Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Очікувана вартість
19 949 000,00 UAH
UA-2020-06-15-002531-a c6a22db3c71943f281ac712e9f215dad
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 19 949 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 18:12
Електронний цифровий підпис
15 червня 2020 18:09
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 19 307 619,20
UAH з ПДВ
18 888 888,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 19 802 550,28
UAH з ПДВ
18 888 888,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП" 19 914 211,39
UAH з ПДВ
19 700 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:09
sign.p7s
30 червня 2020 18:52
sign.p7s
30 червня 2020 18:51
27.2. Довідка про назву.zip
30 червня 2020 18:51
27. Банківська гарантія.zip
30 червня 2020 18:51
25. Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 18:51
24. Проект договору.pdf
30 червня 2020 18:51
22. Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 18:51
10. ст.17 ЗУ.pdf
30 червня 2020 18:51
6. Ліцензія.pdf
30 червня 2020 18:51
5. Статут АДАМАНТ.pdf
30 червня 2020 18:51
2.9.Договір Акветико.pdf
30 червня 2020 18:51
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
30 червня 2020 18:51
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:04
sign.p7s
17 липня 2020 15:01
Довідка ДПС
17 липня 2020 14:02
sign.p7s
17 липня 2020 14:01
Довідка п12 ч1 чт17
17 липня 2020 14:01
Довідка МВС
17 липня 2020 14:01
Витяг банкрутство
01 липня 2020 15:52
sign.p7s
01 липня 2020 15:50
Довідки.rar
01 липня 2020 13:44
Технічна частина.rar
01 липня 2020 13:44
Додаток 3_ Лист-згода.pdf
01 липня 2020 13:44
Відповідність.rar
01 липня 2020 13:44
10.rar

Публічні документи

01 липня 2020 13:49
sign.p7s
01 липня 2020 13:13
sign.p7s
01 липня 2020 13:03
28 1 кошторис2.rar
01 липня 2020 13:03
28 2 кошторис3.rar
01 липня 2020 13:03
28 кошторис1.rar
01 липня 2020 13:03
28 4 кошторис5.rar
01 липня 2020 13:03
28 3 кошторис4.rar
01 липня 2020 13:03
30 Зразок договору.pdf
01 липня 2020 13:03
12 Статут.pdf
01 липня 2020 13:03
10.2 Фотофіксація.pdf
01 липня 2020 13:03
13 Паспорт та код ПП.pdf
01 липня 2020 13:03
12.1 Опис.pdf
01 липня 2020 13:03
14 Витяг платника ПДВ.pdf
01 липня 2020 13:03
3 забезпечення.rar

Підстави для відмови в участі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ СІВІН ТРАНС

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Відхилено 18 888 888,87
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:31
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 18 888 888,88
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
18 888 888,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 липня 2020 17:45
договір укладений
21 липня 2020 17:43
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2021 16:38
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 09:46
ДУ 5 до Д 249.7.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:09
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 20:56
ДУ 4 до Д 249.7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:51
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 21:15
ДУ 3 до Д 249.7.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:13
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 21:11
ДУ 2 до Д 249.7_compressed.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:05
sign.p7s зміни до договору
24 липня 2020 08:23
ДУ 1 від 23.07.20 до Д 249.7 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
24 липня 2020 08:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видатків по одному із джерел фінансування (КПКВ 2816030) на виконання робіт по об'єкту Сторони вирішили зменшити суму авансу на придбання і постачання необхідних для виконання матеріалів, конструкцій, виробів та викласти п.п. 4.1 Договору у новій редації
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням скоригованого Експертного звіту від 06.11.2020 № V-0271-20/ПРОЕКСП, а також у зв’язку з уточнениям видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомость ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6) до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2020 № 2066 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2020 № 2075 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 888 858,62
UAH (в тому числі ПДВ 3 148 143,10 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку