Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000. Додаткові роботи (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
8 994 167,00 UAH
UA-2020-06-15-004013-b 817964aa8c2642ed8c9c8dd41cef9448
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера) для проведення даної закупівлі використовується переговорна процедура.
У процесі надання послуг на об'єкті поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 (згідно акту обстеження ділянки поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000) для подальшого влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхнього шару з щебенево-мастикового асфальтобетону, забезпечення безпечних умов проїзду, відновлення експлуатаційних показників автодороги, необхідно на вище вказаних кілометрах автомобільній дорозі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) здійснити заміну основи дорожнього одягу, влаштування дренажних воронок, ремонт та фарбування автопавільйонів, встановлення лавок, урн, бетонних поребриків, встановлення інформаційно-вказівних дорожніх знаків.
Відповідно до протоколу технічної ради від 27.05.2020 р., згідно якого зазначається, що кошторисна документація на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000. Додаткові роботи; розроблена та затверджена наказом Служби автомобільних доріг у Житомирській області від 19.05.2020 р. №82.
Для якісного надання послуг з поточного ремонту, необхідно виконати додаткові роботи, які є абсолютно аналогічними видам робіт основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 17:13
Оскарження наміру укласти договір: 26 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000. Додаткові роботи (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

15 червня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 16:58
Акт обстеження М-21 км 158 - км 173.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Автомагістраль"
#31481658
Переможець 8 969 846,12
UAH з ПДВ
15 червня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 17:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Автомагістраль"
#31481658
8 969 846,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:34
54_2_201 від 15.12.20 Черняхів дод.роботи.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 11:33
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 17:07
ду 54_1_77 від 21.07.20 додаткові роботи км 158+000 - км 173+000.pdf зміни до договору
22 липня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:21
договір №54 від 26.06.20 М-21 км 158+000 - км 173+000. Додаткові роботи.pdf укладений
26 червня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 1 429,57 грн. (одна тисяча чотириста двадцять дев’ять гривень 57 коп.), у тому числі ПДВ 238,26 грн. (двісті тридцять вісім гривень 26 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 8 968 416,55 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста шістнадцять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 1 494 736,09 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто чотири тисячі сімсот тридцять шість гривень 09 коп.). Сума договору після внесення змін: 8 969 846,12рн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/1/77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Сума цього Договору становить 8 968 416 грн. 55 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста шістнадцять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 1 494 736 грн. 09 коп. (один мільйон чотириста дев’яносто чотири тисячі сімсот тридцять шість гривень 09 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 8 968 416 грн. 55 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят вісім тисяч чотириста шістнадцять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 1 494 736 грн. 09 коп. (один мільйон чотириста дев’яносто чотири тисячі сімсот тридцять шість гривень 09 коп.). Сума договору після внесення змін: 8 968 416,55 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/2/201
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 968 416,55
UAH (в тому числі ПДВ 1 494 736,09 UAH)