Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт фасаду Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-06-15-002513-b 754c054ffe1941a6bcb2a179c50156aa
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наконечний Петро Семенович

380442765772 vpu33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище №33
Код ЄДРПОУ: 03069682
Вебсайт: http://vpu33.com.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Контактна особа: Наконечний Петро Семенович
380442765772
vpu33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:23
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Поточний ремонт фасаду Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А - 1 послуга
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду Вищого професійного училища № 33 м. Києва за адресою: м. Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Дорога Кільцева, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" 84 230,00
UAH з ПДВ
84 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ" 85 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:37
Електронний підпис
26 червня 2020 17:08
Календарний графік 2.pdf
26 червня 2020 17:08
смета фасад.pdf
23 червня 2020 16:59
Електронний підпис
23 червня 2020 16:38
Установчі документи.rar
23 червня 2020 16:38
Сертификат инженера.rar
23 червня 2020 16:38
Проект договору.pdf
23 червня 2020 16:38
Працівники Дипломи.rar
23 червня 2020 16:38
Обладнання.rar
23 червня 2020 16:38
МВС 18.06.pdf
23 червня 2020 16:38
Довідки ВПУ 33 Фасад.pdf
23 червня 2020 16:38
Довідка ДФС 18.06.pdf
23 червня 2020 16:38
Аналогічний договір.rar
23 червня 2020 16:38
Акт Обстеження.pdf
23 червня 2020 16:38
Ціна.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 08:55
Електронний підпис
24 червня 2020 08:39
Типові договора.pdf
24 червня 2020 08:39
типовий договір.pdf
24 червня 2020 08:39
проект договору.pdf
24 червня 2020 08:39
перевірка інструмента.pdf
24 червня 2020 08:39
наказ Сокур.pdf
24 червня 2020 08:39
лист огляду фасад.pdf
24 червня 2020 08:39
лист згода.pdf
24 червня 2020 08:39
Документи автомобіль.pdf
24 червня 2020 08:39
договір оренди авто.pdf
24 червня 2020 08:39
договір вивіз сміття.pdf
24 червня 2020 08:39
довідки.pdf
24 червня 2020 08:39
довідки розяснення.pdf
24 червня 2020 08:39
довідка субпідряд.pdf
24 червня 2020 08:39
довідка резеденти.pdf
24 червня 2020 08:39
довідка працівники.pdf
24 червня 2020 08:39
довідка додаток 1.pdf
24 червня 2020 08:39
диплом Устименко.pdf
24 червня 2020 08:39
Диплом Сокур оригінал.pdf
24 червня 2020 08:39
гарантійний 12 місяців.pdf
24 червня 2020 08:39
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
Переможець 84 230,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
#43081046
84 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2020 13:06
д.у. 3 СБС.pdf зміни до договору
03 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 12:33
дод угода 2.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 08:53
дод.уг №1 від 29.07.pdf зміни до договору
31 липня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 19:22
Договір Поточний ремонт фасаду (1).PDF укладений
24 липня 2020 19:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.08.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Виконавець не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в місті Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Виконавець погодились продовжити виконання зобов’язань щодо надання послуг згідно договору від 24.07.2020 № 1 до 30.09.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі експертної оцінки кошторисної документації проведеної ТОВ «Науково−виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 18.08.2020р. № 1278−20Е Сторони узгодили зменшити суму ДОГОВОРУ № 1 від 24.08.2020р. на суму 181 грн. 06коп. (сто вісімдесят одна гривня 06коп.), в т.ч. ПДВ 30грн. 18 коп. та погодили викласти п.3.1 в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість послуг за цим договором зазначена в договірній ціні і визначається кошторисом, складеним на підставі обсягів локального кошторису, та становить 84 048 грн. 94 коп. (вісімдесят чотири тисячі сорок вісім грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ 14 008 грн. 16 коп. (чотирнадцять тисяч вісім грн.. 16 коп.). Договірна ціна за цим договором встановлюється твердою та може коригуватися лише в окремих випадках за згодою Сторін в порядку, передбаченому цим договором, та п. 63.2.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1−.:2013.»
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи введення режиму надзвичайної ситуації, продовження адаптивного карантину до 31.10.2020 року та дії нормативно-правових та законодавчих актів, прийнятих у період укладання та виконання господарського договору від 20.07.2020 № 20/07 до 31.07.2020 року, зокрема Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", постанов Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 17 червня 2020 р. № 500, «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 20 травня 2020 р. № 392 (із змінами), «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 № 211 (із змінами) з 12 березня 2020 року, «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» від 17.06.2015 № 409, розпорядження Кабінету Міністрів України «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» від 25.03.2020 № 338-р, з урахуванням обмежувальнх заходів, введених Постійною комісією з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визначених протоколами її засідань від 11.03.2020 № 9 «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» та від 16.03.2020 № 10 «Про попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) та введення обмежувальних заходів на території міста Києва)» Виконавець не має можливості відповідно до законодавства своєчасно виконати його умови під час дії карантину та надзвичайної ситуації в місті Києві. В зв’язку з цим, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник та Виконавець погодились продовжити виконання зобов’язань щодо надання послуг згідно договору від 24.07.2020 № 1 до 30.10.2020 року, у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML