Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Очікувана вартість
19 949 000,00 UAH
UA-2020-06-15-002531-a c6a22db3c71943f281ac712e9f215dad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 19 949 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99745 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV) : (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт парку відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк відпочинку в межах захисної смуги озера «Лебедине» в мікрорайоні №6 житлового масиву Позняки в Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на 2020 рік аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі ________, в т.ч. ПДВ - 20% _____________ (до 30 % вартості річного обсягу робіт) строком на 3 (три) місяці у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764 та Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070. Придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів на суму перерахованого авансу, повинно бути підтверджено актами виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 або іншими документами у термін, що не перевищує 3-х (трьох) місяців з дати перерахування авансу на рахунок Підрядника. Після закінчення даного терміну непідтверджені документально, невикористані суми авансу Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 18:09
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 19 307 619,20
UAH з ПДВ
18 888 888,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС 19 802 550,28
UAH з ПДВ
18 888 888,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП" 19 914 211,39
UAH з ПДВ
19 700 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 14:09
Електронний підпис
30 червня 2020 18:52
Електронний підпис
30 червня 2020 18:51
27.2. Довідка про назву.zip
30 червня 2020 18:51
27. Банківська гарантія.zip
30 червня 2020 18:51
25. Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 18:51
24. Проект договору.pdf
30 червня 2020 18:51
22. Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 18:51
10. ст.17 ЗУ.pdf
30 червня 2020 18:51
6. Ліцензія.pdf
30 червня 2020 18:51
5. Статут АДАМАНТ.pdf
30 червня 2020 18:51
2.9.Договір Акветико.pdf
30 червня 2020 18:51
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
30 червня 2020 18:51
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:04
Електронний підпис
17 липня 2020 15:01
Довідка ДПС
17 липня 2020 14:02
Електронний підпис
17 липня 2020 14:01
Довідка п12 ч1 чт17
17 липня 2020 14:01
Довідка МВС
17 липня 2020 14:01
Витяг банкрутство
01 липня 2020 15:52
Електронний підпис
01 липня 2020 15:50
Довідки.rar
01 липня 2020 13:44
Технічна частина.rar
01 липня 2020 13:44
Додаток 3_ Лист-згода.pdf
01 липня 2020 13:44
Відповідність.rar
01 липня 2020 13:44
10.rar

Публічні документи

01 липня 2020 13:49
Електронний підпис
01 липня 2020 13:13
Електронний підпис
01 липня 2020 13:03
28 1 кошторис2.rar
01 липня 2020 13:03
28 2 кошторис3.rar
01 липня 2020 13:03
28 кошторис1.rar
01 липня 2020 13:03
28 4 кошторис5.rar
01 липня 2020 13:03
28 3 кошторис4.rar
01 липня 2020 13:03
30 Зразок договору.pdf
01 липня 2020 13:03
12 Статут.pdf
01 липня 2020 13:03
10.2 Фотофіксація.pdf
01 липня 2020 13:03
13 Паспорт та код ПП.pdf
01 липня 2020 13:03
12.1 Опис.pdf
01 липня 2020 13:03
14 Витяг платника ПДВ.pdf
01 липня 2020 13:03
3 забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ СІВІН ТРАНС

ТОВ "БУДІМПУЛЬС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Відхилено 18 888 888,87
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:31
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
Переможець 18 888 888,88
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 липня 2020 17:30
Електронний підпис
08 липня 2020 17:29
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417

№ рішення у справі

60/10-р/к

Дата рішення у справі

19.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІВІН ТРАНС
#39535417
18 888 888,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:46
ДУ 5 до Д 249.7.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:56
ДУ 4 до Д 249.7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:15
ДУ 3 до Д 249.7.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 21:11
ДУ 2 до Д 249.7_compressed.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 21:05
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 08:23
ДУ 1 від 23.07.20 до Д 249.7 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
24 липня 2020 08:11
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:45
договір укладений
21 липня 2020 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням видатків по одному із джерел фінансування (КПКВ 2816030) на виконання робіт по об'єкту Сторони вирішили зменшити суму авансу на придбання і постачання необхідних для виконання матеріалів, конструкцій, виробів та викласти п.п. 4.1 Договору у новій редації
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням скоригованого Експертного звіту від 06.11.2020 № V-0271-20/ПРОЕКСП, а також у зв’язку з уточнениям видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомость ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6) до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2020 № 2066 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2020 № 2075 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 249/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 888 858,62
UAH (в тому числі ПДВ 3 148 143,10 UAH)