Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водопровідної мережі від ВК-184 до ВК-35 по мікрорайону Перемоги в місті Вараш, Рівненської області
Очікувана вартість
13 993 047,20 UAH
UA-2020-06-15-004856-c d2819dec3d034f4785e63a56b03c0320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кедич Надія Миколаївна

+380363624813 nadysha_kedych@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41200388
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, майдан Незалежності, будинок 2
Контактна особа: Кедич Надія Миколаївна
+380363624813
nadysha_kedych@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 14:58
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 14:58
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:53
Очікувана вартість: 13 993 047,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 965,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція водопровідної мережі від ВК-184 до ВК-35 по мікрорайону Перемоги в місті Вараш, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, Вараш, м-н Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно умов договору Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Згідно умов договору Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 11:23
ТД Реконструкція Водопровідної мережі Нова редакція 3.doc
26 червня 2020 11:23
Перелік змін водопровідна мережа 3.doc
24 червня 2020 11:55
ТД Реконструкція Водопровідної мережі Нова редакція 2.doc
24 червня 2020 11:55
Перелік змін водопровідна мережа 2.doc
23 червня 2020 17:45
ТД Реконструкція Водопровідної мережі Нова редакція 2.doc
23 червня 2020 17:45
Перелік змін водопровідна мережа 2.doc
19 червня 2020 11:09
1.rar
16 червня 2020 09:15
ТД Реконструкція Водопровідної мережі Нова редакція.doc
16 червня 2020 09:15
Перелік змін водопровідна мережа.doc
15 червня 2020 14:55
ТД Реконструкція Водопровідної мережі Перемоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних вимог
Дата подання: 18 червня 2020 16:07
Дата відповіді: 19 червня 2020 12:19
Просимо уточнити вимогу п,6 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) предмета закупівлі», а саме: "Учасник надає договірну ціну та додатки до неї: Аналіз ринку цін на основні матеріали з документами обгрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки тощо)" - Які саме матеріали, вказані у Додатку 2, Замовник класифікує терміном "основні матеріали", щодо яких витребовується такий аналіз ринку?.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації шляхом завантаження додаткового файлу Технічний опис предмету закупівлі (Робочий проект) де можна ознайомитись з основними матеріалами, а саме: Лист 16,17 – збірні залізобетонні конструкції колодязів;
Лист с1, с2 – повний перелік; Лист с3 – крім пунктів з 17.1 по 17.9; Лист с4 – крім пунктів 19.1, 19.1, 20, 21, 23.1, 23.2; Лист с6 – лише пункти 24.1, 24.2.
Грунт
Дата подання: 19 червня 2020 13:45
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:14
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Земляні роботи" відсутні роботи із навантаження грунту для п. 4 та 5. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що технічне завдання розроблено Замовником у
відповідності до проектної документації. Дані рішення не передбачено у робочій документації. Проведення додаткових обсягів робіт не включених у технічне завдання передбачено проектом договору, розділом 3. Ціна Договору
Монтаж підставок
Дата подання: 19 червня 2020 14:30
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:15
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Трубопровід" відсутні роботи із монтажу підставок під пожежні гідранти у п.п. 37, 38, 39, 40. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дані роботи передбачено в технічному завданні п.19 Розділ 2. Трубопроводи
Фасонні вироби
Дата подання: 19 червня 2020 14:48
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:15
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, які саме фасонні вироби застосовуються при врізках в існуючи мережі, що передбачені п.п. 41 - 49 розділу 2 "Трубопровід" технічного завдання (додаток 2 до ТД). Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! При врізках в існуючі чавунні водопроводи використовуються фланцеві адаптери універсальні, а при врізках в існуючі ПЕ водопроводи використовуються муфти компресійні, які приведені в специфікації обладнання робочого проекту. (Додаток 2 до ТД
п.п. 99-114 Розділ 2
Фланці
Дата подання: 19 червня 2020 14:50
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:16
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Трубопровід" відсутні роботи із монтажу фланців на буртові втулки у п.п. 71-74. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що технічне завдання розроблено Замовником у
відповідності до проектної документації. Дані рішення не передбачено у робочій документації. Проведення додаткових обсягів робіт не включених у технічне завдання передбачено проектом договору, розділом 3. Ціна Договору
Монтаж ПЕ виробів
Дата подання: 19 червня 2020 14:54
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:17
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Трубопровід" відсутні роботи із монтажу ПЕ виробів у п.п. 75-78. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що технічне завдання розроблено Замовником у
відповідності до проектної документації. Дані рішення не передбачено у робочій документації. Проведення додаткових обсягів робіт не включених у технічне завдання передбачено проектом договору, розділом 3. Ціна Договору
Установка фланцевих адаптерів
Дата подання: 19 червня 2020 14:56
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:18
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Трубопровід" відсутні роботи з установки фланцевих адаптерів та заглушок у п.п. 99 - 106. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Дані роботи передбачено п.п. 41-49 Додаток 2 до ТД Розділ 2
Фасонні вироби
Дата подання: 19 червня 2020 15:04
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:22
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, які саме фасонні вироби необхідно встановлювати за п. 115 розділу 2 "Трубопровід" технічного завдання (додаток 2 до ТД)? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! за п.115 необхідно встановлювати фасонні частини за п. 103-104
Щит
Дата подання: 19 червня 2020 15:05
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:22
Доброго дня! У технічному завданні (додаток 2 до ТД) у розділі 2 "Трубопровід" відсутні роботи із монтажу інформаційного щита у п. 124. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включити ці роботи у розрахунок своєї пропозиції? Або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! У технічному завданні враховано вартість монтажу інформаційного щита у п.123
Трійники та переходи
Дата подання: 19 червня 2020 15:33
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:23
Доброго дня! Вивчивши зміст ТД та робочого проекту було виявлено деякі невідповідності, а саме: у аркуші 1 робочого проекту зазначений трійник чавунний фланцевий 300х300 (п. 1.1) - 5 шт., проте у технічному завданні (додаток 2 до ТД) їх немає, також у п. 1.5 зазначений трійник чавунний фланцевий 300х80 - 3 шт., проте у технічному завданні їх 2 шт., у п. 3.7. зазначений перехід чавунний фланцевий 200х100 - 3 шт., проте у технічному завданні їх 4 шт., у п. 3.8. зазначений перехід чавунний фланцевий 200х80 - 1 шт., проте у технічному завданні його немає, у п. 11.1 аркуша 2 зазначений фланцевий адаптер універсальний д. 500 - 2 шт., проте у технічному завданні їх немає. Уточніть, будь ласка цю інформацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! : Учасник має включити у розрахунок своєї пропозиції - трійник чавунний фланцевий 300х300-5шт., трійник чавунний фланцевий 300х80 - 3 шт., перехід чавунний фланцевий 200х100 - 3 шт., перехід чавунний фланцевий 200х80 - 1 шт., фланцевий адаптер універсальний д. 500 - 2 шт.
Покриття
Дата подання: 19 червня 2020 15:35
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:24
Доброго дня! п.п. 19.1, 19.1 аркуш 4 робочого проекту передбачено розбирання та відновлення бетонного та асфальтного покриття, проте технічним завданням (додаток 2 до ТД) передбачено лише розбирання покриття. Уточніть, будь ласка, чи має учасник включати у вартість своєї пропозиції роботи з відновлення покриття або ці роботи буде виконувати Замовник? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У Розділі 2 Додатку 2 до ТД враховано відновлення бетонного та асфальтного покриття п.п.118-122
Щодо подання документів, виданих іншими організаціями не раніше дати оголошення процедури закупівлі.
Дата подання: 19 червня 2020 19:07
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:24
В пункті 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (на стор. 14) наведена наступна умова: "Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі". Прошу надати повне, аргументоване та чітке розяснення на наступне питання: яким чином Учасник може, для прикладу, надати в складі тендерної пропозиції скановану копію Ліцензії/Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (які видані Учаснику іншими організаціями) з датою видачі зазначених документів не раніше дати оголошення процедури закупівлі? Ліцензія та Свідоцтво платника ПДВ наразі є безстроковими документами. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки видається на 5 років. Виходячи з вищезазначеної умови тендерної документації, Учасник повинен повторно оформляти всі документи, в тому числі Ліцензію та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небепеки, після оголошення даних торгів. Ця умова не може бути виконана протягом строку подачі тендерних пропозицій жодним учасником, який вже має вищезазначені документи. І сенсу у повторному отриманні Учасником цих документів також немає жодного. У звязку з цим, прошу Вас видалити дану умову тендерної документації як протиправну, незаконну, таку, яка порушує права та інтереси учасників процедури закупівлі та норми чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в абзаці 8 п.3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» - доповнено переліком документів, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дана вимога не стосується ліцензій, дозволів на виконання певних робіт, свідоцтв про реєстрацію платника ПДВ та інших безстрокових документів).
Дана вимога стосується лише таких документів, як «Позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору, довідки, що стосуються ст. 17 Закону, довідки з банку про відсутність заборгованості по кредитам та ін.
Щодо додаткового подання Учасником інших документів, які не передбачені тендерною документацією замовника.
Дата подання: 19 червня 2020 19:12
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:25
На останній сторінці Тендерної документації міститься наступна умова: "УВАГА! В складі тендерної пропозиції учасника до системи необхідно завантажувати лише ті документи, які передбачені тендерною документацією замовника." Прошу надати чітку, аргументовану та повну відповідь на наступне питання: чи може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника факт подання Учасником в складі тендерної пропозиції додатково інших документів, які не передбачені тендерною документацією Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Подання Учасником в складі Тендерної пропозиції додаткових документів, що не вимагались Тендерною документацією, не є підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника
Строк дії тендерної пропозиції.
Дата подання: 19 червня 2020 19:20
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:26
В пункті 4 "Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації зазначена наступна умова: "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку." В формі "Тендерна пропозиція" (Додаток 1 до Тендерної документації) Тендерної документації зазначено наступне: "Ми погоджуємося дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку." Дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій наступає 01.07.2020 р., а дата розкриття тендерних пропозицій наступає 02.07.2020 р. (в день аукціону). Отже, це різні дати. Відповідно, умови, зазначені в пункті 4 розділу ІІІ і в формі "Тендерна пропозиція" суперечать одна одній. У звязку з цим, прошу внести відповідні зміни в Тендерну документацію, задля приведення вищезазначених умов у відповідність між собою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в Додатку 1 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій» замінено на «протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Невідповідність вимогам пункту 8 (Додаток 2)
Дата подання: 19 червня 2020 19:27
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:27
В пункті 8 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", яка міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, зазначена наступна умова: "8. Вимоги до основних матеріалів, які використовуються при капітальному ремонті наведені в робочому проекті". Однак, предмет даної закупівлі передбачає не капітальний ремонт, а реконструкцію. Отже, вищезазначена умова не відповідає предмету закупівлі. У звязку з вищевикладеним прошу внести відповідні зміни в Тендерну документацію, задля приведення пункту 8 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Додатку 2 до Тендерної документації у відповідність до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в п.8 Додатку 2 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «капітальному ремонті» замінено на «виконанні робіт»
Прошу надати інформацію про попередників замовника задля правильного оформлення учасниками документів тендерної пропозиції.
Дата подання: 21 червня 2020 00:27
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:27
Шановний Замовник! Згідно Додатку 9 до Тендерної документації, Учасникам необхідно надати в складі тендерних пропозицій Довідку про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору. В тексті даної Довідки, в дужках наведена наступна вимога: "(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)". У звязку з вищевикладеним, задля вірного складання учасниками Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору, прошу надати відповіді на наступні питання: 1. Чи зазнавав Замовник (управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради) протягом останніх років реорганізації? 2. Якщо Замовник (управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради) протягом останніх років зазнавав реорганізації, прошу надати повну інформацію про усіх попередників Замовника (управління містобудування, архітектури та капітального будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації (виправлення механічної помилки), а саме в Додатку 9 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)» замінено на «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовника)». В даній довідці йдеться мова про відносини з Замовником, який на даний час проводить дану закупівлю, тобто, чи не було попередньо у учасника з даним Замовником або його попередниками (у випадку реорганізації) порушень зобов’язань по раніше укладених договорах. Замовник не зазнавав реорганізації
Щодо Додатку 9 (некоректність умови)
Дата подання: 21 червня 2020 00:43
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:28
Шановний Замовник! ДОВІДКА про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору, яка викладена в Додатку 9 до Тендерної документації, звучить некоректно. В довідці міститься наступна умова: "(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)". З даної умови не є зрозумілим, який саме замовник мається на увазі. Крім того, на початку речення замовник вказується в однині ("замовник"), а в кінці речення в множині ("замовники"), що ще більше заплутує учасників. Не виявляється можливим встановити, що саме учасник повинен зазначити в довідці на виконання даної умови. У звязку з цим, прошу внести відповідні корективи до Додатку 9 до Тендерної документації АБО видалити його з умов Тендерної документації АБО надати повне, чітке та аргументоване розяснення, що саме учасники повинні зазначити у Довідці на виконання вищезазначеної умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації (виправлення механічної помилки), а саме в Додатку 9 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)» замінено на «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовника)». В даній довідці йдеться мова про відносини з Замовником, який на даний час проводить дану закупівлю, тобто, чи не було попередньо у учасника з даним Замовником або його попередниками (у випадку реорганізації) порушень зобов’язань по раніше укладених договорах. Замовник не зазнавав реорганізації
Працівники
Дата подання: 21 червня 2020 12:24
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:28
Доброго дня! Уточніть будь ласка, якщо учасник залучає техніку за договорами оренди/послуг з оператором, чи має він працівників цих сторонніх організацій також зазначати в довідці про наявність працівників, які будуть залучені для виконання робіт? Або учасник має зазначити лише своїх працівників? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! В довідці зазначити лише своїх працівників
Погоджений договір
Дата подання: 21 червня 2020 12:26
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:29
Доброго дня! Згідно вимог ТД учасник має надати погоджений проект договору. Чи буде достатнім для такого погодження підписання учасником проекту договору? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Погодити необхідно кожну сторінку підписом та печаткою (за наявності)
Початок виконання робіт
Дата подання: 21 червня 2020 12:31
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:29
Доброго дня! Згідно п. 17. Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві договір підряду має містити строки виконання робіт, дата їх початку та закінчення (з моменту передачі будівельного майданчика, отримання авансу тощо). В той наданий Замовником проект договору не мітить конкретного моменту початку робіт. Внесіть, будь ласка, цю інформацію у проект договору для уникнення подальших непорозумінь під чіс його виконання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Початок робіт вважається з моменту підписання Договору обома сторонами. При процедурі Відкриті торги неможливо конкретно передбачити дату підписання Договору
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-15-004856-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 19 червня 2020 19:28
Невідповідність пункту 8 (Додаток 2)
В пункті 8 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", яка міститься в Додатку 2 до Тендерної документації, зазначена наступна умова: "8. Вимоги до основних матеріалів, які використовуються при капітальному ремонті наведені в робочому проекті". Однак, предмет даної закупівлі передбачає не капітальний ремонт, а реконструкцію. Отже, вищезазначена умова не відповідає предмету закупівлі. У звязку з вищевикладеним прошу внести відповідні зміни в Тендерну документацію, задля приведення пункту 8 "ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Додатку 2 до Тендерної документації у відповідність до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 17:55
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в п.8 Додатку 2 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «капітальному ремонті» замінено на «виконанні робіт»
Номер вимоги: UA-2020-06-15-004856-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 19 червня 2020 19:29
Щодо строку дії тендерної пропозиції.
В пункті 4 "Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації зазначена наступна умова: "Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку." В формі "Тендерна пропозиція" (Додаток 1 до Тендерної документації) Тендерної документації зазначено наступне: "Ми погоджуємося дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша тендерна пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку." Дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій наступає 01.07.2020 р., а дата розкриття тендерних пропозицій наступає 02.07.2020 р. (в день аукціону). Отже, це різні дати. Відповідно, умови, зазначені в пункті 4 розділу ІІІ і в формі "Тендерна пропозиція" суперечать одна одній. У звязку з цим, прошу внести відповідні зміни в Тендерну документацію, задля приведення вищезазначених умов у відповідність між собою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 17:57
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в Додатку 1 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій» замінено на «протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Номер вимоги: UA-2020-06-15-004856-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 19 червня 2020 19:31
Незаконність вимоги.
В пункті 3 "Інша інформація" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" Тендерної документації (на стор. 14) наведена наступна умова: "Усі документи, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі". Прошу надати повне, аргументоване та чітке розяснення на наступне питання: яким чином Учасник може, для прикладу, надати в складі тендерної пропозиції скановану копію Ліцензії/Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки/Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (які видані Учаснику іншими організаціями) з датою видачі зазначених документів не раніше дати оголошення процедури закупівлі? Ліцензія та Свідоцтво платника ПДВ наразі є безстроковими документами. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки видається на 5 років. Виходячи з вищезазначеної умови тендерної документації, Учасник повинен повторно оформляти всі документи, в тому числі Ліцензію та Дозвіл на виконання робіт підвищеної небепеки, після оголошення даних торгів. Ця умова не може бути виконана протягом строку подачі тендерних пропозицій жодним учасником, який вже має вищезазначені документи. І сенсу у повторному отриманні Учасником цих документів також немає жодного. У звязку з цим, прошу Вас видалити дану умову тендерної документації як протиправну, незаконну, таку, яка порушує права та інтереси учасників процедури закупівлі та норми чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 17:59
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації, а саме в абзаці 8 п.3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» - доповнено переліком документів, які учасник отримує від інших осіб (підприємств/ установ/ організацій) та надає у складі тендерної документації повинні бути видані не раніше дати оголошення процедури закупівлі (дана вимога не стосується ліцензій, дозволів на виконання певних робіт, свідоцтв про реєстрацію платника ПДВ та інших безстрокових документів).
Дана вимога стосується лише таких документів, як «Позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору, довідки, що стосуються ст. 17 Закону, довідки з банку про відсутність заборгованості по кредитам та ін.
Номер вимоги: UA-2020-06-15-004856-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФЕРА ПРАВА", Код ЄДРПОУ:40306092
Дата подання: 21 червня 2020 00:37
Некоректність Додатку 9
Шановний Замовник!
ДОВІДКА про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору, яка викладена в Додатку 9 до Тендерної документації, звучить некоректно.
В довідці міститься наступна умова: "(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)". З даної умови не є зрозумілим, який саме замовник мається на увазі. Крім того, на початку речення замовник вказується в однині ("замовник"), а в кінці речення в множині ("замовники"), що ще більше заплутує учасників.
Не виявляється можливим встановити, що саме учасник повинен зазначити в довідці на виконання даної умови.
У звязку з цим, прошу внести відповідні корективи до Додатку 9 до Тендерної документації або видалити його з умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2020 18:00
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником було внесено відповідні зміни до Тендерної документації (виправлення механічної помилки), а саме в Додатку 9 до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій – словосполучення «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовників)» замінено на «(якщо замовник протягом останніх років зазнавав реорганізації – вказати також попередників замовника)». В даній довідці йдеться мова про відносини з замовником, який на даний час проводить дану закупівлю, тобто, чи не було попередньо у учасника з даним замовником або його попередниками (у випадку реорганізації) порушень зобов’язань по раніше укладених договорах.
Номер вимоги: UA-2020-06-15-004856-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:32617896
Дата подання: 13 липня 2020 17:47
Звернення до Замовника
Звернення до Замовника щодо скасування рішення про визнання переможцем торгів ПП "ТЕПЛОГАЗБУД"
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 14:17
1. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ ТД Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. В даній документації це:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі);
* До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт.
В даній вимозі нема уточнення щодо свого чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази. Таким чином Учасники часто зазначають лише своє обладнання, а орендовану техніку не вказують.
2. Щодо відсутності графіку виконання робіт (Додаток 1) до Додаткової угоди № 1 до договору № 115 від 30.05.2018 року, що було надано Учасником ПП «Теплогазбуд» в тендерній пропозиції, Замовником було визнано, як формальна помилка. Відповідно до п.2 Розділу V ТД - відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Інформація про термін виконання робіт міститься в п. 1.2 Додаткової угоди № 1 до договору № 115 від 30.05.2018 року, а саме: «5.1. Строк (термін) виконання робіт – по 31 грудня 2018 року згідно з графіком виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань».
Щодо Вашого зауваження по виконанню договору № 115 від 31.05.2018 року Учасником ПП «Теплогазбуд» повідомляємо:
Додатковою угодою № 2 від 19.12. 2018 р. до договору № 115 від 31.05.2018 р. Сторони дійшли згоди про припинення дії договору з вартістю фактично виконаних робіт 1 161 965,74 грн. В п.1.2 даної Додаткової угоди Сторони повідомляють про відсутність будь-яких претензій одна до одної, про що свідчить наявність позитивного листа – відгуку наданого Учаснику Радехівською міською радою 02.07.2020 р. № 878.
В системі Prozorro cтатус Закупівлі UA-2018-04-18-000372-b (за вище зазначеним договором) – Завершена (тобто договір виконано). Про що Замовником в системі сформовано Звіт про виконання договору від 20.12.2018 року.
3. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ ТД - всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Отже умовами ТД Замовник не встановлює вимоги щодо кольорових копій документів. Учасники можуть подавати сканкопії документів в чорнобілому форматі. Листи відгуки не мають містити підписи уповноваженої особи Учасника та печатки Учасника, а лише підпис і печатку установи яка видала такий лист-відгук. (В жодній з поданих пропозицій в даній закупівлі нема підпису і печатки Учасника на листі-відгуку).
4. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ ТД - Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Повідомляємо, що Учасник ПП «Теплогазбуд» немає з Замовником даної закупівлі «Реконструкція водопровідної мережі від ВК-184 до ВК-35 по мікрорайону Перемоги в місті Вараш, Рівненської області» невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором. Про що Учасник надає підтвердження Довідкою згідно Додатку 9 ТД.
5. Відсутність в ТП Учасника гарантійного листа про те, що невраховані у загальній ціні витрати оплачуватись Замовником окремо не будуть Замовник відніс до формальних помилок, відповідно до п.1 Розділу ІІІ ТД - Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище, але вищевказаний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним.
6. 14.04.2017 року набула чинності постанова КМУ від 10.03.2017 року № 238 «Про внесення змін до Прядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури». Отже, всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій».
За бажанням ліцензіата чинний Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів ІV і V категорії складності» (втратила чинність 18.03.2020 р.), з підтвердженням безстрокової ліцензії.
У ліцензії зазначаються інформація про наявність додатка з переліком робіт. Ліцензія та додаток до неї підписуються керівником органу ліцензування або його заступником та скріплюються печаткою цього органу. В додатку обов’язково є інформація про номер ліцензії до якої він додається. Додаток без ліцензії не дійсний. Отже надана Учасником ліцензія є дійсна, про що можна перевірити на офіційному сайті ДАБІ, а також дійсний додаток до ліцензії та відповідає чинному законодавству України.
7. Умови ТД Замовка не містять вимоги щодо подання підтверджуючих документів про неподання розрахунку вартості матеріальних ресурсів.
ПП «Теплогазбуд» надав підсумкову відомість ресурсів, де вказана відпускна ціна за одиницю яка є і поточною ціною по розділу будівельні матеріали, вироби та конструкції. Тому підсумкова відомість ресурсів і є розрахунком вартості матеріалів, так, як поточна ціна – дорівнює відпускній ціні.
8. Щодо питань аналізу ринку цін, відповідно до п.1 Розділу ІІІ ТД – Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище, але вищевказаний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним. Відсутність ринку цін Замовник відніс до формальних (несуттєвих) помилок. Так як ціна пропозиції Учасника є найбільш економічно вигідною. Згідно п.1 Розділу V ТД - Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – «Ціна». Переможцем торгів визначається учасник, пропозиція, якого є найбільш економічно вигідна (найнижча) за результатами електронного аукціону та тендерна пропозиція якого відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищевикладене - Тендерна пропозиція Учасника ПП «Теплогазбуд» відповідає вимогам Тендерної документації Замовника на закупівлю «Реконструкція водопровідної мережі від ВК-184 до ВК-35 по мікрорайону Перемоги в місті Вараш, Рівненської області» та є найбільш економічно вигідна (найнижча) за результатами електронного аукціону.)

Документи

23 червня 2020 17:55
SCAN0004.PDF

Документи

23 червня 2020 17:57
SCAN0004.PDF

Документи

23 червня 2020 17:58
SCAN0004.PDF

Документи

23 червня 2020 18:00
SCAN0004.PDF

Документи подані скаржником

13 липня 2020 17:46
Звернення до Замовника

Документи

16 липня 2020 14:17
SCAN0009.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Теплогазбуд 9 800 000,00
UAH з ПДВ
9 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 10 090 198,33
UAH з ПДВ
9 627 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західатомбудмонтаж 10 461 198,00
UAH з ПДВ
9 628 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЦ УБ РАЕС" 11 585 967,60
UAH з ПДВ
9 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" 10 566 777,60
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 11 000 000,00
UAH з ПДВ
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Домінант" 12 004 992,00
UAH з ПДВ
11 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 12 217 454,39
UAH з ПДВ
12 217 454,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 16:00
Електронний підпис
16 липня 2020 15:57
imd_після_аукціону
16 липня 2020 15:46
імд_оновлена
16 липня 2020 15:46
Довідка_ДФС
16 липня 2020 15:41
впв17п12ч1
16 липня 2020 15:41
впв17_а1ч2
05 липня 2020 14:01
Електронний підпис
05 липня 2020 13:36
Розрахунок ЗП.pdf
05 липня 2020 13:36
Розрахунок ЗВВ_2-1-2.pdf
05 липня 2020 13:36
Розрахунок ЗВВ_2-1-1 _4_.pdf
05 липня 2020 13:35
Розрахунок до ДЦ_ДЦ.pdf
05 липня 2020 13:35
Радехів КБ-2_ КБ -3.PDF
05 липня 2020 13:35
Штатний розпис.pdf
05 липня 2020 13:35
Тендерна пропозицiя.pdf
05 липня 2020 13:35
Радехів дод _2_.PDF
05 липня 2020 13:35
Статут.pdf
05 липня 2020 13:35
Прект договору.pdf
05 липня 2020 13:34
погодження проектом.pdf
05 липня 2020 13:34
Паспорт_код_БВС.pdf
05 липня 2020 13:34
лист санкції.pdf
05 липня 2020 13:34
лист про співпрацю.pdf
05 липня 2020 13:34
Ліцензія.pdf
05 липня 2020 13:34
Дозвіл робіт.pdf
05 липня 2020 13:33
Договірна ціна_ДЦ.pdf
05 липня 2020 13:33
довдка про Пр табл.pdf
05 липня 2020 13:33
довдка про МТБ.pdf
05 липня 2020 13:33
довдка про ІТР табл.pdf
05 липня 2020 13:33
впв17_2.pdf
05 липня 2020 13:33
впв17_1.pdf
05 липня 2020 13:32
Відгук РМР.pdf
05 липня 2020 13:32
Балан Звіт 2019.pdf
05 липня 2020 13:32
Document_USR_1006858239.rtf
05 липня 2020 13:32
6_ДЦ_Т11.pdf
05 липня 2020 13:32
6_ДЦ_Т2.pdf
05 липня 2020 13:32
3.imd

Публічні документи

03 липня 2020 13:35
Електронний підпис
03 липня 2020 13:34
19. Проект договору.pdf
03 липня 2020 13:34
11. Прайси, рахунки.pdf
03 липня 2020 13:34
11. Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 13:34
11. Детальний графік.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:08
Електронний підпис
03 липня 2020 17:06
Дозволи.rar
03 липня 2020 17:06
Листи довідки.rar
03 липня 2020 17:06
Проект договору.pdf
03 липня 2020 17:06
Технічний опис.rar
03 липня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 11:20
Електронний підпис
02 липня 2020 16:02
Електронний підпис
02 липня 2020 16:01
штатний розклад.pdf
02 липня 2020 16:01
фінзвіт.pdf
02 липня 2020 16:01
Фактичні ЗВВ.pdf
02 липня 2020 16:01
Фактичні АВ.pdf
02 липня 2020 16:01
уповноважена особа.pdf
02 липня 2020 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2020 16:01
субпідрядники.pdf
02 липня 2020 16:01
Статут.pdf
02 липня 2020 16:01
рух грошових коштів.pdf
02 липня 2020 16:01
Розрахунок зп.pdf
02 липня 2020 16:01
Розрахункові ЗВВ.pdf
02 липня 2020 16:01
Розрахунки до ДЦ.pdf
02 липня 2020 16:01
проект договора.pdf
02 липня 2020 16:01
про санкції додаток 9.pdf
02 липня 2020 16:01
Прайс теплокамери.pdf
02 липня 2020 16:01
прайс на фланці.pdf
02 липня 2020 16:01
прайс на пп зєднання.pdf
02 липня 2020 16:01
прайс на пожгідранти.pdf
02 липня 2020 16:01
прайс на ПЕ труби.pdf
02 липня 2020 16:00
прайс на залізобетон.pdf
02 липня 2020 16:00
прайс АВВГ.pdf
02 липня 2020 16:00
парайс на люки.pdf
02 липня 2020 16:00
локальний кошторис.pdf
02 липня 2020 16:00
ліцензія.pdf
02 липня 2020 16:00
захист довкілля.pdf
02 липня 2020 16:00
дозвіл 2181656.pdf
02 липня 2020 16:00
дозвіл 2111656.pdf
02 липня 2020 16:00
Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 16:00
графік робіт.pdf
02 липня 2020 15:59
Відомість ресурсів.pdf
02 липня 2020 15:59
аналіз цін.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 10:48
Електронний підпис
01 липня 2020 10:47
12 Довідка Банк.pdf
01 липня 2020 10:47
12 Фінзвітність.pdf
01 липня 2020 10:47
12 Довідка Санкції.pdf
01 липня 2020 10:47
12 Витяг ЄДР.pdf
01 липня 2020 10:47
12 Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 10:47
12 Статут.pdf
01 липня 2020 10:47
11 Згода ОПД Директор.pdf
01 липня 2020 10:47
10 Субпідряд.pdf
01 липня 2020 10:47
09 Проект Договору.pdf
01 липня 2020 10:47
08 Декларація.pdf
01 липня 2020 10:47
08 Дозвіл.pdf
01 липня 2020 10:47
08 Посилання ДАБІ.pdf
01 липня 2020 10:47
07 Рішення на Участь.pdf
01 липня 2020 10:47
07 Наказ Директор.pdf
01 липня 2020 10:47
07 Рішення Директор.pdf
01 липня 2020 10:47
05 Ліцензія.pdf
01 липня 2020 10:47
05 Аналіз Цін.pdf
01 липня 2020 10:47
05 Захист Довкілля.pdf
01 липня 2020 10:47
05 Графік.pdf
01 липня 2020 10:47
05 Розрахунок ДЦ.pdf
01 липня 2020 10:47
04 Довідка Cтаття 17.pdf
01 липня 2020 10:47
04 Лист Cтаття 17.pdf
01 липня 2020 10:47
03 КК Відгук.pdf
01 липня 2020 10:47
03 КК Акти.pdf
01 липня 2020 10:47
03 КК довідка досвід.pdf
01 липня 2020 10:47
03 КК Штатний Розпис.pdf
01 липня 2020 10:47
03 КК Довідка МТБ.pdf
01 липня 2020 10:47
02 Пропозиція.pdf
01 липня 2020 10:47
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 15:38
Електронний підпис
03 липня 2020 15:33
Статут товариства.pdf
03 липня 2020 15:33
Сертифікат ISO.pdf
03 липня 2020 15:31
Витяг платника ПДВ.pdf
03 липня 2020 15:31
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:12
Електронний підпис
02 липня 2020 16:11
85. Про офшорну зону.pdf
02 липня 2020 11:30
Електронний підпис
02 липня 2020 11:27
82. Вараш.imd
02 липня 2020 11:27
82. Вараш.bdcu
02 липня 2020 11:27
68. Договірна ціна.pdf
02 липня 2020 11:26
10. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 18:27
Електронний підпис
03 липня 2020 18:25
5 Довідки за ст 17.pdf
03 липня 2020 18:23
6 Відповідність ТХ.pdf
03 липня 2020 18:23
17 Витяг ЄДР.pdf
03 липня 2020 18:23
19 Звітність.pdf
03 липня 2020 18:23
8 Статут.pdf
03 липня 2020 18:23
20 Довідки банків.pdf
03 липня 2020 18:23
11 Проект договору.pdf
03 липня 2020 18:23
18 Довідка санкції.pdf
03 липня 2020 18:23
16 Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 18:23
10 Поснення дозвіл.pdf
03 липня 2020 18:23
2 Довідка МТБ.pdf
03 липня 2020 18:23
9 Довідка ліцензія.pdf
03 липня 2020 18:23
12 Повноваження.pdf
03 липня 2020 18:23
14 Лист-згода ПД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Теплогазбуд

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ТОВ Західатомбудмонтаж

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОЦ УБ РАЕС"

ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ"

ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг

ТОВ "БК Домінант"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Теплогазбуд
#32300672
Переможець 9 610 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Теплогазбуд
#32300672
9 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:16
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Акт виконаних робіт укладений
30 грудня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:36
SCAN0111.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:27
SCAN0117.PDF зміни до договору
07 травня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:44
SCAN0007.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:50
Договір укладений
29 липня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно затвердженого графіку робіт
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіку фінасування
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення ціни згідно фактично виконаних об'ємів робіт
Номер договору про закупівлю: 360
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 209 434,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 201 572,33 UAH)