Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Джемпер жіночий, кофта жіноча, сукня напіввовняна
Очікувана вартість
87 000,00 UAH
UA-2020-06-15-005848-c b1d5bd2a380748b0a6350cb019b4ece0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черних Зоя

+380577471189 LIPCINT@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЛИПЕЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03189624
Місцезнаходження: 62414, Україна , Харківська обл., с. Липці, Харківський район, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 57
Контактна особа: Черних Зоя
+380577471189
LIPCINT@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 11:36
Очікувана вартість: 87 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18230000-0: Верхній одяг різний


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Джемпер жіночий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
139 шт
кофта жіноча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний
89 шт
сукня напіввовняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62414, Україна, Харківська область, с. Липці, Покровська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється по факту поставки Товару (післяоплата). Остаточний строк оплати Товару складає 15 (п’ятнадцять) банківських днів з моменту поставки Товару. У зв'язку з недостатністю або затримкою бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення розрахунків з Постачальником. Розрахунки за даним Договором проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-005848-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3308615443
Дата подання: 03 липня 2020 16:58
Скарга
Скарга по відхиленню
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2020 16:39
Шановний учасник!
1. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 2 ст. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи положення ст. 16 Закону , замовник має право обрати один або декілька кваліфікаційних критеріїв та вимагати підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Комунальною установою Липецький психоневрологічний інтернат (далі - Замовник) було оголошено 15.06.2020 р. процедуру закупівлі - спрощену закупівлю, де булі опубліковані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі та проект договору про закупівлю.
Замовником були визначені два кваліфікаційні критерії, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з п. 1.1. та п. 1.2. ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, учасник повинен був надати інформаційну довідку про наявність спеціалізованих транспортних засобів за визначеною формою та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
У складі пропозиції ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА (далі -Учасник) було надано інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів № 3505/11/154 від 23.06.2020 р. та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, в яких наступна інформація:
- Марка Fiat, модель Doblo, тип - загальний легковий - загально пасажирський-В.
Відповідно до ч. 3 ст. 306 Господарського кодексу України перевезення вантажів здійснюють вантажний залізничний транспорт, автомобільний вантажний транспорт, морський вантажний транспорт та вантажний внутрішній флот, авіаційний вантажний транспорт, трубопровідний транспорт, космічний транспорт, інші види транспорту.
Відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 р. N 521 "Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання" класифікація КТЗ категорії М1 за типом кузова включає підкатегорію АС - універсал, що має закритий кузов з жорстким дахом, виконаний (переобладнаний) для перевезення як пасажирів, так і вантажів. Тобто для перевезення вантажу легковим автомобільним транспортом можливо лише за умови його переобладнання із зазначенням у свідоцтві про державну реєстрацію транспортних засобів можливості перевезення як вантажу так і пасажирів, наявності засобів кріплення вантажу, які виключать можливість травмування пасажирів внаслідок зміщення вантажу під час транспортування (перевезення).
Учасником було надано інформацію та підтверджуючи документи не на спеціалізований транспортний засіб для перевезення вантажів, а на легковий транспортний засіб, з типом кузову - загальний легковий - загальний пасажирський -В, що не призначений для перевезення вантажів.
Учасник надав інформацію та підтверджуючи документи, щодо транспортного засобу, який заборонено використовувати для перевезення вантажів, відповідно до чинного законодавства України та тягне за собою притягнення до адміністративної відповідальності
Враховуючи вищезазначене, учасника було законно дискваліфіковано на підставі відсутності підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів для перевезення відповідно до п. 1.1. ч.1 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівлі та ст. 16 Закону України «Про публічній закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.,
2. Відповідно до п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, учасник повинен був надати інформаційну довідку у формі таблиці про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до обігу предмету закупівлі.
У складі пропозиції учасником було надано інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, окремо комплектувальники товару) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до обігу предмету закупівлі № 3505/031/14 від 23.06.2020 р., де зазначено, що учасник Єремчук Ольга Юріївна є і фізичною особою-підприємцем, і експедитором транспортним, і вантажником, і комплектувальником товару. Тобто у учасника відсутні будь-які працівники для виконання умов договору.
Хочемо зазначити, що наявність у учасника працівників є одними із кваліфікаційних критеріїв визначений ст. 16 Законом, що може вимагатись замовником. У разі якщо учасник не має працівників у штаті, замовником було передбачена можливість залучення суб’єктів з необхідними працівниками для перевезення та виконання умов договору.
Враховуючи вищезазначене, учасника було законно дискваліфіковано на підставі відсутності працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників та комплектувальників товару) для виконання умов договору відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмету закупівлі та ст. 16 Закону України «Про публічній закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.
3) Відповідно до п. 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, учасник повинен був надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками або суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками (у разі залучення перевізника).
У складі пропозиції учасника були відсутні документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками або суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками (у разі залучення перевізника), у зв’язку з тим що під час поставки товару, учасник не буде залучати ані працівників відповідного досвіду та кваліфікації ані суб’єктів господарювання для перевезення вантажів з відповідними працівниками.
Враховуючи вищезазначене, учасника було законно дискваліфіковано на підставі відсутності працівників (водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників та комплектувальників товару) для виконання умов договору та документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками або суб’єкта господарювання, який здійснює перевезення вантажів та його працівниками (у разі залучення перевізника).
Підсумовуючи, пропозиція учасника ФО-П Єремчук Ольга Юріївна не відповідала кваліфікаційним критеріям Закону, а саме: відсутність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та вимогам предмету закупівлі (відсутні спеціалізовані транспортні засоби призначені для предмету закупівлі та працівники відповідної досвіду та кваліфікації), у зв’язку з чим була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-06-15-005848-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3308615443
Дата подання: 06 липня 2020 14:04
Скарга на дії Замовника
Не правомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 17:03
ВІДПОВІДЬ

Шановний учасник!

Щодо першої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 1.3. ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, учасник повинен був надати інформаційну довідку про складських приміщень де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за визначеною формою.
У складі пропозиції учасника ФОП Марченко Д.П. (далі - Учасник) було надано інформаційну довідку про наявність складських приміщень де буде зберігатись товар (обіг предмету закупівлі), що залучаються на підставі договору транспортного експедирування (перевезення) та зберігання № 12/04/20 від 30.04.2020р.
Відповідно до п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до Вимог до предмета закупівлі, у разі використання потужностей, які належать іншим особам, учасник повинен був надати Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) предмета закупівлі. Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень.
На підтвердження вищезазначеної вимоги, Учасником у складі пропозиції було надано договір транспортного експедирування (перевезення) та зберігання № 12/04/20 від 30.04.2020р., відповідно до якого зберігання вантажу (обіг вантажу) здійснюється на складських потужностях (об’єктах), що розташованих за адресою : 61108, м. Харків, просп.. Академіка Курчатова, буд. 4-Б.
Однак, у вимогах до предмету закупівлі відсутня вимога щодо надання підтверджуючих документів на складське приміщення при виробництві товару учасником, який не є виробником.
Враховуючи вищезазначене, учасник не порушив вимоги Замовника.

Щодо другої вимоги повідомляємо наступне:
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмету закупівлі, відсутня вимога щодо оформлення гарантійних листів з зазначенням дати та вихідного номеру.
Враховуючи те, що відсутня вимога щодо зазначення дати та вихідних номерів на гарантійних листах, учасник не порушив вимоги Замовника.

Щодо третьої вимоги повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Також, в оголошенні про проведення процедури закупівлі та вимогах до предмету закупівлі не встановлена вимога щодо надання форми цінової пропозиції учасником чи переможцем.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника була подана відповідно до вимог Замовника.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА 64 300,00
UAH з ПДВ
64 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович 86 405,00
UAH з ПДВ
86 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 10:18
Електронний підпис
23 червня 2020 18:46
Електронний підпис
23 червня 2020 18:44
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
23 червня 2020 18:44
№100-181-001081.pdf
23 червня 2020 17:55
Витяг з ЄДР.pdf
23 червня 2020 17:55
дог склад.pdf
23 червня 2020 17:55
Медична довідка.pdf
23 червня 2020 17:55
Паспорт код.pdf
23 червня 2020 17:55
Лист про довкілля.pdf
23 червня 2020 17:55
свідоцтво машина.pdf
23 червня 2020 17:55
Технічна частина.pdf
23 червня 2020 17:55
водійське посвідчення.pdf
23 червня 2020 17:55
цінова пропозиція.pdf
23 червня 2020 17:55
Установчі.pdf
23 червня 2020 17:55
про статут.pdf
23 червня 2020 17:55
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 18:21
Електронний підпис
19 червня 2020 18:21
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА

ФОП Марченко Дмитро Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА
#3308615443
Відхилено 64 300,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:47
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
Переможець 86 405,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Марченко Дмитро Петрович
#3182918859
86 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2020 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:02
55 (1).pdf зміни до договору
15 липня 2020 15:52
1_55.pdf укладений
15 липня 2020 15:51
Договір 55.pdf укладений
14 липня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки при скануванні договору
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 86 405,00
UAH