Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир -Могилів - Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600, Житомирська область. Додаткові роботи (код ДК 021:2015 – 45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 255 376,00 UAH
UA-2020-06-15-003748-b a28ef4418fe14d5ca17a36bd9d26a039
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.04.2020 №114-ІХ) (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера) для проведення даної закупівлі використовується переговорна процедура.
У процесі виконання робіт на об'єкті поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир -Могилів - Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600, Житомирська область (згідно акту обстеження ділянки поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600), для забезпечення безпеки руху на вищевказаній ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів - Подільський (через м. Вінницю), необхідно здійснити здійснити виконання дорожніх робіт, а саме:
- заміну дорожніх знаків;
- влаштування бар'єрного огородження;
- влаштування перильного огородження на пішохідних доріжках;
- встановлення напрямних пластикових стовпчиків;
- демонтаж старих автопавільйонів;
- очищення смуги відведення відведення від порослі та кущів.
Відповідно до протоколу технічної ради від 27.05.2020 р., кошторисна документація на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир -Могилів - Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600, Житомирська область. Додаткові роботи, розроблена та затверджена наказом Служби автомобільних доріг у Житомирській області від 25.05.2020 р. №93.
Для якісного надання послуг з поточного ремонту, необхідно виконати додаткові роботи, які є абсолютно аналогічними видам робіт основного договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 26 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03451526.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир -Могилів - Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600, Житомирська область. Додаткові роботи (код ДК 021:2015 – 45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир -Могилів - Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 184+000 – км 194+600, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

15 червня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Автомагістраль"
#31481658
Переможець 7 235 657,02
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Автомагістраль"
#31481658
7 235 657,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 08:45
55_3_94 від 21.08.20.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:34
ду 55_2_83 від 06.08.20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:05
договір №55 від 26.06.20 М-21 км 184+00 - км 194+600.pdf укладений
26 червня 2020 14:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 320 789,81 грн. (триста двадцять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять гривень 81 коп.), у тому числі ПДВ 53 464,97 грн. (п’ятдесят три тисячі чотириста шістдесят чотири гривні 97 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 6 861 942,15 грн. (шість мільйонів вісімсот шістдесят одна тисяча дев’ятсот сорок дві гривні 15 коп.), у тому числі ПДВ 1 143 657,03 грн. (один мільйон сто сорок три тисячі шістсот п’ятдесят сім гривень 03 коп.). Сума договору після внесення змін: 7 235 657,02 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 55/2/83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума цього Договору становить 6 892 091 грн. 19 коп. (шість мільйонів вісімсот дев’яносто дві тисячі дев’яносто одна гривня 19 коп.), у тому числі ПДВ 1 148 681 грн. 87 коп. (один мільйон сто сорок вісім тисяч шістсот вісімдесят одна гривня 87 коп.), у тому числі зворотні суми 30 149 грн. 04 коп. (тридцять тисяч сто сорок дев’ять гривень 04 коп.).
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 55/3/94
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 861 942,15
UAH (в тому числі ПДВ 1 143 657,02 UAH)