Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34393088 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна +380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2020 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 50 443 132,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252 215,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 20:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 20:01 |
Додаток № 1.doc | |
15 червня 2020 20:01 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
15 червня 2020 20:01 |
Додаток № 4.doc | |
15 червня 2020 20:01 |
Додаток № 3.docx | |
15 червня 2020 20:01 |
Додаток № 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-18-000040 ● 454e68dddeb4436890238256e5adfa25
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2020 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.11.2020 № 76
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.11.2020 № 76.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-15-004309-b 15.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-24 16:26:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків ,код ДК 021:2015: 45112000-5 — «Землерийні та інші земляні роботи» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-06-15-004309-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній з 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
В оприлюдненому оголошенні відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Поясніть чому Вами не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону?
2. Пунктом 6 розділу VI тендерної документації передбачено, що Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у розмірі 0,5% вартості договору про закупівлю. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю в розмірі та на строк дії визначені тендерною документацією (із завантаженням скан-копії платіжного доручення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-27 15:50:28
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі- Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне.
Департамент комунального господарства Харківської міської ради (далі- Замовник) проводив тендер: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) за процедурою закупівлі відкриті торги. Оголошення про проведення відкритих торгів (далі - оголошення) на вищезазначену закупівлю безоплатно оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Оголошення містить всю інформацію відповідно до вимог статті 21 Закону, а саме:
1. Найменування замовника. Департамент комунального господарства Харківської міської ради;
Місцезнаходження замовника. 61003, Україна, Харківська обл., м. Харків, пров. Соборний, буд. 1;
Код ЄДРПОУ 34393088;
категорія замовника-органи місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи); ДК 021:2015.
3. Обсяг виконання робіт. 1робота;
Місце виконання робіт: 61153, Харківська обл., Харків, Московський район.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі. 50 443 132 грн. 00 коп. з ПДВ.
5. Строк виконання робіт. до 31.12.2021
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.07.2020 09:00
7. Умови оплати. Тип оплати: післяоплата;
Подія: виконання робіт;
Опис: Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт.
Тип днів: банківські; Період: 30 днів;
Розмір оплати: 100%.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (більш детально у тендерній документації).
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). 250 000 грн. 00 коп. (двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.)
Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Гарантія.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна
10. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону. 0,5 % – 252 215 грн. 66 коп.
В зв’язку з цим, оголошення про проведення відкритих торгів: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) містить всю інформацію відповідно до статті 21 Закону, а саме вид забезпечення тендерних пропозицій: гарантія та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна гарантія.
Також зазначаємо, що електронною системою закупівель технічно не передбачено відокремлення виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, проте замовником внесена вся інформація відповідно до вимог статті 21 Закону. Разом з цим, повідомляємо, що більш детальна інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься у пункті 2 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, яка оприлюднена разом з оголошенням про проведення відкритих торгів на вищезазначену закупівлю.
Щодо другого питання запиту повідомляємо наступне.
Переможцем процедури вищезазначеної закупівлі, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ», відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю», в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи) забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжне доручення № 166 від 20 липня 2020р. на суму 248 421 грн. 00 коп. (двісті сорок вісім тисяч чотириста двадцять одна гривня 00 копійок)).
Враховуючи вищезазначене, Департамент комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Відновлення елементів благоустрою зелених зон та квітників частини парку «Перемоги» (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" |
50 190 900,00
UAH з ПДВ
|
49 684 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЛБУД" |
50 281 000,00
UAH з ПДВ
|
49 710 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРСПЕЦРЕСТАВРАЦІЯ" #42026141 |
Переможець |
49 684 200,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 11:58
|
Додаткова угода № 6 (1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 18:34
|
Додаткова угода № 5 (1) (1).pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2020 12:01
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 14:51
|
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:19
|
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 20:18
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 20:18
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 20:08
|
Договір.pdf | укладений |
20 липня 2020 20:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 23 998 573 грн. 52 коп. (двадцять три мільйони дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч п’ятсот сімдесят три грн. 52 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 999 762 грн. 25 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 33 971 074 грн. 10 коп. (тридцять три мільйони дев’ятсот сімдесят одна тисяча сімдесят чотири грн. 10 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 661 845 грн. 68 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 8).». |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 47 959 258 грн. 41 коп. (тридцять три мільйони дев’ятсот сімдесят одна тисяча сімдесят чотири грн. 10 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 7 993 209 грн. 73 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 9).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 10).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2020 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 47 959 258 грн. 41 коп. (сорок сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч двісті п’ятдесят вісім грн. 41 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 7 993 209 грн. 73 коп.». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 11).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 24.11.2020р. Період виконання робіт: липень 2020р.– листопад 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 24.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». |
Номер договору про закупівлю: | 639 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |