Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (мінірин мелт.)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-06-15-005543-c ● 6890a816cba04561a5a07e6da3fb0de3
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП Стрийської районної ради "Стрийська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 13802089 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, Вул. О.Басараб, 15 |
Контактна особа: |
Федько Оксана Миколаївна +380324571332 o.fedko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2020 15:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 15:34 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:25 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тип замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Мова, якою має бути подана пропозиція - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 уп
Мінірин мелт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, Стрий, О. Басараб, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Desmopressin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 15:30 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-15-005543-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 12:42
Просимо відмінити дану процедуру,оскільки вже неможливо виправити рішення про переможця торгів
Відхилення ТОВ «БАДМ-Б» є безпідставним та буде оскаржене в АМКУ у разі відмови нашим вимогам.
1)У листі № 174/20/1796/232-Вих-Р від 22.06.2020 технічна помилка у тексті ,так як МІНІРИН МЕЛТ . Ліофілізат оральний, 120 мкг, по 10 ліофілізатів у блістері; по 3 блістери у картонній коробці виробником є Феррінг Інтернешнл Сентер СА/Каталент Ю.К. Свіндон Зідіс Лтд Великобританія, відповідно товар не може мати російського походження та бути ввезений з РФ. Відповідно до Закону допущення неформальних (несуттєвих) помилок пов'язані з оформленням тендерної пропозиції не може бути причиною відхилення . До формальних (несуттєвих) помилок у розумінні цієї тендерної документації належить : орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, відсутність окремих слів, що вимагалися в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції, відсутність підписів та/або прізвища, ініціалів,посади уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі на окремих документах
2) Відсутність П.І.П та посади теж відноситься до формальних помилок, та не може бути причиною відхилення. Також, у складі пропозиції є доручення на представника ,яке підтверджує посаду і є зразок підпису ,який можна порівняти з підписаними документами ,де немає П.І.П та посади
3) Використано ЕЦП фiзичної особи керівника, оскільки керівник підприємтста працює по дорученню власників . Дане доручення є в складі тендерної пропозиції та підверджує можливість підписувати дані документи.
Також просимо звернути увагу на економію бюджетних коштів у разі акцепту нашої пропозиції.
Просимо відмінити дану процедуру,оскільки вже неможливо виправити рішення про переможця торгів
Відхилення ТОВ «БАДМ-Б» є безпідставним та буде оскаржене в АМКУ у разі відмови нашим вимогам.
Розгорнути
Згорнути
2) Відсутність П.І.П та посади теж відноситься до формальних помилок, та не може бути причиною відхилення. Також, у складі пропозиції є доручення на представника ,яке підтверджує посаду і є зразок підпису ,який можна порівняти з підписаними документами ,де немає П.І.П та посади
3) Використано ЕЦП фiзичної особи керівника, оскільки керівник підприємтста працює по дорученню власників . Дане доручення є в складі тендерної пропозиції та підверджує можливість підписувати дані документи.
Також просимо звернути увагу на економію бюджетних коштів у разі акцепту нашої пропозиції.
Просимо відмінити дану процедуру,оскільки вже неможливо виправити рішення про переможця торгів
Відхилення ТОВ «БАДМ-Б» є безпідставним та буде оскаржене в АМКУ у разі відмови нашим вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 12:20
Розглянувши Вимогу ТОВ "БАДМ-Б" повідомляємо наступне:
Закупівля UA-2020-06-15-005543-c регламентована Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” (далі-Закон) та проводиться як спрощена. Зокрема, відповідно до п.4 ч.2 ст. 14 одним із етапів проведення спрощених закупівель є “розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника”. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено Замовником у системі “Prozorro” 15.06.2020 р. у відкритому доступі для вільного ознайомлення потенційними учасниками торгів. Відповідно до вимог абзацу 2, 5 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Замовник відхиляє пропозицію учасників спрощеної закупівлі, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 (надати гарантійний лист)”. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток, факсіміле) на скановані документи. Всі документи повинні бути завірені власноручним особистим підписом уповноваженої особи учасника (з вказанням посади, Прізвища та ініціалів) та печаткою учасника (при наявності).
Учасником закупівлі — ТОВ "БАДМ-Б" подано Гарантійний лист №174/20/1796/232-Вих-Р від 22.06.2020р. зі змісту якого неможливо з'ясувати країну-виробника та походження (в т. ч. країну-ввезення на на митну територію України) запропонованого товару.
Крім того, документи пропозиції ТОВ "БАДМ-Б", а саме на стор. 4,82,93,95,96,97 відсутнє зазначення посади підписанта, на стор. 73-74 учасником не зазначено посаду та ПІБ підписанта.
Вимога учасника щодо трактування допущених помилок як формальних (несуттєвих) є необґрунтованою та не підлягає задоволенню, оскільки згідно ст.22 Закону можливе лише у разі подання тендерних пропозицій для участі у відкритих торгах. Щодо спрощених процедур закупівель законодавство не передбачає обов'язок Замовника зазначати у Оголошенні перелік формальних (несуттєвих) помилок, трактувати допущені учасниками невідповідності у поданих документах як формальні (несуттєві) помилки та виправлення учасниками допущених невідповідностей та/або помилок.
Відповідно до абз.6 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», та містити кваліфікований електронний підпис керівника учасника закупівлі. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify”.
Замовником при перевірці накладеного КЕП (ЕЦП згідно поданої учасником Вимоги) було встановлено факт невідповідності накладеного підпису вищевказаній вимозі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як наслідок у Замовника відсутня можливість з'ясувати достовірність посади та юридичної особи від імені якої накладено підпис. Результат перевірки додається у завантажному файлі.
Відповідно до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. У ст. 1 даного Закону передбачено, обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Відповідно до ст.6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Ч.4 ст. 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» містить положення про те, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис.
З огляду на вищезазначене учасник не дотримався умов, зазначених у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель”, а Вимога не підлягає задоволенню.
Закупівля UA-2020-06-15-005543-c регламентована Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” (далі-Закон) та проводиться як спрощена. Зокрема, відповідно до п.4 ч.2 ст. 14 одним із етапів проведення спрощених закупівель є “розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника”. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено Замовником у системі “Prozorro” 15.06.2020 р. у відкритому доступі для вільного ознайомлення потенційними учасниками торгів. Відповідно до вимог абзацу 2, 5 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Замовник відхиляє пропозицію учасників спрощеної закупівлі, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 (надати гарантійний лист)”. Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток, факсіміле) на скановані документи. Всі документи повинні бути завірені власноручним особистим підписом уповноваженої особи учасника (з вказанням посади, Прізвища та ініціалів) та печаткою учасника (при наявності).
Учасником закупівлі — ТОВ "БАДМ-Б" подано Гарантійний лист №174/20/1796/232-Вих-Р від 22.06.2020р. зі змісту якого неможливо з'ясувати країну-виробника та походження (в т. ч. країну-ввезення на на митну територію України) запропонованого товару.
Крім того, документи пропозиції ТОВ "БАДМ-Б", а саме на стор. 4,82,93,95,96,97 відсутнє зазначення посади підписанта, на стор. 73-74 учасником не зазначено посаду та ПІБ підписанта.
Вимога учасника щодо трактування допущених помилок як формальних (несуттєвих) є необґрунтованою та не підлягає задоволенню, оскільки згідно ст.22 Закону можливе лише у разі подання тендерних пропозицій для участі у відкритих торгах. Щодо спрощених процедур закупівель законодавство не передбачає обов'язок Замовника зазначати у Оголошенні перелік формальних (несуттєвих) помилок, трактувати допущені учасниками невідповідності у поданих документах як формальні (несуттєві) помилки та виправлення учасниками допущених невідповідностей та/або помилок.
Відповідно до абз.6 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Тендерна пропозиція подається з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», та містити кваліфікований електронний підпис керівника учасника закупівлі. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify”.
Замовником при перевірці накладеного КЕП (ЕЦП згідно поданої учасником Вимоги) було встановлено факт невідповідності накладеного підпису вищевказаній вимозі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, як наслідок у Замовника відсутня можливість з'ясувати достовірність посади та юридичної особи від імені якої накладено підпис. Результат перевірки додається у завантажному файлі.
Відповідно до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. У ст. 1 даного Закону передбачено, обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Відповідно до ст.6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Ч.4 ст. 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» містить положення про те, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис.
З огляду на вищезазначене учасник не дотримався умов, зазначених у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, тому пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель”, а Вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
43 176,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:08
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕКАДА-2000" #30478073 |
Переможець |
59 040,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2020 14:18
|
Договір | укладений |
06 липня 2020 13:54
|