Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3
Очікувана вартість
678 000,00 UAH
UA-2020-06-15-003713-b 5810bdbe4cd14c1ea34aa82365b46b51
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Засновник ПП "Глорія-ІВ" Іванишин Ігор Володимирович, 76018, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 149, кв. 5; кінцевий бенефіціарний власник (котролер) - Іванишин Ігор Володимирович, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Галицька, 149, кв. 5.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 шт
Медичні матеріали (рукавички оглядові нітрилові без пудри нестерильні) (НК 024:2019 56286 рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по договору проводиться Покупцем протягом 14 календарних днів з дати підписання сторонами видаткових накладних шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами Договору у Специфікації та відображеної у видатковій накладній на товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

15 червня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 16:20
Договір з ПП Глорія ІВ від 15 06 2020 № 210.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Глорія-ІВ»
#34084429
Переможець 678 000,00
UAH
15 червня 2020 16:24

Документи

15 червня 2020 16:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:27
Витяг з ЄДРПОУ ПП Глорія ІВ.pdf укладений
15 червня 2020 16:26
Звіт про уклалдений договір від 15 06 2020.pdf укладений
15 червня 2020 16:26
Договір з ПП Глорія ІВ від 15 06 2020 № 210.pdf укладений
15 червня 2020 16:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 678 000,00
UAH