Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний ремонт душової кімнати в приміщенні добудови до житлового корпусу № 4 Любецького психоневрологічного інтернату, що розташовано за адресою: Квітнева 1, Пересаж, Ріпкинського району, Чернігвської області.
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-06-15-002821-c 9bb719cd622244b48b6c1570870fab0e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Мажуга

+380464148410 mazhugaoksana9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Оксана Мажуга
+380464148410
mazhugaoksana9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:34
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт душової кімнати в приміщенні добудови до житлового корпусу № 4 Любецького психоневрологічного інтернату, що розташовано за адресою: Квітнева 1, Пересаж, Ріпкинського району, Чернігвської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуги проводиться після надання послуги протягом 15 календарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надання послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог документації
Дата подання: 15 червня 2020 21:57
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:38
Який потрібно надати документ, якщо будівельні матеріали не підлягають обовязковій сертифікації?
Відповідь: Сертифікати відповідності на профіль дверний та поручні з нержавіючої сталі відповідно додатку №1 оприлюдненого оголошення.
Щодо порушень викладених в оголошенні
Дата подання: 15 червня 2020 22:06
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:14
Чому Замовник конкретизує назву торгової марки виробника металопластикових конструкцій, а саме Steko? Чи розуміє Замовник, що він вступив в змову з виробником профілю металопластикових конструкцій та фурнітури Steko та лобіює його інтереси? Чи на ринку України відсутні аналоги профілю та фурнітури Steko?
Відповідь: Ст.14 п.4 ЗУ " Про публічні закупивлі" У вимогах до предмета закупівлі , що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму .... замовник МОЖЕ вказати , які аналоги або еквівалент приймаються у пропозиціях учасників . МОЖЕ означає , що це право ,а не обовязок. Зважаючи на вищевикладене та на досвід роботи з недобросовісними постачальниками , які мають на меті привезти товар низької якості за аномально низьку ціну , ми вказуємо марку товару і тим самим убезпечуємо себе від неефективності закупивлі.
Щодо досвіду у Учасника
Дата подання: 15 червня 2020 22:09
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:59
Чи вважається виконання робіт з капітальноного ремонту систем водопостачання та каналізації лікарні, де є відділення психоневродогічне, підтвердженням досвіду Учасника?
Відповідь: Дана установа не відноситься до закладу лікарні.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 15 червня 2020 22:12
Дата відповіді: 16 червня 2020 11:33
А що конкретно закуповує Замовник послугу чи роботу (згідно оголошення - послугу, згідно проекту договору - роботу)?
Відповідь: В проект договору буде внесено зміни
Щодо надання документів згідно вимог оголошення
Дата подання: 15 червня 2020 22:21
Дата відповіді: 16 червня 2020 11:08
Чи потрібно надати розрахунок загальновиробничих витрат? Якщо так, то який (за попередній рік чи розрахунковий)?
Відповідь: Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту відповідно дефектному акту з пояснювальною запискою.
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 15 червня 2020 22:28
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:04
Як учаснику, який не є платником ПДВ, заповнити форму цінової пропозиції, якщо в графі вказано у дужках з ПДВ, а форму змінювати неприпустимо, бо Замовник дискваліфікує за внесення змін у форму документу згідно примітки (Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо)?
Відповідь: Внесення змін в форму " Тендерна пропозиція" Учасником допускаєжться відповідно п.10 оприлюдненого оголошення з надання послуг ( якщо учасник є не платником ПДВ , загальна сума становить без ПДВ.)
Щодо уточнення змісту дефектного акту
Дата подання: 16 червня 2020 16:46
Дата відповіді: 17 червня 2020 06:50
Яку форму і розміри мають 6 поручнів? Чи може Замовник надати посилання на модель і виробника, аналогчно вказаним в оголошенні відносно металопластикових дверей Steko?
Відповідь: Шановний Учасник відповідно до п.10 оприлюдненого оголошення Додатку № 2 та п.16 Примітки оголошення чітко визначено вимоги до кваліфікації учасників закупивлі.
Щодо уточнення змісту дефектного акту
Дата подання: 16 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 17 червня 2020 08:27
Яку конфігурацію мають двері металопластикові (розміри, глухі та засклені, фурнітура (замки) ліве чи праве відкривання)?
Відповідь: На двері встановити не менше 3 петель які витримують навантаження не менше 120 кг. Замок врізаний циліндровий , пятизапорний , двосторонній. Ручка - скоба офісна двостороння , металева. Двері глухі , відкриваються в праву сторону душеву кімнату. Розмір дверей металопластикові з коробкою ширина - 0,86м ; висота - 2,05м.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна 187 921,00
UAH з ПДВ
187 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БОЛЬБАТ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ 195 161,00
UAH з ПДВ
195 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:47
Електронний підпис
02 липня 2020 12:30
лист відмова
26 червня 2020 09:47
Електронний підпис
26 червня 2020 09:45
пропозиція.pdf
25 червня 2020 17:49
Електронний підпис
25 червня 2020 17:44
сертифікат плитка.jpg
25 червня 2020 17:44
сертифікат клей.jpg
25 червня 2020 17:44
пропозиція.pdf
25 червня 2020 17:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 червня 2020 17:44
про учасника.pdf
25 червня 2020 17:44
паспорт Євсєєва Ж.І..pdf
25 червня 2020 17:44
ЛК.pdf
25 червня 2020 17:44
календарний графік.pdf
25 червня 2020 17:44
ідентифікаційний код.pdf
25 червня 2020 17:44
ЗКР_ПЗ.pdf
25 червня 2020 17:44
документ щодо огляду.pdf
25 червня 2020 17:44
договірна ціна.pdf
25 червня 2020 17:44
довідки КБ-3.pdf
25 червня 2020 17:44
відомість.pdf
25 червня 2020 17:44
ВИТЯГ З ЄДРЮОФОПГФ.pdf
25 червня 2020 17:44
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 09:50
Електронний підпис
26 червня 2020 09:41
Електронний підпис
26 червня 2020 09:38
відомість ресурсів.pdf
26 червня 2020 09:38
сертифікати плитка.pdf
26 червня 2020 09:38
довідка кб-3.pdf
26 червня 2020 09:38
проект договору.pdf
26 червня 2020 09:38
сертифікати AXOR.pdf
26 червня 2020 09:38
рахунок на матеріали.pdf
26 червня 2020 09:38
щодо права підпису.pdf
26 червня 2020 09:38
пропозиція.pdf
26 червня 2020 09:38
календарний графік.pdf
26 червня 2020 09:38
про учасника.pdf
26 червня 2020 09:38
локальний кошторис.pdf
26 червня 2020 09:38
додаток 2 ДЦ.pdf
26 червня 2020 09:38
аналогічний договір.pdf
26 червня 2020 09:38
акт огляду.pdf
26 червня 2020 09:38
обладнання.pdf
26 червня 2020 09:38
ПЗ+ЗКР.pdf
26 червня 2020 09:38
витяг _1006761337.pdf
26 червня 2020 09:38
паспорт + ІК.pdf
26 червня 2020 09:38
згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна

ФОП БОЛЬБАТ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Євсєєва Жанетта Іванівна
#2286706967
Відхилено 187 921,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:30
ФОП БОЛЬБАТ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ
#2438506992
Переможець 195 161,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:34

Документи

02 липня 2020 14:30
Електронний підпис

Документи

02 липня 2020 14:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БОЛЬБАТ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ
#2438506992
195 161,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2020 14:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 13:07
Звіт про виконання рем.душевої.pdf укладений
02 січня 2021 13:02
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 14:32
договір пот.ремонт.pdf укладений
13 липня 2020 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 161,00
UAH