 22:07
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
30 червня 2020 22:07
Статут КАССОНЕ.pdf
30 червня 2020 22:07
Технічний паспорт.pdf
30 червня 2020 22:07
Cassone_UA_Меблі_Офіси.pdf
30 червня 2020 22:07
Св.ПДВ КАССОНЕ.pdf
30 червня 2020 22:07
Проект договору.pdf
30 червня 2020 22:07
Виписка ЄДР КАССОНЕ.pdf
30 червня 2020 22:07
Витяг ЄДР КАССОНЕ 02.06.20.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 12:08
Електронний підпис
30 червня 2020 12:07
25 Паспорт та ІПН.pdf
30 червня 2020 12:07
23 Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 12:07
13 Додаток 5 Договір.PDF
30 червня 2020 12:07
11 ДСТУ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 08:46
Електронний підпис
15 липня 2020 15:37
Електронний підпис
15 липня 2020 15:36
Електронний підпис
15 липня 2020 13:32
ДФС Б.pdf
15 липня 2020 13:32
Довідка МВС 2020.pdf
15 липня 2020 13:32
5 Довідка ч.2 ст.17 Б.pdf
15 липня 2020 13:31
3 Довідка п.12 ч.1 ст.17 Б.pdf
01 липня 2020 11:50
Електронний підпис
01 липня 2020 10:56
6.2 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
01 липня 2020 10:56
3 Довідка ст.17.pdf
01 липня 2020 10:56
4 Характеристики.pdf
01 липня 2020 10:56
11 Лист маркування.pdf
01 липня 2020 10:56
13 Лист доставка.pdf
01 липня 2020 10:56
6.3 Висновок ДСЕЕ ДВП.pdf
01 липня 2020 10:56
8 Лист гарантія.pdf
01 липня 2020 10:56
15 Статут.pdf
01 липня 2020 10:56
16 Протокол _1.pdf
01 липня 2020 10:56
6.5 Висновок ДСЕЕ клей.pdf
01 липня 2020 10:56
12 Лист довкілля.pdf
01 липня 2020 10:56
9 Лист новий товар.pdf
01 липня 2020 10:56
14 Лист емблема.pdf
01 липня 2020 10:56
17 Наказ 2008.pdf
01 липня 2020 10:56
21 Проект договору.pdf
01 липня 2020 10:56
2 Довідка МТБ.pdf
01 липня 2020 10:56
18 Рішення зборів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кассоне"

ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ХАТОР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кассоне"
#38703110
Відхилено 569 333,88
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:12
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
Відхилено 677 785,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
Переможець 753 840,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"
#34373957
753 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 12:32
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 12:49
Договір №298Т-20.pdf укладений
22 липня 2020 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 753 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 125 640,00 UAH)